חפש מאמרים:
שלום אורח
18.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אימון אישי- תהליך ארוך של התמדה

מאת: דניאל seoמבחני מיון27/01/20128822 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שלום רב לכולם, שמי מרטין ואני נמצא כרגע כבר חודשיים בהליכי אימוןאישי, שנקרא גם על ידי אחדים בתור אימון עסקי. אני לא ממש יודע מה ההבדלביניהם, מה שאני כן יודע זה שאין ערך לנסות ולפענח מה לא נכון בעסק כאשר ישמשהו שמאוד מפריע לבן אדם. הרי נניח שאני סובל מאוד מחוסר ביטחון, מהיעזור לי לעבוד על המיומנויות העסקיות שלי  אם הביטחון הנמוך לעולם לאיאפשר לי להצליח בגדול. מהסיבה הזו אני טוען שאם יש דבר כזה אימון, זהתמיד- אימון אישי.

כמה מילים על איך אני הגעתי לאימון עסקי. שמי מרטין ואני מקדם אתרי אינטרנט.הבעיה שהטרידה אותי היא שתמיד היה לי רע בחיים. לא משנה מה עבר עלי, אףפעם לא הייתי מרוצה. דברים מעולים או דברים רעים ואני בשלי, רק תלונותומענות- איזה סבל זה לחיות בצורה כזו.

רצה אלוהים כנראה והגעתי למומחה אימון אישי או אימון עסקי בשם רובי שטיינר, אחד האנשים המדהימים ביותר בעולם, אניחייב לתת לו את הקרדיט על כך, באמת אדם נדיר. הוא שינה לחלוטין את הדרך שבהאני מסתכל על החיים. אני שהייתי אדם שלא מאמין בכלום ולא קונה שום כלום,הפכתי להיות אדם שמח, מאושר ומצליח הרבה יותר. איזה כיף.

אז הנה כמה דברים שהצלחתי ללמוד בינתיים וכמה דברים שאני רוצה להגידתודה עליהם. התודה היא צורת חיים, אלוהים שולח לי דברים מסיבה מסוימת ובגללזה אני צריך ורוצה להודות לו על כל הדברים שהוא עושה בשבילי. תודה רבה לךאלוהים.

אני מניח שהדבר הראשון שאני צריך להודות לך עליו אלוהים הוא זה ששלחתאלי את רובי, הוא מקור השראה אדיר עבורי ואדם שאני לומד ממנו כל פעם שאניפוגש אותו, זה הרבה מעבר לאימון אישי או אימון עסקי, הבחור הזה הוא השראהאמיתית ואדם משכמו ומעלה שמלמד אותי שיעורים אדירים על החיים. תודה רבה לךשהבאת אותו לתוך החיים שלי.

תודה רבה לך על כל הדברים שאתה עושה בשבילי כולל אימון אישי, אני יודע וסומך עליך בכלדבר ודבר שאתה שולח לקראתי בחיים האלו. אני מודה לך על כך שאתה ממשיךלהדריך אותי ולכוון אותי בדרך הנכונה. בלעדיך הייתי שום כלום בצבע חום.תודה לך אלוהים שאתה נמצא איתי בכל מעשה שאני עושה ובכל צעד שאני צועד. אניעבדך ואני מוקיר לך תודה ענקית על כל דבר שעשית בשבילי.

תודה רבה לך אלוהים שאני מרגיש נפלא. עכשיו אני מבין שאם ארגיש נהדר,אוכל להגשים את כל הדברים הנפלאים שאני שואף אליהם. נכון שכנראה אימון עסקיעם רובי זה היה הדבר שכיוון אותי בדרך הנכונה, אבל אתה הוא זה שנתת לי אתהזכות להרגיש נהדר. תודה לך על כך.

אמנם עבר כבר יום, אך היה לי עוד מפגש של אימון אישי עם רובי היום, כרגיל היה נפלא ביותר. אני רוצה לסיים את היום הנפלא הזהבהודעה והוקרה גדולה לך אלוהים, על כל הדברים שעשית בשבילי היום- אני עבדךוחייב לך.

 



תגיות המאמר: אימון אישי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196151 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191338 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161457 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161905 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162153 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162259 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162099 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא מבחני מיון

מאת: נויה גונןמבחני מיון15/05/152304 צפיות
אמנם בארץ אין עדיין חוק פוליגרף, אולם יש איגוד בודקים ואפילו כמה איגודים. בארצות הברית יש איגוד אחד, מסודר, מוגן בחוק, ולו קוד אתי ברור. הקוד האתי מחייב את בודקי הפוליגרף מכל העולם השייכים לאיגוד האמריקאי, בהם גם בודקים ישראלים. המאמר סוקר זאת בקצרה.

מאת: יונתן קדםמבחני מיון09/03/148025 צפיות
פלורידה היא מקום קייצי ומהנה עבור רבים. זה מהווה גורם משיכה מצד עובדים פוטנציאליים ממדינות שנות.

מאת: artikunoמבחני מיון05/03/148074 צפיות
עבודה בעגלות היא מקצוע מאד רווחי שישראלים רבים בוחרים לעבוד בו בשנות ה20 של חייהם.

מאת: dreamjobמבחני מיון15/08/128997 צפיות
כאשר מפרסמים מודעת דרושים באחד מהלוחות המובילים לחיפוש עבודה, מקבלים ברוב המקרים הרבה אמוד פניות של מועמדים מתאימים יותר ומתאימים פחות. תהליך המיון למציאת אלו המתאימים יותר יכול לקחת זמן רב ויש צורך לעשות תהליך מיון עובדים בזהירות רבה.

מאת: מאיה כהןמבחני מיון31/05/128537 צפיות
בזמן האחרון ניתן לראות כי יותר ויותר חברות מעדיפות לשלוח את המועמדים שלהן אל מרכזי הערכה במקום לבצע ראיונות סטנדרטיים באופן המסורתי, כאשר למרות שלמרכזי הערכה יש יתרון רב עבור המעסיק, הרי שלא תמיד מדובר על האפשרות האופטימלית להתראיין עבור המועמד עצמו.

מאת: מאיה כהןמבחני מיון10/05/128753 צפיות
מי שכבר התנסה ביום מבחנים שכזה יודע שמדובר בחוויה מתישה במיוחד המלווה בחששות. די בציון צמד המילים "יום אבחון" בכדי שהחרדות יחגגו. אז איך מתכוננים לזה?

מטרת המאמר הינה להעריך את האיבחון הגרפולוגי ככלי למיון עובדים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica