קרה לכם שמצאתם ספק והתאכזבתם? רציתם מכירות או שיווק אינטרנטי. חיפשתם בגוגל ובאינדקסים עסקיים. בחרתם כמה שנראו לכם וצלצלתם. דיברתם בטלפון, הם נשמעו נחמדים מאוד חלקם הגיבו מהר חלקם אמרו שישלחו הצעת מחיר בהקדם אבל לקח להם יומיים. יש שאמרו שהם עסוקים כרגע אבל יחזרו בעוד שעה ועברו כמה שלושה ימים. לאחר שבחרתם, גיליתם שהספק עובד לאט, השירות לא טוב, הם אינם עונים בטלפון ולא חוזרים להודעות, הם מאחרים בזמנים שנקבעו ואף הם מוסיפים כסף בטענה שזה לא היה בהסכם (שאיננו מפורט כלל) – מה עושים? איך מוצאים ספק טוב?
עסקים הם דינמיים ומשתנים בכל יום, אנו מוצאים את עצמנו תלויים בעבודה של אחרים מאחר שאנחנו לא לבד בעולם העסקי וגם מכיוון איננו יכולים לעשות הכול לבד או לגייס מישהו לתוך החברה בשביל עבודה חד פעמית. אנחנו תלויים בספקים שיעמדו בקצב העסקי שלנו אבל לרוב אין זה כך. אנחנו יכולים להתלונן או לאיים לעבור ספק אבל האמת שלא נעזוב באמצע וגם הספק יודע את זה.
ספק לא טוב מהווה נזק כלכלי לכל דבר. איחור בזמנים של בית דפוס עלול להביא לחבלה במאמצים שיווקיים. שגיאות בבניית אתר עלול להרחיק לקוחות פוטנציאלים. ועו"ד לא טוב עלול לגרום להפסד כלכלי משמעותי.
כולם חווים זאת עד כדי כך שישנו חשש רב למצוא ספק מכיוון שלא ניתן לדעת את טיבו האמיתי. לקוחות ממליצים לא בהכרח אמינים במיוחד כאשר הם ניתנים על ידי הספק עצמו. רשימת לקוחות באתר איננו מעיד על כל לקוחותיו הישירים. הדרך הטובה ביותר זה חבר ממליץ אבל חברים לא מכירים את כל סוגי הספקים ולרוב אינם ממליצים מהתנסות אישית.
מיהו נותן שרות טוב?
נותן שרות טוב הינה חברה אשר היא בעלת הניסיון הרצוי בתחום שאתם מעוניינים בו. הם עובדים על עיקרון של מקצועיות שכולל: עמידה בזמנים, פרפקציוניסטיות בעבודה, זמינות, ידע בפתרון בעיות, ובכן, כיצד מוצאים נותני שירותים עסקיים איכותיים? הדרך הטובה ביותר היא יצירת רשת נטוורקינג ענפה של ממליצים. כולם מחפשים עוד לקוחות וכולם מוכנים לשלם עבור כל המלצה.אולם לפתח רשת קשרים כזו לוקח הרבה זמן. יצירת שיתופי פעולה עסקיים יכולה לשרת את שתי החברות הן כממליצים והן ביכולת לתת מענה רחב יותר ללקוחות פוטנציאלים.