חפש מאמרים:
שלום אורח
02.06.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טימפרור שוקולד - סדנאות שוקולד

טימפרור שוקולד... כל מה שצריך לדעת:


בתקופה האחרונה סדנאות שוקולד תופס נתח שוק נכבד, הישראלים לאט לאט למדו להעריך את "הזהב השחור" ורוציםלדעת מידע עליו, ולא רק לטעום ממנו אלא לגעת לחוש ולהבין כיצד מייצריםשוקולד בעבודת יד.
חומר הגלם של השוקולד נדיר במינו אם נירצה להגדיראותו ולתת לו אופי הינו משווים אותו לילד מפונק ועיקש יחד עם זאת כשלומדיםלעבוד איתו, הוא הופך לממושמע ומתמסר לידיים הנכונות... פשוט צריך להביןכיצד להתנהג איתו.
במאמר הבא תוכלו להבין איך מכינים שוקולדביתי שלא היה מבייש חנות בוטיק לשוקולד חשוב שתבינו כי הדברים הבאים פשוטיםאך בכדי לישם אותם דרוש ניסיון רב. על כן, כדי להגיע לתוצאות ברמה טובהדרושיםניסיונות ואף כשלונות רבים על מנת ללמוד את הטכניקה והשיטה הלאפחות ממדעית.


כדי שהשוקולד שלנו יהיה בדיוק כפי שאנו רוציםכגון: ברק,מירקם אחיד וישמר לאורך זמן יש צורך "לטמפרר" אותו - המושגטימפרור מגיע מלשון המילה טמפרטורה תהליך בו אנו מחממים את השוקולד, מקרריםומחחמים שוב בלי לתת לו שנייה מנוחה, בתנועה מתמדת על מנת לייצב את הרכבהקריסטלים המצויים בשוקולד.


כדי לטמפרר שוקולד נזדקק למדחום ושפכטל מתכת.
כמובן שנזדקק לחומר הגלם של השוקולד רצוי שתעדיפו שוקולד בעל 50 אחוז מוצקי קקאו לפחות.


כך נעשה את תהליך הטימפרור:
מרתיחים מים בסיר ומניחים מעליו סיר נוסף (יוצרים בן מארי) על מנת שהשוקולד לא ישרף וימס מהחום של האדים.
כשהמיםרותחים מנמיכים את הלהבה ומכניסים את השוקולד, בזמן ההמתנה לחימום השוקולדהמריר לכ-50 מעלות יש לערבב אותו באופן סיסטמתי (בשוקולד חלב ולבן ישלהגיע ל 43-45 מעלות).
יוצקים כמות של כמעט מחצית מהשוקולד על משטח שישובאמצעות השפכטל מערבלים את השוקולד על המשטח על מנת לקרר אותו, אנו חייביםלעבוד מהר ולהימנע מהתקשות השוקולד בעיקר בקצוות שלו.
את השוקולדשקיררנו מחזירים לתוך הקערה, עכשיו זה הזמן למדוד את הטמפרטורה  להגיעלטמפרטורה של 28 מעלות בשוקולד מריר (בשוקולד לבן או חלב ל 25 מעלות) אםהשוקולד לא קר מספיק אנו צריכים לחזור על פעולות הקירור בעזרת בחישהמתמדת ולהביאו לטמפרטורה הרצויה, קירור לטמפרטורה שמתחת ל26 מעלות משמעשצריך להתחיל את התהליך מחדש


לאחר שקיבלנו את הטמפרטורה הרצויהיש להחזיר את השוקולד לבן מארי למס' דקות במטרה לקבל שוקולד מוכן לעבודה.אין צורך להדליק שוב את הגז השוקולד יתחמם מהאדים
יש לעלות כעת את הטמפרטורה ל-32 מעלות בשוקולד מריר (בשוקולד לבן או חלב ל-30 מעלות) מערבבים מעט... והשוקולד מוכן לעבודה.

סמיילי שוקולד היא חברה שמקיימת סדנאות שוקולד ואירועי שוקולד מפנקים בכל מיני נושאים ומגשימה את הפנטזיה של כל אוהבי השוקולד.
מפלי שוקולד לכל אירוע... סדנאות שוקולד לילדים, סדנאות שוקולד למסיבת רווקות, חוגי בית מתוקים ועוד...

לקבלת עידכוני שוקולד מתוקים, קופנים ומתכונים... חפשו אותנו בפייסבוק
"סמיילי סדנאות שוקולד"....

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י השוקולייטרית נירית פרנקו - סמיילי שוקולד
נירית מעבירה סדנאות שוקולד לכל מטרה ואירועי שוקולד מתוקים
ניתן להתרשם באתר הבית: http://www.smileyfun.co.il
או ליצור קשר טלפוני - 052-8725729

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נירית פרנקו

מאמרים נוספים בנושא מסיבות רווקים ורווקות

מאת: קובימסיבות רווקים ורווקות11/12/195821 צפיות
כל מי שהציע נישואין לבן או הבת זוג שלו יודע מיד אחר ההצעה , בגמר ההתרגשות , השימחה המיוחדת , הבכי, האושר שמציף אותנו ותחושחת הגאווה שהגבר שלכם בחר בכן להיות לו לאישה לאם ילדיו והשותפה לכל החיים , למחרת האנרגיוות מתחלפות למסע בזמן של חיפוש אולם, תקליטן,שמלת כלה ואיפור, את מי להזמין , איזה הפקה נעשה וממש צוללים להכנות מרתוניות, בו בזמן נזכרים שבאמת נשאר עוד קצת זמ למסיבות.

מאת: רוני הכהןמסיבות רווקים ורווקות09/11/171656 צפיות
מסיבה אמיתית תכלול לא מעט אלמנטים חשובים מלבד מסיבת רווקות אביזרים שובבים. מהם הדברים הכי חשובים? קראו הלאה ותבינו.

מאת: ניב אבןמסיבות רווקים ורווקות21/03/175660 צפיות
היום הזה של החתונה הוא יום אחד אשר לקראתו צריכים לחלוף ימים רבים שבהם ההתעסקות עבור הארגון של החתונה היא רבה וכוללת המוני פרטים שצריכים להכין וביניהם גם ההכנה של מסיבת הרווקות שנערכת בשבוע שלפני החתונה בצורה המסורתית.

מאת: vodplaceמסיבות רווקים ורווקות06/07/162034 צפיות
נדרשתם לארגן מסיבת רווקות והחלטתם לחפש מקום מיוחד במינו, למסיבה בלתי נשכחת... וילה למסיבת רווקות היא המקום המושלם לאירוע שכזה. תכנון מוקפד ושימוש במגוון האפשרויות והפינוקים שוילה למסיבת רווקות מציעה, יוביל לאירוע מדהים שהכלה המיועדת, החברות והמשפחה לא ישכחו זמן רב.

מאת: גילת פייןמסיבות רווקים ורווקות15/07/152255 צפיות
סגרתם מסיבה בלופט במרכז או בכל מקום אחר בארץ ושוקלים להזמין חשפנית? על שהרעיון נשמע טרנדי וסקסי, כדאי להביא בחשבון יתרונות וחסרונות שעשויים להרים את המסיבה לגבהים חדשים או לגרום גם לאי נעימויות.

מאת: גילת פייןמסיבות רווקים ורווקות28/06/151909 צפיות
הנה הגיע היום הגדול והחתן המאושר סומך על החברים הכי טובים שלו שיארגנו לו מסיבת רווקים בלתי נשכחת כמו שהוא תמיד חלם עליה. יש הרבה מקומות והרבה סוגים של מסיבות רווקים אך רק דרך אחת לבחירת הלוקיישן המושלם.

מאת: אסי יוסימסיבות רווקים ורווקות07/01/152605 צפיות
מסיבת שחרור, מפגש חברים או סתם כי בא לכם להתפנק לבד, יש כמה דברים שחשוב שתדעו מראש ובדרך כלל יהיו רלוונטיים עבור כל נערות הליווי החנויות מנהלות אתרים בהם תוכלו להזמין את הפריטים המבוקשים ולקבלם בתוך מספר ימים באמצעות רשת הדואר או שירותי. הקדימו לבצע את ההזמנ החושקות באקט מיני עם בני זוגן אזי בן הזוג מפרש שירותי ליווי זאת כדחייה מינית, עובדה המחלישה את האגו הגברי והדבר לא

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica