חפש מאמרים:
שלום אורח
20.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חולצות מודפסות - לא מה שהיה פעם

מאת: יערה דניאלביגוד והנעלה27/09/20101594 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כילדים בשנות השמונים אנו זוכרים מילדותנו את אותה הדפסה על חולצות שהיתה אופנתית בשנים רחוקות אלו. בעשור ההוא, הדפסה על חולצות היתה דבר מרגש וחדש, שטרם הכרנו כמותו, ומיד כל ילד בשכונה רצה לקבל הדפסה על חולצות ליום ההולדת. כולנו רצינו חולצה כזו, מיוחדת משלנו, שיש רק לנו ולא לאף אחד אחר, עם השם שלנו מתנוסס בגדול על הגב בהקדשה אישית מכל החבר'ה. אין זו הפתעה שמתנת ימי ההולדת הפופולארית באותם ימים היתה הדפסה על חולצות. עם התקרב התאריך נאספו המעות מכל ילד וילד, וכל הילדים היו יוצאים ומתקבצים בחנות המיוחדת בלב העיר שהיתה מציעה הדפסה על חולצות, בוהים בעיניים כלות בכל הציורים והאיורים שכיסו את הקירות ומתווכחים ארוכות באיזה מהם לבחור, מה לכתוב על הגב, באילו אותיות וכן הלאה. וזה עוד בלי הויכוח על צבע החולצה שגם הוא נמשך דקות ארוכות. בסופו של דבר היתה החולצה נכנסת למכונת הדפסה על חולצות וכולנו הסתכלנו בפליאה בקסם המתחולל, של הדבקת דפי הציור אל החולצה. לאחר ביצוע הדפסה על חולצות היתה המתנה מוכנה לאריזה, וכל הילדים יצאו מהחנות שמחים על השלמת המשימה, וכבר מדמיינים מה יתנוסס על אותה חולצה מודפסת שהם יקבלו לכשיגיע יום ההולדת האישי של כל אחד ואחד מהם.

קל להיזכר באותה הדפסת חולצות משנות השמונים ולהירתע מהנושא. היתה זו הדפסה על חולצות ישנה ופרימיטיבית למדי, באיכות לא מזהרת, בלשון המעטה. הדפסה על חולצות זו הניבה תוצר שהיה נשחק תוך זמן לא רב במכונת הכביסה. קודם הופיעו סדקים על הציור (שהיה לרוב דמויות מסרטים מצוירים, או כוכבי התקופה כמו סמנתה פוקס, האחים ואן אריק וכו'), ואחר כך דהו צבעיו והוא התקלף לאטו.

אולם כיום הנושא של הדפסה על חולצות נראה אחרת לגמרי, וגם התפתח לכיוון של הדפסה על כובעים, הפופולארית לא פחות. הדפסה על כובעים ועל חולצות נעשית כיום בשיטות יותר מתקדמות, המבטיחות הדפסה על כובעים וחולצות הנראית הרבה יותר טוב מאותו ציור מודבק – למעשה, היא נראית ממש כחלק אינטגרלי מהבד. כמו כן הדפסה על כובעים וחולצות כיום מניבה תוצרים איכותיים יותר, עמידים יותר בכביסות רבות ונשנות, כמו גם בלכלוך ובמכונות ייבוש כביסה.

כך, למשל, נעשית היום הדפסה על כובעים והדפסה על חולצות באמצעות הדפסת משי. הדפסה על כובעים וחולצות זו היא אומנותית מאוד, ומשמשת הרבה מעצבי בגדים איכותיים הנמכרים בכסף רב. גם מהפכת הדפוס הדיגיטלי לא פסחה על השוק של הדפסה על כובעים והדפסה על חולצות, ומדפסות מיוחדות מאפשרות הדפסה דיגיטלית דרך המחשב על החולצה. הדפסה על כובעים וחולצות מהזן הדיגיטלי היא בעלת יתרון גדול נוסף על ההדפסות של שנות השמונים – אין כבר צורך להסתפק באיורים סטנדרטים מוכנים מראש – ניתן להביא כל קובץ ממוחשב עבור הדפסה על כובעים וחולצות, ואף לערוך בו שינויים על פי הצורך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יערה דניאל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יערה דניאל

מאת: יערה דניאלאבטחת הבית11/08/111366 צפיות
מערכות כיבוי אש הן אביזר חיוני בכל מבנה. מערכות אלו, כדוגמת הספרינקלרים, מספקות מענה ראשוני לכל שריפה, מיד כשהיא פורצת וגם אם איש עדיין לא הבחין בקיומה

מאת: יערה דניאלפרופילי חברות11/08/111799 צפיות
אוטובוסים בדרך כלל מזכירים לנו את תקופת הילדות. אז, לפני שהיה בידינו רישיון נהיגה או חברים בעלי רישיון נהיגה, אבל כשהיינו כבר מספיק גדולים כדי להגיע ממקום למקום באופן עצמאי, אוטובוסים היו כלי התחבורה שבאמצעותו התניידנו. מאמר בנושא

מאת: יערה דניאלנשים - כללי11/08/112158 צפיות
המראה שלנו והטיפוח הם חלק חשוב בחיינו בשנים אלו. מדברים הרבה על קוסמטיקה- במאמר הבא 5 דברים שאומרים על קוסמטיקה, והאמת מאחוריהם.

מאת: יערה דניאלבניין ואחזקה - כללי09/08/111512 צפיות
הובלות מנוף כשמן כן הן – הובלות אשר לשם ביצוען יש להשתמש במנוף. לא בכל הובלה נדרש השימוש בכלי המכאני, אולם ישנם מצבים המחייבים שימוש בו על מנת שההעברה תצלח - מאמר בנושא

מאת: יערה דניאלרהיטים08/08/111319 צפיות
כל מי שיש לו דירה עם גינה או עם מרפסת יודע, שאין כמו ריהוט גן איכותי כדי להפוך את הישיבה בחוץ לנעימה במיוחד. המאמר הבא יעזור לכם לבחור ריהוט לגינתכם בצורה הנכונה.

מאת: יערה דניאלבית חכם26/07/111422 צפיות
כמדי שנה, גם הקיץ, בשלהי חודש יולי, אנו מתבשרים באמצעי התקשורת על שיאי חום חדשים. וכמדי שנה, גם הקיץ חברת החשמל משמיעה את איומיה הקבועים על הפסקות חשמל יזומות, כדי שתוכל לעמוד בביקושים העצומים לחשמל

מאת: יערה דניאלבניין ואחזקה - כללי26/07/111705 צפיות
כל חברת בנייה עושה שימוש בכלים מכאניים ובחומרים אשר שמם הכולל הוא "ציוד לבניין". על מנת שהתוצאות בשטח תהיינה טובות ויעילות, חשוב שהחברות יעשו שימוש בכלים חזקים ובחומרים באיכות טובה, שיאפשרו בנייה חזקה ויציבה.

מאמרים נוספים בנושא ביגוד והנעלה

מאת: yoni romביגוד והנעלה17/11/204704 צפיות
באיזו דרך הכי משתלם לקנות היום נעלים? האם ניתן לקנות נעליים לנשים באינטרנט בלי לטעות? מהם כללי הבסיס לבחירת נעליים אונליין?

מאת: ניב אבןביגוד והנעלה11/08/161954 צפיות
ההתלבטות מסתכמת בסופו של דבר בבחירה בין חנות בוטיק מקצועית לבין חנות רשת אופנתית שבשתיהן יש שמלות ובגדים נהדרים לאירוע. איך יודעים מה עדיף? קוראים את המאמר הבא.

מאת: דודישביגוד והנעלה26/04/163968 צפיות
פעם עם בוא החורף לא היו הרבה חוכמות – את הנעליים הלבישו בערדליים – מעין מגפיים עשויים מגומי שנלבשו מעל הנעל על מנת לשמור עליה מפני בוץ, רטיבות ושאר צרות העונה הרטובה.

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה10/04/147566 צפיות
תחום הביגוד לילדים הפך להיות פופולארי ביותר ורשתות אופנה רבות פותחות ליין שלם של בגדי ילדים. גם בבגדי ים לילדים נוגעת התופעה הזו. אולם, כאן יש חשיבות וערך מוסף לא רק ללוק של בגד הים אלא גם לאיכות שלו ולמידת ההגנה שהוא יכול לספק לילד שלכם. להלן מידע רלוונטי.

מאת: elichai rubinביגוד והנעלה26/03/147688 צפיות
הבגדים שאנו לובשים מספרים עלינו דברים רבים ומשפיעים על הרושם שאנו יוצרים.

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה07/03/148447 צפיות
בגדי ים שלמים – למי זה מתאים? אם הגעת לכאן בוודאי נמאס לך כבר מאותם בגדי ים ביקיני רגילים. מתחשק לך השנה למצוא בגד ים מיוחד, להפתיע ולהציג סגנון קצת שונה. בגדי ים שלמים הם המילה האחרונה בתחום. אם בעבר חשבת כי הגוף נראה טוב יותר בבגד ים ביקיני, תגלי כי בגד ים שלם יוכל להיות מושך ומעצב בדיוק באותה מידה ואף יותר.

מאת: תמיר נוריאלביגוד והנעלה18/02/149359 צפיות
כאן תוכלי לקבל טיפים משמעותיים לבחירת שמלות ערב או שמלות כלה על ידי סוגי בדים שונים שיתאימו לגזרה שלך

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica