חפש מאמרים:
שלום אורח
14.06.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ריקוד על עמוד - מה זה להיות חשפנית

ריקוד על עמוד - מה זה להיות חשפנית

להיות חשפנית זה לא דבר פשוט היום אבל עם זאת אין זה דבר מסובך למי שרוצה.

בשביל להיות חפשנית טובה צריך לפתח קצת "עור של פיל", לעבוד ולהצטיין במיומנויות תקשורת, להיות מסוגלת להתמודד עם דחיות, התחרות הקשה ועוד קשיים נוספים.

רווחי החשפניות הם יפים מאוד בד"כ וההיפך מהנהוג לחשוב, חשפנית אינה צריכה בהכרח להיות יפה מאוד. הדברים שחשפנית כן צריכה לדעת ולעשות גם אם לא בהתחלה אז לאחר צבירת ניסיון הוא איך למשוך, לשדל ולגרום לאנשים להתעורר בתוך עצמם ולפתוח את ארנקם, זאת ניתן להשיג באמצעות ביטחון עצמי, רצון ומודעות עצמית.

בניגוד למה שנהוג לחשוב, גברים מעדיפים לדבר עם החשפנית קודם כל, לראות אם יש כימייה לפני קבלת השירות.חשפנית טובה אמורה לזרום עם הוייב של הלקוח להציע לו סוגי מופעים שונים (גברים אוהבים לבחור מתוך מבחר גדול ), כל התהליך הראשוני הנ"ל לא צריך להימשך יותר מכמה דקות בלבד. זכרי תמיד שגם אם את לא הסגנון שלו, לפעמים כמה דקות של שיחה יכולות לשנות את המצב ולגרום לו בסוף להתחרט ולהזמין.

גברים שונים עלולים להירתע מפעם לפעם כשזה מגיע להצעות מהסוג הזה, אך מה שחשוב הוא להרגיש את האדם שעומד מולך, לראות באמת באיזה מצב הוא, ואם את לא רק מציקה לו.גם אם זה קורה לעיתים נדירות, עדיין אין צורך לעמוד לאנשים על הראש.

טיפים להשגת הבחור:

תצרי אוירה נעימה של שיחה על מנת לגרום לו להתעניין בך ולרצות להיות בקרבתך.

הכי חשוב זה להפגין ביטחון, תגיעי בפנים שמחות וחייכניות, תשאלי אותו אם הוא מעוניין לדבר קצת.

תגרמי לו להאמין ולהרגיש שגם את נהנית מאוד ורוצה לשבת לדבר איתו. בזמן השיחה איתו את חייבת להיות מרוכזת משום שאסור לך לרגע אחד לתת לו הרגשה שהוא לא רצוי או כל דבר שיכול להוריד לו את הביטחון שלו. או להיפך, אסור לך לתת לו לעלות עלייך ולהוריד לך את ביטחונך.

אחרי הכל גם בשביל להזמין ריקוד מהסוג הזה צריך קצת ביטחון וראש פתוח ולא כולם עומדים בקריטריונים האלה.

 



תגיות המאמר: חשפניות, חשפנות, חשפנית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שי ליבוביץ

מאת: שי ליבוביץהפקות אירועים25/11/12997 צפיות
מסיבת רווקים עבור גברים רבים משמשת כהזדמנות אדירה להתפרע ולהתהולל, ואכן מסיבות אלה הן מאופיינות כחגיגות המשחררות כל רסן, ולכן הן נחשבות למסיבות מהנות כל עוד נעשה הדבר בטעם טוב. גברים רבים המודעים כי הם הולכים ומתקרבים לחופה ונישואין מעוניינים לחגוג מסיבות רווקים אשר ישמשו כחגיגה לשחרור לחצים ויסמלו את יומם האחרון כרווקים.

מאת: שי ליבוביץנשים - כללי25/11/121462 צפיות
בין אם מדובר על מסיבת רווקים סוערת או על מועדון חשפנות אפלולי, להתחיל עם חשפנית (ולהצליח, כמובן, אחרת מה זה שווה?) זה פנטזיה גברית נפוצה. חשפנית מייצגת את תמצית המיניות הנשית, את הפנטזיה האולטימטיבית של כל גבר באשר הוא.

מאמרים נוספים בנושא בידור ופנאי - כללי

מאת: עופר שלובידור ופנאי - כללי23/09/181645 צפיות
טיפים למטבח

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי10/11/166073 צפיות
ילדה שמגיעה לגיל חמש רוצה בדרך כלל שההורים יעשו לה הפתעה מיוחדת כי מדובר על גיל מיוחד. מצד אחד הילדות בדרך כלל מרגישות כבר גדולות כי יש להן חברים וחברות אך מצד שני כמובן שהן זקוקות להורים כדי להפיק אירוע מרגש ומיוחד.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי07/11/162015 צפיות
בכל מסיבה ובמיוחד בימי הולדת תקליטן ליום הולדת, הוא זה שייצור את האווירה המתאימה. על התקליטן, להתאים את המוסיקה על פי הסגנון שמקובל על הילדים , אם מוסיקה ידועה שהילדים מכירים ושתהיה הכי עדכנית שיש. די ג'יי שהוא בעצם תקליטן, יודע לעבוד עם כל שכבות הגילים, עליו להכיר את כל סוגי המוסיקה ולהתאים אותה לקהל היעד. ילדים יאהבו את השירים הכי שמחים ויש כאלה שיבקשו קרצת מוסיקה מזרחית שהפכה להיות לחביבת כל הגילאים בישראל.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי25/10/162028 צפיות
מתקרב התאריך המרגש של השנה והבת שלכם עומדת לחגוג יום הולדת? אם כך, אתם בוודאי רוצים לשמח אותה, כי איזה זוג הורים לא היה רוצה לראות את הבת שלו מתרגשת ומרוצה? עם זאת, רוב ההורים לא באמת יודעים איך להפיק ימי הולדת בראשון לציון ולעשות אותם שונים, אחרים ומהנים במיוחד. כולנו זוכרים את ימי ההולדת שההורים שלנו נהגו לעשות לנו ואשר במסגרתם בדרך כלל ילדי הגן או הכיתה היו מגיעים, משחקים קצת ביחד ובכך הייתה מסתיימת החגיגה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי23/10/161956 צפיות
אם יום ההולדת של ילדיכם מתקרב, כדאי כי תארגנו לו בזמן, יום הולדת נפלאה שהוא וחבריו, לא ישכחו במהרה. ניתן למצוא מקומות רבים לעריכת יום ההולדת, אבל אם יש לכם בית מרווח, אולי יום הולדת בבית, תתאים לכם ותהי חסכונית יותר. מהבחינה הבטיחותית, אין סיכוי שילד יאבד בבית או שלא תהיה עליו השגחה כאשר מדובר בביתכם ואתם משגיחים על ילדי יום ההולדת כשהם באחריותכם. לרוב בימי החורף, רבים עורכים את יום ההולדת בביתו של בעל השמחה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי26/09/162087 צפיות
ליצנים לידי הולדת הם אחת הבחירות המשובחות והקלאסיות ביותר לימי הולדת. היום הליצנים יודעים לא רק להצחיק את הילדים באמצעות מחוות גופניות וכדומה, אלא הם מסוגלים גם ללמוד קסמים, לנגן מוסיקה בכלים מוסיקליים שונים ומשונים, הם מסוגלים בנוסף להפעיל את הילדים בכל מיני פעילויות מגוונות ועוד דברים רבים אחרים.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי19/08/162779 צפיות
אתם שואלים את עצמכם מדוע ליצנית תהיה הבחירה הטובה ביותר שתוכלו לעשות לאירוע הקרוב? ובכן, עקב כך שמדובר בטרנד די נשכח הזמנה של ליצנית לאירוע יכול להיות דבר מפתיע ויוצא דופן. כך ניתן יהיה לגרום לכל האורחים באירוע ליהנות כפי שלא נהנו הרבה מאוד זמן. ליצנית איכותית תוכל גם לספק לכם מופע בידורי רחב היקף אשר יבטיח את הנאתם את הקהל הבוגר והצעיר גם יחדיו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica