חפש מאמרים:
שלום אורח
14.06.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול באמצעות כוסות רוח - רפואה סינית

מאת: תמר טובירפואה סינית20/06/20111405 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
שיטת הטיפול באמצעות כוסות רוח היא שיטה שמקורה לפני אלפי שנים והייתה בשימוש של מרפאים בכל הדורות וכמעט בכל התרבויות.

כוס הרוח היא מעיין בקבוק קטן עם קצוות עגולים וחלקים שנועדו ליצור ואקום מעל העור. ואקום זה גורם לדם לזרום ולהמשך לכיוון פני שטח הגוף. כוסות הרוח מיוצרות מחומרים ובגדלים שונים. למשל: מזכוכית, מבמבוק ומפלסטיק.

את כוסות הרוח מצמידים לגוף במטה ליצור ואקום. מקובל ליצור את הואקום בשתי דרכים:

1. חום - שיטה זו עתיקה יותר ועושה שימוש באש

2. משאבה - שימוש במשאבה אשר יונקת את האוויר מהכוס.

יצירת הואקום נעשית בעוצמה מתאימה (התלויה בבעיה הרפואית ובהתאם ליכולתו של המטופל). המטפל בכוסות רוח מצמיד את הכוסות באזור הבעייתי (בד"כ בהעדפה לשריר). טיפול בכוסות רוח אפקטיבי כאשר הצ'י והדם הם חסרי אנרגיה ונעים באיטיות, בחוסר או בתקיעות ויש רצון בשינוי המצבים הללו. האפקט של כוסות רוח ויצירת הואקום באזור גורמים לפגיעה בנימי ההדם הקטנים. פעולה זו מטרתה להביא לזרימת דם תקינה לאזור והמרצת האנרגיה בערוצים המתאימים בגוף לשם ריפוי מוחלט. ייתכנו הופעה של שטפי גם הנעלמים מהאזרו לאחר מספר ימים.

בד"כ, ריפוי באמצעות כוסות רוח משולב עם שיטות ריפוי אחרות מתחומי רפואה סינית כגון דיקור סיני, טווינא וצמחי מרפא סיניים.

היתרון המרכזי של טיפול בכוסות רוח טמון בכך שתגובת הריפוי הינה מיידית, והמטופל מתחיל לחוש בשיפור במצבו כבר לאחר הטיפול הראשון.

אילו בעיות ניתן לטפל בעזרת רפואה סינית יחד עם כוסות רוח?

  1. מתח שרירים: הרפיית שרירים תפוסים וכואבים
  2. כאבי ראש חוזרים ומיגרנות
  3. בעיות שלד ואורתופדיה: כאבי גב, פריצות דיסק
  4. כאבי צוואר וכתפיים (קרע בגידים, כתף קפואה , דלקת בגידי הכתף)
  5. בעיות ברכיים כגון שחיקת סחוסים
  6. פציאליס (שיתוק שרירי הפנים כמו למשל אחרי אירוע מוחי)
  7. מחלות
  8. פנימיות כמו: עצירות, בעיות מערכת העיכול, לחץ דם ועוד.
  9. חוסר איזון כללי בגוף המוביל לבעיות כמו שיעול כרוני, חולשה ועייפות כרונית
  10. המרצת מערכת החיסון – חיזוק לפני החורף ועונות מעבר
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים מקצועי באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תמר טובי

מאת: תמר טובישיקום והידרותרפיה23/06/1113728 צפיות
המעי הגס הוא האיבר המרכזי שבו מצטברים רעלנים ומזהמים שונים. צטברותם של רעלים אילו במערכת העיכול פוגעים בתפקודו התקין של הגוף ועשויים לעורר את הופעתם של מחלות ובעיות בריאותיות נלוות. הידרותרפיה (חוקן מים) זו שיטה לניקוי יסודי של המעי הגס מפסולת ורעלנים שהצטברו במהלך השנים, והחזרת האיזון החומצי - בסיסי הטבעי.

מאת: תמר טובירפואה09/05/111445 צפיות
תסמונת העייפות הכרונית, שנקראה בעבר גם “מחלת היאפים” או “מונונקלואוזיס כרוני”, תוקפת כ- 0.2% מהאוכלוסייה, בלי קשר למעמד חברתי-כלכלי. פיברומיאלגיה מוגדרת כמחלה ראומטית הפוגעת ב: 4%-2% מהאוכלוסייה, כאשר 95% מהסובלים ממנה הן נשים, רובן בנות 50-20. המחלה מתאפיינת בכאבים בשלד, במפרקים ובשרירים, ללא רקע דלקתי. על אף שהן נחשבות לתסמונות שונות, יש ביניהן קשר הדוק: שתיהן מאופיינות בתסמינים הפוגעים בצורה קשה באיכות החיים וביכולת התפקוד.

מאת: תמר טובייהדות22/03/111762 צפיות
באמצעות לימודי הקבלה ניתן להסביר את המורכבות של היקום בהיבט החומרי והלא-חומרי שלו, כמו כן, את הטבע הפיזי והמטאפיזי של המין האנושי.

מאת: תמר טובירפואה11/11/102693 צפיות
מחלת קרוהן היא מחלה דלקתית כרונית שפוגעת ברירית מערכת העיכול ויכולה להופיע בכל רקמה באזורי מערכת העיכול: החל מחלל הפה ועד לפי הטבעת. במרבית המקרים, מחלת קרוהן פוגעת בחלק הסופי של צינור המעי הדק (באזור המעבר בין המעי הדק למעי הגס).

מאת: תמר טוביספא30/10/101643 צפיות
חמאם הטורקי, הנו גרסה ים תיכונית של בית מרחץ, דוגמת הסואנה. החמאם היווה ומהווה עדיין תפקיד חשוב בתרבות הטורקית. בתי מרחץ הם רעיון ומסורת רומית שעברו אל הביזנטים, ומהם לטורקים.

מאת: תמר טוביספא30/10/101656 צפיות
ספא, הנו שם כולל לתחום ריפוי המסתמך על הקשר בין הגוף לנפש. תעשיית ה-WELLNESS התפתחה רבות בעשור האחרון וביטויה המרכזי הוא בריבוי מכוני הספא הבריאותיים והטמעת התפיסה כי ספא אינו רק מותרות ופינוק, אלא טמונים בו יתרונות בריאותיים רבים הן במישור הפיסיולוגי והן במישור הנפשי.

מאת: תמר טוביספא26/09/1017046 צפיות
מתקן הסאונה הינו אחד ממתקני הספא הנפוצים המאפשר הרפיה פיסית ונפשית. סאונה ברוב מרכזי ספא הנו מבנה סגור, הכולל בתוכו גוף חימום כגון תנור לבנים המחומם לטמפרטורה גבוהה מאוד וכאשר הלבנים לוחשות, יוצקים עליהן מים הספוגים בשמנים ארומטיים המעלים את הלחות בתוך המתחם הסגור ופותחים את דרכי הנשימה.

מאמרים נוספים בנושא רפואה סינית

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/03/222810 צפיות
דיקור סיני לכאבי גב מתבצעים בקליניקה באמצעות מחטים דקות מאוד, חד פעמיות וסטריליות. אלו הן מחטים שמיוצרות במיוחד בעבור דיקור סיני. את המחטים מציבים בנקודות הדיקור שתואמות את המצב הרפואי והנפשי.

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית28/01/223063 צפיות
על מנת לקבל את הטיפול המדויק ביותר נחוץ מטפל עם ניסיון ספציפי בטיפולי דיקור סיני לדיכאון וחרדה. חפשו מטפל מנוסה שמציע המלצות עדכניות ואותנטיות

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית22/12/213113 צפיות
מחקרים רבים הוכיחו מעל לכל ספק את היעילות של הרפואה הסינית עם דגש על דיקור סיני. טיפולי דיקור סיני להרזיה אינם מלווים בכאב או תופעות לוואי

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית17/10/213307 צפיות
רוצים לדעת איך מתבצע טיפול דיקור סיני לפוריות?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/08/213494 צפיות
איך בוחרים מטפל דיקור סיני בראשון לציון?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית11/07/213752 צפיות
טיפולי דיקור סיני חשוב לבצע באמצעות מטפל מנוסה ומוסמך. עליכם לבחור נכון את המטפל ולא למהר להתפשר על פחות מהטוב ביותר. מקצועיות של מטפל תבוא לידי ביטוי בתוצאות טובות יותר

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית18/05/213804 צפיות
הרפואה הסינית ממליצה על שילוב של טיפולי דיקור סיני למחלת כרוהן יחד עם שינויים תזונתיים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica