חפש מאמרים:
שלום אורח
18.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דברים שחשוב להכיר לפני רכישת צמיגים לרכב

מאת: עיסא פאידמוטוריקה26/10/20128623 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צמיג איכותי ותקין הוא חלק בלתי נפרד מתקינותו הכללית של האוטו. רכב עם צמיגים בלויים או שחוקים לא יכול להעלות על הכביש זאת מפני שהוא מהווה סכנה איומה הן לנוסעים בתוך הרכב והן לסביבה החיצונית. לכן, לפני ביצוע רכישת צמיגים יש לוודא כי אכן אנו רוכשים צמיגים איכותיים בעלי תו תקן בינלאומי.

משמעות צמיגים לא איכותיים לרכב

צמיגים לא איכותיים וללא תו תקן עלולים להוות סכנה ממשית לחייהם של אלו הנמצאים בתוך הרכב ובכלל לאנשים הנוהגים בקרבת רכב זה. צמיגים לא איכותיים עלולים להתפרק במהלך הנסיעה, לגרום לרכב להחליק מחוץ למסלולו ובמקרים אף גרועים יותר להתהפך תוך כדי נסיעה.

מעבר לסכנה ממשית לחיי אדם יש גם הפסד כספי כאשר אנו רוכשים צמיגים זולים ולא איכותיים- כיצד? אם אכן החלטנו לרכוש צמיגים זולים אך לא איכותיים אכן הרווחנו ברכישה הראשונית אך רווח זה לא יישאר לאורך זמן. צמיגים זולים ולא איכותיים נוטים לתקלות, תקר ובעיות חוזרות ונשנות. החלפת צמיגים תוך תקופה קצרה מהווה חור לכיס מבחינת התקציב ולכן עדיף מראש לבצע רכישה אחת לתקופה ארוכה של צמיגים איכותיים.

קצת על צמיגי מישלין

צמיגי מישלין, על שם קבוצת מישלין, הינם צמיגים איכותיים הנמכרים בכל העולם. הקבוצה פעילה בכל היבשות ומספקת את הצמיגים בכ- 170 מדינות. כאשר מדברים על צמיגי מישלין אין הכוונה לסוג אחד של צמיגים אלא למגוון רחב של צמיגים המתאימים לסוגים שונים של מכוניות.

צמיגי מישלין החלו להימכר בישראל בשנת 2007 ומאז הם בראש העדפות של כלל הלקוחות בתחום רכישת הצמיגים.

מחיר ואיכות של צמיגי מישלין

צמיגי מישלין ידועים באיכותם הגבוהה-לכן שאנו מבצעים רכישה של צמיגי מישלין אנו יכולים להיות בראש שקט ולא להחליף את הצמיגים לתקופה ארוכה. צמיגי מישלין לא מאכזבים את הלקוחות ועמידים בפני נסיעות שטח שאינן על כביש מסודר. המחיר של צמיגי מישלין אינו אחיד וכל ספק מוכר אותם במחיר משלו לכן כדאי לבצע סקר שוק בין כלל הספקים בכדי למצוא את הספק הזול ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עובד בחברת המאסטרו א ע יובוא ושיווק בע"מ www.gantim.com מתמחה בצמיגים גלגלי מגנזיום מצברים ואבזרי רכב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עיסא פאיד

מאת: עיסא פאידתחבורה ורכב - כללי09/12/111210 צפיות
צמיגים שאינם תקינים עלולים לגרום לתאונת דרכים. בדיקה תקופתית והקפדה על תקינותם של צמיגים אלה, תבטיח לכם נהיגה בטוחה ונוחה יותר. מה חשוב לבדוק לפני הנסיעה ובאופן קבוע, אחת לתקופה? על כך, במאמר הבא.

מאת: עיסא פאידתחבורה ורכב - כללי02/12/111175 צפיות
צמיגים הם דבר בטיחותי ברכב ממדרגה ראשונה, הוא המומנט הראשון המחבר בין הרכב לכביש, הרבה נהגים בארץ דואגים להחלפת צמיגים בעונת החורף למרות שצריך להחליף צמיגים ברכב בכל ימי השנה.

מאת: עיסא פאידתחבורה ורכב - כללי27/11/112372 צפיות
צמיג טויו הוא צמיג פופולארי אצל משפרי הרכב בארץ, יש כמה דגמים שנמכרים בדגם חתך נמוך. TOYO TIRES מיוצרים ביפן, החברה נמצאה במקום ה 12 ברשימת יצרני הצמיגים הגדולים בעולם, יבואנית הצמיגים בישראל היום היא חברת אוטולוקס .

מאת: עיסא פאידתחבורה ורכב - כללי21/11/112238 צפיות
שאלות ותשובות בנושא גאנטים ממגנזיום או - כל מה שכדאי לכם לדעת על גאנטים לרכב

מאת: עיסא פאידמוטוריקה20/11/118959 צפיות
טיפול במצברים לאחר תקופה ממושכת ללא התנעת הרכב , איך להימנע מגרימת נזק למצבר .

מאמרים נוספים בנושא מוטוריקה

מאת: רוני הכהןמוטוריקה28/01/181182 צפיות
היום רואים יותר ויותר סוגים של רכב היברידי אשר מציע את הנוחיות של נסיעה ברכב שעובד עם תדלוק רגיל, לצד האפשרות הנוחה לא פחות שכוללת טעינת הבטרייה והתנעה חשמלית של הרכב לנסיעה שקטה מאי פעם. מה זה אומר לגבי ענף ייצור כי הרכב בשנים הבאות?

מאת: אמיר פטיטומוטוריקה22/09/143344 צפיות
אם אתה רוצה לדעת איפה אפשר לעשות קורס נהיגה ספורטיבית בישראל אז הגעת למקום המושלם. הסיבה היא שהרבה אנשים שמחפשים איפה אפשר לעשות קורס נהיגה ספורטיבית חושבים כבר בהתחלה על למצוא קורס כזה בגרמניה או במדינות אחרות באירופה.

מאת: ELDADמוטוריקה03/08/142730 צפיות
קוילאברים לרכב הם מערכת בלימת זעזועים שכיום מותקנת באלפי רכבים בישראל, לרבות רכבי שטח גדולים שכידוע סופגים את כמות הזעזועים הגדולה ביותר כאשר הם בשטח. הנה מידע חשוב בנושא.

מאת: רוני מיכאלמוטוריקה08/08/132710 צפיות
כאמור, ברכב ובתעשייה אבל גם בבית - למשל במאוורר ובמוצרים חשמליים אחרים, וגם בתעשייה הרפואית, טכנולוגיה מדעית מתקדמת ובמפעלים.

מאת: ליאת מנדלסוןמוטוריקה07/07/131665 צפיות
אין זה סוד שניתן למצוא ברחבי מדינת ישראל המון כלי רכב על הכביש. באופן טבעי כל כלי רכב מכל סוג שהוא מכיל בתוכו מצבר. תפקידו של המצבר פשוט – לספק לכלי הרכב חשמל על מנת שזה יוכל להתניע, לצפור, להדליק אורות ואפילו לשמוע מוזיקה.

מאת: webresult - קידום אתריםמוטוריקה05/11/128487 צפיות
רוצים לדעת איך קונים מצברים בצורה נכונה ובטוחה? מאמר מאת מצברי שלו יסביר בדיוק איך עושים זאת.

מאת: קידום אתריםמוטוריקה24/06/128664 צפיות
מה שחשוב לדעת על מצברים זה שהגודל לא קובע וישנם פרמטרים חשובים אחרים שיש לשים אליהם את תשומת הלב

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica