חפש מאמרים:
שלום אורח
20.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תכשיטי גולדפילד - ההיסטוריה של תכשיטים

מאת: תלתן תכשיטיםתכשיטים15/04/20131331 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תלתן תכשיטים - Clover Jewellery, תכשיטי גולדפילד וכסף, מעצבים בעבודת יד שרשראות, צמידים ועגילים בעיצובים ייחודיים הממזגים עיצובים קלאסיים לטרנדים עכשוויים של עולם האופנה. בקולקציות התכשיטים של תלתן תכשיטים משתקפת השראה ממקורות עיצוביים בתקופות העבר. תלתן תכשיטים מרחיבים את היריעה ומשתפים אתכם בסיפור של היסטוריית התכשיטים.

מאת: תלתן תכשיטים - Clover Jewellery, תכשיטי גולדפילד וכסף

משחר הימים אנשים עונדים תכשיטים על מנת לקשט ולייפות את עצמם ולהפגין באופן פומבי את מעמדם החברתי כלכלי או את מעמדם הדתי. כבר בעידן הפרה-היסטורי ביקשו בני האדם לקשט את עצמם באמצעות ענידה של תכשיטים שעוצבו מחומרים שהיו זמינים בסביבתם הטבעית. צדפים, זרעים של צמחים, עצמות ושיניים של בעלי חיים, וכן אבנים בעלות צורה או צבע מיוחדים הושחלו על חוטים. החוטים עובדו משורשים ומענפים של צמחים.

עיצוב וייצור תכשיטים, כפי שאנו מכירים בימינו, החל לפני כחמשת אלפים שנים במצרים, באירופה, במזרח הרחוק וביבשת אמריקה המרכזית והדרומית. למצרים העתיקים הייתה גישה לזהב ולכסף כמו גם לאבנים יקרות. על פי ממצאים ארכיאולוגיים כבר באלף השני לפני הספירה מעצבי התכשיטים המצריים החלו לעצב תכשיטים אלגנטיים. הם היו הראשונים לעצב תכשיטי זהב וכסף המשלבים אבנים יקרות. אבנים יקרות שובצו בבתי אבן וקובעו בצמידים רחבים ועל שרשראות זהב וכסף.

גם בתקופה המקראית התקשטו נשים בתכשיטים. בנות ציון ממשפחות אצולת הכוהנים נהגו לענוד תכשיטים ממתכות ואבנים יקרות שסימלו את מעמדן והבדילו בינן לבין פשוטי העם. התכשיטים קישטו את איברי הגוף השונים, בדומה לימינו, ורק שמותיהם היו שונים מאלו שאנו מעניקים לתכשיטים כיום: "נטיפות" שרשראות התלויות על הצוואר ונוטפות על החזה, "שירות" צמידים, "צעדות" צמידי רגל, "בתי נפש" שרשראות עם תליון הנח על החזה באזור הלב, ו"לחשים" עגילים.

במחצית השנייה של המאה ה-18 החלה תקופת "המהפכה התעשייתית" בה התחולל מעבר משיטות ידניות של עיבוד מתכות עבור תכשיטים מעוצבים בעבודת יד אל תהליכי ייצור במפעלים תעשייתיים. בין היתר שוכלל והשתפר העיבוד של מתכות, ופותחו מכונות שעיבדו את המתכות בעיצובים חדשים, בזמן קצר ובעלויות נמוכות באופן משמעותי. הייצור הממוכן של רכיבי תכשיטים גרם לייצור כמויות גדולות יותר של תכשיטים במחירים זולים יותר. עבור כלל אוכלוסיית "האנשים הרגילים", שרמת חייהם הושפעה מהמהפכה התעשייתית בכל אספקט של חיי היומיום, הפכו גם התכשיטים לנגישים מבחינה כספית. תכשיטים שהיו עד אז סמל למעמד ועושר, הפכו להיות פריט המצוי בכל משק בית.

לפני כמאה וחמישים שנים פותחה סגסוגת חדשה בשם גולדפילד. גולדפילד מורכב משכבה מוצקה של זהב שלוכד באופן כימי אל מתכת נוספת באמצעות תהליך הכולל חימום ולחץ. תהליכי העיבוד יוצרים סגסוגת שבה מרכיב הזהב נמצא כולו במעטפת החיצונית והמתכת הנוספת נמצאת בליבה ואינה נראית כלל לעין. לפיכך מראה הגולדפילד הינו מוזהב, וזהה במראהו לזהב. לתכשיטי גולדפילד איכותיים מראה זהה לזה של תכשיטי זהב. מאחר שמשקל הזהב בתכשיט גולדפילד הינו 1/20 ממשקל תכשיט הגולדפילד כולו, הרי שמחיריהם של תכשיטי גולדפילד נמוכים באופן משמעותי מאלו של תכשיטי זהב. כמו כן, מחיריהם של תכשיטי גולדפילד מושפעים במידה מוגבלת מתנודות במחירי הזהב. תהליך הייצור של הגולדפילד פותח במטרה להנגיש תכשיטים יוקרתיים לכלל אוכלוסיית "האנשים הרגילים". השימוש בגולדפילד מאפשר הפחתה בעלויות של תכשיטי יוקרה ללא כל פשרה בהיבטים של יוקרתיות במראה הכולל של התכשיט, ברק וזוהר של תכשיט יוקרתי, עמידות ושימוש ארוך טווח בתכשיט.

תלתן תכשיטים, מעצבים מגוון של שרשראות, צמידים, עגילים בעבודת יד, תכשיטי כסף, תכשיטי גולדפילד, תכשיטי אופנה, מחומרים איכותיים, כסף סטרלינג 925, גולדפילד 14K, משובצים חרוזי מורנו, קריסטל סברובסקי, פנינים, אבני חן.

ניתן לרכוש תכשיטים, באמצעות הזמנה טלפונית בטל: 054-5446496 בהתאם למבחר המוצע באתר האינטרנט  www.clover.co.il

http://sites.google.com/site/mycloverjewellery

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תלתן תכשיטים

מאת: תלתן תכשיטיםתכשיטים06/04/131431 צפיות
אחד מחומרי הגלם הנפוצים בעיצוב התכשיטים של תלתן תכשיטים הינו כסף סטרלינג 925. במאמר להלן נסביר מהו כסף סטרלינג 925, מהו ייחודם של תכשיטי כסף יוקרתיים אלו, ונציע מספר טיפים לשמירה על תכשיטי כסף.

מאת: תלתן תכשיטיםתכשיטים04/04/131093 צפיות
תלתן תכשיטים – Clover Jewellery מעצבים תכשיטי גולדפילד בעבודת יד - שרשראות, צמידים ועגילים, בעיצובים ייחודיים הממזגים עיצובים קלאסיים לטרנדים עכשוויים של עולם האופנה. חומר גלם מרכזי בעיצוב התכשיטים של תלתן תכשיטים הינו גולדפילד. אף על פי שלקוחות רבים מאוד שלנו חוזרים ורוכשים תכשיטי גולדפילד, אנו שומעים את השאלות: מה זה גולדפילד, מה ההבדל בין גולדפילד לזהב, מה ההבדל בין גולדפילד לציפוי זהב? לאור שאלות חוזרות אלו, החלטנו ב- תלתן תכשיטים להרחיב את היריעה ולהכיר לכם את הגולדפילד.

מאת: תלתן תכשיטיםתכשיטים28/03/131363 צפיות
תלתן תכשיטים משלבים בתכשיטי כסף ובתכשיטי גולדפילד מודרניים את חרוזי מורנו המיוצרים בעבודת יד בשיטות מסורתיות ששורשיהן מגיעים עד איטליה של המאה ה-13 לספירה. תלתן תכשיטים משתפים אתכם בסיפור הייחודי של עיצוב חרוזי זכוכית מורנו בעבודת יד באי מורנו הסמוך לונציה, איטליה.

מאמרים נוספים בנושא תכשיטים

מאת: אופירתכשיטים12/04/222724 צפיות
הערכת תכשיטים הוא עולם ומלואו ולכן כדאי להכיר את העולם המרתק הזה לעומק. בהערכה של תכשיטים עתיקים יש כמה אלמנטים שחשוב ללמוד ישר מהבסיס על מנת לעשות זאת באופן מדויק וראוי. לפני הכל, חשוב לקבל מידע מבעלי התכשיטים על עברו של התכשיט. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, כל מידע שתקבלו יכול לסייע לכם בהערכה.

מאת: tiloniתכשיטים27/08/205023 צפיות
מכשירי שקילה שונים נבדלים האחד מהאחר במספר דרכים – מבחינת החפצים הנשקלים, מבחינת הגבלות המשקל, מבחינת נוחות השימוש, מבחינה טכנית ומבחינת אופן שימוש (שימוש בוו שקילה, צג מקצועי או תוספים חשובים אחרים). ברור לכל ילד ששקילת תכשיטים אין דינה כדין שקילת כלי רכב או חומרים כימיים.

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205098 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204945 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174179 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: webetterתכשיטים14/06/173458 צפיות
אם את מחפשת לוק מנצח והופעה מושלמת בכל עת, המאמר הזה בדיוק בשבילך!

מאת: רוני הכהןתכשיטים21/05/173460 צפיות
איך מנקים זהב ושומרים על המראה הנקי והנוצץ שלו לאורך של תקופה ארוכה? קראו את הדברים המאוד חשובים לשמירה על התכשיטים היקרים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica