חפש מאמרים:
שלום אורח
13.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סוגי שעווה באיפור מינרלי

מאת: אלי, מינרלזאיפור28/03/20101821 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סוגי שעווה באיפור מינרלי

ישנם סוגים רבים של שעווה המשמשים בקוסמטיקה הטבעית ובאיפור המינרלי. שעווה מקנה את הצורה והמרקם למוצרים כמו שפתונים, ליפ באלמים וחמאות גוף ומסייעת למוצר להיות במרקם גמיש ונעים ולא שביר.ישנן שתי קבוצות עיקריות של מיני שעווה: שעוות טבעיות המגיעות ממקור מינרלי, מבעלי חיים או צמחים, ולעומתן שעוות סינתטיות המבוססות על פולימרים שנוצרו במעבדה באופן מלאכותי. באיפור מינרלי ובקוסמטיקה טבעית כמעט ואין משתמשים בשעוות סינתטיות.

שעוות פחמימניות

פרפין: חומר זה הוא מה שרוב האנשים מעלים בדעתם למשמע המילה "שעווה". זו תערובת פחמימנים שניתכת בחום של 45 עד 70 מעלות צלזיוס. צבעו של הפרפין לבן שקוף והוא כמעט חסר טעם וריח. הפרפין מהווה בסיס נפוץ למוצרי שפתייםאך הוא נותן תחושה שמנונית למדי ואוטם את העור כמעט לחלוטין, לכן באיפור מינרלי לרוב אין משתמשים בו ובשמן מינרלי.

שעווה מיקרוקריסטלית: זו שעווה משרשראות ישרות וארוכות של פחמימנים רוויים המופקת מנפט וניתכת בחום של 60 עד 120 מעלות. מבנה הגבישים הזעירים שלה מונע את תופעת ה"הזעה" של המוצרים הרווחת בפרפין.

שעוות מינרליות

שעוות אלו נכרות ממקורות ביטומניים (נגזרות של פחם).

אוצוקריט: שעווה לבנה הניתכת בחום גבוה יחסית של 58-100 מעלות. משמשת למניעת התרככות של מוצרי קוסמטיקה. מסייעת גם בקישור בין רכיבי שמן לרכיבים מימיים במוצר.

קרסין (קרוי גם אוצוקריט מזוקק): שעווה לבנה שמופקת מאוצוקריט טבעי ודומה לו בתכונותיו.

שעוות צמחיות

נפוצות מאד בקוסמטיקה טבעית ובאיפור המינרלי בשל התאמתן לטבעונים.

שעוות קנדלילה: שעווה המופקת מהעץ Euphorbia cerifera הגדל בעיקר במקסיקו. מכילה פחימימנים ואסטרים המלחחים את העור. ניתכת בטמפ' גבוהה יחסית של 70 מעלות ומקנה חוזק למוצר. שעוות הקנדלילה ניחנת גם בברק גבוה.

שעוות קרנאובה: מופקת מדקל ה Copernica prunifera הברזילאי ומכילה כ 85 אחוז אסטרים, מה שמקנה לה תכונות לחותיות מצויינות. היא גם ניתכת בטמפ' גבוהה של 85 מעלות ולכן מקנה עמידות בפני התרככות המוצר, אך כנגד היא מתכווצת בשעת התקררותה בשיעור גבוה יחסית.

שעווה יפנית: מופקת מפירות עץ הסומאק. זו שעווה מתפוררת הניתכת סביב 50 מעלות. משום שיש לה ריח אופייני ותחושה שמנונית היא נפוצה יותר בעפרונות מאשר בשפתונים.

שעוות אורז: זו לא ממש שעווה אלא "מרגרינה" שמיוצרת בהידרוגנציה של שמן אורז. ריחה אינו נעים והיא אינה נפוצה באיפור המינרלי.

להמשך המאמר באתר מינרלז....

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלי, איפור טבעי - מינרלז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי, מינרלז

מאת: אלי, מינרלזאיפור09/12/195960 צפיות
ככל שרבים מאיתנו מתוודעים יותר למה שאנחנו מכניסים לגופנו (שייק ירוק! מזון ללא גלוטן!) ולתהליכי ריפוי והחלמה טבעיים, אנו הופכים להיות מודעים יותר גם לגבי מה אנו שמים על העור שלנו.

מאת: אלי, מינרלזאיפור08/07/101760 צפיות
ישנן מספר שיטות לשימוש במייקאפ מינרלי, הנבדלות ברמת הכיסוי הנדרש, בסוג העור ובהעדפה האישית. במאמר זה תוכלו ללמוד כיצד להניח מייקאפ מינרלי בקלות.

מאת: אלי, מינרלזאיפור11/01/101448 צפיות
מוצרי איפור מינרלי טבעיים, כמו של Mineralz.biz, מבוססים על חומרים טבעיים בלבד, שאף ידועים כבעלי תכונות המועילות לעור. לכן הם מצויינים לבעלות עור רגיש, סבוריאה ועור הנוטה לאקנה.

מאת: אלי, מינרלזאיפור07/01/101768 צפיות
מוצרי איפור מינרלי מכילים מרכיבים רבים, חלקם טובים וטבעיים וחלקם פחות. ישנן גם שמועות לא מבוססות על מרכיבים מסוימים שברובן אינן נכונות. עלינו להכיר את המרכיבים על מנת להבדיל ולדעת מה טוב עבורנו ומה לא.

מאת: אלי, מינרלזאיפור06/01/101420 צפיות
על פניו, נדמה כי איפור מינרלי מכל סוג שהוא אמור להיות זהה, אך בפועל לא כך הוא הדבר. מכיוון שאין הגדרה מדויקת מהו איפור מינרלי, כל מוצר קוסמטי המכיל מינרלים כמרכיב יכול להיות משווק ככזה - אפילו אם הוא מכיל מרכיבים רבים אחרים שאינם טבעיים.

מאת: אלי, מינרלזאיפור05/01/101499 צפיות
איפור מינרלי הוא מגמה חדשה יחסית בעולם האיפור, שמדגישה את הרצון להתקרב לטבע באמצעות מרכיבים אורגניים וטבעיים במוצרים בהם אנו משתמשים ובמיוחד באלו הבאים במגע עם העור במשך שעות ארוכות.

מאמרים נוספים בנושא איפור

מאת: אלי, מינרלזאיפור09/12/195960 צפיות
ככל שרבים מאיתנו מתוודעים יותר למה שאנחנו מכניסים לגופנו (שייק ירוק! מזון ללא גלוטן!) ולתהליכי ריפוי והחלמה טבעיים, אנו הופכים להיות מודעים יותר גם לגבי מה אנו שמים על העור שלנו.

מאת: ליאוראיפור03/11/162274 צפיות
קורס איפור מקצועי, מאפשר השתלבות בתעשיית האופנה, היופי, הקולנוע, והטלוויזיה. בוגרי ובוגרות הקורס, משתלבים בעבודה במגזינים, רשתות איפור, עיתונים, טלוויזיה וכדומה.

מאת: אילה כהן איפור17/05/162053 צפיות
אני מאפרת מקצועית כבר כמעט 14 שנה , רציתי ואני רוצה להגדיל את קהל הלקוחות שלי , איך אני עושה את זה בצורה הכי טובה ? כנסו למאמר הבא

מאת: אבי דוידיאיפור09/05/161891 צפיות
טיפים שימושיים לאיפור נכון ובריא עם עדשות מגע באופן יומיומי.

מאת: אילה כהן איפור28/02/161864 צפיות
רוצה להראות הכי טוב ביום הולדת שלך .? כנסי למאמר ותראי איך לעשות את זה.

מאת: אילה כהן איפור21/12/152200 צפיות
אני מאפרת הרבה בחורות דתיות ,ואני רוצה לתת כמה טיפים לבחורות כאלה אייך הן יכולות לאפר את עצמן ,בצורה כזאת שהכיסוי ראש ישתלב יפה עם האיפור

מאת: אילה כהן איפור19/11/152391 צפיות
היי לי קוראים אילה כהן ואני כותבת הרבה על הצלחה בעולם האיפור , הפעם כתבתי מאמר על איך את יכולה להצליח בכך שתשתפי פעולה עם בעלי מקצוע אחרים בעולם האיפור

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica