|
|
|
|
|
עבודת צוות
|
|
|
עבודת צוות
משך הסדנה: 8-24 שעות
קהל יעד: כל עובדי הארגון
רציונל:
יחידתהבסיס המרכיבה בימינו את הארגונים היא הצוות. כל עובד באשר הוא, מתקשרבדרך זו או אחרת לפחות לצוות מסויים אחד. היעד האופטימלי הוא שהצוות יהיהשלם מסכום חלקיו, כך ששילוב של כל החוזקות של חברי הצוות יוביל למינוף שלהעבודה. פיתוח המיומנויות של עבודה צוותית אצל העובדים, אם כך, יביא לשיפורמשמעותי של יחידת העבודה הצוותית ובכך גם יעלה את אפקטיביות ופרודוקטיביותהארגון.
מטרות:
• שהמשתתפים יבינו את ההבדל בין עבודה בצוות ו'עבודת צוות'. • שהמשתתפים יחוו עבודת צוות על בשרם ויוכלו לזהות את האלמנטים המרכיבים אותה. • שהמשתתפים ילמדו לתפקד בצוות ולהעשיר אותו בחוזקותיהם. • שהמשתתפים ילמדו להינות מעבודת צוות, לתרום לה ולהתעצם ממנה.
נושאי הפעילות:
• מה בין עבודה בצוות ל'עבודת צוות'. • תקשורת בינאישית מקרבת. • שלבי ההתפתחות של קבוצה. • תכנים ותהליכים בעבודה הקבוצתית. • פתרון קונפליקטים בצוות. • משוב ככלי תקשורתי מעצים. • התנסויות והפעלות.
אנו חברה מקצועית העוסקת בהדרכה ובהנחיית תהליכי שינוי ביחידים, בקבוצות ובארגונים שונים. תחום התמחותנו הוא הנחיית סדנאות חוויתיות- משימתיות וממוקדות מטרה, כמו גם סדנאות תהליכיות להתפתחות אישית .
המרכז מציע לארגונים וחברות סדנאות ממוקדות מטרה המאפשרות מיצוי הפוטנציאל האישי ופיתוח כישורים של מנהלים, אנשי מכירות, אנשי שירות לקוחות ועובדים, בדרך לאפקטיביות ומצוינות.
לאנשים פרטיים המרכז מציע סדנאות תהליכיות למודעות, העצמה וגדילה אישית בנושאים שונים כמו: זוגיות, הורות, אסרטיביות, כישורי פרזנטציה ועוד.
החברה מיוחדת במחויבות שלה להצלחה של לקוחותיה ולמשתתפים וב"תפירת" הסדנאותלצורכי הלקוחות תוך גישה המשלבת אלמנטים של פסיכולוגיה חיובית, חשיבהחיובית, יצירתיות, הכלה ותקשורת מקרבת.
הייחוד שלנו הוא השילוב העדין והמיוחד שמביאים טלי ושלמה בין הפן המשימתי וממוקד מטרה לבין זה המכיל, הפסיכולוגיסטי והתהליכי.
|
|
תגיות המאמר: סדנה, עבודת צוות, סדנה חוויתית, סדנת יצירתיות, סדנת אסרטיביות, סדנה לפנויים פנויות, סדנת שיווק, סדנת הורות, סדנת חשיבה חיובית, סדנה להעצמת נשים, סדנת אינטליגנציה רגשית, סדנה לזוגיות, סדנה על גברים וגבריות
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מאמרים נוספים מאת שלמה בורלא
אינסייד אאוטסייד מציעה מגוון הרצאות המתאימות לקשת רחבה של הזדמנויות:
ימי עיון, מפגשים רבעוניים ו/או שנתיים, סדנאות העשרה, חוגי בית, מפגשים חברתיים ועוד.
ההרצאות הנן ייחודיות, מעניינות ומשאירות טעם של עוד..
הן מועברות בחן, בהומור, בשיתוף הקהל ובאופן שמאפשר תובנות, למידה והתפתחות אישית.
משך כל הרצאה גמיש, והיא תתפר ביחד ולפי צרכי המזמין.
|
מאמרים נוספים בנושא אימון לקריירה
מדוע נדרש להגדיר עבודה לחיילים משוחררים כנושא בפני עצמו, ומה מאפיין את תחום העבודה לחיילים משוחררים?
|
לגרום ללקוח לומר כן, איך לשתול מחשבה, לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון, איך למכור נכון, איך לשכנע לקוח, קאוצינג, מטפל אישי: שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד שיטה איך אפשר לגרום למישהו לעשות את מה שרוצים שהוא יעשה, לצורך העניין נגיד רוצים לשכנע מישהו לענות כן על שאלה מסוימת לדוגמא לשאלה "האם אתה רוצה לקנות את המוצר?" או לדוגמא נגיד רוצים לשכנע מישהו לענות לא על שאלה מסוימת לדוגמא "האם אתה רוצה לשנות איזה משהו בעסקה?" יכול להיות שרוצים לגרום לו להגיד לא. בקיצור עוד נוסיף ...
|
יסודות המכירה, ספק או וודאות, יסודות ההשפעה, גם או רק, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע, מומלץ, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על אחד מהעקרונות החשובים ביותר בנושא של שכנוע, אם לא אולי אפילו החשוב ביותר שיש או אחד מהחשובים או אולי אפילו החשוב ביותר, זה עיקרון די בסיסי שצריך להבין אותו רצוי להבין אותו ולהשתמש בו החוכמה היא גם להבין אותו וגם לדעת להשתמש בו בזמן אמת בהמון דוגמאות ודרכים. בגדול על מה מבוסס שכנוע על מה מבוססת מכירה, על מה מבוסס להצליח במשא ומתן ...
|
מעבר למקום עבודה חדש ולאזור מגורים חדש בו זמנית אינם החלטה קלה והתהליך דורש תכנון ובדיקה רבים. ארגון טוב ופנייה לחברות מקצועיות לשם עזרא בביצוע התהליך, תסייע לעבור את התקופה בקלות שתיהיה טובה עבור כל המשפחה.
|
בשורות הבאות נציג כמה מהאתגרים המורכבים הכרוכים בתהליך גיוס מנהלי מכירות ואנשי מכירות לארגון מסוים. במסגרת הצגה זו נעמוד על הטעויות הנפוצות בתחום, את דינאמיקת המכירות ובאיזה אופן היא משפיעה בצורה מכרעת על טיב הגיוס. ננסה להתמודד עם מספר שאלות כמו למשל מה הסיבה שבגינה לא מעט תהליכי גיוס מפספסים את מטרתם, מה הופך איש מכירות לטוב, מהו הסוג המבוקש והרמה הנדרשת ממנהלי המכירות, אילו תכונות מפתח נדרשות להצלחה מקסימאלית בהתאם לתפקיד שאותו יש לאייש, כיצד להגדיר כשורה את המיומנויות הנחוצות של המועמדים כד
|
למה לא לאתר את צרכי הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח, תחושת זרות עם לקוח, לקרוא את המחשבות של הלקוח, תחושת קרבה עם לקוח, מאמן עסקי מומלץ, קאוצינג: שלום לכולם, הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של בירור צורכי הלקוח, שכנוע לקוחות, מכירה ללקוחות וזה הולך ככה: כפי שכבר הוסבר, כפי שכבר הובן, הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר שלך, הוא רוצה לפתור את הבעיה שלו. ואם אתה רוצה למכור ללקוח את המוצר שלך, אתה לא צריך להתמקד בכמה המוצר שלך טוב כמוצר, אלא בכמה הבעיות של הלקוח ...
|
האם לנסות לשכנע את הלקוח, למכור בלי לנסות למכור, כמה לנסות לשכנע את הלקוח, שכנוע סמוי, להצליח במכירות, שכנוע גלוי, ייעוץ טיפולי, ייעוץ פילוסופי: שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד אחת מהטעויות של אנשי מכירות ומהגישה של מכירות והעניין הוא, האם בעצם צריך לנסות לשכנע את הלקוח לקנות כן או לא. יש הרבה אנשי מכירות מצליחים בעיניהם לפחות שהם אומרים "אתה יודע איך אני, מה השיטה שלי למכור? אני פשוט לא מנסה למכור, אני מי שאני ואני מוכר, לא מנסה למכור לא רוצה למכור" ויש הרבה אנשי מכירות ...
|
|
|
|
|