חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אסטרולוגיה

מאת: penglאסטרולוגיה21/11/20121018 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אסטרולוגיה

אחד התחומים המרתקים ביותר הוא התחום שעוסק בקריאה וחיזוי מאורעות לפי כוכבי הלכת ותאריכי הלידה של האדם. תחום זה קרוי אסטרולוגיה ולו יש היסטוריה רבה עוד מימי קדם. קריאה בהורוסקופ בכל שבוע מעניינת אנשים רבים כיוון שהיא מספקת להם סוג של וודאות כלפי חייהם. קשה מאוד לאדם לחיות ללא הכוונה כלפי העתיד שהרי חוסר הוודאות יכול להוציא אדם מדעתו ולגרום לו לחוסר ביטחון.

ההכוונה וחשיבותה לאדם

אסטרולוגיה קוסמת לרבים דווקא בשל העובדה שקושרת את עתידם עם המזלות שלהם ותאריכי הלידה בשילוב עם כוכבי הלכת. נהוג שלכל מזל קיימות תכונות אופי מסויימותהמאפיינות אותו. רבים גם מעריכים אדם כזה או אחר לפי המזל שלו. בסין למשל עיניין החשיבות למזלות תופס חשיבות רבה מאוד ואפילו קיימות חנויות מזכרות המוכרות גלויות, בובות יומנים ופריטים נוספים בצורתם של המזלות.

אסטרולוגיה

גרפולוגיה

תחום נוסף המעניין רבים הוא גרפולוגיה. גרפולוגיה בניגוד לתחום האסטרולוגיה אינה עוסקת בחיזוי מאורעות אלא מתמקדת יותר בתכונותיו ובהבנתם בצורה טובה יותר על מנת ליצור בחירות נכונות יותר בעתיד. חברות עסקיות רבות דורשות מהמועמדים לעבודה שלהם לעבור בדיקה גרפולוגית על מנת לראות האם תכונותיהם מתאימות לתפקיד הנדרש.

גרפולוגיה

שילוב מנצח

גרפולוגיה בוחנת למעשה את כתב ידו של האדם ולפי כך מייחסת לו תכונות כאלה ואחרות. לפי תכונות אלה הוא יכול להכיר את אופיו טוב יותר ולבצע בחירות נכונות יותר הקשורות לעתידו. שילוב של אסטרולוגיה וגרפולוגיה הוא שילוב מנצח עבור רבים כיוון שמצד הגרפולוגיה האדם לומד על תכונותיו טוב יותר ומצד האסטרולוגיה יכול ללמוד על מאורעות שיתרחשו בעתיד.

ביצוע בחירות טובות יותר

שילוב של אסטרולוגיה וגרפולוגיה מעניק וודאות רבה ויוצר גם סוג של רוגע לנפש כיוון שהאדם בסופו של דבר מקבל הכוונה טובה יותר ובמידה נמצא הוא בצומת דרכים יוכל לבצע בחירה טובה יותר. חשוב לזכור שבסופו של הליך האבחון קיימת מטרה לאדם להיות שלם עם עצמו ובעל היכרות מעמיקה יותר עם עצמו.

ההבנתה של ההכוונה

במקרים רבים הבנתה של אסטרולוגיה בשילוב עם גרפולוגיה עוזרת גם לזוגיות של האדם ותורמת לו להבין את בן/בת הזוג שלו. אנו אנשים שונים אחד מהשני ולכן השוני יוצר במקרים רבים משיכה וסקרנות שהרי אם כולנו היינו אותו הדבר הייתה ההתעניינות פוחתת בצורה משמעותית בין אדם לחברו. אסטרולוגיה וגרפולוגיה יוצרות גם איזון בנפש האדם ומעניקות לה ביטחון ושלמות. אם נבין אחד את השני טוב יותר נוכל להתמודד טוב יותר עם בעיות יומיות והחלטות גורליות על עתידינו.

 



תגיות המאמר: גרפולוגיה, אסטרולוגיה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

PengL

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת pengl

מאת: penglצרכנות25/06/131189 צפיות
חברת דיירקט סחר שמה דגש לדאוג ללקוחותיה בצורה הטובה ביותר על ידי מתן יחס אישי בשילוב של מחירים הוגנים.

מאת: penglקניות 16/06/131202 צפיות
למרות המציאות הכלכלית הקשה שבה אנו מצויים, חברת דיירקט סחר פועלת רבות למען הצרכן ומעודדת לתחרותיות במשק.

מאת: penglצרכנות04/06/131271 צפיות
חברת דיירקט סחר פועלת רבות למענך הלקוח ומעבר לכך יוצרת עבורך מציאות טובה יותר בכך שמציעה לך מחירים טובים יותר עבור מוצריה.

מאת: penglקניות 19/05/131429 צפיות
חברת דיירקט סחר מספקת לך הצרכן מוצרי איכות במחירים אטרקטיביים. החברה משקיעה בך הלקוח בצורה הטובה ביותר ומעניקה לך יחס אישי.

מאת: penglאימון לרוחניות18/04/131361 צפיות
סדנת צחוק של שלמה צחוק תורמת רבות לבריאות הנפש שלך בצורה הטובה ביותר. חשוב מאוד לציין שבריאות הנפש חשובה לא פחות מבריאות הגוף.

מאת: penglאימון אישי10/04/131267 צפיות
שלמה צחוק מעביר לך סדנת צחוק מושלמת המתאימה לכל גיל ולכל אירוע.

מאת: penglבידור ופנאי - כללי24/03/131352 צפיות
סדנת צחוק מתאימה לכל גיל ויוצרת חוויה מהנה עבורך. סדנאות צחוק רבות החלו לצבור תאוצה בשנים האחרונות בשל השפעתם החיובית על הנפש.

מאמרים נוספים בנושא אסטרולוגיה

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה25/11/1912900 צפיות
תחזית אסטרולוגית מפורטת לשנת 2020. מה יתרחש אצל כל המזלות בפרטי, וגם בכללי ובלאומי. זו עתידה להיות שנה יוצאת דופן במגוון תחומים.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה26/08/198813 צפיות
שנת תש"פ הבאה עלינו לטובה היא שנת התיקונים. ברמה המיסטית הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בתחומים רבים. תחומים אלו קשורים בעיקר לקטע הרוחני ולהתקדמות הרוחנית שתגיע בשנת תש"פ. ברמה הקונקרטית, אנשים פשוט יתקנו את דרכיהם.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה24/11/182320 צפיות
תחזית אסטרולוגית מלאה לשנת 2019, כולל חלוקה ליסודות ומזלות.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה26/08/189065 צפיות
מה צפוי לבני המזלות השונים בשנת תשעט - תחזית מלאה ומפורטת

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה21/05/181008 צפיות
מה יקרה לבני מזל שור במהלך השנה הנוכחית? תחזית מלאה לבני המזל בתחומים האישיים והמקצועיים. רמז: זו תהיה שנה לא רעה בכלל.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה05/12/172037 צפיות
שנת 2018 המציצה מעבר לפינה כבר נתנה אותותיה וסימניה על חלק מן השינויים שיתחוללו סביבנו ובנו בשנה זו. שנת 2018 הכן היא שנת השינויים ובגדול. השינויים יחולו הן בתחום הרוחני והן בתחום הקיומי. השינויים הללו שיורגשו במהלך כל שנת 2018 ילוו בתובנות חדשות ובהרחבת התודעה שלנו. השינויים כוללים גם שינויים פיזיים שיחולו סביבנו כמו למשל שינויים במזג האוויר . ברמה הרוחנית שנת 2018 תהיה שנת מתנה היא תתאפיין במתנות רוחניות כמו למשל שפע אדיר, אינטואיציה גבוהה, סולידריות ואהבת חינם.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה27/12/161528 צפיות
שנת 2017, הבאה עלינו לטובה, תיזכר בעתיד ההיסטוריה כשנת הרפואה. שנת 2017, היא שנתם של הרופאים, המרפאים, המדענים ובעיקר חוקרי המזון. שנת 2017, תיצור מקצועות חדשים בתחום הטכנולוגיה , הרפואה , הריפוי ובעיקר חקר המזון. בתחום הרפואה, יהיו חידושים מדהימים והמצאות חדשות. שנת 2017 , תהיה שנתם של החולים הכרוניים, שסוף כל סוף יהיה מזור למחלתם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica