חפש מאמרים:
שלום אורח
02.06.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מוצרי פרסום

מאת: אורליפרסום25/11/2012947 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המטרה של עסקים היא להרוויח כסף. כדי להשיג מטרה זאת עסקים משתמשים בכלים שונים ומגוונים. אחד מהכלים הללו הוא מוצרי פרסום. מוצרי פרסום הם גימיקים, מתנות, אביזרים, מוצרים מקוריים וייחודיים ועוד המשמשים חברות ועסקים כדי לפרסם את העסק, המוצר, השירות או כסיוע לבניית תדמית. המטרה היא לקדם את העסק. הרעיון מאחורי מוצרי פרסום הוא פשוט. כולם אוהבים לקבל תשורות קטנות. כולם אוהבים לקבל דברים נחמדים.

מוצרי פרסום יכולים להיות גימיק נחמד שעצם הקישור בינו לבין החברה יגרום למקבל לחבב את החברה ולרכוש את מוצריה. אופציה אחרת היא מוצרי פרסום שקשורים ישירות למוצרי החברה, כמו למשל מוצר מיניאטורי, שיגרמו למקבל להתנסות במוצר, לאהוב אותו ולרכוש אותו. אפשרות נוספת היא לחלק שי קטן וחביב בצבעי החברה ועם לוגו החברה, כך שבעצם אתם עוזרים לשווק ולפרסם את החברה אפילו בכך שאתם מניחים את השי על השולחן במשרד ועוד אפשרויות כנ"ל.

מוצרי פרסום יכולים להיות רבים ושונים מקטגוריות שונות ומסוגים שונים. זכרונות ניידים, שוקולדים עם לוגו, עטים, לוחות שנה, יומנים ועוד. יש חברות שמעדיפות לסווג מוצרי פרסום לפי  קטגוריות כמו למשל תיקים, טקסטיל וכדומה כאשר מוצרי פרסום מסוג טקסטיל יכולים לכלול גם חולצות טריקו עם הדפס של לוגו וגם כובעים ומגבות למשל. מוצרי פרסום מסוג תיקים יכולים לכלול גם תיקי גב וגם מזוודות למשל.

קטגוריה שצוברת פופולריות של מוצרי פרסום היא מוצרי פרסום ידידותיים לסביבה שמשתלבים במגמה הירוקה הכללית שהינה מאד טרנדית כרגע. מוצרי פרסום אלה כוללים בין היתר מוצרים העשויים נייר ממוחזר כמו כוסות, יומנים וכדומה אך גם מוצרי פרסום כמו תיקי אלבד וכדומה. יש מוצרי פרסום שמתאימים יותר לקיץ ולעומתם מוצרי פרסום שמתאימים יותר לחורף לדוגמא, בקטגוריה של מוצרי פרסום קייצים נמצא מחצלת לחוף לדוגמא ובקטגוריה של מוצרי פרסום חורפיים נמצא כוס טרמית וצעיף פליז.

המגוון הוא רחב וניתן למצוא הפקת אירועים עסקיים, ייעוץ שיווקי, שיווק רשתי ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורלי

מאת: אורליאורטופדיה ופיזותרפיה16/12/121084 צפיות
בשלב מסוים בחיים כולנו חווים כאב באזור מסוים בגופנו. כאב הוא תחושה שבדרך כלל חולפת במהרה, בין אם מדובר בכאב חלש בעוצמתו או בכאב חזק מנשוא, והיא סימן אזהרה למחלה, בעיה או פגיעה באחד או יותר מחלקי גופנו. חסרי המזל שבינינו עלולים לחוש בכאב באופן קבוע ולאורך זמן גם לאחר פתרון הבעיה או הריפוי מן המחלה או אפילו לסבול מכאבים מבלי שתהיה להם סיבה ידועה מלכתחילה. במקרה שלהם, כאב הוא המחלה עצמה.

מאת: אורליספא11/12/121080 צפיות
המון אנשים אוהבים ספא, ללכת לספא לבקר בספא, לבד או עם חברים או עם קרובי משפחה, להנות מהפינוקים הקיימים במכוני ספא. מכוני ספא הם מקום חיובי ומהנה, כולנו אוהבים לבקר בהם, אם כאשר אנו מקבלים מתנה מחבר או קרוב אם כאשר אנו רוצים לפנק את עצמנו במסאז טוב שמגיע לנו לאחר תקופה ארוכה שלא פינקנו את עצמנו. להנות ולפנק את עצמנו זה לא דבר נורא כל כך אולי לפעמים אין לנו כסף להשקיע בזה אך מותר לנו להנות מידי פעם בהחלט אם ממסאז טוב או מג'קוזי או מטיפולי טיפוח שונים שאנו מתחברים אליהם מאוד.

מאת: אורליייעוץ משפטי06/12/121254 צפיות
היום יש יותר מדי עורכי דין. בעקבות פתיחתן של מכללות רבות לצד האוניברסיטאות בארץ, נהיה קל הרבה יותר להגיע ללימודים הגבוהים, מאחר והמכללות, המעוניינות בסטודנטים מציעות מגוון מסלולי לימודים ומאפשרות להתקבל ללימודים, גם אם הציונים שלך אינם טובים מספיק. כך נוצר מצב שהרבה סטודנטים לומדים היום משפטים ועתידים להיות עורכי דין בהמשך. הדבר יצר פיצוץ מסוים בשוק, מאחר ונוצר מצב בו יש יותר עורכי דין ממספר המשרות המוצעות בשוק. על כן, בשנים האחרונות דובר רבות על רפורמות שונות שרוצים להטיל על התחום,

מאת: אורליעיצוב פנים02/12/121215 צפיות
ריהוט משרדי הוא ללא ספק עניין חשוב בכל משרד, בכל מקום עבודה. ריהוט משרדי מעיד רבות על המשרד על אופיו, על הלך הרוח בו, האווירה בו תלויה בעצם בסוג ריהוט משרדי שבחרנו לשים בו. כל ריהוט משרדי בכל מקום, יעיד עליו משהו, ישפיע על הרושם הראשוני שלנו מהמקום מבלי להכירו. כמו שחשוב לנו להיראות טוב לפני ראיון עבודה או פגישה ראשונה עם אדם, חשוב שגם המשרד שלנו ייראה בהתאם במיוחד אם הוא מקבל קהל, לקוחות וכד'. בדרך כלל ריהוט משרדי כולל שולחנות כיסאות, כל מיני מוצרי חשמל שצריך, אביזרי קישוט ועיצוב,

מאת: אורליריהוט 29/11/121603 צפיות
מיטות לחדרי ילדים צריך לבחור על פי כמה קריטריונים שונים. קריטריון ראשון שלפיו יש לבחור מיטות לחדרי ילדים הוא לפי הצורך שלכם. למשל, אם יש שני ילדים אשר גרים יחד באותו חדר כדאי לקנות מיטת קומותיים. אם לעומת זאת, יש ילד או ילדה אשר מרבים לארח אצלם חברים ללילה ולמסיבות פיג'מות כדאי לקנות מיטה נפתחת עבור חדר הילדים, כזו שעוד ילד או ילדה יכולים לישון עליה בנוחות. כך שהקריטריון הראשון צריך להיות מיטה פרקטית אשר ממלאת בדיוק את הצורך שהיא צריכה למלא.

מאת: אורליהפקת אירועים28/11/121210 צפיות
היום אפשר לפנות לחברות המספקות ציוד לאירועים ולהשכיר מהם מגוון רחב של ציוד שיכול להפוך את האירוע שלכם לגדול מהחיים. מאחר וכולנו גדושים באירועים רבים, מספר פעמים בשנה, אנחנו רוצים תמיד לעשות אירוע מיוחד כאשר אנו באים לחגוג אירוע משלנו. היום יותר ויותר אנשים זונחים את האפשרות לעשות אירועים באולמות או גני אירועים מסודרים, ופונים לעריכת אירועים במקומות אלטרנטיביים כגון בחצר הבית, בפארק ציבורי או אפילו ממש בטבע כגון במרחבי הצפון הירוק או אף במדבר הזהוב.

מאת: אורלישיפוצים28/11/121107 צפיות
מרבית הישראלים בוחרים שיש להיות החומר הדומיננטי שלהם בעיצוב המטבח בבית. ולכן, אם אתם בונים מטבח חדש בבית או משפצים את המטבח הישן, גם אתם יכולים היום לבחור באבן שיש להיות מה שירכיב את המטבח החדש שלכם. שיש מתאים לכל מטבח מאחר והוא מגיע בטקסטורות שונות ובצבעים רבים שיכולים להתשלב בצורה טבעית וייחודית עם כל מטבח וכל עיצוב בו תבחרו. שיש מגיע במניפת צבעים גדולה ויכול להיות צבעים סולידיים כמו לבן, שמנת, אפור או בז' ויכול להיות גם צבעים נועזים יותר כמו שחור, אדום, ירוק, ורוד או כחול.

מאמרים נוספים בנושא פרסום

מאת: ישראל רף פרסום06/02/222981 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. יש שנותנים עטים, מחברות ויש שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים כמזכרת עציצים ממותגים נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום18/06/213781 צפיות
עציצים ממותגים מסר של פריחה אישית ועסקית מתנות לראש השנה, לשמח את העובדים והלקוחות לקדם את העסק לתוצאות מעולות לטווח קצר וארוך בהשקעה כספית קטנה יחסית. המסר שלכם לוגו העסק ואולי גם משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק. עציצים ממותגים עם מסר של פריחה יבטיחו הצלחה מתנות שכף לקבל וקל לטפל ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום20/12/192484 צפיות
העובדים הם ללא ספק המנוע של העסק ולקראת החגים השונים מומלץ להעניק להם מתנות לטו בשבט בכדי להוקיר להם תודה ולהעניק להם מוטיבציה ושייכות למקום העבודה. המתנה הרלוונטית והמיוחדת ביותר שניתן להעניק מתנות לטו בשבט לעובדים היא עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציץ למשרד או לביתם

מאת: אמורפרסום28/06/175896 צפיות
עולם הפרסום מתפתח ומתרחב, ערוצי פרסום חדשים מתווספים לארגז הכלים של חברות הקידום והשיווק, ופרסום דרך רשתות חברתיות הוא אחת האפשרויות האפקטיביות בסל השירותים שמספקות חברות מקצועיות בתחום. כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק, אולם אין די בפתיחת דף בלבד, ועל מנת שתיהנה מיתרונות השיווק של פייסבוק, עליך לוודא שהדף העסקי שלך מנוהל כיאות.

מאת: רפי רזניקפרסום21/02/175362 צפיות
הדפסה על שלט שמשונית הוא מוצר שכיח מאוד. כיום ניתן להדפיס דיגיטלית על שמשונית בגדלים שונים וצבעים וכמובן באיכות מצויינת.

מאת: ישראל רף פרסום28/11/162452 צפיות
ממש עוד מעט יחול חג האילנות ובעלי עסקים שמעוניינים תמיד להיות במרכז העניינים של הלקוחות, העובדים והקולגות העסקיים מחפשים דרכים יצירתיות למתג את השירותים והמוצרים שלהם בחגי ומועדי ישראל. בכתבה הבאה נציג בפניכם את המתנה הפופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט.

מאת: שלום כהןפרסום28/02/161975 צפיות
אחד המרכיבים הקבועים בשגרה של כל עובד, לא משנה באיזה תחום הוא עובד, הוא ארוחת הצהריים- להגעה לחדר האוכל ולאכילת ארוחת הצהריים, ישנה משמעות תזונתית גדולה, אך גם השפעה על חיי החברה של העובדים ואף על רווחתם הנפשית ושביעות רצונם ממקום העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica