חפש מאמרים:
שלום אורח
18.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד ניתן להוזיל את עלות טיפול הרכב

מאת: לוח רכב אולפרימוטוריקה28/08/20118933 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתה בעל רכב , ישנה סבירות גבוהה שיבוא יום ותצרך לבצע תיקון או טיפול לרכב

כיצד ניתן להוזיל את עלות טיפול הרכב בעזרת חברות ייבוא חלקי חילוף מקוריים או חילופיים.

תיקון/טיפול לרכב הוא כמו טיפול אצל רופא השיניים כואב אבל הכרחי.

אך כיום מצב שוק חלקי חילוף לרכב השתנה בזכות חברות ייבוא חלקי חילוף לרכב  באמצעות קניה  ישירה מהחברה ולא דרך המוסך תוכל לחסוך כסף ,הדרך לעשות זאת היא להעזר בתעשיית ייבוא חלפי חילוף מקוריים או חלופיים.

כיצד ניתן להוזיל את עלות התיקון

ראשית כמובן שזה תלוי במוסך שלך אם הוא יאפשר לך לרכוש בנפרד את חלקי החילוף הנדרשים לתיקון הרכב לפני בקשת תיקון  ממכונאי הרכב בדוק זאת מולו ,ראשית שאל מה מחיר התיקון כולל החלק,עבודה,מעמ,  לאחר שקיבלתה את תשובתו שאל אם ניתן לרכוש חלקים בנפרד ומהי עלות התיקון כולל עבודה,מעמ  ללא החלק כעת פנה לחברת ייבוא של חלפי חילוף בהמשך תוכל לקרוא על הדרך הטובה לעשות זאת ,אם יש הפרש גדול בין ההצעות תצליח להוזיל את מחיר טיפול/תיקון הרכב .

מה משפיע על חיפוש חלפים לרכב?

ראשית החיפוש שלך יהיה תלוי במידה רבה בשאלה אם הרכב שלך הוא חדש או הרבה שנים על הכביש כמו כן אתה צריך להחליט איזה סוג של חלפי חילוף אתה רוצה שיהיו ברכב שלך כיום שוק הרכב מתחלק לחלפים  חלופיים, מקוריים,משומשים.

 חלקים לכלי רכב חדשים יותר ניתן למצוא ברוב החנויות  על פי דגם ושנת הרכב.

 עבור כלי רכב ישנים יותר  זה עשוי להיות קשה יותר כיוון שהיצרן עלול להפסיק לייצר את החלק.

 האם שנת הרכב  משפיעה על צורת חיפוש חלקי חילוף?

בכול שנה או דגם הרכב החיפוש בהתחלה  יהיה זהה, אתה יכול להתחיל בתקשרות או לבקר בחברות  לחלקי חילוף לרכב באזור שלך.

 כדי לצמצם את החיפוש, תוכל לפנות לחנויות שמוכרות חלקי חילוף לרכב על פי דגם הרכב ושנתו בחנויות חלקי חילןף רבות מפרסמים בדרך כלשהי את כלי הרכב והדגם שהם משרתים.

מה צריך להכין לפני חיפוש חלקי חילוף

כדי להכין שם או מספר החלק מראש לפני שאתה יצור קשר עם החנות ושאתה יודע בדיוק את שנת הרכב ודגם הרכב,במקרים אחרים  ניתן להעזר ברשיון הרכב כדי לזהות במדויק יותר את סוג החלק,  

הדרכים למצוא חנויות/חברות ייבוא חלקי חילוף

דרך ראשונה-

מקום טוב לחפש הוא באינטרנט יש חנויות חלקי  חילוף  ורוב הסיכויים שאתה תמצא את החלק שאתה מחפש ניתן לבודק באתר דפי זהב  באינטרנט או באמצעות מדריך המודפס תחת חלקי חילוף לרכב .

דרך נוספת

 אתה יכול לנסות לשאול חבר שלך רוב הסיכויים החבר שלך ברכב וכמה עשוי אפילו לנהוג דגם דומה לשלך, אתה יכול לקבל את דעתו בנושא ואולי לקבל ניסיון המבוסס על תקלה שהיתה להם ברכב ואיך התמודד איתה.

השוואת מחירים

מצא מספר חנויות שבמלאי שלהם קיים החלק שאותו אתה צריך  ,שאל את מחירו ושמור את פרטי ההצעות  האם מדובר בחלק מקורי,חלופי,משומש ,בחר את ההצעה הטובה ביותר הכוללת משלוח החלק במידה ומדובר בנסיעה ארוכה.

אין לנאמר להוות  תחליף לייעוץ משפטי,כלכלי,מקצועי ואין להסתמך על האמור לביצוע פעולה כול שהיא

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לוח רכב אולפרי  מאפשר פרסום רכבים למכירה מבעלות פרטית,יד 1,יד שניה ועוד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לוח רכב אולפרי

מאת: לוח רכב אולפרירכב30/04/121020 צפיות
גניבה קורת כאשר יש חלון לניצול הזדמנות , אם הרכב שלך נראה קל לפריצה או לגניבה, כך תצמצם את סיכוי גניבת הרכב שלך.

מאת: לוח רכב אולפריגאדג'טים28/04/121739 צפיות
האם אי פעם התיישבת מאחורי ההגה של המכונית שלך אך אתה באמת לא יודע איך להגיע אל היעד שלך? עם גי פי אס תפסיק להתבלבל בכבישים.

מאת: לוח רכב אולפריתאונות דרכים26/03/121424 צפיות
לאחר לימודי התאוריה וקבלת אור ירוק על מעבר מבחן הטסט של משרד התחבורה כל נהג חדש יחל בנהיגה עם נהג מלווה שהמטרה היא שלבסוף ילמד כיצד להיות נהג אחראי בנסיעה עצמאית ללא מלווה או מורה נהיגה.

מאמרים נוספים בנושא מוטוריקה

מאת: רוני הכהןמוטוריקה28/01/181182 צפיות
היום רואים יותר ויותר סוגים של רכב היברידי אשר מציע את הנוחיות של נסיעה ברכב שעובד עם תדלוק רגיל, לצד האפשרות הנוחה לא פחות שכוללת טעינת הבטרייה והתנעה חשמלית של הרכב לנסיעה שקטה מאי פעם. מה זה אומר לגבי ענף ייצור כי הרכב בשנים הבאות?

מאת: אמיר פטיטומוטוריקה22/09/143344 צפיות
אם אתה רוצה לדעת איפה אפשר לעשות קורס נהיגה ספורטיבית בישראל אז הגעת למקום המושלם. הסיבה היא שהרבה אנשים שמחפשים איפה אפשר לעשות קורס נהיגה ספורטיבית חושבים כבר בהתחלה על למצוא קורס כזה בגרמניה או במדינות אחרות באירופה.

מאת: ELDADמוטוריקה03/08/142730 צפיות
קוילאברים לרכב הם מערכת בלימת זעזועים שכיום מותקנת באלפי רכבים בישראל, לרבות רכבי שטח גדולים שכידוע סופגים את כמות הזעזועים הגדולה ביותר כאשר הם בשטח. הנה מידע חשוב בנושא.

מאת: רוני מיכאלמוטוריקה08/08/132710 צפיות
כאמור, ברכב ובתעשייה אבל גם בבית - למשל במאוורר ובמוצרים חשמליים אחרים, וגם בתעשייה הרפואית, טכנולוגיה מדעית מתקדמת ובמפעלים.

מאת: ליאת מנדלסוןמוטוריקה07/07/131665 צפיות
אין זה סוד שניתן למצוא ברחבי מדינת ישראל המון כלי רכב על הכביש. באופן טבעי כל כלי רכב מכל סוג שהוא מכיל בתוכו מצבר. תפקידו של המצבר פשוט – לספק לכלי הרכב חשמל על מנת שזה יוכל להתניע, לצפור, להדליק אורות ואפילו לשמוע מוזיקה.

מאת: webresult - קידום אתריםמוטוריקה05/11/128487 צפיות
רוצים לדעת איך קונים מצברים בצורה נכונה ובטוחה? מאמר מאת מצברי שלו יסביר בדיוק איך עושים זאת.

מאת: עיסא פאידמוטוריקה26/10/128624 צפיות
צמיגים לא איכותיים וללא תו תקן עלולים להוות סכנה ממשית לחייהם של אלו הנמצאים בתוך הרכב ובכלל לאנשים הנוהגים בקרבת רכב זה. צמיגים לא איכותיים עלולים להתפרק במהלך הנסיעה, לגרום לרכב להחליק מחוץ למסלולו ובמקרים אף גרועים יותר להתהפך תוך כדי נסיעה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica