חפש מאמרים:
שלום אורח
18.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהו מקור הרצון שגורם לנו לרצות להעניק?

מאת: עידן עסיסמדעי החברה - כללי10/09/20128810 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ננסה להבין מהו הדחף, הרצון שמניע אותנו לעסוק במלאכת החיפוש אחר מתנה ראויה, אינטרס? מקום אמיתי וכנה לגרום לאושר בצד השני? תחושת מחוייבות? ובכן היות ואין כאן תשובה חד משמעית נפצל ונפשט את התשובה ואת הרצון להבין ממה נובע הדבר.

קבוצה ראשונה, "תחושה אמיתית וכנה לגרום לאושר"
ישנם אנשים אשר רואים את המאורע המתקרב כאירוע שיש לשמוח בו ולשמח את בעל השמחה, קבוצה זו לעולם לא תחשוב על אינטרסים, התחשבנויות, מחוייבות מסויימת אלא שמחה משותפת עם בעלי השמחה נטו, וככזה ניתן להגדיר את השקפת עולמם כאופטימית וכאמפטיה כלפי האחר כזה שהם לא מעלים על דעתם מחשבות רעות בעלות אינטרסים או רעה חולה אחרת. יש כאלה המגדירים קבוצה זו כ"תמימים" ו/או "אדישים" אך הדעות חלוקות וזה נושא לדיון נוסף. לרוב קבוצה זו תנסה למצוא גם מתנה סימבולית ובעלת אופי כמו זרים מתוקים אשר תחצין את רגשותיהם ורצונם להעניק לבעל השמחה ולגרום לו לשמחה גדולה שתלווה במתיקות שלא תשכח.או מתנה נוספת ועתיקת יומין משלוחי פרחים, הפרחים עוד בימי קדם סימלו מתנה שכיף לקבל מתנה צבעונית, ריחנית ומלאה בהצהרת כוונות טובות ועדינות כאחד.

קבוצה שניה, "כוונה מתוך אינטרס או תחושת מחוייבות"
ישנו פתגם בתרגום חופשי שאומר שגופנו אינו שווה, וככזה גם בני האדם אינם שווים ולכל אחד צורה,מחשבה ואישיות בפני עצמה שלא כן אם כולנו היינו דומים כנראה שהעולם נראה היה אחרת. כדרך טבע ובלתי נמנע יהיו גם אנשים שהלך מחשבתם והשקפת עולמם שונים בתכלית משל האחרים וביניהם קבוצת אנשים הנוטים לחשוב בצורה חשדנית משהו ולייחס כל דבר, מקרה, אירוע לקונוטציה רעה. קבוצה זו לרוב תקבל הזמנות לאירועים באופן שונה בהרצת מחשבות "אם ניתן להתחמק מהאירוע או לא"?, איזו מתנה צריך להביא יקרה? זולה? ואפילו מייחסים זאת לאדם בעל השמחה אם הוא "ראוי" או במילה יותר בוטה ונכונה להיום "שווה" או לא את המאמץ/טירחה?  ומייצרים להם את בכל הסיבות וההתחשבנויות לעמוד כנגד המאורע ולהביא עצמם לידי שיכנוע עצמי שכמובן יתיישר בכנה אחד עם מחשבתם. הם ישאלו את עצמם שאלות וינסו לענות עליהם בעצמם ולנהל מין "דיון" עם עצמם בתוכם בטיעונים של "בעד" ו"נגד" סוג של משפט בו הם גם התובעים גם הנתבעים ו..אין זה פלא גם המכריעים לטובת הלך מחשבתם. נפוץ שקבוצה שחושבת כך אכן תביא מתנה רק בכדי לצאת ידי חובה וככזה לא יטרחו אפילו לקום ממקום מושבם ויעזרו ברשת האינטרנט לעשות השוואת מחירים (הגיונית) ובלחיצת כפתור "שגר ושכח"  מצידם זה להתיחס לזה כאל משלוחי פירות ולא כאל מתנות מקוריות שיש לעמול רב בלמצוא איך היא תייצג את רגשותינו. אין גבול למחשבות האדם ואין ספק שלכל אחד יש השקפה אחרת לחיים ומה שנותר היא לנסות לקבל כל אחד ואחת בהבנה סבלנות וסובלנות כי אחרת..אין לנו יכולת להתקיים יחדיו בשלום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים מקצועי בגוגל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן עסיס

מאת: עידן עסיסשיווק ואסטרטגיה19/10/142861 צפיות
בכל שנה מיליוני שקלים מבוזבזים על מבצעים ותמריצי מכירות חסרי ערך, כאשר אתם מבצעים תמריצים ופעולות קידום לנציגי מכירות התוצאות שלהם יכולות להרקיע שחקים לרמות סנסציוניות! עד שיפתיעו גם אתכם.

מאת: עידן עסיסבריאות גברים02/10/142845 צפיות
על מנת להכנס להריון צריך להיות לגבר לפחות 40 מיליון זרעונים לשפיכה. יותר מ 40% מהזוגות שאינם יכולים להביא ילדים אינם יכולים בגלל בעיות עם הזרע של הגבר.

מאת: עידן עסיסקידום אתרים15/06/141069 צפיות
רשתות חברתיות, ופייסבוק בראשן, נהנות מהגדילה המהירה ביותר בתחום השיווק באינטרנט מה שגורר איתו צמיחה אדירה בעיקר בחשיפה. מה הקשר בין רשתות חברתיות לשיווק באינטרנט?

מאת: עידן עסיסצרכנות28/05/141396 צפיות
להיות בעלים של בריכת שחיה הוא החלום הרטוב של רוב האנשים. ישנם שמועות רבות בנוגע לעלויות ואחזקה של בריכות השחיה, בפועל להרבה אנשים אין מושג במה כרוך הקמה והפעלת בריכת שחיה עד שיש להם אחת כזו בפועל. בשנים האחרונות אנו עדים למגוון בריכות שחיה על הקרקע מ PVC ופיברגלס שמביאות את הבעלות על בריכת שחיה להיות בהישג ידם של צרכנים רבים.

מאת: עידן עסיסבניין ואחזקה - כללי01/04/141166 צפיות
תכנונו של מחסן עשוי להצריך שינוי כדי להתאימו לקו מוצרים חדשים או כדי להכנות יותר גמישות לפעילותו השוטפת של המחסן.

מאת: עידן עסיסקניות 26/03/141257 צפיות
אם אתם שוקלים לבנות בריכת שחיה, בוודאי שמעתם מספר סיפורים בנוגע לזה. לפני שאתם מחליטים לפשפש בספרים בנושא ולהביא לביתכם עשרות קבלני בנייה לביתכם למתן חוות דעת והצעת מחיר לבניית בריכת שחיה

מאת: עידן עסיסבניין ואחזקה - כללי27/01/141151 צפיות
כמעט בכל הענפים בתעשייה צריכים מאווררים או מפוחים תעשייתיים כדי להבטיח איוורור נאות לבריאותם של העובדים והלקוחות.

מאמרים נוספים בנושא מדעי החברה - כללי

מאת: אדיר בנימינימדעי החברה - כללי25/06/231471 צפיות
עושר אינטלקטואלי, רוחני, ידע בלתי מוחשי, לא בא לידי ביטוי בשום דבר בעל ערך חומרני.

מאת: מאיר סוויסה מדעי החברה - כללי07/01/162709 צפיות
הובלות בנהריה כולנו זקוקים לחברת הובלות בנהריהמקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת הובלות בנהריה מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

מאת: אבינועםמדעי החברה - כללי17/06/149095 צפיות
גשמים בחום הקיץ היום ירחפו המים כרדודים יראו עיניים את המים נוטפים במרחבי ציון הקדושה . השירה אהובה לבני עמך ישראל היום על נהרותייך ציון היקרה שירת המים על תפיח על שדותייך ציון אור במלאות שרייך היפים שיר הארץ המאירים אפיים על שדותייך כמים ישיבו הצללים והמנגינות של בני הארץ ישורו רוח נדיבה ויפה לחבוק וחבור את כולם באהבה של דור המור היום כל השירים אשלנו הם אהובים אותנו יחד בדרכים מהלכים עם השבילים אל שדותיך ירבו השירים לארץ של מבואה ויקרה מהשירים של בני ציון תבוא ברכתה שב

מאת: משב מחקר יישומי בע"ממדעי החברה - כללי03/05/132814 צפיות
במאמרים הקודמים התייחסנו לגיבוש מטרות והגדרת תחומים ולחיבור נכון של שאלות (פריטים) במאמר זה נתייחס למבנה הכלי (השאלון).

מאת: אבינועםמדעי החברה - כללי31/01/132269 צפיות
אני רוצה להקדיש את מחרוזת שחיברתי "עד הדרך" לכבודו של איש יקר נאמן ללב עם ישראל חוזה המדינה תאודור בנימין זאב הרצל "עד הדרך" לעד הדרך בך ציון -לאיש חזון היה חלום עת אשובה על נרי, אשירה עלייך ציון שבי השירה בין שבילי הדרך איתך מולדת -עלי עטרת לאיש הדרך

מאת: מאירה וייסמדעי החברה - כללי25/12/128995 צפיות
מצגים של "אומנות" ו- "מדע" באבחון רפואי יכולים להיחשב כמערכות משלימות ודיסקורסיביות המשמשות רופאים על מנת לתת לגיטימימציה למניפולוציה שהם עושים באמצעות הכח המקצועי שלהם. מאמר זה בוחן את התיעוד הרפואי כהקשר ליחסי הגומלין של שני מצגים אלו.

מאת: יאיר זמדעי החברה - כללי11/10/129489 צפיות
ההבדל בין מקדונלד'ס למסעדת גורמה אינו מסתכם רק באוכל עצמו - תאורה ומוזיקה שונות, ואולי גם מערכת הגברה מאיכות שונה - כל אלו יוצרים אווירה מסוג אחר. אם האווירה במקום מעודדת את הסועדים לאכול מהר יותר, היא עלולה לגרום להם לאכול יותר מדי - ו"מצד שני", אווירה נינוחה תגרום להם לשהות זמן רב ויתכן שהם יזמינו קינוח לא מתוכנן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica