חפש מאמרים:
שלום אורח
18.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יאכטות למכירה

מאת: גולאסושייט ויאכטות05/04/20126793 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תחום היאכטות בישראל תופס תאוצה, מספר היאכטות בארץ הולך וגדל בשנים האחרונות ואיתו גם הביקוש ליאכטות מפוארות יותר וגדולות יותר. שייט מסביב לעולם תמיד היה משאלתם של המון אנשים אך גם שייט מול חופי ישראל תחת השקיעה הוא חוויה בלתי נשכחת ועם ההתפתחות הכלכלית ישנה היום להרבה אנשים לרכוש יאכטה לעצמם.

אז איפה ניתן לרכוש יאכטה ?

יאכטות למכירה ניתן להשיג דרך נמלי שייט, מועדונים וחברות שמייבאות ארצה מספר דגמים של יצרנים בינלאומיים מובילים בתחום. ישנן יאכטות קומפקטיות וישנן יאכטות גדולות יותר שיכולות להכיל עשרות אנשים עליהן. המחירים שלהן בכל אופן נקבעים לפי רמת הגימור הגודל והאביזרים הנלווים. כמובן שתמיד יש את האפשרות לרכוש יאכטה יד שניה אך ראוי לבצע בדיקה מקיפה קודם לכן ואפילו להתייעץ עם איש מקצוע שמבין את התחום כדי לקבל הערכת מחיר תואמת למצבה העדכני של היאכטה.

מה לבדוק כשרוכשים יאכטה ? יש לבדוק כמה דברים, הראשון הוא לדעת מה בדיוק אתם מצפים מהיאכטה?, האם לקנות יאכטה מפרשית או יאכטה מנועית או האם לקנות בכלל קטמרן ? שההבדלים ביניהם הם גדולים למדי. לדוגמה יאכטה עם מנוע צורכת הרבה יותר דלק והיא יותר מהירה אך גם פחות יציבה בשל כך. לעומת זאת יאכטה עם מפרשית היא יותר איטית, אך יותר חסכונית בדלק ויותר יציבה.

יאכטה על פי תקציב מוגדר - יאכטות אפשר לקנות במחיר זול של כעשרות אלפי דולרים ועד מחיר גבוה ללא הגבלה למעשה. לכן חוזרים שוב לשאלה, מה אתה רוצה להפיק מהיאכטה שלך ולאיזה מטרה אתה רוצה  שהיא   תשמש.האם לשייט קצר,הפלגות לחול,למגורים כצימר על המים, או רק להפלגות דייג מהנות , כמו כן צריך לדעת ולקחת בחשבון את תחזוקת היאכטה שזה מתבטא בסכום כסף לא קטן ושיש קחת אותו בחשבון.

השכרת יאכטה לפי שעה

לכל מי שאיו בהישג ידו יאכטה פרטית יכול תמיד ללכת על השכרת יאכטה לפי שעה כך ניתן להנות ללא הוצאה גדולה מהפלגה פרטית או חברתית. ניתן להזמין יאכטה לחברים או למשפחנ ולהפליג יחדיו. התשלום הוא בעבור מספר השעות בהם אתם נמצאים בים עם היאכטה. את היאכטה המושכרת ישיט אדם שיש לו רישיון משיט והוא עבר קורס סקיפרים בהצלחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גולאסו

מאת: גולאסוחינוך ילדים07/11/171436 צפיות
מקושי רב בלימודים - להצלחה. להרגשת סיפוק ומיצוי עצמי. מהם אסטרטגיות למידה בעצם וכיצד הן מסייעות לילד להצליח בלימודים - וכן , גם בחיים. הדרך בה הילדים לומדים לא השתנתה כבר שנים. מערכת החינוך טרם עשתה את המעבר משיטות הלימוד הישנות ולכן קיימת אי התאמה בין הדרישות לבין הביצועים והציונים. ילדים רבים מתמודדים בחיי היום יום שלהם עם בעיות שונות כגון קשב וריכוז, וליקויי למידה.

מאת: גולאסורפואה19/12/1611197 צפיות
דוקטור גורמן יואל - מנתח בכיר, בית חולים בני ציון (רוטשילד), חיפה, מרכז רפואי נארא בן גוריון 38, רמת גן (פינת ז'בוטינסקי)

מאת: גולאסוטיולים בארץ08/12/161295 צפיות
חמ"ת היא החברה הממשלתית לתיירות הפועלת בשיתוף פעולה מלא עם משרדי הממשלה ובינהם משרד התיירות לפיתוח אתרים תירותיים בכל חלקי הארץ. החברה מובילה פרויקטים יחודיים לשיפור חווית התיירות בישראל ומצעידה את ענף התיירות כולו לעתיד כלכלי טוב יותר. כחלק מפועלה חמ"ת יוזמת פרויקטים תיירותיים ומבצעת אותם בפועל.

מאת: גולאסואירועים עסקיים10/06/162102 צפיות
מתכננים אירוע חברה? יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בהפקת אירועים עסקיים לחברות. איך בדיוק מתפקד האירוע? איפה, מתי ? מה הצרכים ? מי האורחים? אלו רק חלק מהשאלות שיש להבין טרם הפקת האירוע.

מאת: גולאסובר אירועים10/06/161942 צפיות
בר מתוקים ודוכני מזון מתאימים לכל סוג של אירוע , בין אם מדובר באירוע גדול כמו חתונה, או באירוע קטן יותר, כמו ימי גיבוש. המגוון הרחב של סוגי בר מתוקים מאפשר התאמה מצוינת של הכיבוד לאופי האירוע.

מאת: גולאסוהריון ולידה13/11/131189 צפיות
בעת בחירה של עגלת תינוק, רוב ההורים נאלצים להתפשר על אחת התכונות מכיוון שקשה למצוא עגלה אחת שעונה על כל הצרכים וגם מתאימה לתקציב שהוקצב. על מנת לסייע לכם במשימה הלא קלה, לפניכם כמה נקודות ציון חשובות שכדאי לקחת לתשומת הלב וגם טיפים כלליים יותר שיסייעו לכם להבין איך בוחרים עגלה לתינוק מתוך מגוון אין סופי של עגלות תינוק הקיימות בשוק.

מאת: גולאסוהפסקת עישון 13/08/131814 צפיות
עישון כידוע הוא לא הרגל טוב. לא לבריאותנו ולא לכיסנו. הפסקת עישון היא חלק בלתי נפרד ממהלך חייו של מעשו. כל מעשן עובר תהליך במהלך השנים בו הוא מגיע לנקודות בהם הוא רוצה להפסיק לעשן, לפעמים לוקח את ההחלטה ומןציא אותה לפועל וברוב המקרים ההפסקה נגמרת תוך זמן קצר לפעמים עוד בטרם ירדה לביצוע בפועל. אז איך בכל זאת מפסיקים לעשן?

מאמרים נוספים בנושא שייט ויאכטות

מאת: רוני הכהןשייט ויאכטות11/06/152460 צפיות
אפשר להזמין חברים למסיבת רווקים יוצאת דופן, הרי כמה אפשר לחזור על אותו מסיבת רווקים רק עם אנשים אחרים? זה כיף להיות יוצא דופן ולחגוג אירועים מיוחדים, אחוות גברים, עם פינוקים שרק גברים יכולים להבין. אתם יכולים לבחור לצאת להפלגת דיג או לצאת לים על גבי אופנוע ים במהירות שתסחרר אתכם ותכניס אדרנלין בכל הגוף.

מאת: קובישייט ויאכטות21/09/142361 צפיות
אתם מחפשים מתנה מיוחדת ומקורית למישהו שאוהב אקסטרים, מישהו שמתנה שגרתית לו תעשה לו את זה ואתם חייבים משהו מיוחד ושונה. אתם בודקים את האפשרויות ומגלים שרובן הן אופציות די בנאליות כמו טיסה בשמי הארץ, טיסה בכדור פורח ועוד כהנה וכהנה רעיונות טובים אבל לא מספיק טובים בשביל לשמח אותו באמת. אם אתם מחפשים משהו אחר, משהו שיסעיר את מקבל המתנה ובעיקר אם הוא אחד כזה שאוהב מים קורס אופנוע ים הוא מה שאתם מחפשים. רישיון אופנוע ים יאפשר לו אחר כך להשכיר אחד כזה וליהנות בלי סוף.

מאת: קובישייט ויאכטות21/09/142462 צפיות
אתם מחפשים מתנה מיוחדת ומקורית למישהו שאוהב אקסטרים, מישהו שמתנה שגרתית לו תעשה לו את זה ואתם חייבים משהו מיוחד ושונה. אתם בודקים את האפשרויות ומגלים שרובן הן אופציות די בנאליות כמו טיסה בשמי הארץ, טיסה בכדור פורח ועוד כהנה וכהנה רעיונות טובים אבל לא מספיק טובים בשביל לשמח אותו באמת. אם אתם מחפשים משהו אחר, משהו שיסעיר את מקבל המתנה ובעיקר אם הוא אחד כזה שאוהב מים קורס אופנוע ים הוא מה שאתם מחפשים. רישיון אופנוע ים יאפשר לו אחר כך להשכיר אחד כזה וליהנות בלי סוף.

מאת: תמיר קינןשייט ויאכטות23/12/138758 צפיות
קורס להשטת יאכטות מיועד לכל חובבי הים, למי שאוהב ריגושים ומחפש תחביב חדש או למי שרוצה להתקדם בתחום השייט ומחוייב להתחיל בקורס 30 כבסיס .

מאת: תמיר קינןשייט ויאכטות23/12/138635 צפיות
הפלגות דייג הן הפלגות מלאות באדרנלין ומתאימות לאנשים שמחפשים מעט ריגוש, ההפלגות מאפשרות ליהנות מזמן איכות בים ובו בזמן להכיר את תחום הדייג על בוריו.

מאת: גולאסושייט ויאכטות19/02/132406 צפיות
אחד התנאים לרכיבה היא להוציא רישיון לאופנוע ים וכדי להוציא את הרישיון הזה רצוי לעבור קורס אשר יקנה לנו כלים להתמודד עם האופנוע בים.

מאת: אורי רצוןשייט ויאכטות23/01/138874 צפיות
הרבה אנשים בישראל אוהבים לשוט בים מהרבה סיבות זה יכול להיות על מנת לדוג או להירגע ולנקות את הראש בים הפתוח, חלק גדול מאוד אוהב לשוט על מנת לטייל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica