חפש מאמרים:
שלום אורח
20.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת שיער באוזניים – אוזניים יפות, אך שעירות

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער18/12/20111724 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הוי להן לאוזניים עם המחושים, המזכירות לנו את משפחת החרקים. מה פתאום העזו לצוץ להן, ללא כל התראה מוקדמת ולא זו בלבד, לא רק שהן לא עדינות, הן שערות עבות, עקשניות, כהות וגדלות במהירות הבזק, כאילו רוצות להכריז " הננו כאן" כמרמזות על גילנו.

הגיל, כן !!! השערות באוזניים מופיעות עם הגיל. איזה גיל? זה מאוד לא ברור, אבל בדרך כלל צמיחת השיער באוזניים היא גנטית ומתחילה לאחר שנות השלושים.

מרגע הופעת השיער באוזניים, לא עובר זמן רב עד שהן מתחילות להלבין. תהליך ההלבנה ממושך, עד להגעת מצב שהשיער ניראה לבן ואז כבר מאוחר מדי לבצע את הסרת שיער באוזניים. בתהליך ההלבנה, הפיגמנט (הצבע) הלבן קיים בשיער, אולם הוא אינו מספיק דומיננטי (שולט) ולכן הוא לא ניראה לעין, אבל הוא שם. הפיגמנט הלבן בהסרת שיער לצמיתות, מהווה מכשול, היות והוא מחזיר את קרן אינפרא אדום, כלומר, הצבע הלבן אינו מסוגל לספוג את אנרגיית האור. באותה המידה כמו שרכב בצבע לבן עדיף על פני רכב בצבע שחור שמתחמם בשמש המכילה קרני אינפרא אדום.

מתוך סקרנות נשאלת השאלה - האם פעולת הסרת השיער באוזניים עלולה לפגוע בשמיעה? האם היא מסוכנת?

התשובה היא שפעולת הסרת שיער באוזניים אינה מסוכנת כלל, במידה ולא מבצעים אותה בקרן לייזר ועושים אותה על אפרכסת האוזן (האוזן החיצונית), נקודה שרחוקה מעור התוף.

כמובן שהסכנה קיימת אם מפעילים במכוון עוצמת חום גבוהה שתשרוף את כל השיער וגם את כל האוזן לגמרי.

ברוב מכשירי הסרת שיער ב IPL אין יכולות כאלה ובאופן כללי, לא מסוכן לבצע הסרת שיער באוזניים יותר מאיבר אחר שאנו עושים, אלא, נהפוך הוא, מכיוון שהאוזניים שלנו חשופות כשאנו נמצאים בשמש, אנו חשופים לקרן אינפרא אדום. יכולותיה של הקרן הזו היא פליטת חום גרידא וטיפול הסרת שיער באוזניים מבוצעת עם אותה הקרן שאנו סופגים כתוצאה מחשיפה לשמש, אולם בעוצמה חזקה יותר ממה שקולטים מהשמש. עוצמה זו אינה יכולה לעולל כל רע למערכת השמע מכיוון ש הסרת שיער באוזניים מבוצעת על חלקה החיצוני של האוזן. כדי שתהיו רגועים, אני מביאה לכם קוראים נכבדים שיעור במבנה האוזן וזאת על מנת לתת לכם מידע מקיף יותר להבנת הנושא.

האוזן בנויה משלושה חלקים:

  • 1. האוזן החיצונית:
    מורכבת מאפרכסת ומתעלת השמע.
    האפרכסת, דמוית משפך, מרכזת את הצלילים ומעבירה אותם לאוזן התיכונה ולאוזן הפנימית. האפרכסת עשויה מסחוס הגדל לכל אורך החיים ולכן לאנשים מבוגרים ישנה אפרכסת גדולה המאפשרת להם ניקוז גבוה יותר של צלילים ונועד לכסות על ליקוי השמיעה הנוצר לעת זיקנה. בחלקה הפנימי של האפרכסת מתחילה תעלת השמע והיא מסתיימת בעור התוף, שהוא קרום המהווה מחיצה בין האוויר שבחוץ לפנים הגוף ולו תפקיד חשוב בתהליך השמע.
    בשליש החיצוני של תעלת השמע מופרשת שעווה (צרומן - Cerumen) על ידי בלוטות. תפקיד הצרומן ללכוד אבק, פיח, פטריות וחיידקים ולמנוע בכך מלזהם את האיבר.
  • 2. האוזן התיכונה (האמצעית):
    מורכבת מעור התוף, עצמות השמע וחצוצרת השמע (אוסטכיוס - Eestachian tube ).
    עור התוף משמש כממברנה שגלי הקול גורמים לה רטט שתנודותיו מועברות לעצמות השמע: עצם הפטיש, עצם הסדן, עצם הארכובה.
    תנודות עור התוף מנידות את עצם הפטיש שמכה על עצם הסדן שמניע את עצם הארכובה שהיא העצם הקטנה ביותר בגוף האדם. תנודות הארכובה נוקשות בקרום חלקו החיצוני של שבלול הנמצא באוזן הפנימית.
    לפני השבלול נמצאת תעלת ניקוז הנקראת חצוצרת השמע (אוסטכיוס). לתעלה זו ישנם שני תפקידים, האחד הוא לנקז לבית בליעה, המכונה לוע, נוזלים שהצטברו. תפקיד שני הוא לאזן ולהשוות לחצים בין שני צידי עור התוף. עור התוף שמהווה ממברנה הוא גמיש ותנועתו גמישה בהתאמה ללחצים הסובבים אותו, אך יש לו יכולת גמישות גבולית והוא עלול להיקרע. מצבו היעיל ביותר של עור התוף הוא כשהוא ישר וכאשר הוא נמתח החוצה, או פנימה יותר מדי, הוא אינו מפעיל את עצם הפטיש ולכן רמת השמיעה יורדת.
  • 3. האוזן הפנימית:
    האוזן הפנימית נמצאת בתוך עצם טמפורלית ובה נמצאים השבלול ומערכת שיווי המשקל (מערכת שיווי המשקל היא מערכת נפרדת ועליה לא אתן את הדעת ועל כך תצטרכו למחול לי).
    השבלול הינו עצם חלולה מגולגלת בצורת שבלול, המחובר על ידי קרום בקצהו לארכובה שבאוזן התיכונה. תחילת עצם השבלול החלול, המחוברת לארכובה, עבה יותר לצורך קליטת תדרים גבוהים וסופה של עצם השבלול החלול דק יותר לצורך קליטת תדרים נמוכים.
    השבלול הינו איבר קורטי שלאיבר מסוג שכזה יש יכולות להפוך צלילים לאותות חשמליים.
    בתוך עצם השבלול ישנו נוזל המופרד לכל אורכו במחיצה שעליה יש חיישני שמיעה (רצפטורי שמיעה) הבנויים מסיסים (שערות דקות מאוד). כאשר קצות הסיסים מתנועעים בנוזל, הם יוצרים גלים בנוזל וגלים אלו מועברים לעבר איבר השמע שמכיל עצבי שמיעה ובו חומר מוליך חשמל (מיאלין) שמועבר למרכז השמיעה הנמצא באונה הטמפורלית שבמוח, שם האותות מתורגמים לצלילים אותם אנו שומעים.

שלכם,

 דניאלה הט

" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "

כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דניש קוסמטיקס - להיות חלקים במיוחד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניש קוסמטיקס

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער25/02/121372 צפיות
הזמן המתאים ביותר לבצע הסרת שיער באוזניים, הוא כשהשיער החל להופיע באוזניים, בעודו כהה ובעל מסוגלות לקלוט את קרני אינפרא אדום. אבל מה שקורה במציאות הפוך לגמרי....

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער14/02/121374 צפיות
בטיפולי הסרת שיער במפשעה עצבו לכם את המפשעה בגילוח לפי הצורה המוגמרת אליה אתם רוצים להגיע. את השיער שאינכם מעוניינים להשאיר, אם בכלל, עליכם לקצר למראה אסתטי והקפידו להגיע לטיפול מקולחים ונקיים.

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער08/01/121154 צפיות
כל שעלינו מוטל לעשות כציבור אכפתי, הוא להיכנס לאינטרנט ולבדוק מחירים. אם כבר הגעתם למכון, כדאי לשאול את המטופלים הממתינים, בלי להתבייש, את השאלות הבאות: האם הם מחכים הרבה זמן, עד שהם נכנסים לחדר הטיפולים? אם הם מרוצים מהתוצאה? כמה זמן הם כבר בטיפולים? האם יש להם מטפלת קבועה? האם המכון נקי? ועוד.

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער12/12/111853 צפיות
הסרת שיער בישבן מתבצעת כשהמטופל נמצא בשכיבה ונמשכת 20 - 30 דקות. הסרת שיער בפי הטבעת מתבצעת כאשר המטופל עומד על ארבע, כבתנוחת חתול ובפיסוק קל ונמשכת 5 דקות לכל היותר.

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער12/12/111433 צפיות
הסרת שיער בישבן כי: במקלחת, רק לאחר שסגרתם את דלת המקלחון, אתם מסירים את המגבת...הישבן השעיר נחשף...אתם שומעים את הנחת הרווחה שלכם ויודעים שמחר הולכים בטוח על הסרת שיער בישבן.

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער12/12/111339 צפיות
שיעור האנשים שסובלים מקולואיד שהיא הצטלקות יתר מבין 100 מטופלי הסרת שיער בלייזר, הינה בין 5 ל – 10 מקרים והתופעה מוכרת בין העוסקים בתחום.

מאת: דניש קוסמטיקסהסרת שיער12/12/11986 צפיות
יתרונות ה IPL על הסרת שיער בלייזר באים לידי ביטוי במחיר, באיכויות של התוצאות הגבוהות במיוחד ואפילו לתוצאה מוגמרת של עד 100% הסרה, כשבלייזר האחוז עומד היום על 80% בלבד

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818434 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184332 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142355 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/142587 צפיות
המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/144030 צפיות
תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144381 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/148379 צפיות
ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica