חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השכרת רכב בארץ

מאת: עידן קידום אתריםמו"מ13/08/20108749 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השכרת רכב בארץ איך עובדים עלינו:

אין דבר נהדר יותר מהשכרת רכב בארץ, אתה נהנה ממחירים סבירים יחסית, בגלל התחרות הגבוהה מאוד, אין תיקונים בכלל. אתה כמו מלך על הכביש, לא מעניין אותך כלום, תאונות לא בעיה שלך, טסט לא בעיה שלך, כלום לא מטריד אותך. הבעיה עם השכרת רכב בארץ היא קצת אחרת ונובעת בעיקר מחברות השכרת הרכב הגדולות. תרשו לי לספר לכם מה הם עושים.

השכרת רכב בארץ היינו שוק תחרותי ביותר, תחרות מביאה למלחמת מחירים ממנה הלקוח נהנה. אך לעיתים התחרות הופכת מלוכלכת ובמצב זה הלקוח ניפגע וניכווה. שזה בדיוק ההיפך מאיך שזה אמור להיות בפועל, הלקוח אמור להרוויח ממצב של תחרות רבה, אבל בישראל כמו בישראל הדברים לא עובדים לפי הספר.

בשוק השכרת הרכב בארץ פועלות חברות רבות מאוד. החל מהחברות הגדולות מאוד שמתחרות בשוק הבינלאומי ועד חברות שכונתיות קטנות, שאם תזכירו את שמן בעיר אחרת כבר לא יכירו אותן. איך עומדים בתחרות הרבה? הורדת מחירים ושיפור השירות ללקוח היא דרך חיובית להתחרות, בה הלקוח מרוויח. אך חלק מחברות השכרת רכב בארץ אימצו טריקים וקיצורי דרך בהן הלקוח הוא זה שמפסיד.

1. לעלות את המחיר ברגע קבלת המפתחות- בשיחת הטלפון החברה נתנה ללקוח מחיר נמוך כדי שלא ישכור רכב מהמתחרים.ועכשיו כשהלקוח כבר טרח והגיע למשרדיה לקחת את רכבו המחיר לפתע עולה מסיבות שונות ובעבור תוספות שונות. הלקוח נאלץ לקבל את המחיר החדש כי הוא צריך את הרכב עכשיו ואין לו זמן ואנרגיה לחפש חברת השכרת רכב אחרת. זה באמת טריק מלוכלך אבל די נפוץ בתחום השכרת רכב בארץ. חברות רבות עושות דברים כאלו כדי להוציא רכבים בדרך שהיא רחוקה מאוד מלהיות בסדר.

2. חיסכון בשירות וצוות עובדים- החברה חוסכת בעלויות כוח אדם על גבו של הלקוח שמחכה דקות ארוכות למסירה של האוטו, ממתין על הקו, או מבלה חצי יום במשרד חברת ההשכרה כדי שיטפלו בו. זה כביכול דרך לגיטימית כי קשה לבוא בטענות לחברה שרק מנסה לחסוך בהוצאות, אבל עדיין ברגע שזה נהיה מוגזם זה מאוד מעצבן. אין ספק שחברות השכרת רכב בארץ משתמשות בכל טריק מלוכלך כדי להרוויח עוד כמה שקלים.

מדיניות על בסיס "פראייר מתחלף" - חברות השכרה הפועלות במדיניות "פראייר מתחלף" לא חשוב שהלקוח יחזור אליהן משקיעות בפרסום שמושך את הלקוחות לפתחן, מבטיחים לו את כל מה שהוא רוצה כדי "לסגור עסקה" רכב ולאחר שחתם כל חוזה מוסיפים לפתע סכומים נוספים בתירוצים שונים. זה לא חוקי אבל רוב הלקוחות פשוט מעדיפים לוותר מאשר לגרור את זה לבית משפט. מכעיס אבל לעיתים זה המצב.

השכרת רכבים שאינם תקינים - במקרה זה כדי לחסוך את תיקון הרכב הלקוח מקבל רכב שאינו תקין במאה אחוז על כל המשתמע כגון היתקעות עם הרכב באמצע הדרך, אבזור שאינו עובד, ובמקרים קיצוניים פגיעה בטיחותית.

חיוב בעבור נזקים שלא נגרמו בעת ההשכרה - הלקוח מחזיר את הרכב ומתבקש לשלם עבור נזקים הקיימים ברכב שלא נגרמו בזמן ההשכרה שלו. לעיתים אף לא נאמר לו דבר כאשר הוא מחזיר את הרכב ורק מאוחר יותר הוא מגלה כי נעשה חיוב בכרטיס האשראי.

 



תגיות המאמר: השכרת רכב בארץ


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פליירים

מגנטים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן קידום אתרים

מאת: עידן קידום אתריםפרופילי חברות12/01/128626 צפיות
כאשר סוכן של אומנים מגיע לפגישה עם לקוחות חשוב מאוד שהוא יגיע מצוייד בפולדרים שהוא הדפיס בבית דפוס. פולדרים במקרה הזה יכולים להיות גורם שסוגר עבור סוכן עיסקאות. כאשר סוכן של אומנים מגיע לפגישה עם לקוח גדול הוא יכול לבחור להגיע מוכן ומתוקתק והוא יכול לבחור להגיע חצי מוכן. להגיע לפגישה מסוג כזה עם פולדרים ממותגים היא בחירה בלהגיע מוכן ותוקתק.

מאת: עידן קידום אתריםעסקים - כללי07/01/121511 צפיות
מדינת ישראל היא מדינה בעלת צביון דמוקרטי שמהווה את הבסיס בהקיומי שלה. כל מה שמפורסם בפומבי במדינת ישראל צריך לעמוד תחת ההגדרות של משטר דמוקרטי וצריך להיזהר מאוד בדברים שאנחנו מפרסמים. בית דפוס הוא עסק שיכול למצוא את עצמו עומד באמצע זירה פוליטית או חברתית בנושאים מסויימים בעקבות כך שהוא זרוע מבצעת של חופש הביטוי. בית דפוס יכול בקלות לפגוע בזכויות יסוד שקיימות במדינה שלנו מבלי בכלל להיתכוון לכ, לכן לכל בית דפוס צריכה להיות מערכת שמפקחת עליו בצורה זו או אחרת.

מאת: עידן קידום אתריםצימרים16/12/111667 צפיות
מישהו חכם פעם אמר לי כי חופשה מהנה ומלאה בחוויות תלויה בראש ובראשונה בפרטנר או הפרטנרים שאיתם תצא אליה, אין ספק שיש אמת באמירה הזאת אבל לגבי האנשים שאיתם תבחרו לצאת לחופשה אנחנו לא נוכל להמליץ לכם או לדעת כמה טובים הם עבורכם, לגבי כל השאר דווקא כן נוכל, אז איפה בעצם מתחיל "כל השאר"?

מאת: עידן קידום אתריםצימרים16/12/111637 צפיות
מי לא אוהב נופש?! מי לא רוצה להתפנק בצימרים בצפון!? אבל לא תמיד התקציב מאפשר. רוצים למצוא צימרים בצפון במחיר מתאים לכיס? הכול תלוי איך תחפשו. כאן תוכלו לדעת, איך למצוא צימרים בצפון בקלות, צימרים מפנקים וכמובן במסגרת התקציב.

מאת: עידן קידום אתריםשיווק15/12/111428 צפיות
קיימים עסקים רבים קטנים וגדולים שנעזרים ביועץ שיווקי על מנת למנף את העסק שלהם. יועץ שיווקי הוא בעל מקצוע שמגיע לעסק שלנו על מנת לערוך סדר בעסק שלנו. קבלת עזרה מיועץ שיווקי יכולה להיות מועילה מאוד במצבים מסויימים. אחד מהדברים הראשונים שיועץ שיווקי יבדוק כאשר הוא יגיע לטפל בעסק שלנו זה את המיתוג שעשינו לעסק שלנו. כאשר יועץ שיווקי מתחיל לטפל בעסק שלנו הוא ישר ילך לניירת שלנו וייעץ לנו להדפיס פנקס חשבוניות ממותגים, פולדרים ממותגים, כרטיסי ביקור אם אין לנו ועוד מוצרים שונים שיכולים ליצור לעסק שלנו תד

מאת: עידן קידום אתריםמחקרי שוק15/12/118652 צפיות
ביקור בבית דפוס יכול להיות מועיל מאוד עבור אנשים שרוצים לתת לעסק שלהם קפיצה עסקית. כאשר אנחנו מגיעים לבית דפוס באפשרותינו לבחור מוצרים שונים אותם אנחנו מדפיסים לצרכים שונים של העסק שלנו. בחירה של מוצרים להדפסה בבית דפוס בנוייה כמו פירמידה. בהתחלה אנחנו בוחרים בבית דפוס מוצרים שהם בסיסיים ולאט לאט אנחנו עולים במדרגות של הפירמידה ומגיעים לשלב בו אנחנו רוכשים מבית דפוס מוצרים שהם מוצרים של מותרות.

מאת: עידן קידום אתריםחוק ומשפט - כללי13/12/111436 צפיות
קטלוגים הם מוצר דפוס שאנחנו אוהבים לאהוב. בית דפוס בדרך כלל גאה מאוד בקטלוגים שהוא מוציא. הסיבה שקטלוגים הם מוצרים כל כך אייכותיים שמדפסי בית דפוס היא שקטלוגים הם הפנים של העסק או של המותג. כולנו מכירים את הקטלוגים של בתי האופנה. בית דפוס עומל קשה מאוד על מנת להדפיס קטלוגים שונים של חברות אופנה מכיוון שקטלוגים שלאופנה הם קטלוגים שעוברים ליטוש רב בבית דפוס.

מאמרים נוספים בנושא מו"מ

מאת: בנימין קלינגרמו"מ16/11/222373 צפיות
דירת מגורים בראי העליון שדחה את עתירת רשות המסים פה אחד-פסיקה זו מחזירה עשרות אלפי דירות מגורים בישראל להיכנס לגדר דירת מגורים, על פי הפרשנות של החוק במשך עשרות בשנים, לפיה מבחן העל בחוק מיסוי מקרקעין הוא מבחן השימוש, ולא קיומה של תב״ע מתאימה או רישום בטאבו. העליון (14.11.2022), גם הפעם, אישר את החלטת ועדת הערר ודחה את ערעור המדינה בעניין שטיין (ע״א 1073/20): הסוגייה המרכזית שנדונה האם דירת מגורים המשמשת למגורים, ואולם אין לה היתר מתאים כחוק לשימוש למגורים, חרף שימוש בה למגורים ובידיעת העירייה, האם בעת מכירתה ניתן לקבל בגינה פטור ממס שבח או חישוב לינארי מיטיב במסגרת סעיף 48א(ב2) לחוק?

מאת: רונן הללמו"מ08/08/129344 צפיות
אלי יצחק, מומחה לניהול משא ומתן ברכישה והשכרה של עסקים, מספר על מלכודות של מו"מ טלפוני ונותן עשרה כללים לשליטה במשא ומתן טלפוני

מאת: רונן הללמו"מ24/03/128696 צפיות
אלי יצחק, מומחה לניהול משא ומתן, משיק שירות חדש לייעוץ, הכוונה וניהול מו"מ בתחום הנדל"ן

מאת: ronyotמו"מ17/11/118669 צפיות
בכל מערכות הסינון שקיימות בשוק יש פילטרים (ובשמם השני – מסננים) אשר אמורים לסנן את האוויר שנפלט החוצה. חובה להחליף את הפילטרים הללו אחת לתקופה, חשוב לזכור שהכול תלוי בפעילות המטבח ובסוג העבודה שנעשית בו.

מאת: קופירייטינג פלוסמו"מ03/10/118621 צפיות
תרגום טקסט הינו שירות הניתן על ידי חברות שונות בארץ ,אשר כשמו כן הוא- עוזר לנו בתחום תרגום טקסט. חברות שונות מציעות שירות תרגום טקסט ממגוון שפות לתרגום לעברית

מאת: אייל גלמו"מ20/08/118614 צפיות
עסק ללא צליל המתנה הכולל קריינות מקצועית, מוסיקה ממתגת, לצערי נתפס באוזני הלקוח כעסק פחות רציני ומכובד. אנחנו בעולם בו השירות הפך לכלי שיווקי. אסור להתעלם מכך. הלקוח יודע שמגיע לו שירות טוב, וכצרכן לרוב הולך לקנות בחברה/ עסק שמעניקה לו הרגשה טובה, וזאת באמצעות השרות הטוב, וכוח האדם המסור.

מאת: zafil mamanמו"מ07/04/1110886 צפיות
סקס ישראלי - מה זה התשוקה לסקס בחיי הפורנו באתרים השונים ? החדשנות ברשת הביאה עמה נגישות חדשה מיוחדת במינה בכל המתייחס לתכנים פורנוגרפים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica