חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הרשמה אל בית ספר למוסיקה צפון

מאת: מה רוצהקורסים וסדנאות16/01/2013977 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
במשך כל חיי הייתה לי זיקה לענף המוסיקה. ובגלל זה, כשהייתי גדול דיו, התחננתי לאמא ללמוד קורס גיטרה בס. נהניתי מהמסגרת וקיוויתי להקים עם חברים להקת רוק מגניבה ולנגן בכל אירופה.

אךבחלוף השנים, הרצון בפרנסה החל מכוון אותי והחלטתי שבכדי לשווק את עצמי כנגן מקצועי, עליי לרכוש ידיעה מוזיקאלית מקיפה ולמצוא תחום מוסיקאלי שבאמת ובתמים יניח לי להתקיים כרצוני.

חדר חזרות חיפה

אמת היא, יש לא מעט נגנים מוכשרים שמצליחים לנגן מעולה ונוטלים חלק בהרכב מוסיקאלי מוצלח. אך, כשרוצים באמת ובתמים להתקדם בתחום זה ולשאוף להגיע למגרש של הגדולים, מומלץ קודם כל להכיר כהלכה את האינסטרומנט המעניין אתכם. ועל כן, יש להכיר עד הסוף את הפרקטיקה וגם את התיאוריה השלמה שמעבר. בתכל'ס, בשביל לבנות מוסיקה חדשה ובאמת ובתמים להצליח כדאי להצליח הרבה מעבר לביצוע שירים של מוסיקאי מפורסם, כדאי גם להבין כלים לברוא צלילי איכותי.

הרי בתכל'ס, אלו מבינינו שפורצים ועושים חיל גם בגבולות ארצם ואפילו בחו"ל לדוגמה The Cure, הם אלה שבראו לאוויר העולם צליל מקורי, אמיתי, מרגש ומלהיב. שריר וקיים, פה ושם ישנם להקות שפרצו קדימה בלי השקעה רבה, אבל האם באמתהרכבים אלו יישארו רלבנטיים לאורך הרבה שנים? האם הדיסק הבא, ההרכב החדש וההופעה שלהם יצליחו גם?

ללמוד איך לנגןבבי"ס למוזיקה

על אף הכבוד למורהשנפגשתי איתו מדי חודש, ראיתי כי כדי ברצינות להפוך חלום זה למקצוע לכל החיים, מומלץ להתעניין במוסד מוסיקאלי שיאפשר לי להתפתח כהוגן. מפאת זאת, חיפשתי בי"ס למוזיקה שיכול לתת גם ידיעות מעשיות וגם תיאוריה מקיפה. בדרך זו, אני אכן יצליח הן להוות חלק מהרכב טוב והן לנסוק קדימה בתחום המוזיקה וייתכן שאפילו לההיפך לנגן אולפן שמתחכך עם הגדולים.

קורסים מוסיקאליים מקצועיים

אם תשאלו לדעתי, בכדי להצליח בעולם המוסיקה רצוי להבין היטב גם תוכנת עריכת סאונד ובנוסף לכך את מקצוע ההפקות המוזיקליות. מפאת זאת הבנתי שכדאי להירשם ללימודי סאונד ובאופן זה להרחיב את הכשרתי בתחום היצירה המוזיקאלית.

לגדל משפחה ממוסיקה

למרות מה שחושבים, ז"א שמדובר במקצוע שיש בו נגנים מסכנים, זה בכלל לא ככה. למעשה, מלבד האפשרות לעשות כסף כנגן בהרכב, קיימות אפשרויות רבות נוספות הן לנגנים מוכשרים והן לאנשי הפקה. וכך לדוג' נגן מוכשר יכול להרוויח הן מנגינה בהרכבים והן כמורה פרטי. אבל, בשביל לעשות את זה, כדאי לדעת את הצד הפרקטי והן כיצד ללמד.

כמו גם, קיימים עוד תחומים שאפשר להתפרנס בהם, כמו למשל הפקת אלבום לזמרים. בנוסף זאת, בשביל לנחול הצלחה, כדאי להשקיע בלמידת כל רזי המקצוע בצורה רצינית ולהיחשב למקצוען שללא ספק יכול להעלות למעלה הרכבים אחרים.

גם אתם רוצים לעשות מהמוסיקה דרך חיים? רוצים לדעת איך תוכלו להפוך להצלחה בתחום? הקליקו וקראו ב-בית ספר למוסיקה צפון וקבלו מענה מהיר.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מה אני רוצה? לא בטוח. אבל מה אתם רוצים?

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מה רוצה

מאת: מה רוצההפקות אירועים29/11/12987 צפיות
יש גם מתכננים שעוסקים בהפקת ז'אנר מסוים. ולכן בטרם מחליטים על מפיק ארועים מסוים, יש לבחון את המסוגלות שלו לארגן מאפס קונספטים שונים.

מאת: מה רוצההפקות אירועים28/11/12946 צפיות
הפקת אירוע זהו תחום לא פשוט אשר כולל התעסקות בגורמים שונים לדוגמא חיפוש אולם וצלם. ועדיין, אף על פי שאנשים רבים גורסים שפנייה למפיק תייקר את העלויות, נהפוך הוא

מאת: מה רוצההפקות אירועים27/11/12940 צפיות
כשמדברים עם בעלי גן ברצון לקיים שם האירוע, בהרבה מהמקרים נתאכזב לגלות שהסכום שהם גובים הוא מנופח מדי. וראו זה פלא, אם בעבר התרגלנו להתבאס ולהתפשר על מקום שונה, הודות למעצב ומפיק ארועים ממש אין סיבה להתבאס.

מאת: מה רוצהחתונות26/11/12932 צפיות
רגון ארוע זהו תחום ארוך המצריך טיפול ברבדים מגוונים כגון שכירת מתחם וחברת צילום. אולם, אפילו שאנשים רבים נוטים לחשוב כי שכירת צוות תנפח את העניין, זה בכלל לא ככה.

מאת: מה רוצהקייטרינג18/11/121204 צפיות
בטח תסכימו שאוכל בריא רלוונטי לכולם -לעובד הפשוט ביותר, לראשי הצוותים ועם זאת גם למוזמנים בחתונה. מהסיבה הזאת בדיוק תסתייעו באופציות קייטרינג מגוונות. ככה תצליחו להעניק תשובה לכול ארוע.

מאת: מה רוצההדברה15/11/12980 צפיות
הכרחי שתבינו שלצערכם הרב מרבית הפתרונות לאו דווקא יתאימו בכל מקרה וחשוב מכך, מהותי להתאים את הפתרון תוך התחשבות במאפייני החרק או המזיק שמעוניינים להדביר.

מאת: מה רוצההפקות אירועים15/11/12875 צפיות
גם ענף הכלולות השתנה מאד וכיום, המון חפצים לשלב גימיקים במאורע. בגלל זה שוכרים אטרקציה כמו למשל להקה מוכרת, תא צילום וכהנה וכהנה. איך בוחרים אטרקציות למסיבת הנישואין?

מאמרים נוספים בנושא קורסים וסדנאות

מאת: pebקורסים וסדנאות03/03/191737 צפיות
קורס סלולר וניהול מעבדה המצב בשוק כיום הוא כזה, שכמעט לכל אדם מעת עמדו על דעתו, יש מכשיר סלולארי כלשהו, סמארטפון, טאבלט ואפילו שניהם. לעומת זאת המעבדות וטכנאים המוכשרים לתיקונים הנפוצים הנדרשים לאותם מכשירי סלולר – מועטים למדי ביחס לכמות העצומה של מכשירי הסלולר הנמצאים בשימוש כל הזמן ומועדים לתקלות מכל סוג. מסיבה זו, קיימת היום דרישה רבה לאנשי מקצוע מוסמכים, המסוגלים לתת את המענה המושלם לכל צורך בתחום תיקוני סמארטפונים או טאבלטים או כל מכשיר סלולארי אחר. למי מתאים להיות טכנאי סלולר?

מאת: pebקורסים וסדנאות03/03/191706 צפיות
למה דווקא טכנאי טלפונים סלולרים ? שכיר או עצמאי – לפתוח מעבדת תיקונים או לעבוד במעבדה פרטית או לעבוד בחברות הסלולריות אתגר – בחזית הטכנולוגית. שוק מפותח וגדל – התפתחות מדהימה בנושא הסלולר התפתחות טכנולוגית. פתיחת שוק המכשירים הסלולרים לתחרות. שימוש הולך וגדל – לא רק טלפון. תלות הולכת וגדולה במכשיר הסלולרי. מכשירי הטלפון שבחזית הטכנולוגית מתאימים לכל הגילאים. שינוי מרכז ההוצאה – העברת עלות השימוש מחברות הסלולר. המחיר הממוצע אותו אנו משלמים עבור המכשיר עלה. חבילות התקשורת מוזלות באופן משמעותי – י

מאת: נויקורסים וסדנאות28/09/172972 צפיות
יותר ויותר אנשים בוחרים ללכת וללמוד מקצוע דרך קורס מקצועי כזה או אחר כאשר לא כולם פונים ללימודי תואר ראשון. הסיבה לכך היא שאנשים מבינים כי סביבה משרדית או סביבה סגורה לא תמיד מתאימה לכולם.

מאת: מגניב קורסים וסדנאות29/09/161871 צפיות
העולם שבו אנו חיים כיום הוא ללא ספק עולם צרכני. הלקוח שלכם חשוף בכל רגע נתון למגוון מוצרים המוצעים למכירה על ידי אנשי מכירות מטעמה של החברה המתחרה. חשוב לזכור כי כישורי מכירה גבוהים הם אינם בהכרח משהו שנולדים איתו, אולם נכון שגישה שאפתנית וכריזמטית בהחלט תוכל לסייע לכם, יחד עם זאת ובסופו של יום מדובר בטכניקה מאד ברורה. השקעה גדולה יותר בשיפור יכולות המכירה על ידי קורס מכירות איכותי למשל, תאפשר לכם להצליח במשימה של הגדלת מכירות

מאת: רוני הכהןקורסים וסדנאות25/09/161724 צפיות
אחד הדברים הבולטים בכפר הקטן הזה שלנו הוא הקשרים שכולנו יוצרים עם אנשים זרים שהדרך היחידה לפתוח ערוצי תקשורת איתם באינטרנט היא על ידי הבנה של השפה הבינלאומית ברחבי הסייבר שהיא השפה האנגלית

מאת: אבי דוידיקורסים וסדנאות03/08/161872 צפיות
בקצרה על לימודי אנגלית למתקדמים עם רמה בסיסית תוך המלצה על לימודי אנגלית בטלפון בהתאמה אישית.

לגרום למישהו לא לעשן, שיטות להפסקת עישון, לשכנע את עצמך לא לעשן, איך להפסיק לעשן, לשכנע מישהו לא לעשן, דרכים לא לעשן, מאמן אישי מומלץ, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: כן מה אתה אומר מההתחלה, מישהו. ש: מישהו רוצה להפסיק לעשן. אליעד: מישהו רוצה להפסיק לעשן כבר נפסלת עוף. ש: הוא טוען שהוא רוצה להפסיק לעשן. אליעד: אוקי תודה רבה אמר שהוא רוצה להפסיק לעשן אוקי עכשיו בא נתקדם כן, מישהו אמר שהוא רוצה להפסיק לעשן אוקי סיפור מעניין אוקי. ש: שואלים אותו למה אתה לא מפסיק לעשן. אליעד: שואלים אותו ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica