חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המפה האסטרולוגית של גלעד שליט- מתי יחזור?

גלעד שליט בחור צעיר שכבר יותר מ-1,700 ימים יושב בשבי.

גלעד נחטף ב-25/6/2006 – מה אומר התאריך הזה? מה קורה ויקרה עם גלעד שליט והשאלה החשובה מכל- מתי יחזור?

לפי המפה של גלעד-

שנה- יאנג אש נמר

חודש- יאנג אש קוף

יום- יאנג עץ דרקון

ניתן לראות כי גלעד הוא אדם כריזמטי, חזק, שואף להצליח אבל עם זאת עדין ורגיש, מאוד יצירתי ומפתיע בקביעות את הסובבים אותו ברעיונותיו.

לגלעד יש הרבה מאוד מאלמנט האש כפי שניתן לראות במפה, הדבר מתייחס לכך שקשה לפספס אותו, אוהב תשומת לב, מעניק הרבה מעצמו לאחרים, יש לו ביטוי טוב ובעל יכולת לעשות דברים מיוחדים בחייו, אחד מהם הוא ספר שכתב ואביו הוציאו לאור בעקבות החטיפה.

מה עוד ניתן לראות לפי המפה של גלעד?

לגלעד קצת חסר ביטחון עצמי למרות שיכול רק להתחזק ולהתעצם ולעשות דברים נפלאים בחייו- לגילעד הנטייה היא להסתכל תמיד לטווח הרחוק, יש לגלעד ראש מאוד מיוחד ולא תמיד אנשים מבינים אותו ולמרות זאת מאוד אוהבים להתייעץ איתו והוא אוהב את זה, נראה כי זה יהיה חלק משמעותי מחייו של גלעד- הייעוץ לאחרים.

בתקופה שגלעד שליט נחטף, זו הייתה תקופה שבה חש לבד.

לגלעד שליט במפה הגורלית, ניתן לראות חוסר סיפוק שנובע מתחושה רגשית, בעיקר בנוגע למעמד שלו, לעבודה ולסטאטוס חברתי.

הדבר יכול להוביל את שליט לסוג של דיכאון או התכנסות בפינה...אבל הדבר משתנה עם השנים, ככול שיגדל ויתבגר.

יש לשים לב להאשמה עצמית שגלעד יכול לקחת על עצמו בשנת 2012, בעיקר בחודש אפריל.

בנוסף נראה כי לפי המפה הגורלית, יש לגלעד בעיות עם תאונות, ניתוחים, אתגרים רפואיים...כל זאת לפי הקומבינציה שבין הנמר לקוף!

מהתאריך 13/11/2009 גלעד עבר לתקופה חדשה, לעשור חדש (כל 10 שנים יש לכל אדם תקופה חדשה שמשנה את גורלו).

במקרה זה, גלעד צריך לשמור יותר על הבריאות שלו, בעיקר בחודשי מאי ובמיוחד בשנת 2013 שזו שנה לא קלה בריאותית לגלעד, במקרה ואינו מחזק את עצמו ושומר על בריאותו באותה תקופה.

גלעד מחודש נובמבר 2009 חש תסכול, זו תקופה שיותר מקשה עליו מבחינה רגשית, מאשר פיזית...והדבר יחזור שוב בשנת 2012, בצורה קשה יותר..!

למרות כל הבעיות, הקשיים והאתגרים- לגלעד שליט יש מזל גדול והוא שיש לו הגנה משמיים.

מישהו עוזר לו ותומך בו, ומקנה לו ביטחון להמשך הדרך, מישהו שומר עליו ומכאן ניתן לומר בכמעט 90% שגלעד עדיין חי ויחזור אלינו- השאלה מתי?!

הייתה אפשרות כבר להחזיר את גלעד ממזמן! בעיקר בשנת 2010, אני רואה מעבר ושינוי במקום בו הוא הוחזק.

השנה, 2011- יש עוד סיכוי לעשות זאת עד לסוף החודש, אבל נראה כי לגלעד אין ממש על מי לסמוך, השינויים הגדולים והקריטיים שיש לעשות למען שחרור גלעד שליט ייתכן ויתחילו ב-2012- למה?

כי בשנת 2012, התמיכה בגלעד שליט עולה שלב שלא יהיה ניתן להתעלם ממנו, נראה כי יהיה משהו תקשורתי מאוד מאוד גדול באותה תקופה ולדעתי זה הזמן הנכון להוציא את גלעד משם.

חודשים טובים לעשות זאת- פברואר, אוגוסט, ספטמבר או דצמבר.

כולנו תקווה שיחזור אלינו בקרוב!!!

שלומית שטיינברג- יועצת בכירה לפנג שואי ולמטאפיסיקה סינית

052-8708298

www.fengshui-mystic.co.il

 



תגיות המאמר: גלעד שליט, אסטרולוגיה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שלומית שטיינברג- יועצת מוסמכת לפנג שואי ולמיסטיקה סינית, חברת האגודה הישראלית לפנג שואי

טל'- 052-8708298

אתר- www.fengshui-mystic.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלומית שטיינברג

מאת: שלומית שטיינברגעיצוב פנים31/07/121249 צפיות
במיוחד לט"ו באב- כיצד להביא לזוגיות טובה בחייך, דרך עיצוב חדר השינה? קבלו 6 טיפים לעיצוב חדר השינה כך שיביא לכם זוגיות טובה!

מאת: שלומית שטיינברגעיצוב פנים08/05/121294 צפיות
לצבע קיימת משמעות, הצבע יכול להתבטא בצבע הבגד, צבע הרהיט, הקיר או המצעים. שימוש בצבעים בפנג שואי הם ככלי לטיפול ולאיזון האדם מתוך המבנה הקיים, כאשר גם מבחינת הצבעים, הכול קשור לטבע, במקרה זה לחמישה אלמנטים- עץ, אש, אדמה, מתכת ומים. דרך תכונות האלמנטים ניתן לקבל הכוונה לגבי מהות ואופי האדם, קווי התנהגות, התאמה זוגית ומקצועית ואף אילו כלים וצבעים יכולים לחזק את... אותו אדם לפי חמשת האלמנטים.

מאת: שלומית שטיינברגפנג שואי05/04/118976 צפיות
בחירת דירה הינה פרמטר מאוד חשוב בחיינו- מדוע? בית מעניק עבורנו יציבות וביטחון ולפי הפנג שואי, בחירת בית הינה חשובה ביותר עבור הצלחה בכל תחומי חיינו. בית טוב מעניק לחיינו אושר, הצלחה, שגשוג ובריאות!

מאת: שלומית שטיינברגמיסטיקה20/03/112035 צפיות
לפי חוכמת הפנים הסינית, הנקראת גם בשם- הפִיזְיוֹגְנוֹמְיָה, ניתן להגדיר את אופי האדם רק מהסתכלות על תווי פניו. בעבר, עוד מימי הקיסרות בסין, כל מי שהיה מעוניין בעבודה בחצר המלכותית, היה חייב להיבדק לפי פניו ותאריך לידתו.

מאת: שלומית שטיינברגאדריכלות פנים16/03/111360 צפיות
מה מבנה הבית מספר על הדיירים? קיימים חמישה צורות מרכזיות למבנים- ריבוע, מלבן, עגול, משולש ואמורפי. כל אחת מהצורות לקוחה מתוך חמשת האלמנטים- עץ, אש, אדמה, מתכת ומים. דרך חמשת האלמנטים ניתן להשיג מידע על האדם וביתו, דרך תכונותיהם והיחסים העומדים ביניהם.

מאת: שלומית שטיינברגאסטרולוגיה03/03/112256 צפיות
כיצד תדע אם חייך יהיו בעלי מעברים ושינויים או בעלי שיגרה וחוסר בתזוזה?

מאת: שלומית שטיינברגחינוך ולימודים - כללי24/02/111943 צפיות
לכבוד הסימסטר החדש של הסטודנטים, החלטתי לכתוב על כיצד ניתן להשיג הצלחה בתחום הלימודים. חשוב להבין כי נקודת המוצא להצלחה בלימודים הוא תאריך הלידה ומקום הלימודים בבית! מיקומך בבית מאפשר יכולת ריכוז טובה ומכאן להגיע גם להצלחה בלימודים בקלות יותר! מיקום הינו חשוב במיוחד לתלמידים וסטודנטים שקשה להם במסגרת זו או לאלו שמתקשים עם החומר הרב שעליהם לזכור ולשנן.

מאמרים נוספים בנושא אסטרולוגיה

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה25/11/1912901 צפיות
תחזית אסטרולוגית מפורטת לשנת 2020. מה יתרחש אצל כל המזלות בפרטי, וגם בכללי ובלאומי. זו עתידה להיות שנה יוצאת דופן במגוון תחומים.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה26/08/198813 צפיות
שנת תש"פ הבאה עלינו לטובה היא שנת התיקונים. ברמה המיסטית הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בתחומים רבים. תחומים אלו קשורים בעיקר לקטע הרוחני ולהתקדמות הרוחנית שתגיע בשנת תש"פ. ברמה הקונקרטית, אנשים פשוט יתקנו את דרכיהם.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה24/11/182320 צפיות
תחזית אסטרולוגית מלאה לשנת 2019, כולל חלוקה ליסודות ומזלות.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה26/08/189066 צפיות
מה צפוי לבני המזלות השונים בשנת תשעט - תחזית מלאה ומפורטת

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה21/05/181008 צפיות
מה יקרה לבני מזל שור במהלך השנה הנוכחית? תחזית מלאה לבני המזל בתחומים האישיים והמקצועיים. רמז: זו תהיה שנה לא רעה בכלל.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה05/12/172037 צפיות
שנת 2018 המציצה מעבר לפינה כבר נתנה אותותיה וסימניה על חלק מן השינויים שיתחוללו סביבנו ובנו בשנה זו. שנת 2018 הכן היא שנת השינויים ובגדול. השינויים יחולו הן בתחום הרוחני והן בתחום הקיומי. השינויים הללו שיורגשו במהלך כל שנת 2018 ילוו בתובנות חדשות ובהרחבת התודעה שלנו. השינויים כוללים גם שינויים פיזיים שיחולו סביבנו כמו למשל שינויים במזג האוויר . ברמה הרוחנית שנת 2018 תהיה שנת מתנה היא תתאפיין במתנות רוחניות כמו למשל שפע אדיר, אינטואיציה גבוהה, סולידריות ואהבת חינם.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה27/12/161528 צפיות
שנת 2017, הבאה עלינו לטובה, תיזכר בעתיד ההיסטוריה כשנת הרפואה. שנת 2017, היא שנתם של הרופאים, המרפאים, המדענים ובעיקר חוקרי המזון. שנת 2017, תיצור מקצועות חדשים בתחום הטכנולוגיה , הרפואה , הריפוי ובעיקר חקר המזון. בתחום הרפואה, יהיו חידושים מדהימים והמצאות חדשות. שנת 2017 , תהיה שנתם של החולים הכרוניים, שסוף כל סוף יהיה מזור למחלתם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica