חפש מאמרים:
שלום אורח
01.06.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גרביונים חוזרים אל האפנה

מאת: שירי פלגנשים - כללי11/09/20121279 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הגרביונים הצבעוניים כבר מקשטים את כל הקטלוגים לקראת עונת החורף הקרובה. השימוש בגרביונים הופך את אפנת החורף למיוחדת, מגוונת והרבה יותר מהנה ונשית. ברשתות השיווק המובחרות אפשר למצוא מחלקות שלמות שמיועדות אך ורק לגרביונים. על המדפים תמצא כל אישה גרביון במידה מתאימה , שפע של צבעים, מרקם דק או עבה וכל מיני דגמים שמשלבים גרביונים עם נוצצים, רקמה, הדפסים, מספר צבעים ועוד.

בסך הכול מדובר במוצר מאוד שימושי וזול. את הגרביון לובשים יחד עם שמלה או טוניקה, זוג מגפיים ומעיל אפנתי ישלימו את המראה החורפי האפנתי. בימים קרים במיוחד אפשר יהיה ללבוש את הגרביון מתחת למכנס הג'ינס ולזכות בשכבה מחממת נוספת. מחירי הגרביונים נעים בין 15 שקלים בעבור גרביון פשוט ודק ועד מאות שקלים בעבור המותגים היוקרתיים. גרביון חורפי איכותי אפשר יהיה לרכוש ב-50 שקלים, גרביונים פשוטים לעונת הקיץ יעלו עוד הרבה פחות.

שימוש בגרביונים בעונת הקיץ

העונה החמה מביאה עמה המון שמלות צבעוניות, חצאיות ומכנסיים קצרים. הבעיה מתחילה עם הפעלת מערכות המיזוג המרכזיות במשרדים ומרכזי הקניות. בתוך זמן קצר מגלות הנשים כי קר במשרד בעונת הקיץ. הטמפרטורה הפנימית בבנייני המשרדים כמעט זהה בחורף ובקיץ. נשים שמגיעות אל המשרד לבושות בשמלות קיץ אפנתיות ללא גרביון וקרדיגן סובלות מקור.

בהתאם לכך מציעים היצרנים מבחר גדול של מוצרים דקים ושקופים לעונת הקיץ. בעזרת הגרביונים הקייציים הרגליים מקבלות מראה שזוף ומטופח. במידת הצורך אפשר יהיה למצוא גם גרביון מחטב לאזור הבטן והישבן, גרביון בגזרה נמוכה וגרביונים בצבעים שונים. השימוש בגרביונים בעונת הקיץ מעולם לא היה נוח ונעים יותר. יחד עם זאת, חשוב להקפיד להגן על הגרביון, הדקיקות הופכת אותו לפגיע ורגיש לקרעים.

איך לבחור גרביון מתאים

גרביון איכותי יוכל לשמש את האישה במשך תקופה ארוכה, במידת הצורך אפשר לכבס את הגרביון. בחירת הגרביונים המתאימים מתחילה בשלב הראשון בבחינת המידה. על גב האריזה אפשר למצוא טבלה שמסבירה כיצד לבחור גרביון בהתאם למשקל וגובה. כל אישה תוכל להשתמש בטבלה בקלות ולהתאים לעצמה את המידה הנכונה. ההקפדה על המידות חשוב להתאמה מושלמת של המוצר למבנה הגוף. גרביון במידה מתאימה נצמד היטב אל הגוף וכמעט אינו מורגש, גרביון קטן עלול ליצור לחץ באזור המותניים.

מותגים שמציעים את הגרביונים רק במידה אחת אחידה לא מתאימים לכל אחת. במידת האפשר כדאי יהיה להעדיף מותג אחר. במקרים בהם מדובר במותג זול אפשר יהיה לרכוש זוג אחד, למדוד אותו בבית ולשוב אל החנות לרכישת זוגות נוספים בהתאם. הגרביון המתאים יוכל להעשיר כל תלבושת ולהפוך גם שמלה שחורה פשוטה לשמלת ערב. שימוש בגרביונים כהים מעניק לרגל מראה מוארך, הצבעים הבהירים יותר יוצרים מראה של רגליים קצרות. את צבע הנעליים יש להתאים גם כן לגרביון כאשר כדאי יהיה להעדיף נעליים בגוון כהה יותר.

 



תגיות המאמר: גרביון, גרביונים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מתעניינת ברפואה אלטרנטיבית על גווניה השונים כמו גם במדעם, פסיכולוגיה ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירי פלג

מאת: שירי פלגעיצוב11/05/141566 צפיות
המאמר הזה מיועד להורים שמעוניינים לעצב את החדר של ילדיהם ומחפשים רעיונות איך לעשות זאת באופן שישיווה לחדר מראה חם נעים וגם ייחודי ומקורי. הרשו לנו לשתף אתכם בפתרון מעולה חסכוני ואחד הפופלארים הקיימים היום בשוק והוא עיצוב חדרי ילידם באמצעות מדבקות קיר. מדבקות קיר הן ללא ספק הפתרון האידיאלי להורים שלא מעונייניפם להשקיע אלפי שקלים בציור קיר מקורי או בטפטים שילוו את החדר לשמך שנה שנתים שכן הילד גדל ואיתו משתנה הטעם ה

מאת: שירי פלגעיצוב פנים07/03/141339 צפיות
עיצוב נכון לבית הוא כזה אשר מייצג אתכם בורה הטובה ביותר. אם אתם אוהבים אלמנטים מיוחדים ומקוריים, מדבקות קיר לוח גיר, תשתלבנה נהדר בביתכם. את הכתוב על לוח הגיר שבמדבקה תוכלו לבחור ולשנות בהתאם לרצונכם. המדבקות משמשות לרישום הודעות לצד הטלפון, תזכורות לרשימת הקניות במטבח ושאר שימושים בכל חדרי הבית. מדבקות לוח גיר תהיינה מתנה נהדרת בעבור כל בית. הן מאוד שימושיות ומומלצות. הקפידו לרכוש מדבקות קיר איכותיות ותוכלו ליהנות מהן למשך זמן רב. גירים לרישום על לוח הגיר ניתן לרכוש בכל חנות למכשירי כתיבה או מו

מאת: שירי פלגעיצוב פנים21/01/141181 צפיות
כל הורה יודע כי הילדים הקטנים שלנו גדלים מאוד מהר. בכל שנה, הילדים צומחים בכמה סנטימטרים ומשתנים. מדובר בתהליך טבעי. אנו מעודדים את הילדים לאכול בריא, לשאוף אוויר צח ולצמוח לגובה. מדבקות קיר מד גובה תהיינה מזכרת נהדרת בעבור המשפחה כולה.

מאת: שירי פלגגינון12/09/131249 צפיות
המעבר לדשא סינטטי הינו מגמה שהלכה וגדלה בעשור האחרון בארץ בפיגור של כעשור אחרי מובילת החידושים הצרכניים, ארה"ב. הפופולאריות שלו נובעת בין היתר בגלל המגמה הירוקה ששטפה את העולם והעלתה את המודעות למוצרים ידידותיים לסביבה.

מאת: שירי פלגלימודי שפות09/05/131356 צפיות
אם הגעתם לכאן אתם בוודאי שואלים את עצמכם איך אפשר ללמוד אנגלית אונליין? בעבור אלו שעדיין לא מכירים את כל היתרונות שמביאה עמה רשת האינטרנט נסביר כי אפשר ללמוד אנגלית במתכונת של קורסים מקוונים תוך צפייה בסרטונים, שימוש בעזרי למידה והדרכה צמודה של מורה מוסמך.

מאת: שירי פלגצרכנות28/04/131283 צפיות
הקיץ כבר בפתח ועמו מגיעות מחשבות על בגדי הים, שמלות קיץ, מכנסים קצרים ושאר בגדים קצרים. את הקילוגרמים המיותרים שהוספנו בעונת החורף עם גלידות ושאר מאכלים חמים ומפנקים כדאי למהר להשיל במכון הכושר או כמה שיעורים של אירובי.

מאת: שירי פלגאופנה25/04/131326 צפיות
הביקיני זוכה לפופולריות רבה בשנים האחרונות, אך בכל זאת ישנן נשים שעדיין מעדיפות בגדי ים שלמים. כמעט בכל קולקציה תמצאי גם דגמים מיוחדים של בגד ים שלם. ננפץ את הסטיגמה ונבהיר כי בגדי הים הללו מתאימים לצעירות ומבוגרות כאחד.

מאמרים נוספים בנושא נשים - כללי

מאת: tiloniנשים - כללי23/11/179382 צפיות
(חיפוש בגוגל תמונות, תמונות לא מצונזרות)

מאת: שלום כהןנשים - כללי23/05/1711453 צפיות
כמעט אין אדם שלא מכיר את המושג 'קנדידה', גם אם הוא אינו מכיר אותו בשמו. מדובר למעשה בפטריה מסוג שלרוב אינו מזיק, ואף קיים ככל הנראה בגופם של מרבית האנשים, אך במצבים מסוימים היא מביאה לזיהום ואיתו גירוי טורדני או אפילו כאב, ובמקרים נדירים של חולי קשה (כמו מחלות סופניות או כרוניות ספציפיות) היא אף מסכנת חיים. הטיפול בפטריית הקנדידה הוא פשוט, כמו גם אבחנתה, כך שכל עוד מקפידים לבדוק ולטפל, לא נשקפת כל סכנה לאדם הסובל ממנה - וכן מובטחת שמירה על איכות החיים שלו כפי שהיתה קודם לכן.

מאת: sharondan80נשים - כללי14/06/1611006 צפיות
ההכנות לחתונה, כל חתונה, נמשכות ברוב המקרים כמה וכמה חודשים, כשמטבע הדברים מקדישות הכלות לעתיד תשומת לב נרחבת לנושא השיער שלהן ביום המרגש ביותר בחייהן.

מאת: רוברטנשים - כללי06/09/152300 צפיות
תוספות שיער - שיער מלא וארוך גם אצלך! למה נשים כל כך אוהבות שיער ארוך? אם יש דבר שעדיין לא הצליח להשתנות מזה שנים על גבי שנים זה היופי בשיער ארוך של אישה. כולם יודעים ששיער ארוך אצל אישה זה אחד מן הסימנים הכי נשיים וסקסיים שיש. לא יעזור שינסו גם כמה גברים להאריך את שיערם ולחשוב שזה מתאים גם להם, מהאישה לא ניתן לקחת את יופי שיערה- זהו הכתר שלה. לכן, יותר ויותר נשים אשר שיערן אינה ארוך במיוחד או שהינו דליל ניגשות לפתרון הנהדר שהטכנולוגיה בתחום של עיצוב שיער מציעה להן- תוספות שיער.

מאת: רועי כץנשים - כללי09/08/151894 צפיות
תוספות שיער מהווה תוספת כח עצום למראה הטבעי שלך בכלל ולבטחון העצמי שלך בכלל. ישנם שיטות שונות להדבקת תוספות שיער. ישנם סוגים שונים של סוגי תוספות שיער, במאמר זה הביא כמה.

מאת: sharondan80נשים - כללי28/07/151824 צפיות
השמש הפציעה ורצית לעשות גיחה לחוף הים, אבל בגד הים מהשנה שעברה כבר לא יושב כל כך יפה? ואולי הוא לא עולה עליך בכלל? נשים רבות חוות את התחושות האלו בכל יום ולכן אספנו עבורכם את השאלות העיקריות על הצרת היקפים וסיפקנו תשובות.

מאת: אביגיל ולרנשים - כללי22/07/152002 צפיות
מצעים לילדים קונים בהמלצת ילדים בלבד. אין כמו הפעוט או המתבגר להסביר לנו באופן שאינו משתמע לשתי פנים על ההדפס של הדמות המצוירת או קבוצת הכדורגל שבלעדיהם אין למצעים רשות להיפרש על מיטתם. אם אצל ההורים המצעים נרכשים רק בחגים כמו ראש השנה ופסח, אצל הילדים הכל תלוי בסדרה המשודרת ובכוכבת המצוירת הבאה. קשה להחליט אם מצעים לילדים הם אלו שנרכשים בעקבות חלומות הילדות או שהם אלו שגורמים לחלומות בלילה להתעורר לחיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica