חפש מאמרים:
שלום אורח
18.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טעויות נפוצות בראיון עבודה

מאת: שלומי שם טובראיון עבודה26/02/20128440 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

להתכונן לראיון עבודה יכול להיות דבר שהוא מאוד מורט עצבים, אי אפשר להתכחש לזה. 30 דקות של שאלות אינטנסיביות ייקבעו את המסלול אליו יפנה החיים שלכם.

הנה מספר טיפים על איך להתכונןן לראיון עבודה,

כאשר אתם מתכוננים לראיון עבודה אל תיפלו במלכודות הבאות:

1. הצגה או הופעה לא ייצוגית עבור הראיון עבודה:

זה יכול להרוס את הראיון עבודה שלכם אם אתם משאירים רושם לא נכון על מראיין באמצעות המראה החיצוני שלכם. תראו מרושלים, כך ישפטו אתכם, הרי אם אתם לא משקיעים טיפה מאמץ בהכנה לראיון עבודה למה שיחשבו שאתם מתאימים לחברה אליה באתם לראיון עבודה.

2. שפת גוף מתוחה בזמן הראיון עבודה


אם אתם מסרבים להחזיק ליצור קשר עין עם המראיין או שתגמגמו זהו דבר שיתפרש כחוסר ביטחון מצידכם ואף מעסיק לא ירצה מישהו שהוא חסר ביטחון בקרבת אנשים.

3. חוסר קשב בעת הראיון עבודה

ישנם אנשים אשר מודאגים כל כך בקשר לביצועים שלהם בזמן הראיון עבודה והם בעצם יורים לעצמם ברגל מרוב זה שהם מתכננים יותר מדי. אם אתם מכינים מראש את העצבים שלכם לכל שאלה או תגובה אפשרית מצד המראיין, אתם עלולים לפספס מידע חשוב אודות מקום העבודה או משימות שהמעסיק שלכם ייתן לכם.

4. הגזמה

שלב הראיון עבודה נועד בשביל שהמראיין יכיר אתכם, את המטרות שלכם, את ההתנהגות והגישה שלכם, אבל אם תפריזו בכל תשובה שלכם, המראיין יידע מי אתם.
זוהי בעיה שמתגלה לעתים תכופות עם מועמדים שבאים לא מוכנים לראיון עבודה.

5. יתר ביטחון עצמי

אם יש משהו יותר גרוע ממועמד חסר ביטחון זה מישהו עם ביטחון מופרז אשר מגיע לרמת השחצנות. אין משהו שיכול להשפיע לרעה על מראיין יותר מאשר מועמד עם ביטחון עצמי מופרז ושחצנות.

למעוניינים, ישנם סדנאות הכנה אישית לראיון עבודה אשר יכולים לעזור לכם להתכונם לראיונות עבודה.

שיהיה בהצלחה בראיון עבודה!!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלומי שם טוב

מאת: שלומי שם טובאורטופדיה ופיזותרפיה26/02/121269 צפיות
מפרקים של הברכיים הם חלק בגוף אשר משומש רבות, זוהי הסיבה שגורמת לברכיים להיות איזור פגיע ושחוק. כאבי ברכיים נגרמים ממספר סיבות. למעשה, ישנם מספר גורמים שיכולים לגרום לכאבי ברכיים, כמו כן פעילות גופנית גם יכולה להביא לכאבים ברכיים, שחיקת סחוס בברך ועוד תופעות הקשורות לכאבי ברכיים.

מאת: שלומי שם טובתחביבים25/02/121332 צפיות
אם אי פעם רכבתם על סוסים או אפילו ביליתם מעט זמן במחיצתם של סוסים, אתם בוודאי יודעים כמה רכיבה על סוסים יכולה להיות מהנה.

מאת: שלומי שם טוביעוץ פנסיוני03/03/103483 צפיות
כולם דואגים שיהיה להם כסף כדי שיוכלו להינות מהחיים לאחר יציאה לפנסיה. הנה כמה עצות לגבי פרישה.

מאת: שלומי שם טובניקיון03/12/093764 צפיות
כיום בכל בית אפשר למצוא וילונות, ישנם מגוון סגנונות, עיצובים וצבעים של וילונות שאפשר למצוא כיום בשוק. בסופו של דבר, וילונות משחקים תפקיד חשוב בעיצוב הבית.

מאת: שלומי שם טובליסינג והשכרת רכב15/09/093554 צפיות
מחפשים רכב להשכרה לנסיעה הבאה שלכם? יש מספר דברים שצריך לקחת בחשבון בהשכרת רכב, החל מביטוח וכיסוי לאוטו ועד רשיון נהיגה בינלאומי חוקי ותקף......

מאת: שלומי שם טובאינטרנט - כללי13/09/093263 צפיות
האינטרנט כיום הינו חלק מחיי היומיום שלנו. כיום בעולם של אינטרנט מהיר כל אחד יכול לגשת לרשת, להתחבר ולמצוא אינפורמציה, חדשות, סרטים ועוד בקליק אחד בלבד.

מאת: שלומי שם טובעיצוב גינות10/09/0912200 צפיות
יש משהו בהחלט יפה ומרשים כאשר מסתכלים על דשא ירוק יפה, מכוסח, מסודר ומטופח. בין אם זה משחקי כדור, לשכב להירגע על הדשא ביום חם והירגע או פשוט לבלות את לילות הקיץ החמים בחוץ בגינה, דשא ירוק זה משהו שתמיד יפה לראות.

מאמרים נוספים בנושא ראיון עבודה

מאת: יונתן קדםראיון עבודה09/03/148785 צפיות
ראיון עבודה בעגלות הוא דבר לא פשוט, אתם הולכים לטוס לתקופה ארוכה וכדאי לברר היטב מי המעסיק ומה התנאים שמוצעים לכם.

מאת: מאיה כהןראיון עבודה22/11/128766 צפיות
אולי תופתעו לגלות, כי לראיון עבודה אפשר ורצוי להתכונן. מדובר באירוע חשוב ומכריע ושווה להתאמץ ולהגיע מוכנים ולא לנסות ו"לזרום אותו".

מאת: אלעד רוןראיון עבודה03/10/128612 צפיות
ראיון עבודה, היא התחנה החשובה ביותר בתהליך שלכם אל עבר משרת חלומותכם. בתחנה זו פוגשים פנים אל פנים את הנפשות הפועלות והמשפיעות בארגון (לרוב הם לא כ"כ נגישים לאחר שמתקבלים לעבודה), פוגשים את הארגון, האנשים והאווירה. בתחנה זו יש לכם הזדמנות חד-פעמית להוציא את המיטב מעצמיכם ולהדגיש בצורה אוטנטית את רצונכם והתאמתכם מעל כל מועמד אחר למשרת החלומות. ככל שתהיו אקטיבים לקראת הראיון, תכינו את עצמיכם לאירוע, תחשבו על שאלות ותתרגלו תוכלו להרגיש נוח יותר, לחוצים פחות ותהיו מוכנים ל"הופעת חייכם".

מאת: לוח דרושים אולפריראיון עבודה20/07/128716 צפיות
לכול ראיון עבודה יש שאלות שונות אך הגורם המשותף בכול ראיון הוא מעשה הסימלי של לחיצת יד שמתרחשת בכול ראיון עבודה ,כיצד לעשות רושם ראשוני טוב בלחיצת יד.

מאת: לוח דרושים אולפריראיון עבודה16/06/128517 צפיות
לאחר שליחת קורות החיים למודעת דרושים מגיע שלב ראיון עבודה הטלפוני שעיקר מטרתם הוא לשמש את חברות בסינון ראשוני של מעומדים פוטנציאליים לגיוס לקראת ראיון פנים מול פנים.

מאת: מאיה כהןראיון עבודה08/04/128374 צפיות
בראיון עבודה לא מספיק לענות יפה על השאלות, צריך גם לראיין את המראיינ/ת. ואם לא ניתנת לכם ההזדמנות לשאול שאלות- היו אתם אלה שתיזמו, זה רק יראה למראיינ/ת שאתם מועמדים רציניים, שהכנתם שיעורי בית והגעתם מוכנים לראיון

מאת: מאיה כהןראיון עבודה03/10/118504 צפיות
מזל טוב! לאחר ששלחתם קורות חיים, הוזמנתם לראיון עבודה. מכאן נראה שהדרך למשרה קלה. אולי תופתעו לגלות כי לראיון עבודה אפשר ורצוי להתכונן. מדובר באירוע חשוב ומכריע ושווה להתאמץ ולהגיע מוכנים ולא לנסות ו-"לזרום אתו"

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica