חפש מאמרים:
שלום אורח
20.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כריכים – תענוג בכל ביס וביס


אחד ממוצרי המזון הנפוצים ביותר בכל דוכן הוא הכריך. כריכים מהווים ארוחה שלמה ומלאה באריזה שכיף ונוח לאכול ממנה. אין צורך בסכו"ם אלא רק במפית. אין צורך בכסא ושולחן אלא רק לאחוז ביד ולנגוס בהנאה מרובה.

קנו כריכים, קנו
הכריכים של היום הם לא רק נוחים לאכילה אלא גם טעימים ובריאים יותר. כיום ניתן להשיג כריכים מרשימים אשר נאפו מבצק מכל הסוגים כגון קמח מחיטה מלאה, שיפון או קמח לבן. ככל שהבצק של הכריך מלא יותר כך הוא מכיל יותר סיבים תזונתיים ולכן גם בריא יותר. כריכים מחיטה מלאה משביעים יותר וגורמים לתחושת שובע שמחזיקה זמן רב יותר – עד הכריך הבא! הבצק הוא בסיסו של הכריך ופעמים רבות ניתן "לחזק" את האפקט של הבצק הטעים ע"י שזירת תוספות מעניינות על גביו כגון אגוזים, בוטנים, זרעי פשתן וצנוברים.

המילוי, מה שנמצא בתוך הכריך יקבע בסופו של דבר את הטעם ושביעות הרצון. כיום כבר ממש לא צריך להסתפק בכריך עם גבינה לבנה או שוקולד למריחה. מה בתפריט? ובכן מה לא- חביתות,סוגי דגים, בשרים, גבינות ייחודיות, סלטים, ממרחים ועוד אינספור שילובים מעניינים מחכים לכם בדוכנים השונים. ולמרות זאת גם כריכים מושקעים שכאלה יכולים להיות דלי קלוריות, דלי שומן ללא גלוטן ואפילו כאלה המותאמים עבור אוכלוסייה מיוחדת. תוכלו לבחור בין כריך לטבעוניים (ללא מוצרים מן החי), כריכים ברמות כשרות שונות ועוד ועוד.

כיצד מזהים כריכים איכותיים?
על מנת שכל כריך יהיה גם טעים וגם בריא, עליו להיות קודם כל טרי. הרי את הטעם התפל של כריך שאינו טרי מרגישים כבר מהביס הראשון והדבר אף מהווים הפרה של חוקי משרד הבריאות. הלחם נרטב, הירקות נרקבים ומתחמצנים והריקבון חוגג. על כן, בחרו אך ורק בספק אשר מתחייב לעמוד בקריטריונים הבאים:
•    טריות המוצר- תאריך הייצור והתפוגה יצויינו על גבי האריזה.
•    הכנת הכריכים נעשית בפיקוח אדוק של שף או מנהל עבודה בכיר.
•    הובלה ואחסון בקירור על פי כל כללי הפיקוח.
•    שמירה על היגיינת העובדים.

שיהיה בתיאבון!

 



תגיות המאמר: כריכים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רונן צור - מקדם אתרים להצלחה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן צור

מאת: רונן צורשוק ההון10/12/131199 צפיות
על זהב ניתן להגיד דברים רבים – הוא פופולארי, נוצץ ויוקרתי וכמובן, יקר באופן מובהק מחומרים אחרים. אם כך הדבר, מדוע שלא להשתמש בזהב הישן וחסר השימוש שבידיכם ולהפיק ממנו תועלת מרובה? מכירת זהב ישן יכולה להשתלם מאוד מבחינה כלכלית ולהלן אפשרויות קצירת הרווחים.

מאת: רונן צורניקיון27/06/131041 צפיות
כיצד מזהים חברות ניקיון מקצועיות ואיכותיות? כל התשובות בשורות הקצרות שלפניכם.

מאת: רונן צורעיצוב מוצר16/05/131919 צפיות
עיצוב מוצר מוצלח מעצים את חוויית המשתמש, תורם ליצירת הקונספט הנדרש אותו מעוניינים ליצור מנהלי החברה ומפתחי המוצר ובסופו של דבר משרת את הפונקציונאליות שלו.

מאת: רונן צורספורט וכושר גופני - כללי25/04/131156 צפיות
כל אחד ואחת מאיתנו חייב לשמור על אורח חיים בריא על מנת שלא לפגוע בגופו, להימנע ממחלות ולתת לו לממש את הפוטנציאל שלו לזמן ארוך. כיצד עושים זאת בצורה נכונה? המשיכו לקרוא ומייד תגלו.

מאת: רונן צורבריאות השן25/04/131572 צפיות
אם גם אתם שייכים לקבוצת "הבלתי מחייכים" יש לנו בשורות נפלאות עבורכם. כיום קיימים אינספור טיפולי הלבנת שיניים יעילים שבסופם תוכלו לשוב ולחייך בפה מלא ובוהק.

מאת: רונן צוריוגה10/03/132012 צפיות
כאשר מדברים על שיעורי יוגה, תל אביב אשר ידועה בהיפך הגמור שלה מאורח חיים רגוע ושליו, מציעה לכם מגוון רחב של קליניקות ומדריכים שיאפשרו לכם לחוות תחושות שטרם הכרתם.

מאת: רונן צורייעוץ עסקי27/02/131120 צפיות
בין אם בידכם עסק קיים או שהינכם מעוניינים להקים עסק במו ידיכם, כדאי מאוד לו תיוועצו באיש מקצוע מתאים אשר יעניק לכם ייעוץ עסקי מקיף. ביחד תבנו תכנית פעולה כוללת אשר תעזור לכם לנצל את מלוא הפוטנציאל העסקי שלכם.

מאמרים נוספים בנושא מתכונים ואוכל - כללי

מאת: דוד כהןמתכונים ואוכל - כללי02/04/205342 צפיות
כשמתכוננים לעריכת ארוחה חגיגית, לא מתחשבים רק באוכל אלא גם בעיצוב השולחן. בדרך כלל משתמשים בכלי הגשה יוקרתיים. כלים אלה יכולים להיות גם מפלסטיק, כלים חד פעמיים. הבאנו כמה טיפים לשימוש בכלי הגשה חד פעמיים יוקרתיים.

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי24/03/205267 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי22/01/205561 צפיות
מתכננים אירוע בקרוב? רוצים לבחור את הקייטרינג הנכון ביותר עבור האירוע, וזה שיתרום להצלחה שלו בצורה הטובה ביותר? אם כן כדי לכם לקרוא את המאמר הבא:

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205650 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195964 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי30/07/196173 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: חיים נוימתכונים ואוכל - כללי25/10/183113 צפיות
מסעדת "וינה" השוכנת ברחוב בן יהודה 62 בתל אביב היא מסעדה ותיקה שנוסדה לפני כשבעים שנה והמתמחה באוכל יהודי נוסח מזרח-אירופה. בשנים האחרונות קמה לה עדנה לארוחה מבית האימא הפולניה או הרומניה או הרוסיה ורבים שבים ופוקדים מסעדות המתמחות באוכל היהודי המנחם הזה, חלק רב מהם תיירים ולאחרונה גם צעירים שחזרו ממסע קניות בארצות מזרח אירופה ובמיוחד מפולין, שם הפירוגי הוא מאכל לאומי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica