חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס בניית ציפורניים

בחירת קורס בניית ציפורניים כדאי?

אחד הדברים המסמלים נשיות הוא ציפורניים ארוכות ומטופחות. לכל אורך השנים, שמרו הנשים על ציפורניהן מעוצבות, מרוחות בלקים ומשויפות בשלל צבעים. בתקופה האחרונה, מלבד מריחת הלקים, התווספו רעיונות שונים לטיפוח הציפורניים. ציפורניים מלאכותיות ומקושטות הן הבחירה הנכונה לנשים הרוצות מראה נוצץ, נקי ונשי.

בגלל הביקוש הרב לבניית ציפורניים גדל הביקוש לקורס טכנאות בניית ציפורניים. לנשים בכל שכבות האוכלוסייה ובכל הגילאים ניתנה אפשרות כיום להתקיים ממקצוע מכובד ומספק. הרבה קורסים לטכנאות בניית ציפורניים נפתחו. הביקוש לבניית ציפורניים גדול והרווח לעוסק/ת בו הינו מעמל כפיים.

קהל היעד: נשים המחפשות לטפח ציפורניים לפני אירועים משפחתיים או פגישות רומנטיות ובעיקר כלות בליל חופתן.

השטח הנדרש לעבודה מגוון: ניתנת אפשרות לעבוד מהבית כעצמאי/ת או פתיחת  חנות או נישה בדמי שכירות זולים או להיות שותף/ה כחלק מצוות עסק קיים כגון מכוני ספא, מספרות, ומכוני יופי וקוסמטיקה ועוד.

מה נושא הלימוד בקורס בניית ציפורניים?

* שתי שיטות עיקריות קיימות בעבודה :

האקריל - חומר לבניית ציפורניים, ניתנת אפשרות באבקה או בנוזל על ידי מריחה במכחול.

שתי האפשרויות יוצרות ציפורן עבה וחזקה.

שיטה נוספת לבניית הציפורניים היא על ידי ג'ל ביו-סקלפצ'ר - החומר נמרח על ידי מכחול בשתיים או שלוש שכבות.

אופן הטיפול מכיל גם בין היתר, בין מריחה למריחה ייבוש במכשיר אולטרה סגולית.

תהליך בניית הציפורניים נעשה במשך כשעה ועומד למשך שלושה שבועות עד חודש וחצי.

בקורס בניית ציפורניים נכיר את סוגי הג'לים השונים למיניהם, שימוש במנורת U.V. מספקת ייבוש מהיר של כל סוגי הג'לים.

לומדים בקורס בניית ציפורניים גם לזהות את מבנה הציפורניים לצורותיו, לימוד כל סוגי השיוף, בנייה  ומילוי הציפורן וצורת קישוטה של הציפורן, הדגמת פרנץ' מקצועי והדגמה בכל שיטות העבודה והכול על ידי מוצרים הטובים והיוקרתיים של OPI ו- IBD.

אופן ההתמחות בקורס בניית ציפורניים, הינה בעבודה מעשית על לקוחות כולל מניקור ופדיקור פרנץ' מקצועי (הקו הלבן הנמרח על קצות הציפורניים).

שימוש במכשיר שיוף חשמלי לציפורניים שנועד ליצור שיוף  דק של הציפורן תוך שימוש בתבנית לציפורן, עוד דבר חשוב שלומדים בקורס הוא  לזהות את כל סוגי החומרים המשלימים בעבודה עם שימוש בג'לים, סילר ואקריל על ידי מריחה או טבילה.

אופן החיטוי ועיקור ומידת חשיבותם

בקורס בניית ציפורניים יושם דגש גם על אופן האבחון והטיפול בפטרת הציפורניים, מניעתה ושימוש במבנה אנטומי לציפורן.

וגם וזיהוי וטיפול בעיות אלרגיה

מה מחיר קורס? ומה משך זמן הלימוד והציוד הדרוש?

מחיר הקורס לבניית ציפורניים הינו בסך של 2,500 שקל חדש עד - 5,000 שקל חדש. הקורס כולל  כ12 עד 15 מפגשים  שני מפגשים בשבוע בערב או בבוקר.

בנוסף, ניתן לשלב עם קורס לבניית הציפורניים לימודים אחרים כגון: שעווה, עיצוב גבות, מריטת שערות מאזורי הרגליים, מפשעות, ידיים, בית שחי, שפם, ועוד.

משך זמן הלימודים של קורס בניית הציפורניים הוא כשישה עד שמונה שבועות ובתקופה לא ארוכה יחסית, יש אפשרות לעבוד בעבודה יצירתית, המספקת פרנסה בשפע.

ציוד נלווה הנדרש לביצוע עבודת בניית ציפורניים הוא: שולחן עבודה, דבקים, אבקות, קישוטים, נוזלים, לקים בצבעים שונים, ציפורניים מלאכותיות אבני סברובסקי ועוד אבני קישוט, משייפים, פצירות ומכחולים.

מחירי הצרכן בשוק בניית הציפורניים הם:

150 שקל מינימום, עד 200 שקל ויותר לבנייה מחודשת (כולל מילוי מידי חודש בעלות 80 עד 100 שקלים, והוספת אבנים בעלות כ-10 שקלים).

אם כך, במהלך קורס הטכנאות לבניית ציפורניים נרכוש גם ידע בהכנות הדרושות, והמוצרים הנדרשים להשקיע יותר ובמה להשקיע פחות ומשך זמן לימוד של עד חודשיים - ויש לך משלח יד עם תמורה כספית גדולה בצידה.

בהצלחה.

גירסה 9

הבחירה הנכונה קורס בניית ציפורניים

בין הדברים המסמלים את הנשיות הוא ציפורניים מטופחות וארוכות. לאורך השנים, הנשים שמרו על ציפורניהן מעוצבות בשלל צבעים ודוגמאות, מרוחות בלקים ומשויפות. ומלבד הלקים, נוספו עוד רעיונות נוספים לטיפוח הציפורניים. קישוט ציפורניים מלאכותיות הן הבחירה המועדפת לנשים הרוצות מראה נוצץ, נקי ונשי יותר.

בעקבות הביקוש הרב לבניית ציפורניים עלה גם הביקוש לקורס טכנאות בניית ציפורניים. לנשים בכל הגילאים ובכל שכבות האוכלוסייה ניתנת האפשרות כיום להתקיים במקצוע מכובד ומספק במיוחד. נפתחו קורסים לטכנאות בניית ציפורניים. לאור הדרישה הגדולה לבניית ציפורניים הרווח לעוסק/ת בו הוא מרבי, במינימום השקעה על חומרי גלם ובעבודת כפיים קלה.

קהל היעד של הלקוחות הן בנות בכל הגילאים. נשים תרצנה לטפח ציפורניים לפני אירועים או פגישות רומנטיות ולרוב, כלות בליל חופתן.

סך הכול נדרש שטח קטן לעבודה וניתנת גם אפשרות לטפל מהבית כעצמאי/ת או בפתיחת  חנות או נישה בדמי השכרה זולים או אפילו להיות שותף/ה כחלק מעסק קיים כמו: מכוני ספא, מספרות, ומכוני יופי וקוסמטיקה ועוד.

נושא קורס בניית ציפורניים:

*ישנם שתי שיטות קיימות לעבודה :

חומר האקריל - מרכיב לבניית ציפורניים, כשניתנת אפשרות באבקה או בנוזל מריחה.

כשבשתי האפשרויות נוצרת ציפורן עבה וחזקה.

דרך נוספת לבניית ציפורניים היא על ידי ג'ל ביו-סקלפצ'ר - המרכיב נמרח עם מכחול בשתיים או שלוש שכבות.

דרך הטיפול כולל גם בין היתר, בין משיחה למשיחה ייבוש במכשיר אולטרה סגולית.

מהלך בניית הציפורניים נעשה כשעה ועמיד לזמן של שלושה שבועות עד חודש וחצי.

נכיר ב- קורס בניית ציפורניים גם את כול סוגי הג'לים השונים לסוגיהם, שימוש במנורת U.V. נותנת ייבוש של סוגי הג'לים בכל גווניהם.

נלמד גם לזהות את מבנה הציפורניים לצורותיו לומדים בקורס בניית הציפורניים, בנוסף לימוד סוגי השיוף, יצירה ומילוי הציפורן ואופן קישוטה של הציפורן, הדגמת פרנץ' והדגמת כל שיטות העבודה הנחוצות  והכול פרי מלאכתם של החברות הטובות והיוקרתיות ביותר כגון: OPI ו- IBD.

ההתמחות בקורס בניית ציפורניים, היא התמחות מעשית על לקוחות כולל מניקור ופדיקור ופרנץ' (הקו הלבן הנמרח על קצות הציפורניים).

נשתמש במכשיר שיוף חשמלי לציפורניים שנותן שיוף דק של הציפורן בשימוש תבנית לציפורן, דבר חשוב נוסף שלומדים בקורס הוא לדעת מה הם סוגי החומרים המשלימים בעבודה ושימוש בג'לים, סילר ואקריל  במריחה או טבילה.

החיטוי והעיקור וחשיבותם

יושם דגש בקורס בניית ציפורניים גם על דרך האבחון והטיפול בפטרת הציפורניים, ההימנעות מימנה   ושימוש במבנה אנטומי לציפורן.

וטיפול בבעיות אלרגיה שונות.

מחירי הקורס ומשך משך זמן הלימוד והציוד הדרוש

קורס בניית ציפורניים מחירו בסך של 2,500 ש"ח עד - 5,000 ש"ח. הקורס כולל  כ-12 עד 15 מפגשים, שני מפגשים בשבוע.

ניתן לשלב בנוסף לקורס לבניית הציפורניים לימודים אחרים כגון: הסרת שער בכל חלקי הגוף, עיצוב גבות, ועוד.

תקופת זמן הלימודים של קורס בניית הציפורניים הוא כשישה עד שמונה שבועות ובזמן קצר יחסית ניתנת האפשרות לעבוד בעבודה יצירתית, מהנה ומפרנסת.

הציוד הנדרש לביצוע עבודת בניית ציפורניים הוא: שולחן לעבודה, דבקים, אבקות, קישוטים, נוזלים, לקים, ציפורניים מלאכותיות אבני סברובסקי ועוד אבני קישוט, משייפים, פצירות ומכחולים.

מחירי הצרכן לבניית ציפורניים הם:

150 ש"ח מינימום, עד 200 ש"ח ויותר לבנייה מחודשת (כולל מילוי כל חודש במחיר של 80 עד 100 ש"ח, והוספת אבנים בעלות כ-10 שקלים).

במסלול ה- קורס לבניית ציפורניים נרכוש גם ידע בהכנות הנחוצות, והמוצרים הנצרכים להשקיע, מה נחץ יותר ומה פחות ותוך זמן לימוד של כחודשיים - ויש לך מקצוע מכניס.

בהצלחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קורס בניית ציפורניים

מאמרים נוספים בנושא קורסים וסדנאות

מאת: pebקורסים וסדנאות03/03/191737 צפיות
קורס סלולר וניהול מעבדה המצב בשוק כיום הוא כזה, שכמעט לכל אדם מעת עמדו על דעתו, יש מכשיר סלולארי כלשהו, סמארטפון, טאבלט ואפילו שניהם. לעומת זאת המעבדות וטכנאים המוכשרים לתיקונים הנפוצים הנדרשים לאותם מכשירי סלולר – מועטים למדי ביחס לכמות העצומה של מכשירי הסלולר הנמצאים בשימוש כל הזמן ומועדים לתקלות מכל סוג. מסיבה זו, קיימת היום דרישה רבה לאנשי מקצוע מוסמכים, המסוגלים לתת את המענה המושלם לכל צורך בתחום תיקוני סמארטפונים או טאבלטים או כל מכשיר סלולארי אחר. למי מתאים להיות טכנאי סלולר?

מאת: pebקורסים וסדנאות03/03/191706 צפיות
למה דווקא טכנאי טלפונים סלולרים ? שכיר או עצמאי – לפתוח מעבדת תיקונים או לעבוד במעבדה פרטית או לעבוד בחברות הסלולריות אתגר – בחזית הטכנולוגית. שוק מפותח וגדל – התפתחות מדהימה בנושא הסלולר התפתחות טכנולוגית. פתיחת שוק המכשירים הסלולרים לתחרות. שימוש הולך וגדל – לא רק טלפון. תלות הולכת וגדולה במכשיר הסלולרי. מכשירי הטלפון שבחזית הטכנולוגית מתאימים לכל הגילאים. שינוי מרכז ההוצאה – העברת עלות השימוש מחברות הסלולר. המחיר הממוצע אותו אנו משלמים עבור המכשיר עלה. חבילות התקשורת מוזלות באופן משמעותי – י

מאת: נויקורסים וסדנאות28/09/172972 צפיות
יותר ויותר אנשים בוחרים ללכת וללמוד מקצוע דרך קורס מקצועי כזה או אחר כאשר לא כולם פונים ללימודי תואר ראשון. הסיבה לכך היא שאנשים מבינים כי סביבה משרדית או סביבה סגורה לא תמיד מתאימה לכולם.

מאת: מגניב קורסים וסדנאות29/09/161871 צפיות
העולם שבו אנו חיים כיום הוא ללא ספק עולם צרכני. הלקוח שלכם חשוף בכל רגע נתון למגוון מוצרים המוצעים למכירה על ידי אנשי מכירות מטעמה של החברה המתחרה. חשוב לזכור כי כישורי מכירה גבוהים הם אינם בהכרח משהו שנולדים איתו, אולם נכון שגישה שאפתנית וכריזמטית בהחלט תוכל לסייע לכם, יחד עם זאת ובסופו של יום מדובר בטכניקה מאד ברורה. השקעה גדולה יותר בשיפור יכולות המכירה על ידי קורס מכירות איכותי למשל, תאפשר לכם להצליח במשימה של הגדלת מכירות

מאת: רוני הכהןקורסים וסדנאות25/09/161724 צפיות
אחד הדברים הבולטים בכפר הקטן הזה שלנו הוא הקשרים שכולנו יוצרים עם אנשים זרים שהדרך היחידה לפתוח ערוצי תקשורת איתם באינטרנט היא על ידי הבנה של השפה הבינלאומית ברחבי הסייבר שהיא השפה האנגלית

מאת: אבי דוידיקורסים וסדנאות03/08/161872 צפיות
בקצרה על לימודי אנגלית למתקדמים עם רמה בסיסית תוך המלצה על לימודי אנגלית בטלפון בהתאמה אישית.

לגרום למישהו לא לעשן, שיטות להפסקת עישון, לשכנע את עצמך לא לעשן, איך להפסיק לעשן, לשכנע מישהו לא לעשן, דרכים לא לעשן, מאמן אישי מומלץ, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: כן מה אתה אומר מההתחלה, מישהו. ש: מישהו רוצה להפסיק לעשן. אליעד: מישהו רוצה להפסיק לעשן כבר נפסלת עוף. ש: הוא טוען שהוא רוצה להפסיק לעשן. אליעד: אוקי תודה רבה אמר שהוא רוצה להפסיק לעשן אוקי עכשיו בא נתקדם כן, מישהו אמר שהוא רוצה להפסיק לעשן אוקי סיפור מעניין אוקי. ש: שואלים אותו למה אתה לא מפסיק לעשן. אליעד: שואלים אותו ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica