חפש מאמרים:
שלום אורח
18.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מגנטים לאירועים - כל מה שלא יספרו לכם וחשוב שתדעו.

מאת: אביב חייםאירועים וחתונות25/10/20099453 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל הסודות מאחורי הטרנד שמשגע את ענף האירועים - מגנטים לאירועים

זה קורה לכל אחד מאיתנו שחוגג אירוע משמח, החיפוש אחר המזכרת המושלמת לאורחים, כזאת שתישאר לפחות מספר שנים, ובכל פעם תזכיר מחדש את השמחה. הטרנד האחרון בתחום המזכרות הוא ללא ספק רעיון  המגנטים לאירועים

מגנטים לחתונה, מגנטים לבר מצווה  או כל אירוע משמח אחר.

 הייחודיות שברעיון היא שהאורחים מקבלים מזכרת שהם חלק משמעותי בה, דבר זה מבטיח באופן כמעט ודאי שהמזכרת תשמר ולא תיזרק יום אחרי האירוע כמו רוב המזכרות האחרות. הרעיון פשוט: צלם שמסתובב באולם ומצלם את האורחים שהגיעו לחגוג, ועמדת הפקת המגנטים שאליה ניגש הצלם מס' פעמים במהלך האירוע לצורך פריקת התמונות למחשב לשם הדפסתם על גבי המגנטים. המגנטים הראשונים מוכנים כעבור מס' דקות ומיד יוצאים אל הלוח המגנטי שנמצא בתוך האולם, שם כל אורח לוקח את המגנט עם התמונה שלו וההקדשה מבעלי השמחה כמזכרת מהאירוע.

בשנה האחרונה פרחו להם עשרות חברות להפקת מגנטים לאירועים, חלקם מציעות מחיר ממש מפתה וחלקם גובות מחיר גבוה יותר. לכאורה נראה כי החברה הזולה היא המשתלמת ביותר, כי הרי מדובר סך הכל בתמונה על גבי מגנט. בפועל המצב מורכב הרבה יותר, יש הבדלים משמעותיים באיכויות ובאופן ביצוע העבודה תוך כדי האירוע, לעיתים הזול הוא בעצם יקר. בשורות הבאות תוכלו להבין איך הכל עובד, כל הסודות שמאחורי הטרנד שמשגע את ענף האירועים בארץ.

ראשית נתחיל במרכיב החשוב ביותר: המדפסת שמדפיסה את התמונות. ישנן מדפסות לייזר וישנן מדפסות הזרקת דיו, נהוג לחשוב שמדפסת לייזר איכותית יותר, אל תתנו למילה לייזר להטעות אתכם, מדפסות לייזר לא מיועדות להדפסת תמונות, מדפסת הלייזר האיכותית ביותר לא תגיע לאיכות ההדפסה של מדפסת הזרקת דיו ממוצעת-בהדפסת תמונות כמובן. רוב החברות המפיקות מגנטים לאירועים מדפיסות במדפסות לייזר משום שעלות טונר (צבע) של מדפסות אלה זול באופן משמעותי מעלותו של ראש דיו.

בואו נוציא לרגע את מדפסות הלייזר מהרשימה שלנו ונעבור לחברות שעובדות עם הזרקת דיו. קיימות בשוק מדפסות הזרקת דיו רגילות להדפסת מסמכים, וכאלה שמיועדות להדפסת תמונות, מדפסות אלה מכילות מספר גדול יותר של צבעים על מנת להפיק תמונות באיכות מקסימאלית . חלק קטן מאוד מהחברות עובד עם מדפסות שיעודן הפקת תמונות.

אז מצאנו חברה שמדפיסה במדפסת הזרקת דיו שמיועדת להדפסת תמונות והצעת המחיר שקיבלנו ממנה היתה זולה ומפתה. מצאנו מציאה? לא בטוח. מייד תבינו למה. כידוע לכולנו ניתן למצוא ראשי דיו לא מקוריים בעלות נמוכה באופן משמעותי מראשי דיו מקוריים, ברוב המקרים ההפרש במחיר הוא פי 2 ואף יותר. ראשי דיו לא מקוריים גורמים למדפסת להפיק תמונות בצבעים לא מדוייקים וגרוע מכל, הצבע אינו עמיד ללחות, קרני UV מהשמש ושריטות. דבר הגורם לתמונה (במקרה הזה למזכרת מהאירוע שלכם) לחיי מדף (או מקרר) קצרים מאוד, לעיתים לחודשיים שלושה ואם יתמזל מזלכם אולי לחצי שנה שבמהלכה הצבעים בתמונה ידהו ויעלמו כמעט לחלוטין, פתאום תגלו שהשיער של הבחור המצולם במגנט הופך משחור לחום ובהמשך לאפור, משם הדרך לפח קצרה. לפעמים ההפרש הקטן במחיר (לרוב עלות של מנה וחצי באולם) יכול לעשות את ההבדל בין מזכרת לשנים רבות לבין סתם עוד מזכרת שתיזרק לפח מהר מאוד. ראשי דיו מקוריים יקרים מאוד ויכולים להגיע לכ-450 ₪ לסט שמסוגל להפיק 400 מגנטים בגודל ממוצע. לכן כדאי לברר אם החברה שאתם מעוניינים בשרותיה משתמשת בראשי דיו מקוריים (דרשו לראות קבלות).

נעבור לנייר: ההדפסה נעשית בעצם על נייר, הנייר מודבק על גבי מגנט. קיים בשוק היצע נרחב של סוגי נייר, יש נייר רגיל ופשוט, ויש נייר פוטו גלוסי (מבריק) המיועד להדפסת תמונות באיכות מעבדה, עלות נייר כזה יכולה להגיע לכ-2 ₪ ליח' תלוי בעובי הדף, יש דפים דקים ויש עבים וחזקים (210-260 גרם).

גם למגנט עצמו מרכיב חשוב באיכות המוצר הסופי. יש 2 דברים חשובים במגנט: עובי וחוזק הדבק. המגנט לא צריך להיות עבה מידי ולא דק מידי. חוזק הדבק חשוב כדי שהתמונה שמודבקת על גבי המגנט לא תתקלף לאחר תקופה מסויימת.

גם לצלם חלק חשוב בתוצאה הסופית, ישנן חברות שמעסיקות צלם מתלמד או צלם ללא ניסיון כלל, הסיבה לכך היא כמובן חסכון-צלם כזה גובה לאירוע כ-100 ש"ח, בעוד שצלם מקצועי גובה כ-250-300 ש"ח. חברות אחרות שולחות צלם שגם מצלם, גם מפיק את המגנטים וגם מחלק אותם באולם, במקרה שכזה כמות המגנטים שיופקו במהלך האירוע יהיה קטן באופן משמעותי מהדרישה. לרוב חברות שעובדות עם צלם כל יכול שכזה מבטיחות כמות של מגנטים ללא הגבלה מתוך ידיעה שהוא לא מסוגל להפיק לבדו כמות מספקת של מגנטים. היזהרו ממגנטים ללא הגבלה- שימו לב שאין הבטחה למינימום מגנטים, אם תצמידו מישהו שיספור את כמות המגנטים שיצאו אצל מי שמבטיח מגנטים ללא הגבלה תגלו שהוא לא מפיק יותר מ-250 מגנטים באירוע. ולסיום חשוב לבדוק אם חברת המגנטים שבחרתם מגיעה לאולם עם ציוד גיבוי, 2 מדפסות, 2 מחשבים ו-2 מצלמות. אתם תופתעו לגלות שרובם פשוט סומכים על המזל. וכל זה על חשבונכם. כל זה רק מוכיח את הכלל הידוע שאין מתנות חינם ושהזול הוא פשוט יקר.

שיהיה במזל טוב!

 המאמר נכתב ע"י אביב חיים.

 MAGNET 4 EVER -  החברה המובילה בארץ בהפקת מגנטים לאירועים. 

 http://www.magnet4ever.co.il 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

MAGNET 4 EVER - החברה המובילה בארץ בהפקת מגנטים לאירועים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביב חיים

מאמרים נוספים בנושא אירועים וחתונות

מאת: נעה בן אריאליאירועים וחתונות17/11/099727 צפיות
"עם הצלחה לא ניתן להתווכח", אומר הפתגם המוכר, ומעצבת שמלות הערב והכלה גלית רוביניק היא בלי ספק סיפור הצלחה שלושה מרכיבים עומדים בבסיס הצלחה זו – יחס אישי וחם, אכפתיות, אמינות ומקצועיות "אני מתרגשת בכל פעם מחדש מהיכולת שלי להגשים לכלה את חלומה ולהפוך אותה לערב אד לסינדרלה מן האגדות", היא אומרת. ידידיה של מעצבת שמלות הערב והכלה גלית רביניק מעידים עליה כי הרגעים המאושרים ביותר בחייה הם אלה בהם ניצבת בפניה אחת מלקוחותיה, הכלה העתידית, כשהיא לבושה לראשונה בשמלה שהיא עיצבה.

מאת: רן ביטון אירועים וחתונות06/11/099444 צפיות
על פ"י הרבנות ניתן לערוך חופה עד שעה אחת בצהריים, אם אתם רוצים להמשיך את האירוע לאחר כניסת השבת תהיה לכם בעיה, במקרה כזה רוב המקומות שפתוחים גם בשבת אינם כשרים, הרבנים מסרבים לחתן את החתן והכלה במקום לא כשר, אם תרצו תוכלו להמשיך את המסיבה במקום אחר.

מאת: רייט קליקאירועים וחתונות29/10/098960 צפיות
החיים של כולנו שזורים בשלל שמחות, כנסים, אירועים ומסיבות. בכל פעם שאנו מגיעים לתכנון האירוע הבא, בין אם מדובר בחתונה, יום הולדת או כנס עסקי, הזיעה הקרה מתחילה לבצבץ, לחץ הדם מרקיע שחקים והציפורניים נכססות עד הבשר... אבל למה בעצם? אז לפני שלוקחים שני וואליום, תנו לנו לעשות לכם קצת סדר בבלגן ולקבוע מספר פרמטרים חשובים שחשוב להתעכב עליהם בבחירת אולם אירועים:

מאת: norit378אירועים וחתונות28/10/098818 צפיות
בלונים לחתונה | בלונים לבר מצווה | בלונים ליום נישואין - ועוד

מאת: רוני חרמוןאירועים וחתונות26/10/099261 צפיות
מה זה בעצם השכרת וילה לאירוע שלכם? ובכן ללילה אחד מאושר בתוך וילה לאירועים יכולה להפוך מפגש משפחתי פשוט לחגיגת פינוק בלתי נגמרת.

מאת: דקלה שאירועים וחתונות25/10/098973 צפיות
קיימים בשוק תקליטנים רבים ואין ספק שלמצוא תקליטן מתאים לאירוע זו משימה לא קלה. כאשר מחפשים תקליטן לאירוע מסויים השאלה היא איזה תקליטן יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. האם כדאי לקחת תקליטן שעובד לבד או שכדאי לשכור תקליטן מחברה, האם התקליטן הוא מאזור מגוריכם והאם צריך להתפשר על בעל מקצוע זה בגלל מרחק. בואו לקרוא על בחירת תקליטנים

מאת: ori4982אירועים וחתונות22/10/098301 צפיות
מגנטים לאירועים - מבצעים חמים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica