חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ציוד לתינוק החדש

מאת: דניאלה ומאדיהריון ולידה24/02/20131211 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תינוק חדש מביא איתו הרבה שמחה, אבל לפני שמתחילים לשמוח צריך לדאוג עבור התינוק לשלושה דברים: נוחות, בריאות ובטיחות. לפיכך כדאי לבחון את הציוד על פי שלושת אמות המידה הללו.

להלן רשימת ציוד ראשוני לתינוק:

ציוד ראשוני

מיטת תינוק - מיטה בטיחותית ואיכותית, כוללת מזרן בטיחותית, עריסה ומנשא לתינוק - סל קל או מנשא אחר. בנוסף לאלה - כסא בטיחות לתינוק, שהוא אביזר בטיחות ראשון במעלה. חשוב מאד שיהיה מורכב כהלכה, על ידי בעל מקצוע.

עוד במסגרת הציוד הראשוני מאותו הסוג - עגלה לתינוק. יש בשוק מבחר גדול של עגלות איכותיות, כך שניתן בקלות להתאים את העגלה לתינוק כמו גם להעדפה האישית של ההורים. בנוסף לעגלה כדאי לרכוש תיק עגלה איכותי. לעיתים אין צורך בעגלה, ולפיכך כדאי לרכוש מנשא מבד - לנשיאה נוחה יותר של התינוק.

סדינים ושמיכות לתינוק - יש לקחת בחשבון תחלופה רבה שלהם. בנוסף לאלה יש כמובן להשיג בגדים איכותיים לתינוק וזוגות גרביים.

שידה ומשטח החתלה - מומלץ להשיג שידה כמה שיותר גדולה. כל הורה יודע כי ההצטברות של הבגדים, הסדינים וכיוצא באלה היא מהירה והדבר הטוב ביותר הוא להיות ערוכים מראש.

חיתולים חד פעמיים - כמה שיותר, יותר טוב. בנוסף - משחה לטוסיק למניעה והקלה של גירויים, מגבונים לחים ישלימו את התמונה ויאפשרו ניקוי מהיר ויסודי. חשוב לרכוש מגבונים המותאמים במיוחד לתינוקות.

ציוד רחצה לתינוק

רחיצת התינוק היא אופרציה בפני עצמה. להלן רשימת הפריטים המומלצת בנושא:

אמבטיה לתינוק עם התקני בטיחות, שמפו וסבון נוזלי - רצוי בבקבוק לחיץ ויציב, מד חום לאמבטיה ומגבות לתינוק

אבקת כביסה ומרכך לתינוק - כדי שניתן יהיה לכבס ללא חשש לעורו של התינוק

בריאות והזנה

מד חום דיגיטלי, אלכוהול לחיטוי, מוצצים, בקבוקים + מברשת חיטוי וסטריליזטורים

ציוד לאם המטפלת והמניקה על מנת להיות מוכנה להנקה נכונה

משחה לפטמה

פדים לפטמה

משאבת חלב - למי שמעוניינת להכין מראש מנות חלב לתינוק

סט לאחסנת חלב

מיכל חלוקה למנות

דברים שחשוב לדעת:

הדבר החשוב ביותר לזכור הוא שפריטים רבים ניתן להשיג מבני משפחה וחברים, ולא תמיד חייבים לקנות חדש. מצד שני, חברות העוסקות בתחום מציעות עסקאות חבילה די משתלמות ושווה להתעניין לפני שמקבלים החלטה.

עוד באותו עניין - שווה בהחלט לערוך סקרי שוק. מדובר בהוצאות גדולות יחסית מצד אחד, אבל מצד שני גם פערי המחירים בין החברות השונות ואפילו בין הסניפים השונים של אותה חברה, עשויים להיות משמעותיים.

תינוק אחרי לידה

 



תגיות המאמר: הריון, לידה, תינוק, דולות


 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאלה ומאדי

מאמרים נוספים בנושא הריון ולידה

מאת: ניר חוכיימההריון ולידה12/08/204724 צפיות
תקופת ההיריון היא תקופה נהדרת ,עוצמתית ומשמחת עבור כל אישה,יחד עם זאת תקופת ההיריון מלווה בצורך לטפל בגוף ולסייע בהורדת כאבים ולחץ מגב תחתון וריפוי בצקות שמקשות על ההליכה .

מאת: vodplaceהריון ולידה15/08/1610990 צפיות
אפשר ללכת לבד לצילומי הריון, ואפשר ללכת עם אלו שאנחנו אוהבים.

מאת: רוני הכהןהריון ולידה03/08/1611177 צפיות
העולם מורכב מבחירות שונות ומגוונות שאותן נשים רשאיות לבצע עבור עצמן בתור נשים חופשיות ועצמאיות, אז למה רק היום אנו שומעים יותר בחופשיות על הפלה בכדורים שקיימת כבר תקופה ארוכה?

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/1611551 צפיות
זהו זה- ההיריון הארוך ומורט העצבים הגיע לסיומו הטוב ותינוק או תינוקת חמודים הגיחו לאוויר העולם. מכאן, מתחילות אינספור שאלות: איך מאכילים אותם? מתי צריך להחליף להם? איך מטפלים להם בבעיות של גזים בבטן?

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/167503 צפיות
היום בו מגיח לאוויר העולם תינוק או תינוקת חדשים הם מהימים המרגשים ביותר- לא רק עבור המשפחה הקרובה שלו, אלא גם עבור שאר קרובי המשפחה וכן עבור חברי המשפחה. זהו יום מרגש, אשר כולל בתוכו את תחילתה של דרך מיוחדת במינה.

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/167486 צפיות
הכניסה של ילד או ילדה חדשים למשפחה מהווה סיבה למסיבה (שלעיתים אף יכולה להיות כפולה או משולשת). כמו בכל מאורע משמח, כמו יום הולדת או יום נישואין, אנחנו נרצה להעניק מתנות מיוחדות ליולדת ולמשפחתה. למרות הרצון הטוב,

מאת: אבי דוידיהריון ולידה28/12/155955 צפיות
מידע שימושי על תרופה להפלה לנשים המתלבטות כיצד לבצע את ההליך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica