חפש מאמרים:
שלום אורח
15.06.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סטטוסים יפים לפייסבוק

מאת: אלעד אוחנהרשתות חברתיות13/12/20109461 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם גם אתם אוהבים להעביר את זמנכם החופשי באתרי האינטרנט הכי חם בעולם כנראה שגם אתם מכורים לפייסבוק [= אין זה סוד שהפייסבוק נכנס לחייהם של אנשים רבים שמבלים בו את זמנכם החופשי, ומחפשים כיצד לשפרו עם דברים מגניבים כמו סטטוסים יפים לפייסבוק או סטטוסים מצחיקים.

עולמו של הפייסבוק

עולם הפייסבוק ממכר מאוד. לא סתם נשאבו כל כך הרבה אנשים לעולם הכל כך מושך הזה, שגרם לאתר האינטרנט הזה פייסבוק, להגיע למקום שני ברשימת האתרים הכי מבוקשים בעולם! אומנם כעת גוגל ראשונים, אך בצעדי הענק בהם פייסבוק מתקדמים, נראה שמדובר בדבר זמני. מידי יום יוצאים יותר ויותר דברים מגניבים לפייסבוק, אם זה מצד הגולשים כמו: סטטוסים יפים לפייסבוק ואם זה מצד מערכת האתר, אשר משיקה מידי פעם דברים חדשים ומגניבים כמו משחקים.

אתרי פייסבוק

הצלחתו הרבה של עולם הפייסבוק יצרה אתרי אינטרנט שלמים אשר מתעסקים בנושא הפייסבוק. אתרים אלה מביאים לכם את כל הדברים החמים מעולמו של הפייסבוק. אם זה מדריכים, תמונות, סטטוסים יפים לפייסבוק ועוד הרבה מאוד דברים שיאפשרו לכם ליהנות יותר מדף הפייסבוק שלכם, ומההבנה שלכם באתר האינטרנט הכל כך פשוט וממכר הזה, שבהתחלה היה נראה כדבר מאוד מסובך ובלתי נגיש למשתמשים הפשוטים שבנינו.

סטטוסים לפייסבוק

אחד הטריינדים הכי מצליחים בימים אלה הם משפטים וסטטוסים מגניבים לפייסבוק. הרבה מאוד משתמשים משוטטים בדפי פייסבוק של אנשים אחרים על מנת למצוא סטטוסים יפים לפייסבוק שיגניבו את החברים שלהם. אתרי אינטרנט רבים זיהו את הצורך הזה של משתמשי הפייסבוק, ואף יצרו דפים שלמים באינטרנט שמרכזים עבורכם המון משפטים יפים לפייסבוק. אם זה משפטי חוכמה, משפטי אהבה, משפטים מצחיקים ועוד.

 



תגיות המאמר: פייסבוק


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד אוחנה

מאת: אלעד אוחנההשוואת מחירים23/11/195621 צפיות
שאלה נפוצה העולה במוחותיהם של אלו העומדים בפני רכישת מטבח חדש היא – היכן לבצע את ההזמנה: האם ראוי יותר לעשות זאת אצל נגר מנוסה ומיומן, או לחילופין – דרך חברת מטבחים גדולה ומוכרת

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195996 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192057 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: אלעד אוחנהיזמות עסקית28/08/191697 צפיות
להוביל עסק להצלחה ולרווחיות זו משימה מאתגרת. אומרים שאין מעלית לקומת ההצלחה ושחייבים לעלות במדרגות. צודקים! אבל בפורמט של זכיינות תוכלו לעלות במדרגות מהר יותר, ואפילו לדלג על חלקן בדרככם אל ההצלחה העסקית עליה אתם חולמים.

מאת: אלעד אוחנהבניין ואחזקה - כללי27/07/141420 צפיות
אחת ההתלבטויות הגדולות של כל מי שרוצה להקים פרגולה בחצר הבית או במרפסת היא באיזה חומר גלם לבחור – האם כדאי לבחור פרגולות עץ או אולי להקים פרגולה העשויה מאלומיניום. במאמר זה ננסה להציג את היתרונות והחסרונות של כל חומר גלם ולעזור לכם לבצע החלטה שמתאימה לכם ולבית שלכם.

מאת: אלעד אוחנהחיות מחמד22/06/144660 צפיות
פרו פלאן מזון לכלבים הוא מזון שתוכנן על ידי מדענים ותזונאים מומחים לבעלי חיים ולכלבים בפרט, כדי להעניק לכל כלב את המזון המתאים ביותר לפיזיולוגיה שלו ולצרכיו.

מאת: אלעד אוחנהבעלי חיים - כללי06/06/141511 צפיות
הכלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם ואם הוא חי איתו באותו הבית והוא חלק מהמשפחה, חשוב להקדיש מחשבה גם לבחירת המזון הטוב ביותר עבורו, ממש כמו שאנחנו משקיעים מחשבה במזון שאנחנו מכניסים לפה שלנו.

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/162954 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152908 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152419 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148680 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148167 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147934 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148205 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica