חפש מאמרים:
שלום אורח
20.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סטיילינג

מאת: only-bestאופנה12/09/20111516 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סטיילינג הוא מושג שכל אחד מכיר אך רובנו לא משתמשים בו מקצוע הסטיילינג הוא מקצוע תלוי כשרון כלומר לא ניתן ללמוד אותו בשום בית ספר או במוסד אקדמי תחום זה מורכב מידע אישי וטעם טוב כולנו חשבנו פעם לשכור סטייליסטית על מנת שתשפר את המראה החיצוני שלנו ותעניק לו מראה מלא שיק עדכני ואופנתי במיוחד .

1 המניע להזמנת סטייליסטית

רובנו חשוב המראה החיצוני שלנו ויותר חשוב איך אנו נתפסים בעיני החברה הלבוש שלנו בעצם מגדיר אותנו לכן לבוש חיצוני חשוב וקריטי בחיי היום יום שלנוסטייליסטים מומחים כבר מכירים את רוב גווני הגוף ויודעים להתאים את הצבעים לגוף שלנו על מנת שישבו עלינו בצורה מדהימה ויתנו לנו מראה מלא שיק לכן החשיבה של איך אנו נראים בעיני הסביבה שלנו כל כך קריטית ומניעה אותנו להגיע לתוצאה מושלמת והזמנת סטייליסטית שתעזור לנו למקסם את מראנו החיצוני.

2 מציאת סטייליסט/ית

כיום יש לא מעט סטייליסטים בשוק כל סטייליסט יש הטעם שלו ואת הקו שמוביל אותו יש חשיבות בבחירת סטייליסטים מכיוון שאם תחום הסגנון שהסטייליסט הולך בו הוא לא הקו שלכם תיווצר לכם בעיה כי אתם לא תאהבו את מה שנבחר עבורכם לכן הבחירה חשובה לא פחות יש לבצע צפייה מרובה בדוגמאות שהרכיב הסטייליסט על מנת להגיע למישהו שאתם ממש אוהבים את סגנון הלבוש שהוא מלביש.

3 מחירי סטייליניג

מכיוון שלתחום זה אין תעודה אקדמית או מחירון כללי מחיר שרותי הסטיילינג שונים מסטייליסט זה לאחר לכן יש לבצע קודם כל התאמה בין קו הלבוש שלכם לבין הסטייליסט שמלווה אתכם המחירים נעים היום בין 300 ₪ ל3000 ₪ ללווי יום שלם של סטיילינג כמובן המחירים הם בהתאם לסוג השירות שתקבלו ובנוסף השם והמעמד שיש לסטייליסטית שבחרתם יש לא מעט מוכרים ויש כאלה שהם הרבה פחות אך זכרו המחיר לא חשוב אלא הטעם כי בכדי להיראות טוב יש לבחור את הבגדים שיוציאו מכם את המקסימום ו"יאירו אתכם" לכן שימו לב קודם לזה ואת המחיר תפתרו לאחר מכן .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל הוצאה לפועל  פורטל איחוד תיקים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת only-best

מאת: only-bestנדל"ן04/07/131139 צפיות
ישנה חשיבות רבה לתיכנון המס לפני ביצוע ההשקעה על מנת למקסם את התשואה השוטפת ורווח ההון מכל סוג של השקעה בנדל"ן בארצות הברית. לכל השקעה יש השלכות מס שונות בארצות הברית ובישראל. תיכנון מס לוקה פוגע באיכות

מאת: only-bestשוק ההון23/06/131103 צפיות
קרנות ההשתלמות שייכות לאפיק חיסכון משתלם הנהנה מהטבות מס משמעותיות ולכן נשאלת השאלה אם כדאי לפדות או להמשיך אותה.

מאת: only-bestחוק ומשפט - כללי28/05/131154 צפיות
אין חובה לשכור את שירותיו של עורך דין אבל הגשת הבקשה ללא סיוע משפטי עלולה להביא לדחייתה מטעמים פרוצדוראליים ובירוקרטיים, גם אם היא צודקת ונכונה. גם אם הבקשה צלחה את מבחן הבירוקרטיה, הרי שעדיין יש לשכנע את רשם ההוצאה לפועל בדבר נכונות ואמיתות הטענות, ולצלוח את חקירתו של עורך הדין של הזוכה.

מאת: only-bestימי הולדת12/02/131427 צפיות
ימי הולדת באילת? מי מאיתנו לא חגג לפחות יום הולדת באילת ,אנו עוסקים במידע זה בימי הולדת לילדים באילת ובו מקבץ טיפים מעולים להורים המעוניינים לחוגג לבנם יום הולדת בעיר אילת

מאת: only-bestנדל"ן20/09/111393 צפיות
קנייה דירה יד שנייה היא מהלך שרובנו מבצעים אותו לפחות פעם בחיים אך רכישת דירה כזו עלולה לעלות לנו הרבה יותר ממה שיתכננו לכן אספנו עבורכם מספר טיפים בבואכם לרכוש דירה מתגורים מיד שנייה.

מאת: only-bestביגוד והנעלה20/09/111740 צפיות
סטייליסטים קיימים לא מעט זמן אך חדרו לתודעה רק לאחרונה ושימוש בהם רק מראה שיש עליה גדולה כל שנה ככל שעובר הזמן הנתונים קופצים בעשרות אחוזים כך שבעוד כמה שנים כמעט לכל אדם שלישי יהיה סטייליסט

מאת: only-bestנדל"ן20/09/111348 צפיות
חוזה מכירת דירה הוא מהלך חשוב מאוד, אך יותר חשוב שמי שמבצע את המהלך הזה יהיה עורך דין שמתמחה במקרקעין לרוב כשאנו באים לרכוש דירת מגורים אנו משתמשים בעורך הדין של המוכר על מנת שיבצע עבורנו את כל פעולות הרישום בטאבו וכדומה . . .

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: עומריאופנה02/06/162160 צפיות
כשמדברים או נזכרים בתכשיטים, אוטומטית צצה לנו בראש תמונה של אישה. אך בימים אלו סדר הדברים משתנה: טרנד התכשיטים תופס תאוצה רבה בקרב הגברים המודרניים. למרבית תכשיטים והאביזרים הגבריים (בין אם מדובר בתליון, שרשרת או צמיד לגבר) יש מטרה, וכל פריט בא להדגיש ולהבליט תכונה שונה.המבחר עשיר ושופע, וגבר המעוניין לקשט עצמו ולשפר את ההופעה עלול ללכת לאיבוד. לכן כדאי שנעשה סדר בתכשיטים הקיימים ונפרט מהם הטרנדים החמים ועל מה מומלץ לשים דגש בבחירת תכשיטים לגבר.

מאת: אבי דוידיאופנה29/03/162120 צפיות
טיפים חיוניים לקניית בגדים ואביזרי אפנה בזול בישראל ובאתרי אינטרנט.

מאת: רועי כץאופנה11/02/162088 צפיות
שעונים הם האקססוריז הפופולארים ביותר לגבר

מאת: אודי ביגאופנה06/08/152462 צפיות
הילדים שלנו הם הדבר החשב ביותר לנו בחיים, אנו עושים הכול בשביל שהם יהיו מאושרים ורוצים רק בטובתם. כשיש אירוע משמעותי כזה או אחר בחיים שלהם ההתרגשות שלנו רבה, ואך טבעי הוא הדבר שבאירוע שלהם נרצה שהם ייראו הכי טוב והכי נוצץ. בת מצווה היא עוד אירוע מהאירועים החשובים הללו בחיים שלהם, ובשביל להתלבש טוב הכלה צריכה למדוד שמלות בת מצווה בכדי שהיא תמצא את מה שהכי מתאים לה. אירועי בת מצוות הם אירועים רבי משמעות וכל אחד רוצה שהילדה שלו תיראה במיטבה, אז הנה כמה טיפים בעניין של שמלות.

מאת: דוד כהןאופנה31/07/151935 צפיות
מה מייחד בגדי תינוקות מבגדים לגילאים מבוגרים יותר? איך מתאימים בגד לעונת השנה? איך בוחרים מותגים לפעוטות?

מאת: אודי ביגאופנה16/05/151922 צפיות
אחד הדברים הכי שובי לב, חמודים ועוצרי נשימה זה להביט על שורת ילדות קטנות, לובשות בגדי שושבינות ומקבלות לאחר כבוד את פני החתן והכלה. עם זאת שמלה עבור שושבינה ניתן למצוא במגוון מידות, כך שגם ניתן למצוא שמלות עבור נערות ונשים, אך עדיין הקסם הגדול ביותר טמון בשמלות של שושבינות קטנות. מה בדיוק עובד כ"כ טוב? ובכן לא ברור אם זה השילוב של הבד העשיר עם המראה התמים ילדי, אם זה המעמד שמתחבר אל מהות השמלה, או עם זה המראה של הלבוש המושקע והמוקפד אשר מולבש על ילדות מרוגשות וחייכניות שהולכות לפני הזוג המלכותי.

מאת: ravivorאופנה22/04/153001 צפיות
בניגוד למה שנהוג לחשוב, יבוא מקביל של מותגים הוא חוקי בישראל - כל עוד מקפידים על כך שהמוצרים אכן מקוריים ולא מזויפים. הנה כמה מהיתרונות של יבוא מותגים מקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica