רוצה לצרף יותר אנשים לעסק שלך ולא מצליח? כנראה שכישורי הטלפון שלך לא כל כך טובים, הנה כמה עצות שימושיות לשיחה עם מועמדים לעסק שלך ב LIFEWAVE .
ברגע שאתה בטלפון עם מועמד והוא שואל אותך - כמה כסף אתה מרוויח? תענה בצורה הזו:
"זה לא משנה כמה כסף אני מרוויח, הכול תלוי במה שאתה תעשה עם ההזדמנות"
אין טעם להגיד לו שאתה מרוויח הרבה כסף - כי אז הוא יחשוב שהוא לא מסוגל להרוויח כמוך, אל תגיד לו שאתה לא מרוויח כלום כי אז הוא לא ירצה להצטרף אליך.
הבעיה היא שרוב האנשים חושבים כמו שכירים - הם רוצים לדעת מה הם התנאים לפני שהם מתחילים לעבוד. הם רוצים להבטיח לעצמם הכנסה, אך זה לא אפשרי כאשר אתה מקים עסק.
התפקיד שלך הוא להסביר להם שזהו עסק - אין הבטחות הכנסה ושהכול בידיים שלהם - הם ירוויחו עבור מה שהם יעשו, אם הם לא יעשו - הם לא ירוויחו - מנגנון התגמול הכי צודק שיש.
מה לעשות אם המועמד שואל אותך האם הוא צריך למכור משהו?
תשאל אותו מיד - "האם אתה אוהב למכור?"
אם הוא אומר שלא (זו התשובה שהרוב עונים) תענה :
"יופי כי ב LIFEWAVE אתה לא צריך למכור שום דבר, התפקיד שלנו הוא להעביר מידע לאנשים על ההזדמנות שלנו, זהו עסק של לימוד וקואצינייג לא עסק של מכירות."
זה יבהיר למועמד שלך שאין צורך במכירות, אפשר להרוויח עוד כמה שקלים מהצד במכירה של המוצרים אך רוב הכסף לא יגיע ממכירות חיצוניות לאנשים פרטיים, הכסף הגדול נמצא בבנייה של ארגון שמשכפל את עצמו בצורה נכונה ואפקטיבית, לכן הוא צריך להתמקד בבנייה של ארגון ולא במכירות של המוצרים ב LIFEWAVE .
כאשר אתה מדבר עם מועמד לראשונה, בדרך כלל תעלה שאלה לגבי המוצרים של החברה, הם יתחילו לשאול אותך האם המוצרים באמת עובדים? למה הם עולים כל כך הרבה כסף? והאם אפשר לנסות אותם לפני שמצטרפים?
המועמד שלך שואל את השאלות ההלו משום שהוא אינו מבין הרבה בשיווק או בשיווק רשתי.
כדי לענות על השאלה ראשונה - הרי זה ברור שהמוצרים עובדים, אם הם לא היו עובדים החברה הייתה נסגרת ממזמן. מאות אתלטים מכל העולם משתמשים במדבקות של החברה כדי לקבל תוצאות יותר טובות, תסביר לו את הנושא הזה ותן לו לראות סרטון עם עדויות על השימוש במוצרים.
למה הם עולים הרבה כסף? - תענה בצורה הזו:
"מוצרים טובים ואיכותיים עולים כסף, אנשים קונים את המוצרים שלנו משום שהם מספקים תוצאות חיוביות, חוץ מזה, אם אתה מתכוון להרוויח כסף בעסק, זו אינה צריכה להיות בעיה עבורך משום שבתהליך השיווק של העסק אנו לפעמים מחלקים אותם בתור דוגמיות. המוצרים הם כלי עזר להביא כסף ומפיצים לעסק"
לגבי השאלה - האם אני יכול לנסות אותם לפני שמצטרפים?
אם המועמד הבין שמוצרים עובדים השאלה הזו לא אמורה לעלות בכלל בשיחה. מועמדים רציניים מבנים שהמוצרים עובדים או שהם רוכשים מוצרים לעצמם כדי לבדוק לפני ההצטרפות.
מה שרוב האנשים מתכוונים בשאלה הזו היא - "האם אתה יכול לתת לי מוצרים בחינם"
אני אגיד לך מה אני עושה במקרה הזה ואתה תחליט אם זה מתאים לך.
אני מחלק דוגמיות למועמדים שנמצאים בשוק החם שלי, זו היא דרך הרבה יותר קלה ונוחה כדי לפנות אליהם עם העסק.
למועמדים שמגיעים אלי מהאינטרנט ומכלי שיווק אחרים, אני בדרך כלל לא נותן מוצרים לניסיון, אני מבהיר להם שזהו עסק ושהם צריכים לקחת את הנושא ברצינות או שאני פשוט לא הולך לצרף אותם. כדי לקחת את זה ברצינות הם חייבים להכיר בעובדה שאם מליון איש בעולם קונים את המוצרים - אז מן הסתם הם עובדים!
אם אני שולח חבילת מידע לגבי ההזדמנות למועמד, בדרך כלל אני מצרף אליה דוגמית, אבל זה קורה לעיתים רחוקות משום שאני עובד בעיקר עם כלי שיווק אינטרנטיים.
בכל מקרה אני בטוח שהמידע הזה יעזור לך אם תכניס אותו לפעולה כבר עכשיו בעסק שלך, תעתיק את החלקים במאמר ותשתמש בהם כתסריטי שיחה עד שתזכור אותם בעל פה.
אם אתה רוצה עוד טיפים ומידע פשוט תיכנס לאתר שבחתימה שלי.
אלו רק חלק קטן מהטיפים והאסטרטגיות שאתה יכול ללמוד ממני כדי לקדם את העסק שלך ב LIFEWAVE, אם אתה רוצה עוד מידע כדי לגלות איך להקים מערכת שיווק שתגרום לאנשים לפנות אליך בקשר לעסק שלך תיכנס לאתר הבא ותקבל שעות של הדרכה ממני בחינם - איך שיווק רשתי עובד