חפש מאמרים:
שלום אורח
14.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בריכות שחייה פרטיות בישראל

מאת: מנו זוהרשחייה04/03/20128577 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישראל היא ארץ שאיננה משופעת במים. מאידך גיסא בהיותה ארץ מדברית או על ספר המדבר מזג האויר בה חם מאוד במהלך חודשי הקיץ ומחייב אמצעים לקירור הגוף והתרעננות. אחת הדרכים החביבות על ישראלים רבים היא שיכשוך בבריכות שחייה במהלך חודשי הקיץ וצינון הגוף..

במשך כמה עשורים נבנו בריכות שחייה ציבוריות בישראל. בריכות שחייה אלו הוקמו בערים, במושבים, בקיבוצים והצד השווה שבהם שהם שירתו אוכלוסיה ציבורית בקירבת מקום. בשנות השמונים נפוצה אופנה חדשה והוקמו מועדוני קאנטרי קלאב בערים שונות. הקאנטרי קלאב כלל מתקני ספורט ופנאי נוספים לבריכות השחיה ששולבו בו כמו כן הקאנטרי קלאב מקיים פעילויות, חוגים ותחרויות לאוכלוסיית מנוייו על מנת להרחיב את יכולות השיווק שלו למנויים.

במקביל לבריכות השחיה הציבוריות הפתוחות לקהל הרחב הוקמו בריכות שחייה גם במלונות בישראל. בריכות שחייה אלו אמורות היו לשרת את קהל הנופשים המגיע למלונות. לבריכות שחייה במלונות הוספו גם שירותי ספ"א חדרי כושר ושירותי ייעוץ תזונה, ספורט וכד.. חלק מהמלונות פתחו את שערי בריכות השחייה שלהם גם לקהל הרחב והזמינו את הקהל להצטרף לקהל המנויים שלהם. בד"כ תעריפי בריכות השחיה במלונות גבוה מאוד ולא משך אליו בשל כך המונים אלא רק מנויים עשירים מאוד.

במהלך שני העשורים האחרונים אנחנו עדים לכך שיש עליה במספר בריכות שחייה פרטיות בישראל. רמת החיים שעלתה בכל המישורים השפיעה גם על תחום זה ובתים פרטיים של ישראלים רבים בעיקר כאלה שמצויים באיזורי הפריפריה של הערים הגדולות וכן במושבים שבהם קיימות עתודת קרקע גדולה יחסית לבניה פרטית, הצטיידו בבריכות שחיה פרטיות.

חלק מבריכות ההשחייה הפרטיות נבנו בשיטות סטנדרטיות של בניה במקום וחלק מבריכות השחייה נבנו בשיטות של בריכות מתועשות. בריכות מתועשות אלו בריכות שמיוצרות בבית החרושת ומותקנות בשטח המיועד בבבת אחת. בשיטה זו הבניה מהירה יותר, זולה יותר והבריכה מתקבלת בשטח הלקוח בבת אחת וללא תקופת בניה ארוכה.

להיות בעלים של בריכות שחיה בישראל זה לא פשוט. מחירי המים האמירו מאוד בשנים האחרונות והפכו את תחזוקת הבריכה ליקרה ולא פשוטה. ובכל זאת אם לשפוט לפי המגמה, אנחנו צפויים ככל הנראה לראות עוד בריכות שחייה פרטיות שיבנו בשנים הקרובות.

 



תגיות המאמר: בריכות שחייה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מנו זוהר

מאת: מנו זוהריזמות עסקית05/03/121345 צפיות
הקמת בר בתל אביב היא טרנד שמושך צעירים רבים. מה כדאי לדעת לפני שמוצאים צ'קים ומחליטים להקים בר בתל אביב

מאת: מנו זוהרמחשבים וטכנולגיה - כללי05/03/12983 צפיות
מי מאיתנו לא זקוק מעת לעת לצילום מסמך. במאמר הבא נסקור מה כדאי לדעת לפני שרוכשים מכונות צילום.

מאת: מנו זוהרעסקים - כללי04/03/121021 צפיות
לא כל פירמה קטנה ובינונית מסוגלת להעסיק בשמרה מלאה יועץ פיננסי. האם רואה חשבון הפירמה יכול למלא פונקציה זו?

מאת: מנו זוהרעסקים - כללי04/03/122143 צפיות
מערכות סינון וניטרול אבק נדרשות בתעשיות שונות. במאמר זה נסקור את השוק למערכות אלו

מאת: מנו זוהרעסקים - כללי04/03/121135 צפיות
תעשיית המכתת כוללת כמה ענפי משנה. במאמר הבא נסקור את תעשיית עיבוד פח שיש לה השפעות חשובות על כלל תעשיית המתכת בישראל

מאת: מנו זוהרצרכנות31/01/122180 צפיות
כיצד נעזרים באופן מועיל בחברה לניקוי שטיחים מקיר לקיר. מאמר קצר שיעשה לכם סדר בנושא

מאמרים נוספים בנושא שחייה

מאת: רוישחייה27/04/146978 צפיות
אנשים עם הזמן מבינים את נפלאות הג'קוזי והשפעותיו עלינו, הג'קוזי הפך לפופולארי הרבה יותר בניגוד לפעם, מכיוון שכיום אנשים מבינים שג'קוזי זה גם למען הפינוק האמיתי אך מועיל הרבה יותר גם מבחינה בריאותית- הגברת חילוף החומרים בגוף, הרפיית השרירים והמתח הנפשי, שיפור הבריאות הכללית ועוד הרבה...

מאת: המרכז לכתיבת תוכןשחייה26/05/132052 צפיות
לעתים קרובות בריכות שחייה פרטיות ישמשו מרכז מפגש לבילוי משפחות יחדיו ויצירת כיף וחיזוק מערכות יחסים. ניתן להימנע מתאונות טראגיות כאשר קיימים כללי בטיחות נאותים וכאשר נמצאים במקום וערנים לכל סכנה שעשויה להתרחש, תאונות קורות.

מאת: מיכאל רומנסקישחייה13/11/128392 צפיות
בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים, ילדים נחשפים ליותר שעות מחשב מאשר לשעות פעילות גופנית. ניתן למצוא אותם מבלים בבית שעות רבות מול אחד ממגוון המכשירים והגאדג'טים שמקשטים את חיי היום יום שלנו. לכן, חשוב מאוד לדאוג לכך שלילדכם תהיה פעילות גופנית קבועה ומספקת, כאשר שחייה לילדים היא אחת הפעילויות הכיפיות והמועילות שהם יכול לקבל.

מאת: אורי רצוןשחייה24/10/128295 צפיות
חייה זהו הספורט הכי בריא לגוף האדם זהו ספורט שנותן סיבולת ללב ולריאות בנוסף זהוספורט מרזה ובונה שרירים. הרבה אנשים בארץ אוהבים לשחות במיוחד בגלל המזג האוויר החם של ישראל.

מאת: בר רפאלישחייה11/06/128374 צפיות
בריכה היא ככל הנראה אחד המקומות האהובים ביותר לבילוי בקיץ, הן של מבוגרים והן של ילדים. אין דבר מהנה יותר מאשר צלילה לתוך בריכה מלאה במים קרירים יחד עם הרבה שתייה קרה, אבטיחים, פיצוחים ועוד כל מיני תענוגות של קיץ כמו ארטיקים, קרטיבים וגלידות במגוון ענק של טעמים שונים.

מאת: מיכאל רומנסקישחייה27/04/129131 צפיות
ציוד לשחייה נחלק לסוגים שונים כאשר כל סוג מיועד למטרה שונה. מאמר זה יגולל בפני קהל הקוראים אודות הסוגים השונים של ציוד לשחייה וזאת במטרה לעזור להם להבין מהו ציוד המוגדר כחובה ומהו ציוד רשות. ההבנה של חלוקה זו תאפשר לכל צרכן לרכוש את הציוד אשר ישרת אותו בצורה הטובה ביותר בהתאם למטרה שלשמה הוא נקנה.

מאת: גיל כהןשחייה31/08/1011903 צפיות
העשור האחרון מיקם את העיר חולון כעיר הילדים הרשמית של ישראל. ניתן למצוא בעיר את כל מה שמעניין ילדים וגם... לימודי שחייה בחולון לכל הגילאים ובכל הרמות. בנוסף הוכח שלימודי שחייה מסייעים לטפל בהפרעות קשב וריכוז.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica