חפש מאמרים:
שלום אורח
20.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך נתאפר בקיץ 2010?

מאת: נעה לילך כהןאיפור27/06/20101192 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הקולקציות בחנויות האופנה הוחלפו לא מזמן בבגדים נעימים וקלילים למגע ובד בבד מכתיבים המעצבים את הצבעים שישלטו באזורנו בעונה הקרובה. כמו כל פריט אופנתי שנעלם וצץ לאחר שנים עם נגיעת עיצוב עכשווית, גם לאיפור הפנים יש מה לומר לסביבה המעוטרת בבגדים חדשים וצבעוניים. אולם, יש לזכור שלמרות החגיגה והחופשיות המהנה עור הפנים רגיש מטבעו לנזקים הנובעים ממגוון גורמים חיצוניים כדוגמת החום והלחות ששוררים באזורנו, המזרח התיכון. גורמים אלו חשובים מאוד במיוחד כשמדובר באיפור קיץ, מכיוון שהחיבור בינם גורם לזיעה, אשר יכולה בקלות להרוס את האיפור שעליו עמלת דקות ארוכות בבוקר, מול המראה. 

להיות לא צפויה

כנשים שחשוב להן הטיפוח והיופי, רצוי שניתן את דעתנו על מגמות האיפור שהוצגו לאחרונה. בזכות אותה תשומת לב ועדכונים קלים ממגזינים מושקעים נגלה כי להיות אופנתי משמע להיות לא צפוי. רעיונות האיפור לקיץ הקרוב מלאים אינדיבידואליות וסגנונות התואמים בצורה מושלמת את שמחת השחרור של הקיץ, מאפיינים הגורמים למצב רוח טוב.

בקיץ 2010 מראה האיפור סוחף אותנו לסגנונות חלומים ומרתקים מההיסטוריה, הוינטג' והרטרו. סגנונות אלו מביאים עימם אלגנטיות ועידון ואפילו קצת צבע שונה למראה האישה.

סגנון הרטרו מבוסס על צבעי הפסטל, צבעים ססגוניים המביאים שמחה, כדוגמת: ירוק, כחול, סגול, כתום וורוד. בין אם גוונים עזים ובין אם רכים, צבעים אלו יעזרו לך לשפר את היופי הטבעי שלך ויעזרו לך להראות רעננה. אל תפחדי לשלב צבעים שונים כדי ליצור מראה לא שגרתי, כל עוד את מרגישה כי התאמת הצבעים שעשית היא נוחה לך.

אם חשקה נפשך בתוספת למראה אלגנטי, צבעי את הריסים במסקרה שחורה או חומה ולבסוף משחי את השפתיים באודם בעל גוון טבעי או בגלוס מבריק.

דרך נוספת להעשיר את מראה האיפור שלך, הוא סגנון הוינטג' עם שינוי קטן. סגנון זה מושך תשומת לב על-ידי התמקדות באיפור העיניים והפה מתוך הבנה שאברים אלו מבליטים את העוצמה שבאיפור הפנים.

משחי את עינייך בצללית בגוונים רכים, כדוגמת צבע הלבנדר. את הריסים משחי בשכבה אחת של מסקרה שחורה ושפתון בצבע אדום על שפתייך. הרכות של צבע הצללית מאזן את הצבע העז של השפתון ומכאן תקבלי מראה מסוגנן.

טרנד נוסף לקיץ הוא מראה צבעי המים בעיניים. יצירת מראה זה היא מאוד פשוטה,

כל שעלייך לעשות הוא לערבב צבעים שונים (לדוגמא: כחול, סגול וורוד ביחד) כדי ליצור מראה צבעוני מעורר השראה.

להשלמת המראה יש להשאיר את השפתיים והלחיים בקו נקי וטבעי, דבר אשר ממקד את תשומת הלב לעבר העיניים.

לסיום אני מצרפת בשבילכן טיפים מועילים, אשר יעזרו לכן לעבור את הקיץ בשלום מבלי לגמור את היום בעפרון מרוח, מסקרה נוטפת ומייק אפ עייף:

1.      איפור בסיס - התאימי מחדש את צבעי המייק-אפ והקונסילר, לגוון עור פנים כהה ושזוף.

2.      מייק אפ - השתמשי באחד המכיל מסנני קרינה מנזקי השמש.

3.      צללית - שמרי על עמידותה בעזרת שכבה נוספת של מייק-אפ ופודרה על העיניים.

4.      גבות – יש לאפר בעזרת מברשת וצלליות ולא עם עפרון עיניים.

5.      סומק - לאלו שנוטות להאדים, רצוי לשים סומק על בסיס צבע חום ולא ורוד.

6.      מסקרה – מומלץ להשתמש בתכשיר עמיד במים.

7.      עיפרון בתוך העין – למניעת תופעת ה"מריחה" יש לתחום גם בעזרת צללית מחוץ לעין.

8.      אייליינר - מומלץ לצייר את קו הריסים העליונים בעזרת צללית, תוך שימוש במברשת מתאימה.

9.       שפתון- מומלץ להשתמש בליפגלוס ולא בשפתון. כך תקבלי מראה עדין ומבריק ולחות השפתיים תישמר. למעוניינות, ניתן גם לתחום את השפתיים לפני הנחת הליפגלוס.

10. והטיפ הכי חשוב לאותן אלו ששומרות על עורן מנזקי השמש אבל מעוניינות במראה השזוף -  תוכלו להשיג מראה שזוף, זוהר ומהיר בעזרת שימוש בברונזרים ושימרים!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נעה-לילך כהן,

מאפרת מקצועית לאיפור כלות, ערב וסדנאות איפור אישיות וקבוצתיות

      

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נעה לילך כהן

מאמרים נוספים בנושא איפור

מאת: אלי, מינרלזאיפור09/12/195977 צפיות
ככל שרבים מאיתנו מתוודעים יותר למה שאנחנו מכניסים לגופנו (שייק ירוק! מזון ללא גלוטן!) ולתהליכי ריפוי והחלמה טבעיים, אנו הופכים להיות מודעים יותר גם לגבי מה אנו שמים על העור שלנו.

מאת: ליאוראיפור03/11/162275 צפיות
קורס איפור מקצועי, מאפשר השתלבות בתעשיית האופנה, היופי, הקולנוע, והטלוויזיה. בוגרי ובוגרות הקורס, משתלבים בעבודה במגזינים, רשתות איפור, עיתונים, טלוויזיה וכדומה.

מאת: אילה כהן איפור17/05/162055 צפיות
אני מאפרת מקצועית כבר כמעט 14 שנה , רציתי ואני רוצה להגדיל את קהל הלקוחות שלי , איך אני עושה את זה בצורה הכי טובה ? כנסו למאמר הבא

מאת: אבי דוידיאיפור09/05/161894 צפיות
טיפים שימושיים לאיפור נכון ובריא עם עדשות מגע באופן יומיומי.

מאת: אילה כהן איפור28/02/161865 צפיות
רוצה להראות הכי טוב ביום הולדת שלך .? כנסי למאמר ותראי איך לעשות את זה.

מאת: אילה כהן איפור21/12/152202 צפיות
אני מאפרת הרבה בחורות דתיות ,ואני רוצה לתת כמה טיפים לבחורות כאלה אייך הן יכולות לאפר את עצמן ,בצורה כזאת שהכיסוי ראש ישתלב יפה עם האיפור

מאת: אילה כהן איפור19/11/152400 צפיות
היי לי קוראים אילה כהן ואני כותבת הרבה על הצלחה בעולם האיפור , הפעם כתבתי מאמר על איך את יכולה להצליח בכך שתשתפי פעולה עם בעלי מקצוע אחרים בעולם האיפור

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica