חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תכניות שותפים באינטרנט

מאת: אבי רוןשיווק רב שכבתי29/07/20128455 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שמי אבי, ואני עוסק כבר מספר שנים בשיווק באינטרנט, שיווק רב שיכבתי ותכניות משתתפות ברווחים.

התחלתי את דרכי בתוכניות שונות בעבר כשעדיין לא היו מודעים לעוצמה של האינטרנט והיינו מחתימים אנשים על טפסים ומגייסים אנשים לתכניות באמצעות חוגי בית וכנסים.
כיום אנו בעיצומו של תהליך שחושף בפני אוכלוסייה רחבה (שהיו ברובם סקפטיים מאוד לגבי כל הנושא של שיווק רב שיכבתי) את העוצמה הכלכלית וההיגיון שעומד מאחורי התכניות השונות. בסדרת המאמרים אציג בפניכם את תכנית השותפים החזקה והריווחית ביותר כיום . בכוונתי להציג לכם את התכנית בסדרת מאמרים שבהם אסביר את העקרונות העיקריים של התכנית ואת המנגנונים שמאפשרים להרוויח כסף והרבה.
בשלב ראשון, אני רוצה להבהיר נקודה חשובה מאוד לפני הצטרפות לכל תכנית שקיימת באינטרנט, ולשם כך אסקור בקצרה את תולדות השיווק הרב שיכבתי עד לתכניות המשתתפות ברווחים. אנשים נוטים להיות מאוד סקפטיים וחשדניים לגבי שיווק רב שיכבתי, ואני לא מאשים אותם על כך, כי בעבר היו לא מעט מקרים של חברות שהחתימו אנשים על מסמכים ומכרו להם חלומות תמורת הצטרפות לתכנית מסויימת שבה הם נדרשו לשלם סכום מסויים ועבור כל צירוף של חבר נוסף לתכנית, הם יקבלו סכום מסויים וכך גם עבור החברים שהמצורפים שלהם יביאו. שיטה זו זכתה לשם "פירמידה" (כמו שכולכם בוודאי מכירים), בזכות המבנה הגרפי שצירוף החברים יוצר.

הבעיה העיקרית עם השיטה, שכמובן גם אינה חוקית, היא שמאחורי מנגנון התשלומים לחברים הוותיקים, בעצם לא היה כלום, לא ארגון, לא מוצר ולא שירות כלשהו שנותן את הזכות לחלוקת רווחים לחברים, ומה שבעצם איפשר את התשלומים השוטפים לחברים הוותיקים, היה הצטרפות חברים חדשים לתחתית ה"פירמידה". לעומת זאת, חברות יצרניות בינלאומיות גדולות מאוד, השכילו לנצל את היתרונות של המבנה הארגוני, כדוגמת ה"פירמידה", על מנת לשווק את מוצריהן ברחבי העולם בעלויות מינימליות. יש לציין שקיימות מספר חברות גדולות שנסחרות בבורסות בעולם שכל ההכנסות שלהן נובעות משיווק רב שיכבתי של המוצרים שלהן.
הרעיון המרכזי שעומד מאחורי השיווק הרב שכבתי הוא שהחברים המצטרפים לרשת השיווק של החברה, הם בעצם גם הצרכנים של המוצרים של החברה וגם משווקים את המוצרים ללקוחות אחרים.

שימו לב להבדל העצום בין השיווק הרב שיכבתי לבין שיטת ה"פירמידה" ההיסטורית - מאחורי רשת השיווק קיים ארגון יציב שמוכר מוצרים אמיתיים, בעוד שבשיטת ה"פירמידה" ההיסטורית מכרו "אוויר". שיטת השיווק הרב שכבתי פועלת באופן הבא:
כל חבר המצטרף לרשת מחוייב לרכוש סדרת מוצרים בסיסיים של החברה על מנת להשתמש במוצרים בעצמו או לצורך הצגת המוצרים בפני לקוחות פוטנציאליים. בעת הצטרפות החבר לרשת השיווק של החברה הוא פועל בשני כובעים, כלקוח של החברה ומשווק של החברה.
עבור כל מוצר שהחבר מזמין מהחברה הוא מקבל עמלה מסויימת שמשולמת לו במועד קבוע או משמשת כזיכוי לרכישת מוצרים נוספים בעתיד.
צירוף החבר לרשת יכול להיעשות רק על ידי חבר קיים ברשת, שמזמין אותו להצטרף לרשת, וברגע שהחבר החדש מצורף, הוא משוייך לחבר שהביא אותו.
עבור כל צירוף של חבר חדש לרשת, בדרך כלל החבר הקיים יקבל סכום מסויים חד פעמי עבור צירוף החבר לרשת ויהנה מעמלות המחושבות כאחוז מסויים מסכום הרכישות שהחבר החדש יזמין מהחברה הראשית.

לאחר שהחברות הבינו את הפוטנציאל הגלום במבנה הארגוני מסוג זה, הן החליטו להתקדם צעד אחד קדימה וליצור תכניות משתתפות ברווחים.
המבנה הארגוני של התכניות המשתתפות ברווחים הוא אותו מבנה כמו השיווק הרב שכבתי ומנגנון העמלות לחברי הרשת הוא אותו מנגנון אך ההבדל העצום הוא שהחברה משתפת את כל חברי הרשת ברווחים היומיים שלה, שמגיעים היישר לחשבון החבר מדי יום. לאחר שסקרנו מעט את ההיסטוריה של שיטות השיווק השונות יהיה לנו קל יותר להבין את התכניות החדשות שקיימות היום ברחבי האינטרנט ולהצטרף אליהן עם קצת יותר ביטחון וידע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מומחה לשיווק ויצירת הכנסה באינטרנט כניסה לאתר החברה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי רון

מאמרים נוספים בנושא שיווק רב שכבתי

מאת: טיפ ווינרשיווק רב שכבתי17/11/129234 צפיות
בטוח ישבתם ואמרתם לעצמכם , יאללה אם רק הייתי שם עוד 100 שקל לעוד כפול או משולש הייתי מביא 16 בטוטו! , אבל לא תמיד אפשר להשקיע ל כך הרבה.... אז זהו, שעם קבוצת המיליונרים אפשר ועוד בסכומים הרבה יותר קטנים! בטוח ישבתם פעם עם חברים שלכם וראיתם תוצאות לוטו שמישהו זכה ב-10 מיליון ש"ח בלוטו , ואמרתם לחבר שלכם : " יודע מה , לא בא לי 10 מיליון , מספיק לי עכשיו 50,000 , רק בשביל לשלם על ה....." - מי מאיתנו לא חשב על זה ואמר שהיה מוכן לקבל את הכסף הזה ?

מאת: ronyotשיווק רב שכבתי17/09/128586 צפיות
כאשר מדובר על נטרול של ריחות בתחום התעשייה חייבים, באותה נשימה לשוחח על מקצועיות בתחום התקנת מנדפים וכן ניקוי מנדפים. אין להקל ראש כאשר מדובר על חומרים מסוכנים עבור בני אדם ועבור הסביבה ומערכות נידוף חייבות לעמוד בתקנים מאד מחמירים. המשרד להגנת הסביבה הוא הגוף הפועל בתחום על מנת לשמור על תהליכי התקנה ושימוש יעילים ובטוחים עבור האדם והסביבה.

מאת: דניאל seoשיווק רב שכבתי10/06/128426 צפיות
רבים מנסים לתת לחדר ביתם את התחושה הביתית שהם כל-כך צריכים אך כושלים. תחושה ביתית מתבטאת באופנים שאפילו קשה לתאר אך אם ננסה לתת לה מילים נרדפות זה יתממש במילים כמו חמימות, נינוחות, אינטימיות ומקום אשר יש לו ערך סנטימנטלי עבורנו. אך עושים זאת? זו שאלה שהרבה שואלים את עצמם ולא מצליחים למצוא לה את התשובה, על כן החלטתי לשבת לכתוב מאמר זה על-מנת לסייע לאותם אנשים.

מאת: עידן קידום אתריםשיווק רב שכבתי06/12/118427 צפיות
בית דפוס הוא מפעל לכל דבר. אולי לפעמים אנחנו לא שמים לב למה עומד מאחורי הדברים הקטנים בחיים שלנו, אבל אם נחשוב על זה לרגע כל פריט קטן שאנחנו משתמשים בו הוא פריט שהשקיעו בו זמן ועשיה. מחת לכותלי בית דפוס מתרחשת עבודת כפיים סזיפית שעומלת יום ולילה על מנת להכין לנו מוצרי דפוס אייכותיים. כל פלייר שאנחנו רואים מקופל למשל עבר מכונה שתקפל אותו וגם המגנטים שלנו עברו תהליך לא קצר של הצמדות. מגנטים הם מוצר דפוס שדורש השקעה רבה מצידם של כל הנוגעים בדבר.

מאת: ניר לבשיווק רב שכבתי25/04/118984 צפיות
איך בונים עסק אמיתי, יציב ומצליח לחיים ? מהו אותו השינוי בתפיסת העולם הנדרש בכדי לבצע זאת נכון ?

מאת: ארקדי פודליסקרשיווק רב שכבתי07/03/119692 צפיות
אם הדף נחיתה שלכם מצליח לייתר המרה של 10-20 אחוז כניראה שמאמר זה לא בשבילכם...

מאת: ניר לבשיווק רב שכבתי08/10/109299 צפיות
מהו הסוד מס' 1 להצלחה בשיווק רשתי מפי המרשת הגדול בעולם ?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica