חפש מאמרים:
שלום אורח
20.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול בצלקות אקנה

מאת: טלי גלטיפול בעור16/10/2012865 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בני נוער ומבוגרים רבים סובלים מבעיית אקנה, אשר מופיעה על פניהם בדמות פצעים עם מוגלה ומשווה לעור הפנים מראה לא אסתטי. כיוון שרוב האנשים חשים כי הם מתביישים להראות את פניהם בציבור, הם פונים אל אנשי מקצוע שונים אשר יעזרו להם לפתור את הבעיה על ידי צמחי מרפא, טיפול של ניקוי העור, שימוש בקרן אור, דיאטת מיוחדות וטיפול תרופתי. אך גם לאחר שהבעיה נפתרת אנשים רבים נשארים עם חטטים וצלקות בפנים ופונים אל אנשי מקצוע המציעים טיפול בצלקות אקנה.

שיטות שונות של העלמת צלקות וחטטים

  • תכשירים קוסמטיים- חברות רבות פיתחו שיטותלצמצום הצלקות והחטטים בעור הפנים, אחת מהן הנקראת 'קליר אקשיין' נעשית עלידי קוסמטיקאיות המשתמשות בתכשירים מיוחדים, ביניהם מי פנים מיוחדים, תכשירים המיועדים לטיפוליום וטיפולי לילה וקצף ניקוי מיוחד.
  • שיטת הפילינג- קוסמטיקאיות רבות משתמשותבשיטה הקראית 'פילינג', כאן מחדשים את העור על ידי קילוף של שכבת העורהחיצונית. במקרים מסוימים כאשר מדובר בצלקות אקנה עמוקות יותר הקוסמטיקאיות נוקטות בפילינג בדרגה בינונית או עמוקה.
  • טיפול בסיליקון- אפשרות נוספת היא מילוי שלהצלקות בחומר הסיליקון. כאן מדובר בטפטוף של טיפות סיליקון לתוך הצלקותוהחטטים השונים בפנים.
  • טיפול כירורגי בצלקות אקנה- בשיטה זו מוחדרמכשיר מתחת לפני הצלקת,ויוצר הפרדה של הצלקות מרקמות עור הפנים. טיפול זהמוגדר ככירורגי ונעשה בדרך כלל בהרדמה מקומית.
  • טיפול באינפרה אדום- כאן משתמשים בקרןהאינפרה אדומה על מנת לחדש את רקמות עור הפנים, דבר אשר מעלים את הצלקותהקיימות.
  • טיפול בצלקות אקנה על ידי קרן לייזר- כאן קרן הלייזר יוצרת תעלות עמוקות ברקמההחיצונית של העור, דבר אשר עוזר להעלים או לטשטש את הצלקות הקיימות.

האם הצלקות נעלמות?

חשוב לקחת בחשבון כי אף קוסמטיקאית, רופא או מומחה אחר יבטיח לכם כי שיטת הטיפול בה הוא ינקוט תפתור לכם את בעיית החטטים והצלקות במאת האחוזים. רוב השיטות מטשטשות את החטטים ואת הצלקות ומשפרות את נראות הפנים, כך שתוכלו להופיע במקום העבודה ובמפגשים שונים בלי לחוש כי עור הפנים שלכם מצולק ומכוער.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי גל

מאת: טלי גלעסקי מזון19/11/121191 צפיות
המאכל היפני מתבסס בעיקר על אורז בחומץ, אצות מאכל ותוספות. המרכיב ההכרחי היחידי בסושי הוא האורז, שומרי המסורת יוכלו למצוא אורז סושי כשר כמעט בכל מרכול בישראל. את שאר המרכיבים בסושי אפשר להתאים להעדפתו האישית של האדם, אין כל הכרח להוסיף לסושי פירות ים ושאר מרכיבים לא כשרים.

מאת: טלי גלאבטחת הבית19/11/121634 צפיות
אף אחד מאיתנו לא רוצה להיתקע במקרה חירום בלי אמצעי הגנה והצלה. ידוע ששריפות הן אחד ממקרי החירום המסוכנים ביותר שפורצים ללא כל התראה וקשים לשליטה, ומבלי שאנחנו אפילו שמים לב. שריפות עלולות להיגמר בתוצאות הרות אסון. אמצעי כיבוי אש ומערכות כיבוי אש מצילות חיי אדם ולכן חשוב להקפיד להתקין אותן במקום המגורים ובמקום העבודה.

מאת: טלי גלמסיבות רווקים ורווקות15/11/121263 צפיות
כולנו היינו רוצות שתהיה לנו את מסיבת הרווקות החלומית, זאת שלא נשכח אף פעם ושתזכיר לנו שהחברות שלנו תמיד שם בשבילנו. לכן, אם עליכן לארגן מסיבה עבור חברה טובה שלכן שעומדת להתחתן, כדאי לחשוב על מגוון פעילויות מעניינות ומשעשעות שימלאו את האירוע המרגש.

מאת: טלי גלמט"ח15/11/121388 צפיות
נכנסתם לשוק המט"ח והתחלתם להבין מה בדיוק קורה בעולם המחסר העולמי. עם זאת, חשוב לזכור כי אחד המרכיבים החשובים והקריטיים להצלחתכם היא בחירת תוכנת מט"ח מתאימה איתה תעבדו מהמחשב האישי שלכם, כזו שתהיה אמינה, מקצועית ומקיפה וכמובן נוחה ומהירה לתפעול.

מאת: טלי גלניקיון15/11/121416 צפיות
את השטיחים בבית נהוג לנקות באופן קבוע בעזרת שואב אבק. פרט לשאיבת האבק מהשטיח יש להקפיד לנקות את השטיח בצורה יסודית אחת לחודשיים. חומרי ניקוי ביתיים לניקוי שטיחים אפשר למצוא בכל מרכול. החומרים הביתיים מצליחים להסיר כתמים קלים ולרענן את המראה הכללי של השטיח.

מאת: טלי גלרפואה משלימה15/11/121227 צפיות
שיאצו הוא אחד מתחומי הלימודים המבוקשים ביותר בעולם הרפואה המשלימה. מטפלי שיאצו מנוסים מועסקים בקופות חולים ומרכזי ספא. הם זוכים להערכה רבה ועוסקים בעבודה מעניינת שמציבה בפניהם בכל יום אתגרים חדשים. השיאצו מגיע אל העולם המערבי מתחום הרפואה הסינית העתיקה.

מאת: טלי גלריהוט 15/11/121348 צפיות
בין אם אתם חובבי בישול מושבעים, משוגעים לעיצוב, או סתם אוהבים לארח (גם אם מדובר בחימום במיקרוגל), מטבח מעוצב הוא מרכז העשיה הקולינרית של הבית. בעידן המזון המהיר, גם תחום עיצוב הבית עבר הסבה מהירה (ויש לומר נוחה) לכיוון המוכן והסטנדרטי.

מאמרים נוספים בנושא טיפול בעור

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187581 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור21/11/172304 צפיות
זקנה היא לא מראה יותר מידי מחמיא בעולם שמקדש עד בלי די את מושג הצעירות. זו הסיבה שטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית כה פו פולארים בארץ ובעולם כולו. מה זה חומצה היאלורונית? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור08/11/162033 צפיות
עבור כל אלה גם יחד קיים מכשיר אחד אשר בשיטת המזותרפיה מאפשר לבצע העלמת צלוליט מעיק, צלקות ושאר מפגעי עור שפשוט לא מרגישים הכי נעימים למגע ולמבט.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור08/01/162070 צפיות
חשוב לבצע פעולות שמסייעות לעור להיראות במיטבו כמו למרוח קרם הגנה בשעה בה נחשפים לקרני השמש, מפסיקים לעשן, שותים הרבה מים ומורחים קרמים שמסייעים לעור לשמור על רמה טובה של לחות וגמישות, לפי הצורך והגיל.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור20/08/152336 צפיות
שיטה זו קיימת כבר שנים רבות ומשתמשים בה בסלוני יופי בעזרת מכשיר דרמה רולר לשימוש מקצועי בכל רחבי העולם, יש לה הוכחות של מחקרים רבים שמצאו את השיפור במראה של העור מתרחש עבור סוגים רבים של פגמים.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור17/08/151840 צפיות
בעוד אנשים רבים מתכננים את הטיפול אצל כירורג פלסטי, דעו לכם כי ישנו טיפול שמאפשר שמירה על עור בעל מראה חלק וצעיר בצורה פשוטה שאינה מצריכה התערבות כירורגית. בעזרת שימוש במכשיר ביתי קטן בשם דרמה רולר, ניתן לטפל בצלקות, קמטוטים, סימני מתיחה ואפילו בצלקות אשר נוצרו כתוצאה מאותם פצעי אקנה אשר הותירו את סימניהם אצל רבים מאיתנו.

מאת: הכותבטיפול בעור30/06/151635 צפיות
הטכניקה, השיטה, המוכרת ביותר בתחום הקוסמטיקה הפלסטית, לטיפולי אנטי אייג'ינג או הצערת עור הפנים, היא הטכניקה של מזותרפיה והיא כוללת גם שימוש במזרקים ובהזרקות שטחיות של חומרים פעילים, בריאים וטבעיים ישירות אל האזורים הדורשים תשומת לב וטיפול להחלקת העור, למילוי קמטים ולהענקת מראה צעיר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica