חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול בחרדות

מאת: דניאל seoהתמכרויות17/04/20119197 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתרי מצלמות סקס- היא  בגידה לגיטימית

לטענתו של ד"ר יצחק בן ציון, פסיכיאטר וסקסולוג וסגן מנהל המרכז הרפואי "סורוקה" בבאר שבע, "אינטרנט ותארים כמו מצלמות סקס בשידור חי החזירו בחזרה לעולם את המכתבים הארוטיים נוטפי התשוקה שהיו פעם מקובלים מאד בין זוגות שרק הכירו או שהתשוקה ממלאת תפקיד חזר מאד בקשר ביניהם".

מעבר לזאת טוען ד"ר בן ציון כי סקס וירטואלי או הגעה לפורקן מיני באמצעות מצלמות סקס נחשבת בעיני רבים סוג של בגידה לגיטימית כמו צפייה בסרט פורנו בוידיאו. "גם אין מגע גופני ופגישה פנים אל פנים שאלו יכולות ליצור קשר רגשי ובעיקר אין החלפת נוזלים ואקט מיני של ממש.לכן גם קל להיגרר להתמכרות מסוכנת" אומר ד"ר בן-ציון.

15 מטופלים שמכורים למין באמצעות מצלמות סקס

ד"ר בן ציון פוגש אצלו בקליניקה מדי שנה כ-15 מטופלים המכריזים על עצמם כמכורים לצ'אטים באינטרנט ומין באמצעות מצלמות סקס. "אחד המטופלים השגיע אליו הוציא בחודש כ-7,000 שקלים, קרוב לחצי ממשכורתו על צ'אטים אירוטיים באתרים מסחריים על חשבון החברה או התקציב המשפחתי". הוא הגיע לד"ר בן ציון כשכבר לא היתה באפשרותו כל דרך להסביר את אובדן הכספים הללו.

בן ציון נותן גם דוגמאות למכורים שלא הצליחו להתגבר על ייצרם. הוא מזכיר מהדס בכיר במפעל גדול בדרום הארץ שבחלקים גדולים משעות עבודתו היה גולש באתרים של מצלמות סקס בשידור חי. בשלב מסוים כשהוא נתפש הממונים עליו חסמו לו את הגישה לרשת. אך הוא הצליח בגלל הידע הטכני הרב שברשתו לפרוץ את כל החסימות והמשיך במעלליו.

 



תגיות המאמר: חרדות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196148 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191338 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161454 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161904 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162153 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162257 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162098 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא התמכרויות

מאת: orya peryהתמכרויות13/06/172039 צפיות
כפי שאנו עדים בשנים האחרונות כאשר סיגריות אלקטרוניות כבשו את השוק הישראלי בסערה, במיוחד לאור המודעות נגד עישון סיגריות רגילות. עצם העובדה שניתן לעשן בסיגריות אלקטרוניות גם במקומות ציבוריים, היא זו שמראה לנו כי אין בה עישון פאסיבי בדומה לסיגריה הרגילה.

מאת: עוז דוידיהתמכרויות06/04/148344 צפיות
מהי התמכרות להימורים? כיצד היא נגרמת? מהם דרכי הטיפול?

מאת: נדב יעקוביהתמכרויות29/10/138844 צפיות
מתי ראוי להביט ולהבחין בגודל הבעיה? התמכרות לסמים מתחילה מגיל צעיר ומכאן שחשוב לתת את הדעת ולעצור את הדברים לפני שיביאו השלכות מרחיקות לכת. כאשר מגלים ההורים ערנות מבעוד מועד, משתנים כללי המשחק. התמכרות לסמים מתחילה מגיל צעיר ביותר. חוסר הידע לעיתים מונע מההורים לתת ולהכיר בבעיה. מה נדרש על מנת שיהיה ניתן להותיר את הבעיה הרבה מאחור? כאן מגיע הרגע להגיד כי אבחון הבעיה וטיפול מוקדם, יכול לסייע ולהשאיר את ההידרדרות הרבה מאחור.

מאת: נדב יעקוביהתמכרויות29/10/138727 צפיות
אם אדם שאתם אוהבים מתגלה כמכור לסמים והדבר משתלט על חייו האישיים, הוא מחייב מבדק ואף התערבות מקצועית בהתאם. יש לא מעט מכוני גמילה מקצועיים אשר יוכלו לסייע לכם ולהעניק את הכלים הנכונים להתמודדות ארוכת טווח. התמכרות? לא כאשר אתם בוחרים מכוני גמילה ומעניקים להם את החשיבות הראויה.

מאת: bonjorהתמכרויות05/11/128883 צפיות
A true story about getting clean from drugs and staying clean. The recovery of an addict.

מאת: משה רוימיהתמכרויות12/04/119094 צפיות
מאז שהחל להיחקר העישון בשנות ה- 50 והשלכותיו הבריאותיות נמצא כי העישון גורם נזק לא רק לנשים מעשנות כשהן בהריון כי אם גם לעובר שהן נושאות בבטנן. למעשה העישון פוגע עוד הרבה קודם להיריון. מחקרים מראים שהעישון פוגע בפוריות הן אצל הגבר והן אצל האישה כך שבכל מצב הפסקת עישון בהיריון היא דבר נכון ומומלץ.

מאת: משה רוימיהתמכרויות12/04/119900 צפיות
מה גורם לאנשים לצרוך סמים? מדוע נחשבים סמים ברוב מדינות העולם המערבי לבלתי חוקיים ומה באמת הנזק של סמים לחברה?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica