חפש מאמרים:
שלום אורח
01.06.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם באמת נחוצה פעילות גפונית כדי להרזות- דיאטה Hcg

מאת: דמיאן מיכאלי השמנת יתר09/08/20111575 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למה לי לעשות ספורט כשאפשר לא?...

המיתוס שמאמר זה הולך לשבור הוא שאפשר לרזות (ולרזות בגדול) ללא פעילות גופנית בכלל.

אז בואו נתחיל מהתחלה:

כל מי שרוצה להרזות חושב לעצמו: "אני רוצה להרזות, אני יודע שבנוסף לשינוי תפריט אני צריך גם להתחיל פעילות גופנית".

ואז מתחילים ה"הסברים" המאוד הגיוניים למה אי אפשר:

  • אין לי כח
  • אני עובד עד מאוחר וחוזר גמור הביתה
  • אני עסוק מאוד
  • יש לי ילדים לטפל בהם אחרי העבודה
  • יש לי בעיות פיזיות שאוסרות עלי
  • וכו'...

מוכר לכם מאיפשהו?

אלה הם רק חלק מהתירוצים שאני מכירה ושומעת ממאות האנשים שאימנתי במהלך השנים.

אז אני פה בשביל להגיד לכם משהו אחד מאוד ברור: אפשר בצורה חד משמעית להרזות ללא פעילות גופנית כלל וכלל!

אבל... לפני שאני אסביר למה לא לעשות פעילות גופנית, קודם אסביר למה כן.

כי לא משנה מה אגיד עכשיו, תמיד תמיד תמיד פעילות גופנית כלשהי טובה מלא כלום, והנה לכם כמה עובדות שיעזרו לכם קצת להבין:

הפעילות הגופנית תורמת לירידה באחוזי השומן בשתי צורות עיקריות:

  1. הגברת חילוף החומרים (BMR)
    .
  2. שריפת קלוריות

הסיבה שאני מדבר רק על ירידה באחוזי השומן היא שזהו בעצם הדבר העיקרישמעניין אותנו כשאנחנו רוצים להרזות, לא מעניין אותנו מהו המשקל שלנו אלאמהם אחוזי השומן שלנו בגוף וכיצד אנו מורידים אותם לכמות הרצויה.

אימון בחדר כושר שורף פחות קלוריות מאשר ריצה או הליכה אך מצד שני הואנותן לנו את מה שאנו באמת רוצים שהוא שימור מסת השריר כשבנייתו מביאהלחילוף חומרים גבוה יותר ובסופו של דבר והכי חשוב – ירידה באחוזי השומןהעודף בגוף.

חשוב מאוד לדעת!!!
במידה ואתם עושים דיאטה שמצריכה פעילות גופניתוהחלטתם לוותר על הפעילות הגופנית אתם תפגעו במסת השריר בגוף שלכם, דברשיגרור פגיעה בחילוף החומרים בגוף.

אז מה הקשר בין כל מה שאמרתי עד עכשיו לבין העובדה שבתחילת המאמר הבטחתי שלא צריך לעשות ספורט בדיאטה?

לא, זה לא טריק, באמת שיש דבר כזה.

דיאטה HCG הינה דיאטה פורצת דרך שבה ניתן להרזות 8-15 ק"ג ב- 40 יום בלבד.

וכל זה – ללא פעילות גופנית, וכמובן שאין פגיעה במסת השריר והגוף נשאר בריא ואף הופך לבריא עוד יותר.

אדם העוסק בפעילות ספורטיבית כחלק מדיאטה יאבד בערך 37% מרקמות השריר,37% מהשומן העודף וכ 16% מים על כל קילוגרם שיאבד. איבוד מאסיבי זה שלרקמות שריר מביא את הגוף למצב חלש, בתום הדיאטה, עם פחות רקמות שריר ומעברלכך יהיה לו יותר קל לעלות במשקל בתום התהליך ולהישאר שמן.

מעבר לכך,בעזרת נטילת תוסף התזונה HCG אשר זהו מרכיב חיוני בתהליך ההרזיה בשיטת HCG הגוף מפרק 1500-2000 קלוריות ביום לאנרגיה זמינה ,לכן אין צורך להעמיס עלהגוף פעילויות אירוביות שונות של ספורט כדי לשרוף עוד קלוריות .

במידה וספורט הוא חלק מההרגל שלך ביום יום ,תוכל להמשיך בעיסוקהספורטיבי שלך במהלך הדיאטה ,אך במידה והתחלת בפעולות אירוביות על מנתלהרזות ,תוכל בביטחון מלא להשאיר מרכיב זה בצד ולחזור אליו לאחר הדיאטה כדילשמור על סיבולת לב ריאה ועל נפש מרוממת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

www.hcg2life.com - כל מה שרצית לדעת על הדיאטה המהפכנית בשיטת ה HCG  של ד"ר סימנס

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דמיאן מיכאלי

מאת: דמיאן מיכאלי דיאטה03/08/112539 צפיות
הדיאטה הזו אינה מתאימה רק לאנשים בעלי עודף משקל ,היא מתאימה אף כן לאנשים בעלי משקל ממוצע אשר רוצים להיפטר משומנים העודפים אשר הצטברו במרוצת הזמן במקומות בעיתיים בגוף ואשר מסרבים להיעלם בקלות,אם בכלל.מקומות בעיתיים אלו משתנים מגברים לנשים.

מאת: דמיאן מיכאלי דיאטה03/08/111126 צפיות
מטרתו של ד"ר סימונס הייתה לגלות פעם אחת ולתמיד מה באמת גורם לגוף האדם לצבור שומן ולהגיע למצב של חוסר איזון חמור המלווה בתסמינים פתולוגים

מאת: דמיאן מיכאלי דיאטה03/08/111195 צפיות
עקב ההצפה העצומה של שיטות שונות בתחום הדיאטה ,השאלה הראשונה שנשאלת ברגע שנתקלים בדיאטת ה HCG היא ,במה שנה דיאטת HCG מהשאר ?

מאת: דמיאן מיכאלי דיאטה03/08/111566 צפיות
ניתן לומר שמה שמייחד את תהליך ההרזיה ייחודי זה הוא שבדיוק כמו ש "מאתחלים" את המחשב ברגע שהוא מלא בוירוסים כך ניתן "לאתחל" את הגוף שלך, כלומר לנקות אותו מ "וירוסים" (השומן הרע) ובכל להגיע לגזרה האופטימלית שלך ויותר מכל למנוע מהגוף שלך לאגור שומן רע בהמשך הדרך – דיאט פור לייף!

מאת: דמיאן מיכאלי דיאטה03/08/111723 צפיות
ד"ר סימנס,רופא ומדען,שם לעצמו יעד מאוד מוגדר – מציאת הסיבה להשמנת יתר ומציאת התשובה המדעית לתופעת ההשמנה ממש כמו שהמדע מצא תרופה למחלות.

מאת: דמיאן מיכאלי דיאטה03/08/111644 צפיות
דר סימנס מפרט במחקרו על 3 סוגי שומן בגוף השומן הטוב ההכרחי לתפקודם של אברי הגוף השונים. השומן הלא נורא הנאגר בכמויות קטנות ברקמות השריר ומשמש את הגוף בשעת הצורך כמקור לאנרגיה זמינה.

מאת: דמיאן מיכאלי דיאטה03/08/112573 צפיות
לאחר שדר סימנס סיים את מחקרו בשנות ה 70 הוא ביקש לפרסם את תגליתו לציבור הרחב,הוא החליט לשלוח מס עותקים מצומצם לעמיתיו הרופאים . לאחר כשבוע ד"ר סימונס נפטר והרופאים שהשתמשו בשיטה עזרו למטופליהם עם הצלחה של 100% באיבוד עודפי השומן. היום בעידן הידע באינטרנט ,לאחר שאלפי אנשים כבר הצליחו לרדת במשקלם ולהיפטר ממאגרי השומן העודף.הידע והשיטה זמינים גם לך.

מאמרים נוספים בנושא השמנת יתר

מאת: אודי ביגהשמנת יתר23/09/144893 צפיות
רבים מאתנו סובלים מעודף שומן. עודף שומן נוטה להיאסף באזורים מרכזיים בגוף. בבטן, בסנטר, בזרועות, בישבן, במותנים ובירכיים. כידוע אין כמו שינוי תזונתי ושילוב של ספורט על מנת לטפל בבעיה ולתקן את אורח החיים, אך לעיתים מבקשים לאפס את נקודת הפתיחה באופן יותר קיצוני, ועל כן יש פתרון העוסק בשאיבת שומן. הליך זה מיועד לנשים וגברים כאחד, ומומלץ לעבור אתו לפני גיל 40, וזאת כיוון שמומלץ שהעור יהיה יחסית גמיש, כך הוא יידע להתאים את עצמו מחדש לצורת הגוף שנוצרה לאחר השאיבה.

מאת: רינה אבשלוםהשמנת יתר07/03/1413275 צפיות
ניתוח שאיבת שומן הוא ניתוח חיוני ומצליח חיים עבור חלק מהאנשים, עם זאת עדיין עלולה להיות סוגיה של מחיר מכיוון שלא בכל מקרה תסכים הקופה להשתתף.

מאת: ד"ר רעות בר-לב BodyResetהשמנת יתר19/02/1410428 צפיות
במאמר זה נחקור את סוגי הדיאטה הנפוצות היום בשוק. נבין את העיקרון המוביל של כל אחת, היתרונות, סיכויי ההצלחה והחסרונות.

מאת: ד"ר יאיר גילוניהשמנת יתר11/11/1310676 צפיות
המכשור החדשני שמאפשר המסת שומן בקור בטיפול אחד בלבד באזורים מסוימים בגוף, הגיע גם לישראל, אחרי שבחודשים האחרונים רשם הצלחה גדולה במדינות אירופה.

מאת: עדי סאקרהשמנת יתר01/10/133547 צפיות
על הקשר ההדוק בין מזון, מערכת העיכול, בריאות וחולי מדברים ומוכיחים מחקרים רבים. הרעיון שעומד מאחורי מאמר זה הוא סוג של איסוף חומרים בעיקר מארה"ב בה למדתי והתמחתי, ,סיכומם למאמר אחד שעושה מעט סדר באמצעות התבונות של טובי המומחים בארה"ב בחקר הסרטן ובעיות במערכת העיכול , ריכוז טיפים בתחום האכילה תחום ההימנעות וכיצד תיפטרו מעודפי רעלים מסוכנים. אז קדימה, הקדימו חכמה למכה. עצירות ורעלים – הסכנה שבפתח ... מדוע מסכנת תופעת העצירות את בריאותינו ? עצירות חייבת להדליק לנו נורה אדומה, מדובר בבעיה אמיתית

מאת: קובי עזרא סוכרתהשמנת יתר15/08/133530 צפיות
סוכרת ופעילות גופנית פשוט תעשה ספורט! הפעילות הגופנית עוזרת מאוד להוריד ולאזן את רמות הסוכר בדם. Barnard, R.J., L. Lattimore, R.G. Holly, S. Cherny, and N. Pritikin. 1982. Response of non-insulin-dependent diabetic patients to an intensive programof diet and exercise. Diabetes Care 5:370-374. אם כן, מה לעשות באיזה ספורט לבחור? אז התשובה הינה פעילות אירובית (כגון: משחקי כדור, הליכה מהירה, ריצה קלה – בזהירות, ועוד), אחת מסוגי הספורט הנ"ל צריכה להיות חלק בלתי נפרד מהפעילות הגופנית של חולה הסוכרת

מאת: ד"ר יאיר גילוניהשמנת יתר14/08/133576 צפיות
המסת שומן בקור היא בלי ספק השיטה המוצלחת ביותר מבין כל השיטות להיפטרות מהשומן המיותר, מטעמים רבים. לשיטה יתרונות על פני שיטות אחרות, והפעם אתרכז ביתרונות הקשורים להשפעות על הגוף במהלך הטיפול ולאחריו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica