חפש מאמרים:
שלום אורח
14.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פעם בתקשורת היו פליטות פה היום....

מאת: אקמתקשורת המונים18/06/200955 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עיתונאינו אינם חפים מפליטות אלה, בדיוק מהסיבה שכאשר עיתונאי כמו יאיר לפיד מביעה דעה אישית, היא ללא ספק משולבת בחינוך מבית מדרשה של משפחת לפיד, ללשון משתלחת ללא משוא פנים. ואם עופר שלח שבמקצועו הוא איש ספורט, מתחיל לעסוק בפוליטיקה אז ודאי שקולמוסו של שלח ישלח אי אלו אמירות בעייתיות.

דרך אגב עפר שלח כלל אינו איש תקשורת - שלח מחזיק בתואר לספרות אנגלית. אבל בתקשורת כמו בתקשורת, שלח נכנס ככתב ספורט, המשיך כבעל טור בנושא ואז החל עפר שלח גם לכתוב טור על צבא ובטחון (כנראה מתוקף היותו קצין מילואים ונכה צה"ל), מכאן הדרך לחדשות ופוליטיקה היא ישירה.

רינה מצליח גם היא עשתה דרך דומה לשלח. אמנם למצליח תואר שני בתקשורת, אך גם היא הספיקה להיות מומחית לספורט ורק אחר כך עברה לחדשות...

יאיר לפיד ועופר שלח הנם רק שתי דוגמאות לאנשי תקשורת, שרוקדים בין דיווחים לפרשנות ודעות, המומחים הגדולים בתחום הזה - הם הלא רביב דרוקר, ובן כספית שיום אחד הם פרשנים ויום אחד הם כתבים.

עד כאן מנינו עיתונאים/פרשנים שרוקדים בין התפקידים בגלוי. אך ישנם כאלה שעושים זאת כביכול כמראיינים אובייקטיבים, כדוגמת רזי (שים נקודה) ברקאי או רינה מצליח . רזי מלהט במראייניו כאוות רצונו ונטיותיו הפוליטיות, חותך את החולקים עליו ואף משתלח בהם. אך רזי ברקאי לא יצהיר לעולם שהוא מדלג לעמדת הפרשן או מביע הדעה!

מצליח - כתבת פוליטית מצליחה המכניסה את עמדתה האישית כמעט בכל כתבה (מה גם שעכשיו, מצליח מגישה תוכנית אישית ברדיו).

אם כך הם פני הדברים אין זה פלא שבכירי העיתונאים בישראל כדוגמת בן כספית, עפר שלח , פולטים בקולמוסיהם לעיתים קרובות אמירות בעייתיות ואנשי תקשורת בכירים, כדוגמת רזי ברקאי ורינה מצליח פולטים מפיהם אמירות מביכות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

השגות גם על בןכספית, יאירלפיד עוד ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אקמ

מאת: אקמשיפוצים28/02/111 צפיות
שאלות ותשובות בעניני התקנת מערכת טיהור מים אפורים. מה עושים עם הצינורות? מה אפשר לעשות עם מים אפורים? איך זה משפיע על הצימחיה בגינה?

מאת: אקמבית חכם24/01/111 צפיות
המאמר מסביר מה זה מים אפורים (Gray Water) והסוגים השונים ואיך אפשר לנצל אותם לטובת החיסכון במים. בנוסף יש גם סקירה של השימושים האפשרים בסוג מים ממוחזר.

מאת: אקמבניית אתרים13/06/101 צפיות
מה חשוב מה נצרך עבור הקמת אתר עסקי מוצלח ויעיל, האם אני צריך אתר תדמיתי או אפשר ללכת רק על מכירות? האם מכירות מתאימות לכל עסק? אולי עדיף שני אתרים? ולמה צריך להוציא כל כך הרבה עבור אתר כזה קטן?!

מאת: אקמבניית אתרים03/06/101 צפיות
אילו דגשים רצוי וכדאי ולפעמים אף חובה לשים בזמן שבונים אתר מכירות, בין אם האתר הוא בנוסף לחנות פיזית או אם החנות היא וירטואלית לחולטין. כאן מציעים לכם שלל נקודות שכדאי לשים לב אליהם מהצעד הראשון שעושים לקראת הכמת אתר אינטרנט.

מאת: אקמבניית אתרים20/05/101 צפיות
מהו הצורך ולמה כדאי לעמוד בתקן של הW3C ומה כל זה קשור לבניית אתרים ולקידום שלו במנועי החיפוש

מאת: אקמעיצוב אתרים13/05/101 צפיות
המאמר עוסק בדברים שצריכים לשים לב אילהם על מנת לבנות אתר אינטרנט נגיש ושימושי לכלל האוכלוסיה ולבעלי מגבליות בפרט על פי הסטנדרתים בין לאומים

מאת: אקמבניית אתרים03/05/101 צפיות
מהם השלבים הנחוצים לבניית אתר אינטרנט והאם יש צורך בליווי אישי

מאמרים נוספים בנושא תקשורת המונים

מאת: yuval ozתקשורת המונים28/04/132556 צפיות
מהי בעצם מרכזיה וכיצד יכולה להועיל לעסק שלך?

מאת: דניאל seoתקשורת המונים04/10/128399 צפיות
במיוחד כשהילדים גדלים ואתם רוצים כבר לקנות בית משלכם, כדאי לזכור שמשכנתא זה לא משחק ילדים. חשוב מאוד לדעת המון דברים לפני שלוקחים משכנתא והדרך הכי טובה לדעת אותם זה על ידי ייעוץ עם אנשים שמבינים בכך. כמו כן, יש כל כך הרבה פרטים שאנשים מהשורה פשוט לא מתעסקים איתם.

מאת: יקותיאלי עודדתקשורת המונים11/09/129614 צפיות
הספרות 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 מוכרות לרוב אוכלוסיית העולם, ללא הבדל ארץ ושפה. עובדה זו מאפשרת לפתח שיטת תקשורת נוחה ופשוטה בין זרים, הדוברים שפות שונות וכותבים בכתבים שונים, למרות שאיש אינו יודע את שפת רעהו. בשיטת התקשורת המוצעת יינתנו מספרים למילים שמושיות, היינו מספר אישי לכל מילה. כל מספר יתאים למילה אחת בלבד, מילה בעלת אותו מובן, בכל שפה. אנשים זרים ירשמו ויחליפו ביניהם פתקים ובהם קבוצות של מספרי מילים ובאמצעות רשימות מתאימות - "מפתחות" שהוכנו מראש, יוכלו להבין איש את רעהו.

מאת: שירה כהןתקשורת המונים24/05/129656 צפיות
סיכום מאמר; עלייתו של ציבור הקוראים

מאת: liatootתקשורת המונים14/04/129482 צפיות
מאז ומתמיד בני האדם היו מתקשרים ביניהם, אך צורת ההתקשרות שינתה את פניה מהעת העתיקה ועד היום, במאמר זה סקירה קצרה של מראה התקשורת מאז ועד היום.

מאת: שחףתקשורת המונים31/08/109003 צפיות
אמצעי התקשורת מקיפים אותנו ומשפיעים על סדר היום הציבורי. לימודי תקשורת ועיתונאות מקנים ידע תיאורטי מקיף לצד התנסות מעשית נרחבת, ומאפשרים להשתלב בתחום התקשורת במגוון תפקידים מרתקים.

מאת: אברהם בלוךתקשורת המונים10/10/099785 צפיות
מאפיין תרבות שהוא אחד מהבולטים בעיניי הוא השפה. כל פיריודה והמילים המאפיינות אותה, כל זרם באומנות ומילותיו הייחודיות לו – כל עם או חברה ומושגיה ומונחיה. בעשורים האחרונים אנחנו חוזים בהתפתחותו של סלנג בגוון חדש לחלוטין – סלנג כתוב המופיע באינטרנט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica