חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מציאת מקום עבודה בעזרת קורס אופיס

מציאת מקום עבודה בעזרת קורס אופיס

שוק העבודה עבר מהפך עצום מרגע שהמחשבים האישיים הפכולנגישים והציגו פתרונות כלליים ופרטניים למגוון המטלות הנדרשות בשוק העבודה. ניתן לאומר, אם כי באופן גס, כי המחשב גרם למהפך באופן בו מתנהלים גופים כלכליים בכלל. כיום, הביצוע של כל מטלה משרדית נעשית באמצעות המחשב על ידי שמושי בתוכנות ליצירה לביצוע מגוון המטלות לביצוע עבודות אדמיניסטרטיביות שונות. אוסף תוכנות אלו מכונה אופיס.


ידע ונסיון באופיס הוא חובה לכל מי שמעוניין להשתלב בשוק העבודה. יתר על כן, גם העובדים כיום נדרשים לשלוט בתכנות אופיס לצורך עבודתם. רבים אינם מכירים את כל הכלים שאופיס מעמידה לרשותם ואינם מודעים לאפשרויות הרבות שיש בידיהם לניהול המשרד הממוחשב או לניהול הצרכים האישיים שלהם. יתר על כן, ללא ידע ונסיון באופיס מעטים סיכוייכם להשתלב  בעולם הממוחשב שבו אנו חיים.

מהי אופיס
אופיס היא אוסף היישומים המשרדיים, מבית היוצר של מייקרוסופט, המוביל והנפוץ בעולם לביצוע כל מגוון המטלות המשרדיות, התעשיות, כמו גם לעניינים ביתיים. באמצעות תוכנות אלו אפשר לכתוב מאמרים ומסמכים, ביצוע חישובים מורכבים, הכנת מצגות, שליחת וקבלת מסמכים, ניהול מסד נתונים וכ"ד,  כמו גם יצירת קשר עם אנשים, ספקים או סתם העברת הודעות, קביעת פגישות וכ"ד. 
לאופיס אין מתחרים כלל וזוהי התוכנה הפופולארית ביותר בעולםלביצוע מטלות משרדיות והיא מציגה מגוון כלים ליישומים משרדיים. למעשה, כל הדו"חות ופעולות ניהול הנתונים נעשות באמצעות אופיס.

למה קורס אופיס פרונטלי
קורס אופיס הוא קורס שבא ללמד את כלל ,או סט חלקי, של אופיס. כיום קיים היצע גדול של קורסים פרונטליים וחינמים ללמוד אופיס. קורס אופיס מאושר הוא קורס המעניק בתום הקורס תעודת הסמכה. כמו-כן קיים הבדל בין הקורסים הפרונטלים בסוג התעודה המוענק בתום הקורס. לדוגמא, ככל שהגוף המעביר את הקורס הוא קטן יותר, רוב הסיכויים שהוא מעניק אסמכה של מייקרוסופט שהגדירה את התכנים. גופים אחרים יעניקו תעודה מטעם האוניברסיטה ו/או המכללה עצמה.
בנוסף, קורסי האופיס, נבדלים, זה מזה, מבחינת התכנים, היקף השעות, עלויות וקהלי היעד של הקורס. באינטרנט עצמו ניתן למצוא מגוון קורסי אופיס חינמיים אם באמצעות וידאו או מדריכים. קורסים חינמיים אלו מציגים תכונות בדידות, ואינם מציגים את קונספט עליו מושתתת התוכנה הנלמדת והוא מתמקד בנקודות ספציפיות כאלו ואחרות ואין לכם אפשרות להתמקד בתכנים המעניינים אותכם.


לכן, למרות שקורס און-ליין הוא חינמי, מומלץ ללמוד קורס אופיס פרונטלי מאחר והוא קורס ממוקד שלא לומדים בו דברים מיותרים. רצוי לבחור בקורס אופיס המתאים לכם ושיכיל לפחות את וורד ואקסל, שתי התוכנות הנדרשות ביותר. כמו כן יציג קורס אופיס את הקונספט וכיצד להשתמש בתכנה, ויענה על השאלות ובעיות שעלולות לצוץ כאשר לומדים חומרים חדשים. בקורס אופיס פרונטלי מאושר לומדים רק את הכלים הנחוצים שצריך ולומדים לתפעל אותם באופן נכון. לאחר בניית הבסיס לתפעול התוכנות ניתן להמשיך ולהרחיב באמצעות קורסי האון-ליין או להוסיף תכנים לקורס.
יתרון נוסף, לבחירה בקורס פרונטלי הוא שלרבות מהגופים המעבירים קורסי הדרכה פרונטליים עובדים עם חברת השמה ללומדי הקורס. רבים אף מתחייבים למציאת מקום עבודה לתלמידי הקורס.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת michal dor

מאמרים נוספים בנושא טכנולוגיות מיקרוסופט

מאת: ליאורה מרוםטכנולוגיות מיקרוסופט24/08/152266 צפיות
טיפים להכנת מצגת איכותית וטובה. הכנות מוקדמות, כיצד תראה המצגת בפועל, בניית המצגת, עיצוב המצגת שימוש בגרפיקה הפעלה ותיקון.

מאת: רן דלומיטכנולוגיות מיקרוסופט03/11/137937 צפיות
החברה תטמיע 200 שרתי Hyper-V מבוססים על Windows Server 2012 R2 של מיקרוסופט לאספקת שירותי ענן לאלפי עסקים

מאת: נר דלומיטכנולוגיות מיקרוסופט12/02/128086 צפיות
רשת בתי הקפה "ארומה" בחרה בפתרון הענן Office 365 של מיקרוסופט לשדרוג מערך ניהול המשתמשים והדוא"ל בחברה. במסגרת הפרויקט שבוצע על ידי חברת אפריקוט טכנולוגיות בע"מ, הוחלפו שרתי הדוא"ל בפתרון מבוסס ענן, המאפשר גישה מכל מקום לצוות ההנהלה ומערך הבקרה והתפעול בארץ ובעולם, אבטחה מוגברת ושטח אחסון של 25GB לכל משתמש.

מאת: דביר בן-הרושטכנולוגיות מיקרוסופט23/04/108595 צפיות
פרויקט נטל הוא ללא ספר הדור הבא של קונסולת המשחקים, ויש האומרים שאיתו לא נבין איך שחקנו במשחקי וידאו בלעדיו... מדובר ברכיב אלקטרוני המתחבר לקונסולת המשחקים Xbox הקיימת כיום בשוק ומאפשרת למעשה השתתפות פעילה במשחק ללא שימוש בשלטים או אמצעי עזר למיניהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica