חפש מאמרים:
שלום אורח
02.06.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שילוט אוטובוסים

אחת הדרכים היעילות לפרסום מוצרים וחברות היא באמצעות פרסום על אוטובוסים. מיקום של חומרי הפרסום על האוטובוסים הופך את הפרסומת להרבה יותר חשופה לקהלי יעד מגוונים מה שמעלה משמעותית את האפקטיביות של הקמפיין הפרסומי כולו. שילוט אוטובוסים יכול להיות בצורה של פלקט המודבק על כל שטח הקירות של האוטובוס מלפנים ובצדדים או על ידי מדבקות המודבקות בפנים האוטובוס ועל העמודים התומכים בתוך האוטובוס. לפרסום באמצאות אוטובוסים יתרונות גדולים ורבים בעיקר בזכות החשיפה של האוטובוסים לקהלי יעד מגוונים.

אפקטיביות הפרסום

פרסום על אוטובוסים אפקטיבי במיוחד מאחר והוא יכול להיות פרסום שלא באופן ישיר החודר לתודעה של הצרכן הרלוונטי. בשונה מפרסום במדיות המקובלות כמו בטלוויזיה או בעיתונות, שלטים שמופיעים על גבי האוטובוסים או בתוכם אינם ניתנים להתעלמות והעוברים והשבים "נאלצים" להתבונן בהם בין אם בעמידה ברמזור או פקק מול אוטובוס שעל גבי הדלת האחורית שלו פרסומת, בין אם בנסיעה באוטובוס המעוטר במדבקות פרסומת ובין אם בהמתנה בתחנת אוטובוס וצפייה בפרסומות על גבי אוטובוסים העוברים ושבים.

התמקדות בקהל היעד

מיקוד של הפרסומים לקהל היעד הרלוונטי מאפשרת למפרסמים ליהנות מיתרון של פרסום רלוונטי, אפקטיבי וממוקד. על ידי פרסום על אוטובוסים העוברים במקומות מסוימים ניתן לפלח את קהל היעד שיצפה בפרסומות ולייעד עליו את תוכן הפרסום. למשל, אוטובוסים העוברים במוסדות לימודים כמו אוניברסיטאות ומכללות יהיו אפקטיביים יותר לפרסום תכנים לסטודנטים ואוטובוסים העוברים במוסדות ציבוריים כמו בתי חולים יהיו אפקטיביים לפרסום עבור תכנים הקשורים לנושאי בריאות.

יתרון פרסומי

היתרון של פרסום על אוטובוסים הוא מובהק, ראשית, היכולת לפלח את קהל היעד הופכת את הפרסומות להרבה יותר ממוקדות ורלוונטיות, שנית, האפשרות ליהנות מפרסומת שנשארת על האוטובוס לאורך זמן בזכות הנוכחות של האוטובוס ברחובות במהלך שעות רבות יותר מאפשרת חשיפה רחבה ואיכותי ושלישית היכולת ליהנות מחדירה למודעות ולתודעה של הצרכנים הפוטנציאליים מביאה לקמפיין הפרסומי את הגשמת היעדים הפרסומיים.

יוקרה ומיתוג

יתרון בולט נוסף שיש לפרסום על גבי אוטובוסים הוא היתרון של היוקרה והמיתוג של המוצר או השירות המפורסמים. חברות הבוחרות לפרסם באמצעות שילוט אוטובוסים נהנות מחשיפה גבוהה ביותר של המותג המפורסם ומקהל צופים רחב. פרסום באמצעות שילוט על אוטובוסים נחשב לפרסום אפקטיבי המחזק את המותג ומביא יוקרה למפרסם בכל האספקטים השיווקיים.

פורמטים לפרסום

הפורמטים השונים של הפרסום מאפשרים למפרסמי לבחור את הצורה בה הם מעוניינים להעלות את הפרסומים. בין הפורמטים הנפוצים ניתן למצוא את מדבקות הענק המכסות את שטח על האוטובוס מבחוץ. את המדבקות ניתן למקם בצדי האוטובוס או בחלקו האחורי, בנוסף, שילוט על אוטובוסים מקובל למיקום גם בפנים האוטובוס על ידי מדבקות פרסומיות על הקירות הפנימיים של האוטובוס ועל עמודים הנמצאים בפנים האוטובוס. שימוש בשיטות השונות או שילוב בין השיטות השונות מביא את התוצאות הטובות ביותר של פרסום אפקטיבי ונכון.

 



תגיות המאמר: פרסום על אוטובוסים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אקסיומה פרסום ואינטראקטיב

מאת: אקסיומה פרסום ואינטראקטיבשיווק ישיר10/04/132078 צפיות
בית ידיעות אחרונות הוא העיתון המוביל בעיתונות הישראלית. העיתון מהווה פלטפורמה עיתונאית למגוון רחב של סגנונות תקשורת ועיתונות ומהווה מקום העיקרי והמרוכז למדיה העיתונאית בישראל.

מאת: אקסיומה פרסום ואינטראקטיבפרסום מקוון13/03/131917 צפיות
עולם האינטרנט שינה את הכללים בעולם השיווק והפרסום והפך לאחד הכלים הפרסומיים האפקטיביים ביותר. באמצעות האינטרנט יכולים המפרסמים לפלח את קהל היעד ולייעד את הפרסומות על פי מיקוד של נושאים וקהל יעד. בנוסף, הטכנולוגיה האינטרנט הפכה את הפרסום להרבה יותר ממוקד ויעיל הודות לטכניקות של משיכת תשומת הלב של הגולש ו"אילוצו" לצפות בתכנים הפרסומיים בשיטות שונות.

עיתון דה מרקר הוא אחד מהעיתונים המעניינים והמיוחדים בישראל, העיתון מופץ כחלק מעיתון "הארץ" ומהווה את המדור הכלכלי של העיתון.

אחד מן העיתונים המובילים בישראל הוא העיתון ידיעות אחרונות. העיתון נחשב לאחד העיתונים הוותיקים ביותר בארץ היוצא אור החל משנות הארבעים.

אחד מן העיתונים המובילים בישראל הוא העיתון ידיעות אחרונות. העיתון נחשב לאחד העיתונים הוותיקים ביותר בארץ היוצא אור החל משנות הארבעים.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213664 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204255 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205179 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192563 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181376 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181336 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181538 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica