חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרסום באינטרנט

מאת: דרור הראלפרסום מקוון19/03/20131787 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאז כניסתו של אינטרנט, פרסום ברשת האינטרנט העולמית היה מאוד פופולרי. תאגידים רבים, חברות ועסקים נצלו את זה ואתה יכול לראות מודעות על כל דפי אינטרנט בם אתה מבקר. הצרכן יכול ללכת לכל מנוע חיפוש והקלד את מילת המפתח הנוגעת למה שהם מחפשים ופגעו חיפוש והם יהיו מסופקים עם רשימה ענקית שממנו הם יכולים לבחור. זו שיטה יעילה ומאוד זמן עלות הצלה של פרסום.

זה הפך להיות ממש קל לכל עסק יש אתר אינטרנט אישי שבו הם יכולים לפרסם, ישירות אינטראקציה עם הלקוח; למסור פרטים על המוצרים והשירותים שלהם. עלונים רגילים, הצעות, הנחות ניתן להדביק באתר כדי להגדיל את העניין של המבקרים באתר.

מכיוון שזה קל להגיע כל סוג של קהל בנוגע לכל סוג של עסק, את האפשרות של שימוש לרעה היא תמיד שם. על סמך פרסום באינטרנט זה מסווג לשני סוגים של פרסומת פרסום, משפטי מקוון ופרסום מקוון לא חוקי. פרסום מקוון משפטי כולל ספריות מקוונות פרסום, פרסום במנועי חיפוש, פרסום בדואר אלקטרוני ופרסום שולחן עבודה. פרסום לא חוקי נפוץ יותר הוא יודע כמו דואר זבל. זה נעשה בדרך כלל על ידי שינוי כמה הגדרות מערכת בעזרת יישומים חיצוניים לאחר שחלונות קופצים נשלחים לרשת או למחשב מסוימת. היישומים החיצוניים ידועים כמו פרסום או תוכנות ריגול. חלקם של אלה באמת מזיקים, הסוסים טרויאניים המפורסם ביותר הוא, שהם קשים מאוד להסיר ולהסיר מהמערכת.

עם הגידול בטכנולוגיה, אפקטים מיוחדים נמצאים בשימוש כדי לעשות פרסומת למעניינת יותר. צבעים עזים, פריסת דף טובה והרבה דמיון הם מעורבים. בדרך כלל Adobe Flash משמשת עיצוב פרסומות בימים אלה. בהתאם לטכנולוגיה שמשמשת לפרסומות עיצוב ניתן לסווג לקטגוריות שונות.

מודעות באנר הן אנימציות מוצגות באתר זה נוצר בדרך כלל ב-HTML או יודורה. יש מגוון של סוגים וגדלים של המודעות. מודעות באנר טריק הן מודעות באנר בעלי פונקציונליות נוספת של תיבות הדו שיח וכפתורים ומוצגים כהתראה או הודעת שגיאה.

מוקפץ הוא פרסומת המוצגת בחלון חדש שמכסה את דף האינטרנט הפעיל. פרסומת קופצת תחת פותחת בחלון אחר שנמצא תחת דף האינטרנט הפעיל וניתן לראות לאחר החלון הנוכחי סגור או ממוזער.

מודעות ביניים הן אלה שמוצגים לפני מכוונים אל הדף הרצוי.

מודעות טפט יוצרות את הרקע של דף האינטרנט.

המודעות שצפות על המסך ידועות כמו מודעה צפה.

מודעות מנומסות להוריד בקצב נמוך בלי להפריע לתפקוד התקין של האתר.

מודעה שמגדילה ומשנה את התוכן של הדף המוצג ידועים כהרחבת מודעות.

פרסומות אשר מוצגות בצורת וידאו באתר אינטרנט ידועות כמודעת וידאו.

ישנן דרכים רבות שבאמצעותו ניתן לרכוש משבצות פרסום באינטרנט כמו CPM, CPV, CPC, CPA, CPL וCPO. אלף הופעות או עלות למ' אומרות שהמפרסם התכוון לשלם עבור מספר מסוים של אנשים שתהיה חשופה הפרסומת. CPV או עלות לכל מבקר אומר שהמפרסם התכוון לשלם לאנשים שאליהם הפרסומת נמסרה. קליק או עלות לקליק פירושו תשלום עבור מספר קליקים על הפרסומת על ידי המבקרים. למרות שהפרסומת היא לשים באתר, הסכום משולם רק לאחר שמבקר לוחץ על ה-URL של הפרסומת. רו"ח או עלות לפעולת משמעות הדבר הוא שמו"ל הפרסומת חושף את כל ההאשמות של פרסומת, אבל הוא מקבל תשלום רק אם מבקרים לוחץ על הפרסומת ורכישות מוצר או סימנים-up עבור שירות. CPL או עלות ליתרון דומה לרו"ח, רק שהמבקר לא צריך בהכרח לקנות שום דבר, הוא או היא יכולה פשוט לפנות כדי לקבל עלונים רגילים ומבצעים מיוחדים, כגון הטבה מיוחדת בביצוע הזמנה דרך דורון הובלות. CPO או עלות לכל מטרה הוא שבו המפרסם משלם בכל פעם שמתקבלת הזמנה.

פרסומות באינטרנט לא יכולים לשמש רק כדי לקדם את מוצר או שירות, אלא בעובדה שהם יכולים לשמש למטרות כמו קידום צדקה ומתפשט חינוך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דרור הראל

מאת: דרור הראלפרסום17/04/13958 צפיות
המנהג של שימוש במשחקי וידאו כדי לקדם מוצר מסוים או ארגון המכונה "advergaming". מגזין Wired בשימוש הראשון במונח הזה בטור כדי לתאר את המזמין של משחקים ברשת בחינם על ידי חברות גדולות

מאת: דרור הראלשיווק17/04/13998 צפיות
אין להכחיש את העובדה שההצלחה של פרסומת טמונה בעיקר בכותרת. הכותרת צריכה למשוך את הקורא ולגרום לו לקרוא את שאר הפרסומת. הכותרת צריכה להיות פשוט קליטה ונקודות מפתח שונות צריכים להיות מוטבעת כאשר מחליטים על הכותרת למודעה.

מאת: דרור הראלפרסום19/03/13997 צפיות
פרסומות של מוצרים, ארגונים, ושירותים שודרו בדרך כלל בטלוויזיה. זה ייעשה על ידי רכישת חריצים על זמן האוויר מערוץ טלוויזיה מסוימת. המחיר תלוי בפופולריות של הערוץ, הזמן המסחרי ששודר, מספר הצופים והאורך של מסחרי. הצבת פרסומת בערוצים מקומיים היא זולה יותר מאשר בערוץ הלאומי שבו העלות היא כמעט כפולה.

מאת: דרור הראלפרסום19/03/131169 צפיות
יש אנשים שמאמינים כי דפי זהב לא יקבלו תגובה כמו שיטות פרסום אחרות לעשות, וזה נכון במידה מסוימת אבל לא בשלמות. כאשר מדברים על דפים צהובים מסורתיים, שם בטוח הוא ירידה במספר האנשים בוחרים לפרסום בו. על פי דיווח אחרון, אפילו הפרסומת האטרקטיבית ביותר בסעיף זה או אחר לא מקבלת תגובה ממתקשרים כמו שנהג לקבל בעבר. להיפך, המחירים של הצבת מודעות בספריות הם בעלייה, שמדברת, סיפור שונה לגמרי.

מאת: דרור הראלפרסום19/03/13959 צפיות
פרסום בחינם נראה כמו דבר בלתי אפשרי כששמע. אבל יש כמה דרכים שבי העלות של פרסומת ניתן נשמרות, בעזרת דמיון ויצירתיות כלשהי.

מאמרים נוספים בנושא פרסום מקוון

מאת: בני דואניפרסום מקוון08/05/162520 צפיות
הפרסום באפליקציית הניווט וויז הינו פרסום משתלם מכל הבחינות !

מאת: לילה בן הרוש פרסום מקוון16/04/152410 צפיות
אם רוצה רוצה ליצור לעצמך פוקס, סדר ובהירות בשיווק , להפסיק לבזבז כספים על פרסום ושיווק שלא תמיד מביא תוצאות ולייצר זרם לקוחות קבוע והכנסה קבועה ויציבה. כספים מיותרים על שיווק ופרסום לא אפקטיבי זו הסדנא בשבילך כל הסודות לחשיפת העסק שלך באינטרנט ובתקשורת.

מאת: דויד מנשהפרסום מקוון19/04/146151 צפיות
לא פעם אנו מתלבטים בשאלה איך לקדם את האתר שלנו, או איך למכור את המוצר או השירות שלנו. כאן אציג את האופציה של פירסום בתשלום לגוגל. בניגוד לקידום האורגני, המחייב עבודה וזמן רב, פירסום בגוגל פונה רק לקהל שמעניין אתכם והתשלום הוא רק אם הגולשים נחשפו לפירסום, או לחצו על המודעה ואף נוכל להחליט באיזה סוג אתרים יופיע הפירסום שלנו ואפילו באיזה אתרים ספציפיים היא תתפרסם – לרבות הימים והשעות וכן בהתאם

מאת: כתיבת מומחיםפרסום מקוון27/03/147966 צפיות
דומיין, או בשמו העברי- שם מתחם, הוא השם שמשמש את האתר ככתובת ברשת האינטרנט. לדומיינים מגוון סיומות במשמעויות שונות, המשמשים עבור ארצות שונות. הסיומות הישראלית היא il. צמד האותיות co מצביע על חברה פרטית או אדם עצמאי, ואילו האותיות org משמשות עבור מוסדות וארגונים.

מאת: גלעד ורשבסקיפרסום מקוון05/08/132309 צפיות
האינטרנט כבר מזמן תופס חלק נכבד מחיינו. כבר זמן רב הוא אינו רק כלי בידורי או תקשורתי, אלא פשוט "מקום" שאנחנו נמצאים בו רוב הזמן. אפשר לשמוע מכל עבר ביטויים שמחזקים את התחושה הזאת- "אני באינטרנט", "כנס לגוגל", "לא נכנסתי לפייסבוק כבר יומיים" וכן הלאה. ברור לכל ילד שהדרך להיות "מחובר" היא דרך האינטרנט ולכן פרסום באינטרנט הוא אחד מכלי הפרסום החזקים ביותר.

מאת: אקסיומה פרסום ואינטראקטיבפרסום מקוון13/03/131914 צפיות
עולם האינטרנט שינה את הכללים בעולם השיווק והפרסום והפך לאחד הכלים הפרסומיים האפקטיביים ביותר. באמצעות האינטרנט יכולים המפרסמים לפלח את קהל היעד ולייעד את הפרסומות על פי מיקוד של נושאים וקהל יעד. בנוסף, הטכנולוגיה האינטרנט הפכה את הפרסום להרבה יותר ממוקד ויעיל הודות לטכניקות של משיכת תשומת הלב של הגולש ו"אילוצו" לצפות בתכנים הפרסומיים בשיטות שונות.

מאת: מיכלפרסום מקוון11/03/131679 צפיות
כל עסק צריך סרט תדמית, אבל הפקת סרטי אנימציה היא דרך אחרת, מיוחדת יותר, לשווק את המוצרים או השירותים. את כל המידע והחברות המתמחות בהפקה שכזו ניתן למצוא אונליין

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica