חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיירקט סחר

מאת: penglשיווק ישיר30/10/20129180 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דיירקט סחר

כיום שיטת השיווק הישיר הפכה לשיטה המובילה בעולם המערבי לשיווק מוצרים באופן כללי. הדבר שמייחד את שיטת השיווק הישיר הוא הפניה הפשוטה והישירה ללקוח. דיירקט סחר המשתמשת בשיטת השיווק הישיר הצליחה לשווק מוצרי איכות לקהל יעד רב במחירים אטרקטיביים יותר. שיטת השיווק הישיר חוסכת רבות בהוצאות השיווק עבור חברה ומייעלת אותה בצורה משמעותית.

מהי חברה מובילה?

הצלחתה של דיירקט סחר מעבר לשיווק הישיר נובעת מעיקר ביחס האישי שנותנת ללקוחותיה הרבים. החברה מלווה את לקוחותיה לכל אורך הליך הרכישה וגם לאחריו ומשקיעה מעל ומעבר בלקוחות. להיות חברה מובילה ומצליחה אין זה אומר להיות מונופול אלא זה אומר להיות החברה של כולם ולהשקיע ביחסי אנוש עבור הלקוחות השונים.

חוסר תחרותיות מזיק למשק באופן ישיר

לצערינו קיימות חברות רבות בישראל המשמשות כמונופול ומנצלות את הצרכנים בישראל. הסיבה העיקרית למונופול היא חוסר תחרותיות במשק בישראל. חברת דיירקט סחר דווקא מעודדת תחרותיות ושוויון במשק כיוון שמחיריה אטרקטיביים יותר משאר החנויות. העולם שלנו מלא בשינויים טכנולוגיים כל הזמן וכיום קל מאוד לשווק בקלות לפלח שוק ספציפי אך מאידך חברה משווקת צריכה גם לקחת בחשבון שיש לה מספר רב יותר של מתחרים בשוק.

הניצול של חברות המונופול בישראל

במשק אידיאלי קיימות מספר רב מאוד של חברות המתחרות על לבו של הצרכן, דבר המוביל למכירת מוצרים במחירים הוגנים כמו שעושה דיירקט סחר. בפועל במשק הישראלי קיימים תחומים רבים הנחשבים למונופול ויוצרות רווח אדיר עבור חברות גדולות המנצלות את העובדה שאין לצרכן הממוצע אלטרנטיבה אחרת.

חוויית קניה בדיירקט סחר

חברת דיירקט סחר מהווה דוגמא לחברה הוגנת במשק בישראל ולכן זכתה החברה לאהדה רבה בקרב צרכנים רבים. כיום הליך הרכישה הוא מאוד פשוט ויכול להתבצע מהבית על ידי לחיצת כפתור. אם גם אתם מעוניינים בחוויית קניה איכותית והוגנות אמיתית במחירים, דיירקט סחר היא התשובה עבורכם.

דיירקט סחר - מסגרת תמונות דיגיטלית של מחזיק מפתחות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

PengL

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת pengl

מאת: penglצרכנות25/06/131189 צפיות
חברת דיירקט סחר שמה דגש לדאוג ללקוחותיה בצורה הטובה ביותר על ידי מתן יחס אישי בשילוב של מחירים הוגנים.

מאת: penglקניות 16/06/131202 צפיות
למרות המציאות הכלכלית הקשה שבה אנו מצויים, חברת דיירקט סחר פועלת רבות למען הצרכן ומעודדת לתחרותיות במשק.

מאת: penglצרכנות04/06/131271 צפיות
חברת דיירקט סחר פועלת רבות למענך הלקוח ומעבר לכך יוצרת עבורך מציאות טובה יותר בכך שמציעה לך מחירים טובים יותר עבור מוצריה.

מאת: penglקניות 19/05/131429 צפיות
חברת דיירקט סחר מספקת לך הצרכן מוצרי איכות במחירים אטרקטיביים. החברה משקיעה בך הלקוח בצורה הטובה ביותר ומעניקה לך יחס אישי.

מאת: penglאימון לרוחניות18/04/131361 צפיות
סדנת צחוק של שלמה צחוק תורמת רבות לבריאות הנפש שלך בצורה הטובה ביותר. חשוב מאוד לציין שבריאות הנפש חשובה לא פחות מבריאות הגוף.

מאת: penglאימון אישי10/04/131267 צפיות
שלמה צחוק מעביר לך סדנת צחוק מושלמת המתאימה לכל גיל ולכל אירוע.

מאת: penglבידור ופנאי - כללי24/03/131352 צפיות
סדנת צחוק מתאימה לכל גיל ויוצרת חוויה מהנה עבורך. סדנאות צחוק רבות החלו לצבור תאוצה בשנים האחרונות בשל השפעתם החיובית על הנפש.

מאמרים נוספים בנושא שיווק ישיר

מאת: SEOMANשיווק ישיר11/02/161923 צפיות
מהי המטרה שעומדת מאחורי השיווק הישיר וכיצד ניתן להיעזר במוצרי פרסום לצורך המיתוג. הרעיון שעומד מאחורי מוצרי הפרסום והגימיקים שניתן לשלב בתהליך המיתוג ושימור הלקוחות.

מאת: דור קונספטשיווק ישיר28/07/144344 צפיות
השוק הפתוח מציג סוגים של מיני ברים לחברות ומוסדות גם יחד. אם מדברים על בר מים למפעל או אפילו בר פרטי, מדברים על כמה וכמה סוגים. למעשה מדברים על מטרות שיש לתת את הדעת עליהן. יש כל מיני מיני ברים. חלקם איכותיים וחלקם יכולים לספק מים נקיים באותה המידה.בעוד הפסולת הינה שם, מתכות רעילות ועוד חומרים אשר עלולים לסכן את הבריאות, מגיע השלב של בחירת מסנני המים והברים המקצועיים אשר יכולים לשמור על בריאותכם. מהו המידע העדכני באשר לסוגי מיני בר? כל המידע תחת קורת גג אחת.

מאת: יוסי יהודאיןשיווק ישיר16/11/138602 צפיות
שימוש בטלמרקטינג כאמצעי שיווק שנויי במחלוקת, אך אם עושים את זה בצורה מקצועית זה מצליח ומצליח בגדול. הינה כמה טיפים שיעזרו לכם.

מאת: www.copy-writer.co.ilשיווק ישיר06/11/138399 צפיות
על כוחו העולה של דפוס דיגיטלי ככלי שיווק

מאת: אקסיומה פרסום ואינטראקטיבשיווק ישיר10/04/132071 צפיות
בית ידיעות אחרונות הוא העיתון המוביל בעיתונות הישראלית. העיתון מהווה פלטפורמה עיתונאית למגוון רחב של סגנונות תקשורת ועיתונות ומהווה מקום העיקרי והמרוכז למדיה העיתונאית בישראל.

מאת: penglשיווק ישיר06/11/128888 צפיות
במציאות הכלכלית העגומה שלנו, ראוי לציין חברה אחת שבאמת תורמת לרווחתם של הצרכנים. חברה זו היא דיירקט סחר הפועלת רבות לטובתם של כלל הצרכנים ודוגלת בשיוויון.

מאת: סימה שמואלישיווק ישיר31/10/129286 צפיות
חברת דיירקט סחר בלתי אמינה לחלוטין

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica