חפש מאמרים:
שלום אורח
03.06.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מימון בנקאי לעסקים

מאת: אסי כהןבנקאות14/08/20127967 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מימון בנקאי

מימון בנקאי אלה הן שם מקביל להלוואות , כאשר המטרה היא לספק ללקוח תזרים מזומנים לצורך רכישה או מימון. מימון בנקאי , הלו הוא ההלוואה, יכולה להגיע בכל מני אופנים כאשר מימון בנקאי יכול להיות ייעודי לצורך רכישה של מוצר כזה או אחר , או לטובת מטרה כזו או אחרת , כך גם מימון בנקאי יכול להיות מימון כללי ורחב, כמו הלוואה לכל מטרה.

בין סוגי מימון בנקאי ייעודי ניתן למצוא מימון לרכישת רכב , מימון לרכישת דירה , או בשמה המוכר משכנתא , כמו כן מימון בנקאי יכול להיות לצורכי מימון לימודים , מימון בנקאי לצורכי מימון חתונה מימון לעסק והרשימה עוד ארוכה.

מימון בנקאי מיועד לצורך אספקת כסף מזומן , כאשר בין אם מדובר במצבים בהם אדם זקוק לכסף מזומן לטובת מטרה מסויימת ואין ברשותו דרך אחרת לגייס זאת , ובין אם מדובר על מקרים בהם יש מהות כלכלית ויתרון פיננסי. כך למשל, יכול אדם לגייס מימון בנקאי לטובת השקעת הכסף במקום אחר בו הריבית על ההשקעה תהיה גבוהה מהריבית על התשלום של מימון בנקאי, כך יוכל האדם להרוויח על הפרטי הריבית וליהנות מן הכסף.

מימון בנקאי ייעודי

כל סוג מימון בנקאי ייעודי מגיע בכמה פורמטים , כך שכל פורמט נושא עימו פרמטרים שונים , ביניהם הבדלי ריביות מין המסלולים השונים של מימון בנקאי , הבדלי הצמדה וחישוב של ריביות על מימון בנקאי  , תקופת ותנאי ההחזר ההלוואה , אופן ההחזר בין אם כל תשלום מוחזר בקרן פלוס ריבית או שתקופת ההחזר נפרסת לתקופה בה מוחזרת רק הריבית בעוד שהקרן מוחזרת רק בסוף התקופה ועוד .

כך למשל , מימון לצורכי לימודים ניתן למצוא אף כ- הלוואה אשר לא נושאת ריבית בכלל. לעיתים, הבנקים השונים מציעים מימון בנקאי לצורכי מימון שכר לימוד , כאשר תנאי הלוואה שכזו בדרך כלל מוגבלים ברמת סכום ההלוואה , וכך גם בגודל פריסת התשלומים , מה שאומר שבדרך כלל כמות התשלומים לפריסה תהיה עד חמישה תשלומים לכל היותר , יחד עם זאת מדובר בהלוואה אשר יכולה להקל באופן משמעותי על הסטודנט לעמוד בתשלומים שונים שאין באפשרותו להעמיד עבורם את כל הכמות בכסף מזומן.

מימון בנקאי יכול להיות גם עבור רכישת רכב , הלו הוא הליסינג , כאשר כל בנק מעמיד תנאי מימון בנקאי לצורכי רכישת רכב , כך שלפני שבחורים ליסינג באמצעות מימון בנקאי , מומלץ לעשות סקר שוק בין ההצעות השונות ולבחור את ההצעה המשתלמת ביותר .

יתרונות של מימון בנקאי

היתרונות של מימון בנקאי באים לידי ביטוי ברבדים שונים , ראשית הבנק הוא אחד המוסדות הגדולים והיציבים ביותר אשר קיימים במשק , על כן , רמת הסיכון אותה לוקחים בעת נטילת הלוואה מהבנק היא יחסית נמוכה למדי. בנוסף , מימון בנקאי לא מיועד ללקוחות הבנק בלבד , מה שאומר שגם מי שאינו לקוח של בנק ספציפי , הוא עדיין יכול לקבל מימון בנקאי בבנק בו הוא אינו לקוח ,כלומר עבור אנשים אשר מחפשים אחר מימון בנקאי עומדת האפשרות של ביצוע השוואה בין הצעות שונות , ובכך למעשה מתאפשר להם למצוא את ההצעה המשתלמת ביותר בשוק.

מימון בנקאי מוענק בדרך כלל בתנאים די נוחים , וזאת משום שהריבית אשר ניתנת בבנק נמצאת תחת פיקוח ,כאשר להבדיל ממימון חוץ בנקאי , או מימון על ידי חברות פרטיות , הריבית אותה יגבו מכם עבור מימון בנקאי תהיה בדרך כלל נמוכה יחסית.

יתרון בולט נוסף אשר קיים במסגרת מימון בנקאי זהו היתרון של גובה מימון בנקאי , ותנאי החזר של מימון בנקאי, כאשר במידה ואתם לקוחות קבועים של הבנק אתם אף יכולים לקבל הצעות בתנאים נוחים ומשתלמים במיוחד.

מודולר ייעוץ עסקי פתרוות מימון.

 



תגיות המאמר: מימון בנקאי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י צוות הכותבים של אתר טיסות לאילת המרכז עבור גולשיו מגוון כרטיסי טיסות זולות לאילת עם אפשרות להזמנת דילים לאילת הכוללים טיסות לאילת עם מלון.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסי כהן

מאת: אסי כהןהורות27/02/131290 צפיות
עגלות לתינוק הינו האביזר השימושי ביותר להורים ולתינוקות באופן יומיומי ולאורך זמן, גם בבית וכמובן מחוץ לבית.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131528 צפיות
מיטת תינוק הינה מיטה גדולה המתאימה לתינוק גדול יחסית בן מספר חודשים ומתאימה עד לגיל שנתיים ואף שלוש. עריסת תינוק מתאימה לתינוק החל מרגע לידתו ועד לגיל בו בו הוא מספיק גדול על מנת לעבוד למיטת התינוק.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131226 צפיות
עריסה לתינוק הינה מוצר שימושי ביותר המלווה את חייו של התינוק בחודשים הראשונים לחייו. עריסה לתינוק הינה מיטת תינוק מוקטנת המתאימה לגודלו של התינוק שאך זה נולד, ומאפשר לו לחוות שינה בטוחה, נעימה ומחבקת כמעט כמו בבטן אימו.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131080 צפיות
בעידן בו בטיחות בדרכים היא מעל הכל, אנו כהורים עושים הכל כדי לשמור על חיי ילדינו והבטיחות שלהם בכל מקום, אם זה בבית, בגן השעשועים, בגן הילדים וכמובן ברכב.

מאת: אסי כהןהריון ולידה26/02/131448 צפיות
בנישת מוצרי תינוקות, ניתן למצוא מוצרים רבים ומגוונים וכך גם מחירים רבים ושונים. מוצרי תינוקות זולים ניתן למצוא במספר חנויות יוקרתיות בארץ, או בחנויות המעידות על עצמן כי הם זולות באופן ניכר מהמתחרים.

מאת: אסי כהןהורות26/02/131483 צפיות
כיסא אוכל לתינוק הינו כיסא ייעודי לתינוקות המאפשרת ישיבה, תומכת, בטוחה ומהנה לתינוק בזמן האכילה, והישיבה במסגרת הארוחות המשפחתיות המהנות. רכישת כסא אוכל לתינוק מגיל חצי שנה להולדת התינוק בו הוא מתחיל את טעימות המזון הראשוני המוגש לו בתצורה מרוסקת.

מאת: אסי כהןהורות26/02/131179 צפיות
טיולונים הינם מוצר מצויין לפתרון הנידות של התינוק והפעוט. בדרך כלל הטיולון יהיה הרבה יותר קל משקל מרוב העגלות הממוצעות, ולכן נוח יותר לדמות המטפלת אם זו האמא, האבא, סבים ומטפלת להתנייד עם הטיולון. לרוב טיולונים לתינוק הינם מוצר משלים לעגלות התינוק המשמשות את ההורים המאושרים בחודשי חיו הראשונים של התינוק.

מאמרים נוספים בנושא בנקאות

מאת: גיא חזןבנקאות20/09/161778 צפיות
כמה סוגי עמלות אתם מכירים בחשבון הבנק שלכם? כמה עמלות בנק מתחום ההשקעות?

מאת: רמי דהןבנקאות17/11/138959 צפיות
איך לבחור בנק בצורה החכמה ביותר?

מאת: שלום כהןבנקאות18/06/132014 צפיות
לא בכדי יצא לבנקים מוניטין של גוף שקשה להתנהל מולו. בעוד שאנחנו האזרחים הקטנים זקוקים לשירותי הבנק רווחת ההנחה כי הבנק אינו זקוק לנו וכי כל הכוח נמצא בידיו.

מאת: אפרת אלעמרי בנקאות15/06/131878 צפיות
לא משנה באיזה שלב העסק שלך נמצא אם בזמן הנסיקה אם בתחילתו או במצב של ירידה או איזון כלכלי מגיע השלב בו אתה ניגש לבנק ומבקש מימון לשלב המסוים בו העסק נמצא. מכיוון שאתה נמצא בסוג של עמדת נחיתות שאתה מגיע לבנק מכיוון שאתה בעצם מבקש ממנו כסף והוא צריך לקבל סיבה מספיק טובה להשקיע בך ולא באחר אתה חייב למצוא את הדרך הנכונה לגשת לבנק עם המיזם העסקי שלך.

מאת: יוסי אמודאיבנקאות20/12/128597 צפיות
חברת הדירוג טוענת כי יכולת ההפסדים של הבנק מוגבלת. כריות רווחיות שלא בלטו לטובה ומוגבלות ע"י מבנה הוצאות קשיח ויעילות תפעולית נמוכה.

מאת: משה פנחס seoבנקאות17/12/128662 צפיות
צ`קים מסחריים שאנו רוצים לנכות אותם ניתן לבצע במספר חברות לניכיון כאן תוכלו לראות את ההסבר כיצד הדבר מתבצע והמלצות וטיפים כיצד לבצע זאת.

מאת: Michal Cohenבנקאות08/11/128791 צפיות
תוכניות חיסכון הן דרך מעולה להשגת יעדים בטווח הקצר והארוך. יעדים כלכליים אלה יכולים להיות רכישת דירה, רכב, השקעה בעסק, חיסכון לתקופת הפנסייה, חיסכון ללימודי הילדים וכדומה. בשונה מהלוואות שבהן הכסף אמנם ניתן באופן מיידי בתוכנית חיסכון ניתן לממש את הכסף רק בתום תקופת החיסכון. לכן, נשאלת השאלה – מה הופך תוכנית חיסכון למשתלמת כל כך בזמן שהלוואה עושה זאת מהר יותר? התשובה פשוטה: את ההלוואה שלקחנו נצטרך להחזיר בתוספת ריבית גבוהה. בתוכנית חסכון הדבר הפוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica