חפש מאמרים:
שלום אורח
15.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכדורגל הישראלי והאירופי חזר

מאת: טוםקבוצות ואוהדים02/09/20128041 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חובבי הספורט בארץ ובעולם בהתרגשות, הכדורגל חזר למרכז הבמה. זה התחיל עם הליגות הקטנות יותר, זה המשיך עם הליגות באנגליה, גרמניה, צרפת והולנד, והמנה העיקרית הגיע עם החזרה של ליגת העל הישראלית והליגות בספרד ואיטליה. הדובדבן של הקצפת עוד לפנינו, בעוד שבועיים וחצי תתחיל הליגה הגדולה, היוקרתית והטובה בעולם - ליגת האלופות.

הליגה הישראלית צפויה להיות השנה מרתקת וטובה - על האליפות צפויות להיאבק הקבוצות המסורתיות והגדולות, מכבי והפועל ת"א ומכבי חיפה, ואליהן צפויות להצטרף עוד מספר קבוצות, כמו האלופה עירוני ק"ש ואולי קבוצות אחרות שיפתיעו דוגמת: מכבי נתניה, הפועל ב"ש ואחרות. הקבוצות התחזקו והשקיעו לקראת העונה החדשה ועכשיו זה הזמן לראות את התוצאות על כר הדשא.

אבל מה שבאמת מעניין כמעט כל אוהד כדורגל ברחבי הגלובוס, זה כדורגל איכותי ומשובח, כדורגל שמשאיר את הצופה מרותק למסך בכל רגע ושנייה. את זה אפשר לקבל כמעט תמיד בליגת האלופות, הליגה שמרכזת את כל הכוכבים הכי גדולים, הקבוצות הכי נוצצות, כסף רב והמון עניין.

העונה צפויות להיאבק על התואר קבוצות רבות וקשה מאוד לנבא ולהתנבא. זו יכולה להיות אלופות אירופה הנוכחית צ'לסי, בדיוק כפי שאלה יכולות להיות ריאל מדריד או ברצלונה הספרדיות. ייתכן מאוד שמילאן או יובנטוס האיטלקיות יעשו זאת, בדיוק כמו שאפשרי בהחלט שדווקא את האנגליות ממנצ'סטר ילכו עד הסוף.

וזה בצעם מה שכל כך כיף ומרגש בכדורגל ובליגה הטובה בעולם. אף אחד לא יכול לדעת ולחזות מראש מה יקרה באף עונה ואף משחק. אנחנו, הצופים, נישאר מרותקים למסכים בכל שבת (עם מדובר על הכדורגל שלנו) ובכל שלישי ורביעי (כשמדברים על הכדורגל בליגה הטובה בעולם).

והאמת, וזה הסוד האחרון שנגלה לכם, בעידן הנוכחי, אם תרצו תוכלו ליהנות בכל יום ממשחק כדורגל משובח. הליגות מתפרסות על פני כל השבוע - בשישי תמיד ניתן ליהנות ממשחק בגרמניה, בשבת עד שני יש את הליגה שלנו, ואת הליגות בשאר רחבי אירופה, בשלישי ורביעי זו ליגת האלופות ובחמישי יש את הליגה האירופית.

אז האם אתם מוכנים לעונת כדורגל משובחת?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר ספורט - השחקן ה-12

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טום

מאמרים נוספים בנושא קבוצות ואוהדים

מאת: רוני הכהןקבוצות ואוהדים16/10/143238 צפיות
רכישת חבילות ספורט לברצלונה מעניקה לכם שקט נפשי, כאשר ישנה סוכנות נסיעות אמינה מאחוריכם יש לאן לפנות בכל שאלה או בעיה. האיכות של הכרטיסים ובית המלון מובטחת עם הסוכנויות המנוסות.

מאת: דודו דגמיקבוצות ואוהדים01/12/1316254 צפיות
קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב, "הקבוצה של המדינה", נחשבת לאחת המובילות באירופה. מדי שנה, מתחרה היא על התואר החשוב ביותר – אליפות אירופה – ופעמים רבות מגיעה לשלבים מאוחרים. עד כה, ארון הגביעים של המועדון כולל חמש זכיות בתואר החשוב ביותר.

מאת: טיפ ווינרקבוצות ואוהדים17/11/129193 צפיות
בטוח ישבתם ואמרתם לעצמכם , יאללה אם רק הייתי שם עוד 100 שקל לעוד כפול או משולש הייתי מביא 16 בטוטו! , אבל לא תמיד אפשר להשקיע ל כך הרבה.... אז זהו, שעם קבוצת המיליונרים אפשר ועוד בסכומים הרבה יותר קטנים! בטוח ישבתם פעם עם חברים שלכם וראיתם תוצאות לוטו שמישהו זכה ב-10 מיליון ש"ח בלוטו , ואמרתם לחבר שלכם : " יודע מה , לא בא לי 10 מיליון , מספיק לי עכשיו 50,000 , רק בשביל לשלם על ה....." - מי מאיתנו לא חשב על זה ואמר שהיה מוכן לקבל את הכסף הזה ?

מאת: ולדי אלטקבוצות ואוהדים14/11/128190 צפיות
חולצות כדורגל הם הלהיט בכדורגל . מיליוני אנשים קונים אותם , ומיליוני אנשים אוהבים אותם , מיליוני אנשים לובשים אותם ומיליוני אנשים נהנים מימם.

מאת: טיפ ווינרקבוצות ואוהדים31/10/128511 צפיות
מי מאיתנו לא מפנטז על זכייה בלוטו ? כולנו ממלאים טפסים קטנים מדי פעם ומקווים שנזכה סוף סוף במליונים, אבל כמה פעמים אמרתם לעצמכם , איך בא לי לשלוח פעם אחת טפסים ב-5000 ש"ח!!!! הלוטו הקבוצתי עושה את זה אפשרי!

מאת: טיפ ווינרקבוצות ואוהדים24/10/128497 צפיות
הגרלות לוטו יש בכל העולם , אלה הן ההגרלות החוקיות היחידות שנהוגות במדינת ישראל , משום שההימור כרגע אסור במדינתנו הקטנה.

מאת: ילדונתקבוצות ואוהדים02/08/128939 צפיות
When you are dying to keep track of the livescore, you need something that goes beyond the newspapers and sports networks.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica