חפש מאמרים:
שלום אורח
20.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך תבחרי שמלת כלה או ערב מתאימות לחתונה?

מאת: נעה לשםאופנה10/12/2012883 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לכל אישה יש את הויז'ן שלה לגבי שמלות כלה עליה היא חולמת ולשמחתנו ההיצע הגדול הניתן בתקופה זו לשמלות כלה נותן את האפשרות לכל כלה לרכוש את השמלה שהכי קרובה לשמלה עליה חלמה.

אולם יש צורך להתחשב בגזרה של הכלה לעתיד ובנוחות שלה לאורך השמחה, והדבר שחשוב ביותר לקחת בחשבון הוא למעשה שדרך שמלות חתונה חוגגים קודם כל את אופיה של הכלה לעתיד.

באופן כללי מקובל לחשוב על שני סוגים כלליים עבור שמלות חתונה: שמלות כלולות צמודות המדגישות את הגוף, ושמלות כלה נפוחות אשר כוללות אריג ודברים נלווים.

המבר הרחב של שמלות חתונה נפוחות או צמודות מאפשר לאישה בעלת כל מבנה גוף להשיג את השמלה שטובה ויפה לה.


אופן ההזמנה של שמלת כלה

להלן מספר קוים מנחים שהכלה צריכה להתחשב בהם כדי למצוא את שמלת החתונה אותה רצתה: לפני כל דבר אחר חשוב לחפש שמלות חתונה המתאימות לסגנון האישי של הכלה, שמלה ייחודית שתראה את הווייב של הכלה באופן האמיתי ביותר. מומלץ מאוד להוועץ עם בעלי מקצוע בענף על מנת להתאים שמלות כלה לכלהבהתאם למידותיה, בפרט בעניין שמלות כלה צמודות. חשוב ביותר לא לחרוג מהתקציב העומד לרשות הכלה כדי ששמלת החתונה שהיא רוצה לא תשאב אחוז כבד מדי שיכול להתבטא בדברים מעבר לכך במסיבה עצמה. לבסוף רצוי להדגיש שמתוך כל הסגנונות השונים ומפוארים שמוצעים כיום למכירה כל אישה תקבל את שמלת חלומותיה.

להתכונן לפני

טרם תחילת החיפושים אחר שמלה כדאי שיהיה לך מושג מהו ההסגנון שלך. תגלשי בקטלוגים, כך שתגיעי למעצבת שמלת כלה מוכנה מהבית עם רעיונות. מיותר לציין שככל שתתעסקי בעניין יותר זמן מבעוד מועד, תיהי שיש לך כיוון ברור יותר ואופן הבחירה ימצא קל מעט יותר. העיתוי הכי מומלץבשביל לבדוק לגבי שמלת חתונה הוא בערך שלושה עד חמישה חודשים טרם תאריך החתונה. כחלק מביצוע המחקר עדיףלתעד טבלה מסודרת של מעצבי ומעצבות שמלות כלה, בה תוכלי גם לבצע השוואת מחירים מסודרת. לדוגמא: טור אנכי עם שמות העמצבים וטור אופקי עם סוגי השמלות שאת מחיריהן את משווה, למשל: שמלות כלה מתחרה. בטור האופקי תוכלי להוסיף פרמטרים נוספים שמהווים מרכבים בבחירת ההחלטה וכך דבר אינו פורח מראש והדברים מתועדים ומסודרים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נעם עובדת על פרוייקט בשיתוף מעצבת האופנה הנודעת גליה להב.

כנסו לאתר לצפייה בשמלות ערב וכלה יוקרתיות ומדהימות. כל הפרטים בפנים

עיצוב שמלות כלה 2013

אודות גליה להב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נעה לשם

מאת: נעה לשםאופנה24/03/131124 צפיות
יש הרבה סוגים וצבעים של שמלות ערב עד במידה שלא פשוט לבחור אחת. יש שמלות ערב שיש להן קו יחיד, ויש שמלות שיש להן הדפס רועש של פרחים או טקסטורה אחרת. ישנן שמלות בלון ושמלות עם כתף אחת. הרבה נשים חוששות מבחירת שמלת ערב ומסתפקות בפתרונות ממוצעים. מה כדאי לקחת בחשבון?

מאת: נעה לשםאופנה04/03/13993 צפיות
מי לא מבקשת להיות כמו פאם פטאל או לדפוק שואו של סופר סטארית מפעם לפעם? אם גם את כזו, שמלת ערב נכונה היא התשובה עבורך. בשביל להיות מרכז תשומת הלב באירוע, נערות רבות מקדישות הרבה זמן בבחירה של הבגד המתאים ביותר, וכמותן, יש רבות: חגיגת בת/בר מצווה, ברית או אירוע יום הולדת שנמשכים עד עד השעות הקטנות של הלילה, חתונות, ארועים עסקיים ולאונג'ים בנוסף, נוהגים לבוא עם שמלות ערב יוקרתיות גם לארוחות צדקה, מסיבות קוקטייל ועוד. באופן עקרוני, אין זה משנה מהו הארוע. - השמלה הנכונה יכולה לעשות את העבודה בשבילך.

מאת: נעה לשםשמלות כלה ובגדי חתן10/12/12928 צפיות
לכל אישה יש את הויז'ן שלה לשמלת הכלולות עליה היא חולמת ולשמחתנו ההיצע הגדול הניתן בתקופה זו לשמלות כלה נותן את האפשרות לכל כלה לרכוש את השמלה שהכי קרובה לשמלת חלומותיה.

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: עומריאופנה02/06/162160 צפיות
כשמדברים או נזכרים בתכשיטים, אוטומטית צצה לנו בראש תמונה של אישה. אך בימים אלו סדר הדברים משתנה: טרנד התכשיטים תופס תאוצה רבה בקרב הגברים המודרניים. למרבית תכשיטים והאביזרים הגבריים (בין אם מדובר בתליון, שרשרת או צמיד לגבר) יש מטרה, וכל פריט בא להדגיש ולהבליט תכונה שונה.המבחר עשיר ושופע, וגבר המעוניין לקשט עצמו ולשפר את ההופעה עלול ללכת לאיבוד. לכן כדאי שנעשה סדר בתכשיטים הקיימים ונפרט מהם הטרנדים החמים ועל מה מומלץ לשים דגש בבחירת תכשיטים לגבר.

מאת: אבי דוידיאופנה29/03/162120 צפיות
טיפים חיוניים לקניית בגדים ואביזרי אפנה בזול בישראל ובאתרי אינטרנט.

מאת: רועי כץאופנה11/02/162088 צפיות
שעונים הם האקססוריז הפופולארים ביותר לגבר

מאת: אודי ביגאופנה06/08/152462 צפיות
הילדים שלנו הם הדבר החשב ביותר לנו בחיים, אנו עושים הכול בשביל שהם יהיו מאושרים ורוצים רק בטובתם. כשיש אירוע משמעותי כזה או אחר בחיים שלהם ההתרגשות שלנו רבה, ואך טבעי הוא הדבר שבאירוע שלהם נרצה שהם ייראו הכי טוב והכי נוצץ. בת מצווה היא עוד אירוע מהאירועים החשובים הללו בחיים שלהם, ובשביל להתלבש טוב הכלה צריכה למדוד שמלות בת מצווה בכדי שהיא תמצא את מה שהכי מתאים לה. אירועי בת מצוות הם אירועים רבי משמעות וכל אחד רוצה שהילדה שלו תיראה במיטבה, אז הנה כמה טיפים בעניין של שמלות.

מאת: דוד כהןאופנה31/07/151934 צפיות
מה מייחד בגדי תינוקות מבגדים לגילאים מבוגרים יותר? איך מתאימים בגד לעונת השנה? איך בוחרים מותגים לפעוטות?

מאת: אודי ביגאופנה16/05/151922 צפיות
אחד הדברים הכי שובי לב, חמודים ועוצרי נשימה זה להביט על שורת ילדות קטנות, לובשות בגדי שושבינות ומקבלות לאחר כבוד את פני החתן והכלה. עם זאת שמלה עבור שושבינה ניתן למצוא במגוון מידות, כך שגם ניתן למצוא שמלות עבור נערות ונשים, אך עדיין הקסם הגדול ביותר טמון בשמלות של שושבינות קטנות. מה בדיוק עובד כ"כ טוב? ובכן לא ברור אם זה השילוב של הבד העשיר עם המראה התמים ילדי, אם זה המעמד שמתחבר אל מהות השמלה, או עם זה המראה של הלבוש המושקע והמוקפד אשר מולבש על ילדות מרוגשות וחייכניות שהולכות לפני הזוג המלכותי.

מאת: ravivorאופנה22/04/153001 צפיות
בניגוד למה שנהוג לחשוב, יבוא מקביל של מותגים הוא חוקי בישראל - כל עוד מקפידים על כך שהמוצרים אכן מקוריים ולא מזויפים. הנה כמה מהיתרונות של יבוא מותגים מקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica