חפש מאמרים:
שלום אורח
18.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביואנליטיקס תייצג בלעדית בישראל את פאלם סנס ואיוויום ההולנדיות

מאת: אמיר שחרכימיה23/06/20119758 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ביואנליטיקס תייצג בלעדית בישראל את פאלם סנס ואיוויום ההולנדיות

החברות מתמחות בפיתוח וייצור מכשירים אלקטרוכימיים המיועדים למעבדות מחקר ופיתוח בתעשיות

האלקטרוכימיה, האנרגיה, הציפויים, קורוזיה, המוליכים למחצה הקלינטק ועוד

חברת ביואנליטיקס הישראלית חתמה על ייצוג בלעדי בישראל עם החברות פאלם סנס (Palm Sense)
ואיוויום (IVIUM) ההולנדיות המפתחות ומייצרות מכשירים אלקטרוכימיים למחקר ופיתוח בתעשיות האנרגיה, הביומד, המוליכים למחצה והקלינטק.

פאלם סנס (Palm Sens ), אשר הוקמה ומנוהלת על ידי קית' ואן ולסן (Kees Van Velsen ) מיסד חברת אוטלאב (אשר נמכרה לחברת מטרום), מפתחת מכשירים קומפקטיים בעלי היכולות הגבוהות והמתקדמות בשוק למדידות אלקטרו-כימיות ואנליטיות. מוצרי החברה מתאימים למעבדות אלקטרוכימיה,קורוזיה, מעבדות מחקר בביוסנסורים, מעבדות אנליטיות למעקב אלקטרוכימי אחר מזהמים ועוד.

איוויום (IVIUM) ההולנדית מפתחת פוטנציוסטטים שונים החל ממערכות קומפקטיות וכלה במולטיפוטנציוסטט בעל ספציפיקציות זרם ומתח גבוהים.  החברה מפתחת את המכשירים המתקדמים ביותר בגדלים קומפקטיים המתחברים ישירות למחשב עם USB וכן מכשירים רב ערוציים.

"המוצרים של איוויום ופאלם סנס מתאימים במיוחד לשוק הישראלי הדורש את המוצרים המתקדמים ביותר
שיש במחירים אטרקטיביים וברמת שירות גבוהה," אומר דני שחר מנכ"ל ביואנליטיקס. "התגובות הראשונות של לקוחות פוטנציאליים היו אוהדות במיוחד ואנו צופים למוצרי החברות הללו הצלחה רבה".

שוק האלקטרוכימיה בישראל קיבל בשנים האחרונה תנופה משמעותית במקביל לגידול המשמעותי בתחומי האנליטיקה הקלינטק והביומד בישראל.  תעשיות המים והאנרגיות החלופיות, כמו גם הלקוחות המסורתיים של שוק האנליטיקה - הביומד מוליכים למחצה והמזון,  דורשות כיום יותר מתמיד מוצרי אנליטיקה איכותיים ומדויקים.

חברת ביואנליטיקס מתמחה בשיווק ומתן שירות טכני אפליקטיבי למגזר התעשייתי והאקדמי תוך התאמת הפתרון האופטימלי לכל לקוח - החל ממעבדות המחקר וכלה במעבדות אבטחת האיכות בתעשייה. ביואנליטיקס מייצגת יצרנים שונים בתחום וכן משווקת ציוד מחודש של חברות מובילות בשוק. בחברה שמים דגש על מענה מהיר ומיטבי לצורכי הלקוח, ומוכוונים למתן שרות מקצועי ואמין.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אמיר שחר מנהל משרד יחסי ציבור השם דגש על הפן השיווקי המספק ללקוחות מגוון רחב של שירותים וביניהם: קשרי עיתונות, יחסי ציבור באינטרנט, ניהול מוניטין ברשת ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אמיר שחר

מאמרים נוספים בנושא כימיה

מאת: מעיין סבןכימיה11/03/152849 צפיות
זוהי עובדה ידועה כבר שנים רבות כי הסכנה בקורוזיה נעוצה בכך שהיא מסכנת את המבנים עליהם היא משפיעה. הדבר רלוונטי במיוחד בתעשייה הימית בה כשלים חומריים מובילים לדליפות ובעיות דומות. כעת, סכנה חדשה אורבת בפתח.

מאת: איציקכימיה17/06/144912 צפיות
הדרכים לוודא שאכן מדובר בציוד מתאים לעבודה עם כימיקלים הן רבות – ראשית כל חשוב לברור בקפידה את החברה אשר מייצרת את אותו הציוד ולוודא שאכן מדובר בחברה איכותית בעלת מוניטין ושם. שנית, קיימת חשיבות להבין ולהכיר לעומק את הסוגים השונים של הציוד אשר מיועד לעבודה עם חומרים מהסוג הזה

מאת: מכונת-כתיבהכימיה28/02/133536 צפיות
כל מעבדה בכל תחום תכלול מגוון רחב של ציוד מעבדתי אשר הינו חיוני לצורך ביצוע עבודת המעבדה באשר היא. חברות שונות המספקות ציוד מעבדתי יספקו ציוד ייעודי עבור מעבדות מתחומים שונים ובין היתר מענף הכימיה, הפרמצבטיקה, המזון, מכוני מחקר וכדומה.

מאת: ילדונתכימיה09/12/1210926 צפיות
כימיה אורגנית היא כיום הענף הנפוץ ביותר של הכימיה, זאת בטרם מלאו 200 שנה לפיתוחה בשנת 1828 על ידי המדען פרידריך ולר. גם הביוכימיה מבוססת על כימיה אורגנית. בסיסו של התחום הינו חקר תרכובות אורגניות המורכבות מפחמן ומימן.

מאת: יוסי קרמר כימיה09/10/119637 צפיות
מהו חומר? המשך במאמר...

מאת: ליבובכימיה20/09/119897 צפיות
עִצרו רגע וחִשבו – מה היא ההמצאה החשובה והגדולה ביותר של המין האנושי? רובנו ודאי נגיד רפואה או אינטרנט; מחשבים וטלפונים ניידים, או כל אלמנט מדעי - טכנולוגי כזה או אחר. אבל כשבאמת חושבים על כך לעומק, מבינים שכל אלו לא היו שמישים ופועלים - אלמלא תגלית החשמל.

מאת: עופרי דהן כימיה24/02/1111351 צפיות
הכימיקלים קידמו את החיים האנושיים בתחומים רבים, כמו מוצרי ניקוי וחומרי קוסמטיקה עם חומרי טעם וריח, או טיפול בשפכים היישובים והתעשייה שמסייעים לשמור על הסביבה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica