חפש מאמרים:
שלום אורח
20.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איפור כלות - הכלה היפה ביותר

מאת: טלי גלאיפור16/10/20124878 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד התחומים אשר מגלגל מחזור גבוה של כספים מדי שנה הוא איפור כלות. אם בעבר, הכלה הסתפקה בשכנה בעלת ניסיון באיפור, חברה אשר למדה את התחום או לקחה על עצמה את האתגר של איפור ליום כלולותיה, כיום כל אישה אשר עומדת להתחתן תרה אחר מאפרת מקצועית ובעלת ניסיון בתחום איפור כלות אשר תהפוך אותה לכלה היפה ביותר שנראתה.

איפור כלות - טרנדים ועוד

תחום איפור כלות מתחדש כל הזמן ומדי שנה אנו עדים לטרנדים חדשים של תסרוקות, איפור ושמלות כלה. מאפרות מקצועיות מודעות לעובדה כי איפור ערב לכלות חייב להשתלב בצורה הרמונית עם השמלה, התסרוקת ויתר האביזרים אותם בוחרת הכלה לענוד ביום כלולותיה.

בשנת 2011 הצבעים אשר שלטו בתחום האפור לכלות היו גווני הסגול, הירוק הבהיר, האפרסק והורוד. בשנה האחרונה ניתן היה לראות כי המגמה של תסרוקות הכלה והשמלות היא 'מגמת החזרה לטבע', בהתאם גם גווני האיפור לכלות הפכו להיות יותר עדינים ורכים תוך שהם מדגישים את תווי הפנים הטבעיים של הכלה.

טרנד נוסף אשר בולט לעין יותר ויותר בשנתיים האחרונות הוא הטרנד של איפור כלות בגווני שחור לבן, כמו למשל מסגרת עדינה בגוון שחור סביב העיניים.

מאפרות מקצועיות תמיד יבררו עם הכלה מהי השמלה אותה היא בחרה, לאיזה סגנון היא מתחברת יותר, יציגו לפניה מוצרי איפור שונים, יבררו את סגנון החתונה בו היא בחרה ובהתאם ובשיתוף עם הלקוחה יגיעו להכרעה באשר לטרנד המתאים ביותר ליום כלולותיה.

איפור כלה- בוחרים במאפרת

בחירת מאפרת הינה אינה משימה כלה כפי שנשים רבות סבורות. חשוב לבחור במאפרת מקצועית בעלת ניסיון באיפור כלות, חשוב לוודא כי למאפרת יש ניסיון בסוג זה של איפור, ולכן אם מאפרת טוענת כי עד היום היא איפרה איפור המיועד לערב וכי סוג זה של איפור דומה לאיפור כלות, כדי לכם לוותר מראש על שירותיה.

דבר חשוב נוסף הוא לקבל המלצות על המאפרת, לבחון את תיק העבודות שלה, לוודא מהם מוצרי האיפור בהם היא משתמשת ודבר חשוב לא פחות לוודא כי יש לכן כימיה עם המאפרת ונוח לכם להביע את החששות שלכן ורצונותיכן לגבי האיפור בו אתן מעוניינות ביום כלולותיכן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי גל

מאת: טלי גלעסקי מזון19/11/121191 צפיות
המאכל היפני מתבסס בעיקר על אורז בחומץ, אצות מאכל ותוספות. המרכיב ההכרחי היחידי בסושי הוא האורז, שומרי המסורת יוכלו למצוא אורז סושי כשר כמעט בכל מרכול בישראל. את שאר המרכיבים בסושי אפשר להתאים להעדפתו האישית של האדם, אין כל הכרח להוסיף לסושי פירות ים ושאר מרכיבים לא כשרים.

מאת: טלי גלאבטחת הבית19/11/121634 צפיות
אף אחד מאיתנו לא רוצה להיתקע במקרה חירום בלי אמצעי הגנה והצלה. ידוע ששריפות הן אחד ממקרי החירום המסוכנים ביותר שפורצים ללא כל התראה וקשים לשליטה, ומבלי שאנחנו אפילו שמים לב. שריפות עלולות להיגמר בתוצאות הרות אסון. אמצעי כיבוי אש ומערכות כיבוי אש מצילות חיי אדם ולכן חשוב להקפיד להתקין אותן במקום המגורים ובמקום העבודה.

מאת: טלי גלמסיבות רווקים ורווקות15/11/121263 צפיות
כולנו היינו רוצות שתהיה לנו את מסיבת הרווקות החלומית, זאת שלא נשכח אף פעם ושתזכיר לנו שהחברות שלנו תמיד שם בשבילנו. לכן, אם עליכן לארגן מסיבה עבור חברה טובה שלכן שעומדת להתחתן, כדאי לחשוב על מגוון פעילויות מעניינות ומשעשעות שימלאו את האירוע המרגש.

מאת: טלי גלמט"ח15/11/121389 צפיות
נכנסתם לשוק המט"ח והתחלתם להבין מה בדיוק קורה בעולם המחסר העולמי. עם זאת, חשוב לזכור כי אחד המרכיבים החשובים והקריטיים להצלחתכם היא בחירת תוכנת מט"ח מתאימה איתה תעבדו מהמחשב האישי שלכם, כזו שתהיה אמינה, מקצועית ומקיפה וכמובן נוחה ומהירה לתפעול.

מאת: טלי גלניקיון15/11/121416 צפיות
את השטיחים בבית נהוג לנקות באופן קבוע בעזרת שואב אבק. פרט לשאיבת האבק מהשטיח יש להקפיד לנקות את השטיח בצורה יסודית אחת לחודשיים. חומרי ניקוי ביתיים לניקוי שטיחים אפשר למצוא בכל מרכול. החומרים הביתיים מצליחים להסיר כתמים קלים ולרענן את המראה הכללי של השטיח.

מאת: טלי גלרפואה משלימה15/11/121227 צפיות
שיאצו הוא אחד מתחומי הלימודים המבוקשים ביותר בעולם הרפואה המשלימה. מטפלי שיאצו מנוסים מועסקים בקופות חולים ומרכזי ספא. הם זוכים להערכה רבה ועוסקים בעבודה מעניינת שמציבה בפניהם בכל יום אתגרים חדשים. השיאצו מגיע אל העולם המערבי מתחום הרפואה הסינית העתיקה.

מאת: טלי גלריהוט 15/11/121348 צפיות
בין אם אתם חובבי בישול מושבעים, משוגעים לעיצוב, או סתם אוהבים לארח (גם אם מדובר בחימום במיקרוגל), מטבח מעוצב הוא מרכז העשיה הקולינרית של הבית. בעידן המזון המהיר, גם תחום עיצוב הבית עבר הסבה מהירה (ויש לומר נוחה) לכיוון המוכן והסטנדרטי.

מאמרים נוספים בנושא איפור

מאת: אלי, מינרלזאיפור09/12/195977 צפיות
ככל שרבים מאיתנו מתוודעים יותר למה שאנחנו מכניסים לגופנו (שייק ירוק! מזון ללא גלוטן!) ולתהליכי ריפוי והחלמה טבעיים, אנו הופכים להיות מודעים יותר גם לגבי מה אנו שמים על העור שלנו.

מאת: ליאוראיפור03/11/162275 צפיות
קורס איפור מקצועי, מאפשר השתלבות בתעשיית האופנה, היופי, הקולנוע, והטלוויזיה. בוגרי ובוגרות הקורס, משתלבים בעבודה במגזינים, רשתות איפור, עיתונים, טלוויזיה וכדומה.

מאת: אילה כהן איפור17/05/162055 צפיות
אני מאפרת מקצועית כבר כמעט 14 שנה , רציתי ואני רוצה להגדיל את קהל הלקוחות שלי , איך אני עושה את זה בצורה הכי טובה ? כנסו למאמר הבא

מאת: אבי דוידיאיפור09/05/161894 צפיות
טיפים שימושיים לאיפור נכון ובריא עם עדשות מגע באופן יומיומי.

מאת: אילה כהן איפור28/02/161865 צפיות
רוצה להראות הכי טוב ביום הולדת שלך .? כנסי למאמר ותראי איך לעשות את זה.

מאת: אילה כהן איפור21/12/152202 צפיות
אני מאפרת הרבה בחורות דתיות ,ואני רוצה לתת כמה טיפים לבחורות כאלה אייך הן יכולות לאפר את עצמן ,בצורה כזאת שהכיסוי ראש ישתלב יפה עם האיפור

מאת: אילה כהן איפור19/11/152400 צפיות
היי לי קוראים אילה כהן ואני כותבת הרבה על הצלחה בעולם האיפור , הפעם כתבתי מאמר על איך את יכולה להצליח בכך שתשתפי פעולה עם בעלי מקצוע אחרים בעולם האיפור

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica