חפש מאמרים:
שלום אורח
14.06.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שירותי גיבוי בענן - פתרון מחשוב יצירתי!

מאת: amit nirניהול תוכן20/05/20121245 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האתר קורס כל הזמן?

בהנחה והקמתם אתר, דאגתם לעיצוב, הזנתם בו טקסטים והשקעתם בו זמן, מחשבה וכסף - הגיע הרגע לשקול רכישת חבילת אחסון. כל פורטל או אתר, גדול או קטן, חייב להיות מאוחסן על גבי שרתים מיוחדים. שרת זה מחשב ענק שלא כמו מחשב PC באמצעותו ניתן לגבות מס' גדול של קבצים בו זמנית.

אחסון קבצים זה אינו דבר פעוט, לא כל חברה של אחסון אתרים היא בשבילכם, לכן חשוב לברר את הדברים הבאים -

סוג השרת - בעולם המחשבים יש המון טכנולוגיות נפרדות, פורטלים מתוכננים בקונפיגורציות שונות ולא כל סוג שרת יכול לאחסן את האתר שלכם. מאוד חשוב לבדוק מראש אם שרתי החברה רלוונטיים לאתרכם.

אמינות ורצינות - שרת נופל מזיק מאוד לאתר, במיוחד אם זהו פורטל עסקי. בכל רגע בו האתר לא פועל זה אומר בשבילכם הפסד כספים. צריך לבחור בחברה אמינה, כזאת שיכולה לתחזק את השרתים שלה ולסדר תקלות במידת הצורך.

חבילת אחסון אתרים - איזו חבילה אתם צריכים עבורכם? כמה זה עולה? כמו בכל ביצוע עסקה, חשוב מאוד לבחון איזו תמורה אתם מקבלים עבור כספכם. יש לשים לב לגודל האחסון ומהירות העברת הקבצים.

מיקום השרת - אדם שרק רוצה למצוא גיבוי בענן זול, עוד עלול למצוא את עצמו קונה שרת ביפן. שרתים כאלה פועלים לאט מאוד, קצב העברת המידע עלול להיות מאוד איטי ואם תתרחש תקלה - ייתכן ולא יהיה עם מי לדבר.

והחלק החשוב ביותר - ודאו עם החברה שישנו גיבוי מלא של המידע שמזינים לשרת, הפרט הקטן הזה יכול לחסוך לכם עוגמת נפש.

מה עושים הלאה?

אחרי שבחנתם את העניינים היסודיים הללו, מגיע הזמן להשוות בין מס' הצעות. בסופו של יום, אתם בטח תרצו לדעת שהנכם נהנים משירות איכותי שיתן לאתרכם גלישה מצוינת.

עם כל המידע שכאן בחירת אחסון לפורטל שברשותכם לא תצטרך להיות משימה מסובכת במיוחד, קדימה לדרך!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

amit

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת amit nir

מאת: amit nirצרכנות20/05/121169 צפיות
בישראל קיים חוק על פיו צריכים לעשות שימוש בדודי שמש בבנייני מגורים חדשים (מלבד רבי קומות שאין בהם די שטח לכך). באמצעות חוק זה נחסכים כ-5 אחוז מצריכת האנרגיה הארצית.

מאת: amit nirנדל"ן20/05/121171 צפיות
דבר מרכזי נוסף שחשוב מאוד להתייחס אליו כאשר מתלבטים וחושבים על רכישה של בית הוא מטרת הנכס. אם מדובר בבית להשקעה או אולי למגורים, אם מחפשים בתים בארץ או מעבר לים. לכל יעוד מסויים יש אספקטים חשובים שמהותי לשים עליהם דגש.

מאת: amit nirהפקות אירועים20/05/121184 צפיות
מעוניינים להכיר כל מה שיש לדע על ארגון ערב מופלא? ישנם נושאים רבים שצריך לקחת בחשבון בזמן תכנון ארוע: מספר האנשים באירוע, די. ג'י, שירותי בר וקייטרינג, עיצוב, בגדים מיוחדים, צלם וכיוצא בזאת. פרמטרים אלו נסקור פה.

מאת: amit nirצרכנות20/05/121170 צפיות
ע"י ביצוע השוואה של הצעות מכמה חברות תקבלו אינדיקציה מה חברת הובלות ממוצעת נותנת ומה המחיר הממוצע, אחר כך תוכלו לדעת למה לצפות ולהחליט על המחיר אותו אתם מוכנים ויכולים לשלם ולהיות בידיעה שקיבלתם את הכי טוב שיש במחיר ששילמתם.

מאת: amit nirצרכנות20/05/121196 צפיות
אנשים שבוחרים להדביק כרזות אבל, מציינים בהן תאריך ההלוויה, בית הקברות שנקבע, שם הנפטר ובני המשפחה האבלים וכמה מילים אחרונות. התכלית של המודעה אינה רק לספק עובדות על מועד הלוויה, אלא גם לשתף במילות כבוד אחרונות לאדם האהוב.

מאת: amit nirהפקות אירועים16/05/121148 צפיות
אם אתם רוצים לבחור את המיקום המתאים ביותר למפגש, חשוב לא להשמיט מספר פרטים חשובים: מה אופי הארוע, מזג האויר, אזור המגורים של המוזמנים וכמה אנשים יגיעו לאירוע. מה המקום האידאלי לארוע שלכם? גן ארועים, אולם, או על חוף הים? אולי עדיף להעביר את החגיגות לבית?

מאת: amit nirלימודים אקדמאיים16/05/12934 צפיות
יש צורך להשקיע מחשבה בבחירת הלימודים העתידיים. הסיבה לזה פשוטה מאוד, שכן הבחירה הזו תשפיע רבות על חייכם. יש סיכוי טוב, שהמקצוע שתלמדו, יהפוך בעתיד לתחום שתרצו לעבוד בו.

מאמרים נוספים בנושא ניהול תוכן

מאת: mikzoanניהול תוכן13/04/183802 צפיות
לוכד עכברים בתל אביב - הכי זולים בעיר 053-7102038- מדביר ברישיון

מאת: mikzoanניהול תוכן12/04/182876 צפיות
לוכד עכברים במודיעין - הכי זולים בעיר 0537102038- מדביר ברישיון

מאת: שלום כהןניהול תוכן25/11/172891 צפיות
בעולם הדיגיטל שאינו מפסיק להתחדש, כל בעלי העסקים ואתרי האינטרנט - בין אם אלה הם אתרי מכירות ובין אם אתרי תדמית שנועדו ליצור לידים להמשך יצירת קשר, חייבים להמציא את עצמם בכל יום ויום מחדש, כדי לשמור על רלוונטיות ויתרון אל מול המתחרים.

מאת: דויד מנשהניהול תוכן18/09/143261 צפיות
שני מרכיבים חשובים בקידום אתרים, שלא רבים נוטים להתייחס אליהם במלוא החשיבות הראויה להם הם שני אלמנטים בכתובת האתר, URL, שהגולשים מקלידים בדפדפן : שם הדומיין והסיומת. במאמר זה נתייחס לשני מרכיבים אלה ונעמוד על חשיבותם.

מאת: עודד בלקיןניהול תוכן12/07/144157 צפיות
הביובית מבצעת: *פתיחת סתימות בתל אביב *שאיבות בורות ביוב בתל אביב *שאיבת בורות שומן בתל אביב *שאיבת בורות דלק בתל אביב בעבודות אלו מבצעים פעולה הדומה לשאיבת ואקום בעוצמה גבוהה מאוד. הביובית היא הכלי הטוב ביותר לביצוע עבודות אלו. לעיתים,כשיש סתימה בצנרת הביתית,הדיירים יכולים "לעשות זאת בעצמם"ולפתוח אותה בקלות. אך לעיתים הסתימה לא נפתחת בקלות - משום שמערכת הביוב בחצר או ברחוב - נסתמת. במצב כזה,נדרשים אמצעים גדולים ומשוכללים יותר כדי לפתוח את הסתימה וחייבים להזמין אנשי מקצוע מומחים בנושא שישימו קץ

מאת: דויד מנשהניהול תוכן22/04/146068 צפיות
אחד הגורמים שמשפיעים על האופן שבו גוגל מדרגת את האתר שלכם, (ה"רנקינג") שלו, הוא עד כמה התכנים של האתר עדכניים. מדוע חשוב כל כך לעדכן את האתר לעיתים מזומנות ככל האפשר, במה לעדכן אותו - ולא פחות מכך מה לא לעשות מבחינת העידכון.

מאת: גוגלל אנלייזרניהול תוכן02/02/148410 צפיות
במאמר דעה אישי זה אציג לכם את דעתי, מדוע אין הבדל מהותי בין לשדוד חנות לשימוש בתוכן וסירוב לתשלום.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica