חפש מאמרים:
שלום אורח
20.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיטות הסרת שיער : חוט ושעווה ברזילאית

מאת: דנה כותבתהסרת שיער02/01/20131326 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הסרת שיער בחוט היא טכניקה עתיקה שהתפתחה במזרח תיכון. בשנים האחרונות היא הופכת נפוצה בארצות הברית ובעולם המערבי כולו. מכשירי הסרת שיער בחוט צצים בכל חנות קוסמטיקה לצד קוסמטיקאית שמתמחות בשיטה הקלאסית. בפועל מדובר בשיטת הסרת שיער זולה במיוחד. כל שצריך בכדי להסיר שיער הוא חוט כותנה ומיומנות.

כל אישה שמעוניינת בהסרת שיער בחוט יודעת עד כמה זה קשה למצוא קוסמטיקאית שמתמחה בשיטה. אלו שהתברכו באימא או חברה טובה שמכירה את הטכניקה תוכלנה ליהנות מטיפול ללא עלות וללמוד בעצמן את השיטה. איך זה עובד? הקוסמטיקאית משתמשת בחוט כותנה אותו היא מסובבת סביב שערות בודדות, ולאחר מכן מושכת אותן מהשורש.

הסרת שיער בחוט משמשת בעיקר בעיקר על גבות, סנטר והשפה העליונה. כמה זמן זה לוקח? הסרת שיער בחוט היא מהירה יותר ממריטות חוזרות ונשנות באמצעות פינצטה. עיצוב גבה ממוצע לוקח בערך 5 עד 10 דקות.המחיר? העלות היא יחסית זולה: זה מתחיל ב 100 שקלים למכשיר הסרת שיער בחוט. אנו ממליצים לנסות את הטכניקה ולהחליף את הפינצטה בשיטה טבעית ונוחה יותר.

הסרת שיער מפשעות

הסרת שיער באמצעות עיסת סוכר או שעוות ביקיני ברזילאית פועלות על בסיס טכניקה של מריטת שיער. שעוות ביקיני ברזילאית הגיעה לניו יורק בשנת 1987 על ידי 7 אחיות ברזילאיות. בתוך זמם קצר הפך המכון שלהן למכון הסרת שיער מבוקש והומה אדם.

שעווה ברזילאית שונה משעוות ביקיני רגילה שמסירה שיער רק בצידי המפשעה. שעווה במפשעות בסגנון ברזילאי מסירה את כל השיער בחלק הקדמי, האחורי וכל מה שביניהם. רק "מסלול נחיתה" נשאר בדרך כלל בחלק הקדמי. אם הלקוחה מבקשת אפשר גם להסיר הכול. טיפול השעווה הברזילאית כואב מעט יותר מטיפול רגיל (מדובר באזורים רגישים). לא כל קוסמטיקאית מתחילה תוכל לבצע טיפול שעווה ברזילאית.

אם תרצי לבצע את טיפול השעווה תוך כאב מינימלי תתבקשי לחפש קוסמטיקאית מנוסה. הסרת שיער בסגנון ברזילאי מתבצעת גם כל ידי מכוני הלייזר. אפשר להסיר באמצעות לייזר את כל השיער במפשעה ולהותיר את האזור נקי משיער לצמיתות. הסרת שיער בלייזר במפשעה היא האמצעי היחיד בו ניתן להסיר שיער במפשעה לצמיתות. אך מפשעה חלקה לחלוטין משיער אפשר לקבל רק באמצעות טיפול שעווה ברזילאית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המאמר נכתב על ידי : דנה כותבת

אנו מספקים שירותי כתיבת תוכן לצורכי קידום אתרים ותוכן איכותי לאתרי אינטרנט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דנה כותבת

מאת: דנה כותבתהסרת שיער15/09/131182 צפיות
שוק הסרת השיער בישראל הוא שוק תחרותי. בעזרת השוואת מחירים פשוטה תוכלו לקבל טיפולי לייזר במתכונת של 1+1. מבצע של לייזר בבית השחי עם לייזר במפשעות חינם מומלץ.

מאת: דנה כותבתהסרת שיער03/08/131315 צפיות
לכולנו, גברים וגם נשים, צומח שיער בבית השחי. שיער זה מפריע לפעילות גופנית, מעודד הזעה וריח מסריח. זה פשוט לא נעים ולא אסתטי. נשים רבות בוחרות לעבור הסרת שיער בלייזר כדי להוריד את השיער לחלוטין, או לפחות לדלל אותו. בשנים האחרונות אפשר לראות עלייה בכמות הגברים שפונים אל הסרת שיער בלייזר. הגבר המודרני מודע למראה החיצוני שלו ומשקיע בו לא מעט משאבים.

מאת: דנה כותבתקורסים וסדנאות27/01/131077 צפיות
יש בתי ספר בהם אפשר ללמוד איך להיות ברמן. קורס ברמנים נותן לבוגרים שלו יתרון משמעותי אל מול מועמדים שמנסים להשתלב בתחום בלי הכשרה מקצועית. לפני שאתה בוחר קורס מקצועי חשוב לוודא שיש להם תכנית השמה בעבודה. הטובים ביותר מציעים לך ליווי עד שתתקבל לעבודה.

מאת: דנה כותבתזוגיות ואהבה10/12/121316 צפיות
המאמר הזה יכול לשפר את החיים שלך ולהעניק לך כישורים מדהימים. אחד הדברים החשובים ביותר בפיתוי הוא לבנות בסיס איתן של ביטחון עצמי וליהנות מהתהליך. אחרי הכל, המטרה של פיתוי היא להפוך אותך לאטרקטיבי יותר בכדי שתוכל ליהנות עם הבחורה שאתה רוצה כל כך. אני ממליץ לא להתעצל ולקרוא מדריכים שמסבירים איך להתחיל עם בחורות. המאמרים האלה יעזרו לך ליצור חיים טובים יותר, משמעותיים יותר ובעיקר הרבה יותר אטרקטיביים.

מאת: דנה כותבתזהות06/12/1210875 צפיות
כבוד המשפחה הוא ערך עליון בחברה הבדואית וישנם מנהגים אשר מטרתם לתחום את האישה לספרה הביתית,לדכא את רצונה החופשי ואת תשוקותיה. בין המנהגים הללו קיים מנהג מילת הנשים.

מאת: דנה כותבתפסיכומטרי04/12/121320 צפיות
השינויים האחרונים שעשו במבחן הביאו למהפכה בכל המכונים. כל הספרים והסימולציות שכבר היו להם הפכו ביום אחד ללא רלוונטיות. בתי ספר לפסיכומטרי מתבקשים להרכיב מחדש את כל מערך ההכנה של התלמידים למבחן ומהר.

מאת: דנה כותבתלימודי תעודה ומקצוע04/12/12997 צפיות
אם הגעתם למסקנה שאתם מתאימים להיות ברמנים ורוצים לעשות קורס ברמנים מצפה לכם תקופה מאוד יפה. קורס לברמנים הוא החוויה הלימודית הטובה ביותר שתגלו בחיים. לא קיים קורס הכשרה מקצועית שנהנים בו יותר.

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818434 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184332 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142355 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/142587 צפיות
המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/144030 צפיות
תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144381 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/148379 צפיות
ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica