חפש מאמרים:
שלום אורח
02.06.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

להצליח במבחן הנהיגה המעשי

מאת: אבישיעורים פרטיים01/07/20111659 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בזמן המתנה למבחן נהיגה שלך , הרבה אנשים יספרו לך  כל כך הרבה סיפורים על הטסט שלהם ואיך  זה כמעט בלתי אפשרי לעבור את מבחן הנהיגה בפעם הראשונה.

ראשית  זה בהחלט לא חייב  להיות נכון בשבילך.

 

חוסר המוכנות

הדבר הראשון שגורם להרבה לומדי נהיגה להיכשל במבחני נהיגה  הוא  חוסר המוכנות.אם תלחץ על מורה הנהיגה שלך שיוצא אותך לטסט אפילו שהוא חושב שאתה לא מוכן רק אתה תפסיד מכך במידה ועברתה הרבה שעורי נהיגה כדאי לך לבדוק את ההאפשרות להחלפת מורה הנהיגה הקבוע במורה אחר ואולי אפילו ללמוד על רכב עם גיר אוטומטי  תלמדי נהיגה רבים אינם מודיעים לכך שאפשר להשיג תוצאות טובות על ידי שינוי קטן ולהשיג רשיון נהיגה , מסיבה זו לומדי נהיגה  אלו  מגיעים לטסטים ולא מבינים למה הם נכשלים כול הזמן,  אפילו עד כדי מחשבה  שלהשיג רשיון נהיגה  יהיה בלתי אפשרי בשבילם.

לחץ בזמן מבחן הנהיגה -

סיבה אחרת מדוע תלמיד נהיגה נכשל במבחן הנהיגה שלו זה פשוט בגלל העובדה שרבים מהם נכנסים ללחץ בזמן המבחן וזה דבר ידוע שלחץ יכול לגרום לטעויות בהרבה מצבים ובמיוחד  כשמדובר ביום המבחן.

 כדאי לא להכנס ללחץ אמור לעצמך משפטים חיוביים כמו - שסך הכול הולכים לבדוק את הידע שלך אם הידע שלך טוב תעבור,הידע שרכשת הוא ידע טוב ומקצועי ,אני נהג טוב,  ועוד ,לרוב טעות קלה לא תכשיל אותכם אם נכשלתם תאלצו לעשות טסט בפעם אחרת .

להמעיט את החשיבות של ידע  תאורתי

סיבה אחרת מדוע אנשים נכשלים במבחני הנהיגה שלהם היא פשוט בגלל העובדה שלמדו למבחן התיאוריה ולא זוכרים את החומר איפה זה שטח עיורני ,כמה מהר אני יכול לנסוע בקטע זה של הכביש ,כאמור כל הידע יקלט אצלך בסופו של  בזוכתו של מורה הנהיגה  אך כדאי לך לרענן את הידע שלך כול תקופה,לבחון את עצמך ,לקרוא שוב את החומר התאורתי בסופו של דבר רק אתה תהנה מזה .

קבלת תוצאות הבחינה

לרוב קבלת תוצאות הבחינה ניתנת לאחר יום מעשיית הטסט רוב מורי הנהיגה מעדכנים את תלמדיהם אם נכשל או עבר את מבחן הנהיגה במידה ולא קיבלתם תשובה תוכלו ליצור קשר עם המשרד שדרכו ערכתם את הטסט  .

קבלת רשיון הנהיגה-

לאחר מעבר הטסט בהצלחה  תקבלו לידיכם רשיון זמני שאותו עליכם לשלם ,לרשיון זה מוצמדים התנאים שבהם אתם ראשים לנהוג ,משקפיים,נהג חדש ועוד.

לאחר תקופה תוכלו להצלם ולקבל רשיון קבוע  .

קניית רכב-

לאחר קבלת רשיון נהיגה תוכלו למצוא מגוון רכבים פרטים מומכרים שונים לדוגמא רכב יד שניה תוכלו למצוא ולראות תמונות באמצעות לוח רכב באינטרנט לראות מודעות מכול חלקי הארץ ולבסוף להחליט איזה רכב לרכוש לשימושכם

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לוח ALLFREE

 מציע  לכם פרסום חינמי לחלוטין בכל הקטגוריות הקיימות – לוח רכב, לוח דירות, לוח יד שניה דרושים או לוח מודעות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי

מאת: אביטיפים שיווקיים04/04/121596 צפיות
לוחות יד שנייה היא דרך פרסום/קניה מעודפת על רבים ,באתרי יד שניה ניתן למצוא שולחנות לחדר אוכל, סלון,ארונות בגדים,אמבטיה, ואף עד לקניית מטבחים בסגנונות ובגדלים שונים המתאימים לכל צורך.

מאת: אביקייטרינג03/12/111241 צפיות
שירותי קייטרינג הם אפשרות טובה בכל פעם שאתה צריך לארגן ארוחה לאירוע גדול, ברוב הערים הגדולות כמו תל אביב ירושלים,חיפה ישנם שרותי קייטרינג שרבים מהם מתמחים בסוגים מסוימים של מאכלים מקומיים המציעים מאכלים במגוון טעמים אם זה לאירועים או לארוחת שבת וחג.

מאת: אביייעוץ עסקי03/12/111277 צפיות
הביטוי "זמן הוא כסף" מקבל רלווניטיות כאשר בוחרים מרכזייה לעסק, חברות גדולות עם הרבה עובדים לא יכולות להשתמש בקו טלפון אחד פשוט זה כמעט כמו לשים מקלחת אחת בבניין עם 100 דיירים .

מאת: אביצרכנות וקניות06/11/111787 צפיות
חלק מהכרות עם תרבות של מקום בכל עיר הוא באמצעות מרכזי הקניות שבהם, וזה לא בהכרח במטרה לקנות משהו, ברחובות העיר תל אביב ישנם חנויות שונות, כל אחד מציע לך משהו ייחודי.

מאת: אבייחסי ציבור10/09/111551 צפיות
כל יום שעובר אנו שוכחים שלפני הרבה שנים לוח שנה כפי שאנו מכירים לא היה קיים ולכול תרבות היה שימוש שונה לקביעת זמן משעון שמש, תנועות הירח ומסלול כדור הארץ סביב השמש על מנת לקבוע לוח זמנים.

מאת: אביעובד-מעביד02/07/111568 צפיות
התחרות בין חברה לחברה גורמת לרבים מהמעסיקים לדורש ניסיון ספציפי במודעות דרושים, מה היא הדרך להתמודדות עם דרישה כזו בהעדר נסיון לאחר לימודים,בראיון עבודה

מאת: אבימסיבות29/06/111170 צפיות
לקראת אירוע השגת שמלת כלה או ערב זהו כאב ראש לא קטן זה מתחיל מאיזה סוג של שמלה כדאי לרכוש יד שניה או שמלה חדשה שיכולה לעלות כסף רב, כך תחסכו כסף על שמלות כלה, ערב ותיהיו מוכנים לכל אירוע.

מאמרים נוספים בנושא שיעורים פרטיים

מאת: יוסי פנסושיעורים פרטיים06/05/132403 צפיות
מורה לתופים - לאזה מורה כדאי לנו לשלוח את הבן ? זו שאלה ששאלים אותה אלפי הורים לאזה מורה לשלוח את הילדים לשיעורים בנושא מורה לתופים ובכלל. במאמר ישנם מס' טיפים שיועילו להתמודד עם האתגר .אזה מורה לתופים

מאת: גד אבגישיעורים פרטיים18/11/128566 צפיות
אם יצא לך לשאול את עצמך, מהו למעשה קורס חוזים עתידיים וסחורות, אז הגעת למקום הנכון כדי לקבל את התשובה הברורה ביותר. מדובר באחד הקורסים המעניינים והמרתקים ביותר בתחומי שוק ההון. לא מדובר בעוד איזה קורס בורסה אלא מדובר בקורס מקצועי הרבה יותר.

מאת: מירה כהןשיעורים פרטיים10/10/128433 צפיות
הבולטים שבלימוד השפה, שאליהם ניתן להוסיף לבלות בחוץ לארץ בנוחות ובביטחון ואת סיבת מיצוי הפוטנציאל

מאת: מירה כהןשיעורים פרטיים22/09/128211 צפיות
שנוכל לתקשר עם אנשים ברחבי הגלובוס, לנגישות יותר טובה לאינפורמציה ולמטרות עבודה. ואומנם, תחום

מאת: דן מזרחישיעורים פרטיים12/09/128369 צפיות
בלימוד השפה, וניתן לכלול גם את היכולת לצאת לטיול במדינה אחרת בנוחות וסיבות כגון שאיפותינו לשיפור

מאת: דן מזרחישיעורים פרטיים04/09/128265 צפיות
. התוצאה של זה היא שלחצי מהישראלים יש לפחות תואר אחד אך רק חלקם מוצאים תעסוקה בתחום

מאת: רון בן איששיעורים פרטיים10/06/128567 צפיות
באנגלית. זה בולט במיוחד באינטרנט, שבו שמונים אחוזים מבין אתרי האינטרנט מתנהלים באנגלית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica