חפש מאמרים:
שלום אורח
01.06.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לטיפול בנשירת שיער- מינוקסי 5

מאת: אסף שמעוןנשירת שיער19/09/20121086 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא פעם אנו נקלעים למצב בו אנו זקוקים נואשות לבית מרקחת תורן הפתוח באישון ליל ויכול להעמיד לרשותנו לא רק מגוון מוצרים גדול דיו אלא גם איש שירות בעל ניסיון וידע שיוכל לסייע בייעוץ במהלך ההצטיידות הלילית.

המהלך הפשוט והנכון ביותר הינו לגשת אל האינטרנט, להקליד את מילות החיפוש בגוגל ולאתר בית מרקחת תורן באזור מגורינו. אם אתם מתגוררים בעיר הגדולה הרי שהקושי יהיה קטן יחסית, בית מרקחת תורן פועל בכל עיר בכל לילה, אך במקומות קטנים יותר, בישובי, כפרים וכדומה הנמצאים בפריפריה המרוחקת מציאת בית מרקחת תורן שכזה יהפוך למשימה לילית נועזת ומתישה.

מתי, למה ובאילו נסיבות

אז מתי בעצם אנו זקוקים לבית מרקחת תורן? ישנן סיבות מגוונות ביותר, בעיקר כאשר ישנם זאטוטים קטנים וצווחים בסביבה. כשלאחד הילדים יש גזים ומחפשים פתרון טבעי באמצע הלילה, כשאחד מבני המשפחה או החברים זקוק למשכך כאבים חזק, לתחבושת אלסטית או לבקבוק מים חם עקב כאבים.

יש פעמים בהם אובדנו של המוצץ הקטן עלול להוביל את אבא או אמא למסע של חיפושים שייגמר בשיטוט עירוני אחר בית מרקחת תורן. גם חיפוש אחר טיפות אוזניים או עיניים עשוי להוציא אותנו אל הרחוב ובטח ובטח אמצעי מניעה למשל.

שופינג לילי

כבר נחתתם בבית מרקחת תורן וקניתם את המוצץ, אל תמהרו לברוח. בית המרקחת בלילה הוא אזור שופינג נפלא וזה הזמן המתאים ביותר להשלמות, הרי תור אין והרוקח כולו שלכם. אספו את הוויטמינים שאתם צורכים באופן קבוע, בדקו את המבצעים על הטיטולים ותחליפי החלב ואפילו הצטיידו במוצרי קוסמטיקה או בתכשירים בהם אתם עושים שימוש קבוע כמו מינוקסי 5 למשל.

בדקו, התייעצו ושאלו את הרוקח כל שאלה שעולה על דעתכם, כעת הוא שלכם בלבד וסביר להניח שהוא ישמח לעזור ולהעניק לכם שירות VIP  השמור לאנשי לילה. מינוקסי 5 למשל דורש ידע כללי על תוצאות, סימפטומים ותופעות שונות, בררו באופן מקיף עם הרוקח את כל השאלות. בתום השופינג חזרו הביתה, לא תאמינו כמה עייפים מרוצים ומצויידים כהוגן אתם צפויים להיות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף שמעון

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131482 צפיות
חיי מין מלאים לא אמורים להפוך לחלום אלא לעניין בר קיימא שניתן להשיגו ורצוי מאד לפעול על מנת להגיע לשיא של תפקוד מיני ולשיפור קיצוני של איכות החיים.

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131387 צפיות
כמוסות גברא MAX מכילות אך ורק רכיבים טבעיים, כל אחד מהם מפרק בגופנו חומר פעיל המביא לשיפור משמעותי בתפקוד המיני.

מאת: אסף שמעוןייעוץ עסקי17/01/131483 צפיות
תפקידו הראשי של הליך הנפקת רשיון יצרן משרד הבריאות הינו דאגה לכל אזרחי המדינה, לבריאותם ולבטיחותם

מאת: אסף שמעוןמכירות01/01/131316 צפיות
מתקני תצוגה לחנויות מהווים חלק בלתי נפרד מהתדמית העסקית של המקום, ומערכות מידוף לחנויות מיועדות לעובדים בלבד כגון מערכות להצבה במחסן האחורי של החנות.

מאת: אסף שמעוןשיפוצים01/01/131080 צפיות
על מנת לייצר מקום משפחתי וחם, נפרד מן החוץ, יש להתאים את השערים לגינה, את הגדרות ואת הפרגולה לסטנדרטים מקצועיים גבוהים במיוחד

מאת: אסף שמעוןאירועים וחתונות – כללי30/12/121109 צפיות
השכרת ציוד לאירועים היא פתרון נהדר בעבור אירועים ואירוח ביתי של קבוצות גדולות בהם מבקשת המשפחה להימנע מלעסוק בהובלה ושינוע רהיטים או בטיפול בכלים, הגשה לאורחים או בכל הקשור לניקיון.

מאת: אסף שמעוןעיצוב אירועים30/12/1210799 צפיות
ירידים המציגים תפאורה מרשימה מעוררים עניין באמצעי התקשורת וזוכים לפרסום רב. ישנם מקרים בהם היריד כה מעורר התפעלות עד כי מבקרים מכל רחבי הארץ ממהרים למקום בכדי לחזות בעצמם בפלא

מאמרים נוספים בנושא נשירת שיער

מאת: nirנשירת שיער18/08/191953 צפיות
אין צורך להיבהל כששערותיך מתחילות להיתפס במברשת או במסרק, או סותמות את הביוב לאחר שחפפת את שערך . כל אדם מאבד בממוצע בין 50 ל-100 שערות ביום. אך תחת כל שערה שנושרת צומחת מאותו זקיק שערה חדשה.

מאת: nirנשירת שיער18/08/191648 צפיות
בכל רגע נתון כ-10% מסך השערות נמצאים במצב מנוחה. לאחר כ-2-3 חודשים, השיער הנמצא במנוחה נושר ושיער חדש מתחיל לצמוח במקומו. משך צמיחה זה 2-6 שנים. כל שיערה צומחת כ-1 ס"מ לחודש במהלך שלב זה. כ- 90% של שיער הגולגולת נמצא בשלב צמיחה בכל רגע נתון.

מאת: orya peryנשירת שיער06/08/181632 צפיות
ישראל היא מהמדינות המובילות בעולם בהקרחת שיער, מדענים טוענים שאין סיבה נראית לעין וכנראה שרק העניין הגנטי הוא זה שקובע את מסלול חיינו אך עם ההתקדמות הטכנולוגית והמחירים הזולים בטורקיה כנראה שהפתרון הטוב ביותר הוא השתלת שיער. במאמר זה נתייחס לטכנולוגיה שפתרה את הסבל הנמשך של הקרחים והמקריחים. אז אם גם אתה סובל מנשירת שיער כדי לך לקרוא את המאמר.

מאת: ירון כהןנשירת שיער25/03/181371 צפיות
בשנה האחרונה אנחנו עדים לתופעה שאלפי ישראלים נוהרים לתורכיה על מנת לבצע השתלות שיער במחירים שהם משמעותית נמוכים אל מול המחירים בארץ,באירופה ובארה"ב. במאמר זה ננסה להסביר מה הם ההבדלים בין מרפאות/רופאים באירופה אל מול מרפאות בתורכיה וננסה להבין האם מה שעולה בזול עלות לעלות אח"כ ביוקר.

מאת: webetterנשירת שיער31/01/161652 צפיות
איך להיפטר מהשיער המיותר בקלות, ובטכנולוגיה הכי מתקדמת שיש

מאת: ורדנשירת שיער21/01/152271 צפיות
בערכת איי רולר יש מספר מוצרים שיחד נותנים את הפתרון היעיל ביותר להחייאת והצמחת שיער מחדש.

מאת: ורדנשירת שיער21/01/151628 צפיות
התקרחות היא תכונה גנטית נרכשת מסב לאב ולבן וכו', ונגרמת בשל קיומו של הורמון בשם דהידרו-טסטוסטרון DHT, שהוא הורמון "הבן" של הורמון הטסטסטורון הגברי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica