חפש מאמרים:
שלום אורח
14.06.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פתרון ייחודי - היפנוזה להפסקת עישון

מאת: yael levהפסקת עישון 21/03/20121021 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לגבור על ההתמכרות. מה פרק הזמן שדרוש לכם כדי להפסיק לעשן? שלושה ימים, שלושה שבועות, ארבעה חודשים, שנתיים? בדוגרי,לא כזה קל להעריך ולקבוע. לחלק גדול מהאנשים עישון הוא משמעותי יותר מ"הובי", הוא הדרך להירגע, ולדאבוננו, ככל שמתנסים ב"הובי" הסוחף הזה בגיל צעיר יותר ככה קשה יותר להפסיק.

אני התחלתי לעשןבגיל שלוש עשרה, מה שפשוט החל כניסיון, לדאבוני נמשך ונמשך כהתמכרות קשה,עד שהפסקתי לפני שנתיים.

היה ואתם התמכרתם, או החבר שלכם, ואתם זקוקים לאינפורמציה אודות היפנוזה להפסקת עישון הגעתם לבלוג הנכון.

מהן הדרכים שקיימות בשביל להיגמל סופית?

בתקופה האחרונה, עומדות בפנינו הרבהאופציות ושיטות להפסיק עם הסיגריות, אולם איך באמתיודעים מה יצליח בשבילכם?לדעתי זהמשתנה מאדם לאדם, ולכן כדאי לשאול ולדברעם מכרים וחברים בעלי מאפיינים בעלי דימיון לשלכם, כדי להבין מה עזר להם להצליח בגמילה מהעישון.

מניעת עישון הפתרון לעישון?

חלק מהאנשים פשוט מחליטים: היום אני מפסיק וזה מצליח להם, ולאלו שלא, יש את השיטות שנהוגות היום:

מגוון טיפולים - כגון מדבקות ניקוטין, טיפול בעזרת היפנוזה וכו'. (חשוב לשים לב שחלק ניכר מהטיפולים מצריכים אישור רפואי ויכולים לעורר תופעות לוואי, ולכן מומלץ מאוד לבדוק טוב ובצורה יסודית מה שנכנס לכם לגוף).

מאמרים וספרים - ישנם מאמרים וספרים שעזרו למעשנים רבים להפסיק עם סיגריות, לדוגמא הספר של הסופר אלן קאר, ספרים כמו הספר של קאר עזרו רבות למספר כוכביםלהפסיק לעשן - כמו לדוגמאאנתוני הופקינס ואשטון, בעלה של דמי.

סדנה - יש הרבה סדנאות במתכונות שונות, שאת רובם המכריע אפשר למצוא ברשת. במרבית המקרים הן מבוססות על סיוע ותמיכה של הקבוצה בפרט, בדיוק כמו שמתרחש במפגשי תמיכה למכורים גלוטן.

כפי שהסברתי קודם, יש המון אמצעים ושיטות לשים לעישון סוף, אך בחלק מהמקרים הדבר הקריטי שחסר זה כח הרצון, הרצון להכריז מול כולם "נמאס לי מסגריות" "אני עם זה גמרתי". ברגעשכעת אתם עושים את הצעד החשוב, ההמשך הרבה יותר פשוט, בייחוד ובעיקר אם למזלכם בורכתם בתמיכה מחברים, זה הטיפ שלי.

בכל מצב, תזכרו שהעשן לא מפלה ובפוגע בכולם - בבני משפחתכם, בחברים לעבודה וגם בכלב ובחתול שלכם.

במקרה שאתם משתוקקים להפסיק לעשן ומעוניינים לקבל עוד חומר בנושא אני ממליץ לכם לבקר באתר הזה.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת yael lev

מאת: yael levהפקות אירועים01/04/121259 צפיות
בזמנים אלו, חגיגה הבריתה היא מעבר לסתם עוד חובה מסורתית, אלא שמחה גדולה; המשפחה מציגה בשמחה את התוספת החדשה למשפחה עם החברים במתחם אירועים, על אוכל טוב, מגוון משקאות ותפאורה מיוחדת.

מאת: yael levטיולים בארץ01/04/121282 צפיות
כשהייתי ילד, אחי הבכור עבד בעגלות במזרח הרחוק למשך כשנה. כולם דאגו לו והתגעגעו. ואז, כאשר הוא חזר, זה היה אחרי מסעות ארוכים, קניות מכל טוב, הרפתקאות והתנסויות, ותכנית חסכון מכובדת.

מאת: yael levהפקות אירועים01/04/121079 צפיות
איך בימינו יוצרים רושם בחתונה או בבר מצווה? זו בהחלט אחת הנקודות המשמעותיות ביותר שכל אחד ואחד מחפש מידע לגביה טרם תכנון הארוע הגורלי שלו. לקושיה זו אין פיתרון חד משמעי, אולם היום לא חסרות אופציות שבאמצעותן ניתן למתג את האירוע שלך ולשדרגו לייחודי וליותר מרק מאורע שגרתי.

מאת: yael levחוק ומשפט - כללי01/04/121123 צפיות
פעמים רבות בחיינו אנו זקוקים למאמרים או ספרים מתורגמים; אלה יכולים להיות לצורך קורס מסוים, כתבים ספרותיים או אפילו הוראות שימוש של מוצר חדש. חיים מודרניים הם מאוד גלובאליים, ואנו משתמשים ללא הרף בטקסטים זרים.

מאת: yael levהפקת אירועים01/04/121253 צפיות
כאשר אומרים ארועים או חגיגות אתם מתחילים לחשוב בכיוון גן אירועים? אז חכו רגע, יש מספר רעיונות שמומלץ לשמוע קודם. בתקופה האחרונה זוגות החלו לקבל את הרעיון של עריכת אירוע בחוף ים או ביער קק"ל, אך למרביתנו זה עדיין משהו הזוי.

מאת: yael levטיולים בחו"ל01/04/121180 צפיות
הרווח שלך מעבודה בחוץ לארץ הוא שהרווחת חוויה אחת ענקית. בהחלט, העבודה קשה מאוד והשעות לפעמים מטורפות, אבל עדיין, אתה חופשי בסופ"ש, סופג תרבות חדשה ואוסף חוויות חדשות במדינות אחרות במהלך זמן ממושך.

מאת: yael levטיולים בחו"ל29/03/121163 צפיות
היתרון של לעבוד בחוץ לארץ הוא שהרווחת כמה חוויות נלוות. אין פה ויכוח, העבודה קשה גופנית ושעות העבודה ארוכות, אולם בכל זאת, אתה אדון לעצמך, מכיר תרבות אחר ואוסף חוויות מקצה העולם תקופה יחסית ארוכה. כל היתרונות הללו, מבלי לציין את הסיפוק מהשכר הגבוה שתרוויח מהעבודה הקשה.

מאמרים נוספים בנושא הפסקת עישון

מאת: דודישהפסקת עישון 25/04/172721 צפיות
היתרונות הטמונים במכשירי האידוי (הוופורייזרים) הם גדולים ובולטים ואפילו יש לכך הוכחות מתועדות. כך שבין אם אתם סטלנים בשעות הפנאי או חולים שצורכים קנאביס רפואי ובין אם אתם צרכני קנאביס מזדמנים.

מה שמעכב מלהגיע למימוש הרצון הם אותם הזיכרונות שבראש שמפריעים הזיכרונות האלה דורשים הסתכלות חדשה, עיבוד, ונקודת מבט חדשה "מחוץ לקופסא". בנוסף להקשבה לזיכרונות נדרש להקשיב גם לתגובה של הגוף בעקבות המסר שקיבל מהמחשבה. דופק מהיר? יובש בגרון? מחנק? כאב בטן? התכווצות שרירים? גזים? זאת הקשבה מלאה של 100%. אתם יודעים מה המתווך של כל אלא וקובע את איכות המחשבה ואת איכות התגובה ? החמצן. החמצן שניכנס לגוף עם פעולת הנשימה. זה מה שניקרא החיים בגוף.

גמילה מעישון- מתי זה נשאר לכל החיים ? איך יוצא שאחרי שנה של גמילה מעישון חזרתם שוב לעשן ? מתי הגמילה כן נשארת לתמיד את התשובות לשאלות תוכל לקרוא במאמר שלי .

מאת: אביב מנוהפסקת עישון 11/09/131740 צפיות
היופי בסיגריה אלקטרונית, האפקט הפסיכולוגי של הסיגריה אלקטרונית הכל כאן

מאת: גולאסוהפסקת עישון 13/08/131822 צפיות
עישון כידוע הוא לא הרגל טוב. לא לבריאותנו ולא לכיסנו. הפסקת עישון היא חלק בלתי נפרד ממהלך חייו של מעשו. כל מעשן עובר תהליך במהלך השנים בו הוא מגיע לנקודות בהם הוא רוצה להפסיק לעשן, לפעמים לוקח את ההחלטה ומןציא אותה לפועל וברוב המקרים ההפסקה נגמרת תוך זמן קצר לפעמים עוד בטרם ירדה לביצוע בפועל. אז איך בכל זאת מפסיקים לעשן?

מאת: pablo reznikהפסקת עישון 17/01/138905 צפיות
פורסם ב-17 בנובמבר 2009, news-medical.net בחודש יולי השנה מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) הודיע על מחקר, שגינה את השימוש בסיגריות האלקטרוניות כחלופה לא בטוחה למעשנים. אבל לא כל הרופאים משוכנעים שהמחקר היה קפדני או אפילו מובן למשלמי המסים שמימנו אותו.

מאת: pablo reznikהפסקת עישון 17/01/138956 צפיות
למה סיגריות אלקטרוניות הופכות להיות פופולריות? פורסם ב -27 ביולי, 2011, הטלגרף (בריטניה) הנתונים הסטטיסטיים האחרונים מראים כי העישון הפך לסיבה לדאגה בבריטניה. בשנת 2009, כ-15% מהמעשנים בבריטניה התחילו את הבוקר מסיגריה. 81% מהם הרגישו שהם לא יכולים לשרוד אפילו יום אחד בלי סיגריה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica