חפש מאמרים:
שלום אורח
13.06.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הגדלת מכירות באינטרנט באמצעות תוכנית שותפים

מאת: תור כספישיווק באינטרנט20/05/20121423 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האם חשבתם כיצד אתם יכולים להגדיל את המכירות הקיימות בעסק שלכם באמצעות האינטרנט?

אם יש לכם עסק המוכר מוצרים או שירותים שונים, וודאי שקלתם לא פעם ללמוד דרכים חדשות להגדיל את היקף המכירות שלכם, להרוויח יותר כסף ולהצמיח את העסק שלכם עוד מדרגה כלפי מעלה.

אין זה משנה כמעט איזה עסק יש לכם. אם מדובר על מכירת מוצרים, חנות כלשהי, מכירת שירותים שונים או עיסוק בתחום הכישורים שלכם, כמו שיעורים פרטיים, ניהול לקוחות, מקצוע טיפולי וכולי, תמיד יש לאן לצמוח ומכירות חדשות שניתן להרוויח ממקורות חדשים.

רשת האינטרנט היא מקום מצוין להגדיל בו את המכירות הקיימות של העסק שלך.

לשם כך תצטרכו אתר אינטרנט אם עדיין אין לכם, וכמובן תצטרכו ללמוד מספר דרכים לשווק את העסק שלכם או את אתר האינטרנט שלכם.

אחת הדרכים היעילות להגדיל מכירות גם אם אינכם מבינים לעומק את נושא השיווק במדיה של הרשת, היא באמצעות תוכניות שותפים, תרגום חופשי של המקור אפילייט מרקטינג.

מדוע? מכיוון שבאופן זה תוכלו להגדיל מכירות על ידי כך שתעניקו עמלות למשווקים מנוסים מכם, אשר ישווקו את המוצר עבורכם. שימו לב, היתרון עבורכם כבעלי מוצרים בשיטה זו, הוא שהתשלום למשווקים הנו לפי מכירות. כלומר, אם המשווק ביצע מכירה ואתם הרווחתם כסף על מכירה של מוצר, הפנייה של לקוח או סגירת עסקה, המשווק יקבל עמלה על המכירה שהגיעה בזכותו.

אתם כבעלי מוצרים משלמים רק על הצלחות, מוציאים כסף רק במידה וקיבלתם מכירות, ומתוך סך המכירה משלמים למשווק עמלה.

גובה העמלה תלוי בגובה התשלום שאתם מוכנים לשלם למשווקים, והוא נקבע מראש ובדרך כלל אחיד לכל המשווקים המעוניינים להצטרף לתוכנית. בהמשך, ניתן לתת למשווקים תמריצים של הגדלת עמלות לפי מספר מכירות.

יתרונה של שיטה זו עבורכם, בעלי המוצרים, היא שאינכם צריכים לחפש משווקים ולהתעסק בשיווק של תוכנית השותפים שלכם, יש לכם מספיק עבודה בשיווק העסק שלכם.

לשם כך ישנן רשתות שותפים שיעשו עבורכם את העבודה, יחשבו עבורכם את העמלות ויעזרו לכם בכל צעד של בניית מערך המשווקים שלכם. מרבית הדברים הללו נעשים באופן אוטומטי כך שאתם פנויים לעסוק בעיסוק שלכם ולא בשיווק.

אני מזמינה אתכם לקרוא עוד בנושא שיווק באינטרנט, תוכניות שותפים וכל השיטות איך לעשות כסף. בהצלחה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאת בלוג כסף, המקור שלכם למידע אודות כלכלת המשפחה, אימון משפחתי, איך לחסוך כסף, איך לעשות כסף, ניהול תקציב הוצאות ואירועים מיוחדים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תור כספי

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213651 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184529 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172641 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162490 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163320 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153293 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153402 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica